![]() |
--->: Sizce Maçın Yıldızı Kimdi?
[B][COLOR="Sienna"]FARUK MAÇTA ÇOK İYİDİ ......................................... [/COLOR] [/B]
|
--->: Sizce Maçın Yıldızı Kimdi?
bence maçın YILDIZ 'ı tek yıldızımız mehmet'ti.bilica,faruk ,ibrahim ve tum'un da takıma alıştıgı belli oldu.ayrıca tum'un formda olması balili için daha motive edici olur ve hücum hattımız daha çok can yakar
|
--->: Sizce Maçın Yıldızı Kimdi?
[B]yinemi Mahmet Yıldızı sectınız :)[/B]
|
--->: Sizce Maçın Yıldızı Kimdi?
Sivasspor takımı için bir yıldız belirleme işi çok zor olsa gerek, çünkü aklı başında bütün futbol yorumcularının da belirttiği gibi bu takımın en büyük kozu A veya B şahsı değil, sadece ve sadece ''takım oyunu''. Benim gözümde bütün futbolcularımız yıldız.
Ayrıca Herve Tum konusuna değinmek istiyorum: Bazı arkadaşlar Tum'u çok başarısız ve gereksiz buuluyorlar. Çok yanlış çünkü Herve Tum her nekadar son vuruşlarda bir parça beceriksiz olsa da, güçlü fiziğini kullanarak rakip takım defansını yoruyor, bazen sadece Tum'u durdurmak için defanstan iki-üç futbolcu onunla ilgilenmek zorunda kalıyor, bu durumda da meydan Mehmet Yıldız'a ve Musa Aydın gibi fırsatçı oyuncularımıza kalıyor. Hele bir de Tum'un yorduğu defans 60-70 li dakikalardan sonra Balili'nin eline düştü mü, vay geldi onların başına!:) |
-->: Sizce Maçın Yıldızı Kimdi?
[B]mehmet demirkol diyor ki...bu takımın mehmet dışında hiçbiri transfer pazarında adı geçmiyor..işin enteresan tarafı bu demişti :)[/B]
|
-->: Sizce Maçın Yıldızı Kimdi?
[I][B]Bence Mehmet Yıldız.... Bursaspor defansını dağıtmakla kalmadı orta sahasınıda darmadağın etti....[/B][/I]
|
--->: Sizce Maçın Yıldızı Kimdi?
bence mehmet yildiz ve faruk, cok iyi anlastilar mac boyunca
boyle devam et sivas |
--->: Sizce Maçın Yıldızı Kimdi?
Bence Mehmet YILDIZ di sag baksan mehmet yildiz sola baksan mehmet yildiz i görüsorsun :D
|
--->: Sizce Maçın Yıldızı Kimdi?
[CENTER][IMG]http://i36.tinypic.com/2woj7kj.gif[/IMG]
[IMG]http://i36.tinypic.com/2woj7kj.gif[/IMG][IMG]http://i36.tinypic.com/2woj7kj.gif[/IMG][IMG]http://i36.tinypic.com/2woj7kj.gif[/IMG] [IMG]http://i36.tinypic.com/2woj7kj.gif[/IMG][/CENTER] |
--->: Sizce Maçın Yıldızı Kimdi?
adı ustunde tabıı kı mehmet yıldız ama su da bı gercek faruk ba
yarın onu acık bu adam cok ıyı yerlere gelır umarım |
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 07:03. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005