![]() |
Cevap: BÜLENT UYGUN ISTIFA
[QUOTE=1264;566401]Ne olacak Bülent Uygun gidince sampiyon mu olacagiz?[/QUOTE]
Gitmesse küme düsecegiz !!! saygilar |
Cevap: BÜLENT UYGUN ISTIFA
[QUOTE=KAMER-ÜL ZEMAN;566322]İDDİA ' ya GİRMEK İSTEYEN DELİKANLI ADINI ŞİMDİDEN YAZSIN' DA SEZON SONU TANIYALIM.[/QUOTE]
Sen gecen seneki sivassporu suan sahada yok !!! hatirlatmak istedim 11 Resmi mac oynadik acaba kac puan aldik ?????? sen bu kadronun neyine güveniyorsun !! yoksa Biz puan aldikta TFT puanlarimizi yazmayimi unuttu ??? |
Cevap: BÜLENT UYGUN ISTIFA
sen sayın ODYAKMAZ NEYI BEKLIYORSUUUUUUUNNNNNNNNNNN BUNDAN SONRADA SOYADIN ODYAKMAZ DEGIL TAKIM YAKAR OLSUN IKI SENE SAMPIYONLUGA OYNAYAN TAKIMI NE HALE GETIRDINIZ SUVASTA YIGIT ADAM KALMADIMI ULAN SU YONETIME UYGUNA TEPKISINI BILDIRECEK YONETIMDE BULUNAN ESNAFLARDAN KIMSE ALIS VERIS YAPMASIN BURDA BIR TEPKI OFLAZLARDAN SARILARDAN SAYIN ÖZ SIVASLI1903 GECEN SENEDE SEMIYORDUK HOCAYI ARTISLIKLERI BIR TURKIYENIN DILINE DUSTU HOCAYI BEGENENLER SAMPIYONLUGU SON HAFTALARDA BASKALARINA ARMAGAN EDIP IKINCILIGI GURUR ONUR SAYAN SIG DUŞUNCELI BEYINSIZLERDI BAK O MANTIK NE HALE GETIDI O TAKIM ALIN BU GELINEN DURUM ONLARA KAPAK OLSUN BU GECE IYI BIR UYKU CEKIN herkes bırgun MAHŞER e hesapverecek MMMAAAHHHŞŞŞEEERRR
|
Cevap: BÜLENT UYGUN ISTIFA
kımsenın takımı degıl sıvasspor.taraftar gıtmesını ıstıyor cunkı kredısı bıttııııııı......artık gıtme vaktı bu takım sampıyonda olsa hoca gıdecek..antıpatık ve kendıne ozelestırısı olmayan bı hoca...yanlıs yaptı topcuları satarken sımdıde mevcut futbolculara saldırmakla bu ıs olmazzzzz..
|
Cevap: BÜLENT UYGUN ISTIFA
[B][COLOR="Red"]:mad: İstifaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :mad:[/COLOR][/B]
[COLOR="Blue"]Benim Sivasspor'um bu değil...[/COLOR] SivasSpor'u bu hale getiren tek suçlu Bülent Uygun'dur.. 2 yıldır tüm Türkiye'nin sempatiyle baktığı takımdan bu yıl herkes gıcık oluyo. nedeni apaçık ortada [COLOR="Magenta"]BÜLENT UYGUN[/COLOR]. Bırak git artık yeter bu kadar zarar verdiğin. Mahalleden 3-5 arkadaş toplanıp gitsek 7 haftada en az 1 puan bizde toplardık yazıklar olsun.. bu sezon artık kümede kalalımda başka bişey istemiyoruz.. |
Cevap: BÜLENT UYGUN ISTIFA
bülent uygun falan gecıcı sıvasspor kalıcıdır 2.lıgden aldık gerekırse orda bırakırız zihniyetinde olanlar mantık dısındadır Sivassporumuzun duzelmesı ıcın degısım sarttır sivaslı hakan kardesim bende ahad hocayı basında gormek ısterım paf takımı sampıyon yaptı yıllarca kaptanlıgını yaptı sivassporun ama sivaslı birini sivasspora koymazlar kardesim malesefki
|
Cevap: BÜLENT UYGUN ISTIFA
[QUOTE=DaRiCi58;566283]Neyin arkasindasin sen Kardesim bu Bülentden bi .... olmaz. ******** Takimimizin oyuncularini satti, Herkese Antipatik yaptirdi ondan sonra Her macda yenilgi buu neee yaa olamaz böyle sey dayanamiyorum artik Bi care bulun devolun gitsin bu mehnumiyetsiz adam.
Haftaya kimse gitmesin maca stad bos kalsin gösterelim Tepkimizi Bülent ve Yönetim ISTIFAAAAAA[/QUOTE] kardeş mecnun başkanımızla sorunumuz yok saolsun iyi başkan ancak bülent hocanın gitmesi gerekli |
Cevap: BÜLENT UYGUN ISTIFA
ligin dörtte biri bitti nerdeyse takım hızla küme düşmeye doğru gidiyor bu hızla gidersek gözümüzü bankasyada açarız demedi demeyin. takıma devre arasında derhal takviye şart kesenin ağzını açın artık. bülnet hocanın yerinede daha iyi çok konuşmayan tecrübeli bir hoca lazım.
|
Cevap: BÜLENT UYGUN ISTIFA
evet sivasspor en kötü dönemini yasiyor her takimin basina gelebilir ancak sivasta yapilan ankette bile sivasspor 3 sirada cikiyorsa fazla söze gerek yok imkansizliklarla bir yere kadar gidersiniz sonra tikanirsiniz birde bülent uygun istifa diyenlere soruyorum neden? takimi oynatamiyormu yenildigi nerdeyse tüm maclarda en fazla atak yapan sivasspor en fazla gol pozisyonuna giren sivasspor bence bülent uygun bundansora degil istifa etmesi takima dahada fazla yapismali eksik olan tecrübesinide bu sekilde kazanmis oldu bundan sonra sivasi cok iyi günler bekliyor ben buna cani gönülden inaniyorum yeterki bülente bu durumunda sahip cikilsin bu kötü gidis er gec bitecek ve burdan biz büyük bir tecrübe kazanacaz ve daha sonraki sezonlarda sampiyon adayi olarak ve dahada emin adimlarla ilerleyecegiz saygilarimla.
|
Cevap: BÜLENT UYGUN ISTIFA
[QUOTE=1264;566401]Ne olacak Bülent Uygun gidince sampiyon mu olacagiz?[/QUOTE]
BASIMIZDA OLDUDA SAMPIYONMU OLDUK |
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 07:02. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005