![]() |
Cevap: Tek suçlu hoca mı acaba
kesinlikle hoca tek basına suclu sayılamaz.illakı oynayan futbolculardada var.oyuncular ruhlarını kenara koyup oyuna cıkıyorlar.acele futbolcu ruhuda lazım.
|
Cevap: Tek suçlu hoca mı acaba
şöyle yazılanlara bakıyorumda çok boş yazan ve yanlı yazan arkadaşlar var bu başkan ve yönetimine laf söylemek kolay ama bizim gibi bundan 10 sene önce 3.lig ve 2.lig maclarına gelen takımı izleyen tarftarlardan çok az kalmış nerden nereye gelmiş takım anı değerlenidrmeyin insanları yargılarken yazan çoğunun sivasspora 5 kuruş menfati olmamıştır manevi olan vardır ama iyi futbolcu da parayla kötüsüde bakın eses e 10 milyon yuro harcadılar ama 2 puanı var oda sizin gibi düz mantık düşünmüşler maç kazanır öderiz hani nerde şunu unutmayınki sivassporun bildiğim kadarıyla 5 kuruş borcu yok ve esnaftan ve kimseden para dilenmiyor siz kendi mantığınıza yazın bakalım deseler sivasspora yardım hepiniz bir bahane bulursunuz boş boş yazmayın sanane adamın kızının düğününden sana arabasından yazıyosanız mantıklı çözümler yazın !!!!!!!!!!
|
Cevap: Tek suçlu hoca mı acaba
şimdi sivasspor un tarihinden bahsedersek osman seçilmiş döneminde açık ara farkla ikinci lig e çıktığımızı da belirtelim. gerçekten mecnun başkan 2.ligden takımı alıp burda kimsenin hayal bile edemediği şampiyonluk yarışına takımı sokmuştur . Ancak başkanın en büyük avantajı kendisine bir muhalefet çıkmamasıdır bugün yönetim gitse yerine kim gelir?? Mecnun başkan ve yönetimi eleştiriye açık da değildir kendilerini tanıyanlar bilir. Sivasspor u bence Rıza Çalımbay yeterli desteği alırsa başarıya ulaştırır.
|
Cevap: Tek suçlu hoca mı acaba
TEK SUÇLU RIZA MIYDI?
[B](Eskişehirspor Kulübü ile sözleşmesini karşılıklı fesH eden Teknik Direktörü Rıza Çalımbay, ''Golleri ben kaçırdım, golleri ben yedim. İyi orta yapamadım, defansta iyi duramadım. Hücuma iyi çıkamadım, iyi paslar veremedim. Rıza'nın suçu ne? Ben anlamadım'' dedi. Eskişehirspor'un başında iki yıl boyunca çok iyi şeyler yaptıklarını ifade eden Çalımbay, şöyle konuştu: ''Efsane Es-Es'i yeniden ayağa kaldırdık. Eskişehirspor'un neler yapabileceğini herkese gösterdik. İlk yıl Süper Lig'de kaldık, ikinci yıl ligi üst sıralarda bitirdik. Bu sezon defansa takviye yapmak istedik. Sezon başında Cezayir Milli Takımı'nda oynayan iki stoper istedim. İstediğim adamları alamadık. Defansa Diego ve Sadıgov alındı. Ben izlemeden Diego alındı. Diego da transferin son günü alınan Sadıgov da hazır değildi. Defansa istediğimiz takviyeyi yapamadık. Yediğimiz gollerin yüzde 99'u defans hatasından kaynaklandı.'' Çalımbay, bu sezon yaptıkları 6 maçın 4'ünde iyi oynadıklarını belirterek, ''İkinci haftadan itibaren ne olduğunu, neden olduğunu anlayamadığım bir şekilde taraftar (Rıza istifa) demeye başladı'' dedi. Yaşanan olaylar nedeniyle kendisinin ve oyuncularının ikinci haftadan itibaren stres ve gerginlik yaşadığını anlatan Çalımbay, şöyle devam etti: ''Maçlarda genelde iyi oynadık. Hiçbir takıma karşı ezik oynamadık. Hep kazanmayı düşündük. İstatistiklere bakılsın. En çok şut atan, orta yapan, hücum yapan biziz. Sezon başından beri şanssızlık yaşadık. Oyunu skora yansıtamadık. Böyle olunca iki başarılı yıl hemen unutuldu. Golleri ben kaçırdım, golleri ben yedim. İyi orta yapamadım, defansta iyi duramadım. Hücuma iyi çıkamadım, iyi paslar veremedim. Rıza'nın suçu ne? Ben anlamadım.'' -''TEKNİK DİREKTÖRLÜĞE YENİ BAŞLAMIŞ GİBİYİM''- Çalımbay, üçüncü sezonunu geçirdiği Eskişehirspor'da bazı futbolcuların kendilerini kulüpten üstün gördüğünü belirterek, şunları kaydetti: ''O malum arkadaşlara (kimse kulüpten üstün değil) dedim. Bazıları takım için canla başla çalışan, disiplinli oyuncular yerine takım içinde huzursuzluk yaratan oyuncuları alkışladı. Sezon başında kadro dışı bıraktığımız Ümit Karan'ın bazı futbolcuları arayarak (iyi oynamayın, Rıza hoca gitsin, ben tekrar geleceğim) dediğini duydum. Ümit'e (Böyle şeyler yapma. Yanlış işlerle uğraşma) dedim.'' Çalımbay, Eskişehirspor'un çok iyi bir takım olduğunu belirterek, ''Takımın başına kim gelirse gelsin, kimse merak etmesin bu takım küme düşmez. Eskişehirspor bir iki hafta sonra çıkışa geçecektir ve ligi iyi bir yerde bitirecektir'' dedi. Çalımbay, yurt içi ve yurt dışında çalışma planlarının olduğunu belirterek, şöyle konuştu: ''Geride kalan 6 hafta beni çok yordu. Öte yandan bu 6 hafta beni çok hırslandırdı. Teknik direktörlüğe yeni başlamış gibiyim. Eskişehirspor'dan böyle gitmeyi hak etmedim. Süper Lig'de daha iyi, daha pahalı kadrolar var. Onların durumları da istedikleri gibi değil ama herkes hocasına sahip çıkıyor.'' )[/B] Bu haberde bazı şeyler tanıdık geldi bana , ne dersiniz? Bazı yorumcuların şimdiden Mesut Hoca istifa! demeden evvel biraz daha düşünmeleri gerekmez mi? |
Cevap: Tek suçlu hoca mı acaba
Biz(Yönetim) futbol oynayacak futbolculari takviye olarak aldik M.Bakkal yine oynatmadi ve oynatamiyor degilmi???
Gercekci olmak gerek bu kadro düsmemek icin oynar takimin basin da kim olursa olsun.. |
Cevap: Tek suçlu hoca mı acaba
[FONT="Comic Sans MS"][COLOR="Blue"][B]Aynen katılıyorum...
Tek suçlu hoca olamaz. [COLOR="Red"]SİVASSPOR KULÜBÜ[/COLOR]'nün maddi problemi olduğunu sanmıyorum.Bildiğim kadarıyla bir borcu da yok.Alt yapı problemi kalmadı.Geriye sadece uygun mevkilere uygun transferler yaparak [COLOR="red"]SİVASSPOR[/COLOR]'umuzun üst sıralara taşınması kalıyor. Bu iş;defansta devamlı aksayan Murat SÖZGELMEZ,Sedat BAYRAK,Hayrettin YERLİKAYA ve Abdurahman DERELİ OLAMAZ...Yediğimiz gollere bakın…Rakiplerimizin şöyle aman aman bir golleri var mı?Tabii bu sadece defansla da ilgili de değil!Ön libero’ya alınan SAİDO,Sedat YEŞİLKAYA ne zaman oynamaya başlayabilecekler.Mehmet YILDIZ daha tam form tutamamışken hoca ısrarla oynatıyor.Geçen dönemlerde bir futbolcu başarılı oldu diye bu kadar ısrar edilir mi?Bakın büyük takımlara; Fenerbahçe 17 milyon euro’luk GUIZA’nın gözünün yaşına baktı mı? Galatasaray ELANA,NONDA nın gözünün yaşına baktı mı? Beşiktaş TELLO’nun gözünün yaşına baktı mı? Tamam; biz gönderilsin demiyoruz ama ALLAH AŞKINA, takımı yavaşlatan,Orta sahaya katkıda bulunmayan bir oyuncuyu da ısrarla oynatmanın ne anlamı var?Hem MEHMET YILDIZ yıpranıyor,hem de takım zarar görüyor.Bizim FUTBOL ŞUBE SORUMLULARIMIZ ne iş yapıyor…Doğru düzgün bir transferimiz yok.Yaşı geçmiş işi bitmiş futbolcular hep bizde.Şöyle taraftarı heyecanlandıracak bir CEYHUN ERİŞ alındı bakalım oda ne kadar oynayacak.İlerde gol atacak doğru düzgün bir futbolcumuz da yok!Yedek kulübemiz de oldukça yetersiz. Valla arkadaş paranız varsa şimdi harcayın,KÜME DÜŞTÜKTEN SONRA size sahip çıkan kimse olmaz. AYRICA BU SEDAT YILMAZ DENEN FUTBOLCU!!![/B][/COLOR][/FONT] İSLAM SANCAĞ’INDAN ve TÜRK BAYRAĞI’NDAN sonra bizim en kıymetli bayrağımız olan [COLOR="red"][COLOR="red"]SİVASSPOR FORMASI[/COLOR]’NI [/COLOR]öyle yerlere atamaz.Atan adamın da boynunun vurulması VACİP’tir.50 000 TL ceza vermek [COLOR="red"]SİVASSPOR[/COLOR]’a ve [COLOR="red"]SİVASSPOR [/COLOR]TARAFTARINA HAKARETTİR. [COLOR="red"]BU BÖYLE BİLİNE!!![/COLOR] |
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 18:59. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005