![]() |
İŞTE GOLLER !..
[IMG]http://www.internethaber.com/images/other/bjk-sivas4.jpg[/IMG]
Sivasspor yaralı Beşiktaş'ı İnönü'de affetmedi. Turkcell Süper Lig'in 12. haftasında oynanan 7 karşılaşmada atılan birbirinden güzel goller Sıtemize eklendi. istediğiniz kadar izleyin ....[B][COLOR=#cc0000]< VIDEO >[/COLOR][/B] [B][CENTER][COLOR="Red"]BOBO ÖNCE SKORU 1-0 YAPTI[/COLOR][/B] <embed src="http://www.dailymotion.com/swf/2m0fbAjBMLxtbohzb" width="425" height="364" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" />[/CENTER] </embed />[CENTER][B][COLOR=#ff0000]YİĞİDOLAR MUHAMMED ALİ'NİN ATTIĞI SÜPER FRİKİK GOLÜYLE DENGEYİ KURDU. 1-1 BU SEZON 8. GOLÜ[/COLOR][/B] <embed src="http://www.dailymotion.com/swf/1PzsR8fJG7cyNohze" width="425" height="364" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" />[/CENTER] </embed />[CENTER][COLOR=#ff0000][B]VE SİVASSPOR'UN GURBANOV'LA BULDUĞU 2. GOL 1-2[/B][/COLOR] <embed src="http://www.dailymotion.com/swf/4Zlzd3YFt1ne7ohAm" width="425" height="364" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" />[/CENTER] |
--->: İŞTE GOLLER !..
mükemmel bir siwas war çok muhteşem oynadık yine beşiktaşı yine yendik hayırlı olsun inşallah yarın g-s de yenilir de liderlik dewam eder
|
--->: İŞTE GOLLER !..
Sivasspor.com HARIKASIN YAAAAAAAAAAAAAAAAAA
insallah her maci koyarsiniz cok tesekkür ederim SIVASSPOR.COM |
--->: İŞTE GOLLER !..
SIVASA RAKIP TANIYAN VARSA SÖYLESIN?????
(aslinda benim oynadigim takim fena degil ama sivasa bas edemeyiz:D:D:D:D:D:D:D) |
--->: İŞTE GOLLER !..
sen neymişsin be sivas ne bjk ne gs ne fb hebsini sinek gibi ezer geceriz
|
--->: İŞTE GOLLER !..
muhammed alinin attığı gol mükemmeldi
rüştü de topu göremiom die kızıodu :D |
--->: İŞTE GOLLER !..
[B]iki golde bir birinden güzel.ama frikik bir harikaydı bea :)[/B]
|
--->: İŞTE GOLLER !..
Aslanım YİĞİDOLAR, Cimbom bekle sıra sende.
|
--->: İŞTE GOLLER !..
İŞTE YİĞİDO BU
NE BEŞİKTAŞ NE FENERBAHÇE NEDE GALATASARAY BU ALEMDE TEKSİN SİVASSPOR |
--->: İŞTE GOLLER !..
[COLOR="DarkGreen"][B]EVET GOLLER SÜPER SİVASSPOR SÜPER VE HERALDE İSTANBULDAKİ TARAFTARLAR BİR AZCIK UYANMAYA BAŞLAMIŞLAR ONLARDA İYİYDİ
ÇÜNKÜ GEÇEN SENEKİ BJK MAÇINDA HAVA GÜZELDİ TARAFTAR YOKTU BU SEFER YAĞMURA RAĞMEN ÇOK İYİYDİ VE HERYERED YAZACAM VE HERKEZ DE YAZSSIN BJK YÖNETİMİ TALİMATI İLE İÇERİYE YAZILI BAYRAKLARI BİLE ALMIYORLAR İLGİLİLERE DUYRULURU BİRDE AYNI TÜRBÜNDE BJK 20 YTL OLAN BİLETLER BİZE 25 YTL AYRIMCILIKLAR BAŞTAN AŞSAĞI RAKİP TARAFTARA[/B][/COLOR] |
--->: İŞTE GOLLER !..
Yürü Sivasım Kim Tutar Seni Yensende Yenilsende HEP DESTEK TAM DESTEK Bütün Sivasspor yönetimini ve Sivaslı Hemşolarımızı Kutluyorum Galibiyetimiz Hayırlı Olsun Muhammed Abi Golün Güzeldi Rüştü Golü Yedi Sonra BahaneyleGöremiom Göremiom Dio:D:D:D:D:D:D:D:D
|
--->: İŞTE GOLLER !..
[QUOTE=RECEP_YÜKSEL;272530][COLOR="DarkGreen"][B]EVET GOLLER SÜPER SİVASSPOR SÜPER VE HERALDE İSTANBULDAKİ TARAFTARLAR BİR AZCIK UYANMAYA BAŞLAMIŞLAR ONLARDA İYİYDİ
ÇÜNKÜ GEÇEN SENEKİ BJK MAÇINDA HAVA GÜZELDİ TARAFTAR YOKTU BU SEFER YAĞMURA RAĞMEN ÇOK İYİYDİ VE HERYERED YAZACAM VE HERKEZ DE YAZSSIN BJK YÖNETİMİ TALİMATI İLE İÇERİYE YAZILI BAYRAKLARI BİLE ALMIYORLAR İLGİLİLERE DUYRULURU BİRDE AYNI TÜRBÜNDE BJK 20 YTL OLAN BİLETLER BİZE 25 YTL AYRIMCILIKLAR BAŞTAN AŞSAĞI RAKİP TARAFTARA[/B][/COLOR][/QUOTE] sen rahat ol recep kardeş bunların centilmenlikten,spordan,kardeşlikten haberleri olmadığı için hakettiklerini yaşıyorlar.umarım daha beter olurlar. |
--->: İŞTE GOLLER !..
Golleri nerede indirmek olar? bana Gurbanovun golu lazim. Sivasspor ireli!
|
--->: İŞTE GOLLER !..
[B]süper ya süper yanılmıyorsam Ilgar Gurbanov Sivasspor daki ilk golünü Mehmet Yıldız'ın da 4 üncü asistiyle atıyor..[/B]
|
--->: İŞTE GOLLER !..
BEN MAÇI İZLEMEDİM FAKAT FORUMDAN TAKİP ETTİM SİVAS MÜKEMMEL OYNAMIŞ BEŞİKTAŞLIYIM AMA O GÜN SİVASLIYDIM.İNŞALLAH 1.OLARAK DEVAM EDERİZ...
|
--->: İŞTE GOLLER !..
SON GOLDE MEHMET DiATTAyi BAYILTTI hehehehe
|
-->: --->: İŞTE GOLLER !..
[QUOTE=juventus1994;272611]SON GOLDE MEHMET DiATTAyi BAYILTTI hehehehe[/QUOTE]
[B]Hemde Ne ßayıltma Manyak qEçti Adamı Ya :D:D:D[/B] |
--->: İŞTE GOLLER !..
[B]cok güzel goller izledik
m.alinin frikikleri harika :) en güzeldide dk. 58 olmasi[/B] |
--->: İŞTE GOLLER !..
şimdi ÇARŞI ^8 karşı SİVASA razı öyleysee :D:D:D:D
|
--->: İŞTE GOLLER !..
[B]Alemın Kral Sivas Spor Şampiyon Sivas Spor Muhtesem Bir Atmosfer Yassattılar bize Stat saolun[/B]
|
--->: İŞTE GOLLER !..
bu gıdışla sıvasın şampıyonlar lıgıne katılması kesın gorunuyo inş. sıvasımıza yardımcı olurlarsa işadamlarımız bu yoklukta bu başarı muhteşem
|
--->: İŞTE GOLLER !..
teşekkürler yiğidolar teşekkürler sivasspor com her zaman birlikte hepberaber daima ileriye
|
-->: İŞTE GOLLER !..
Harika goller için teşekkürler sivassporum biz yiğidoları bilemezsiniz ne kadar mutlu ettiniz sizleri seviyoruz yolunuz acık olsun Kayserispor macındada aynı performansı gösy*terip zirveye iyice yerleşelim her şey sivasspor için
|
--->: İŞTE GOLLER !..
[QUOTE=RECEP_YÜKSEL;272530][COLOR="DarkGreen"][B]EVET GOLLER SÜPER SİVASSPOR SÜPER VE HERALDE İSTANBULDAKİ TARAFTARLAR BİR AZCIK UYANMAYA BAŞLAMIŞLAR ONLARDA İYİYDİ
ÇÜNKÜ GEÇEN SENEKİ BJK MAÇINDA HAVA GÜZELDİ TARAFTAR YOKTU BU SEFER YAĞMURA RAĞMEN ÇOK İYİYDİ VE HERYERED YAZACAM VE HERKEZ DE YAZSSIN BJK YÖNETİMİ TALİMATI İLE İÇERİYE YAZILI BAYRAKLARI BİLE ALMIYORLAR İLGİLİLERE DUYRULURU BİRDE AYNI TÜRBÜNDE BJK 20 YTL OLAN BİLETLER BİZE 25 YTL AYRIMCILIKLAR BAŞTAN AŞSAĞI RAKİP TARAFTARA[/B][/COLOR][/QUOTE] [B]Recep Abi Guzel Bi Konuya Deyındın Ve Bir Kapalı Tunelı Bile Yoqtu O Yagmurda Vıcık Vıcık Olduk:S:S Adamlar Rakibi Dusunmuolar.Sivas Geldıklerınde İnsallah Kar yagarda Bızde Onlara En Acık Tirbunu Veririz..Donduk Ama Goller Bizi Isıttı:D[/B] |
--->: İŞTE GOLLER !..
sahada ve kenarda sivasspor için yüreklerini ortaya koyup futbolunu oynayan,başarısı için çalışan sivasspor camiası sizi kutluyorum.bizi dün yine sevice boğdunuz.yenemeyeceğimiz takım yok.hepinizden allah razı olsun
|
--->: İŞTE GOLLER !..
sivas fener el ele birlikte şampiyonlar ligine
|
--->: İŞTE GOLLER !..
RECEP_YÜKSEL´isimli üyeden Alıntı
EVET GOLLER SÜPER SİVASSPOR SÜPER VE HERALDE İSTANBULDAKİ TARAFTARLAR BİR AZCIK UYANMAYA BAŞLAMIŞLAR ONLARDA İYİYDİ ÇÜNKÜ GEÇEN SENEKİ BJK MAÇINDA HAVA GÜZELDİ TARAFTAR YOKTU BU SEFER YAĞMURA RAĞMEN ÇOK İYİYDİ VE HERYERED YAZACAM VE HERKEZ DE YAZSSIN BJK YÖNETİMİ TALİMATI İLE İÇERİYE YAZILI BAYRAKLARI BİLE ALMIYORLAR İLGİLİLERE DUYRULURU BİRDE AYNI TÜRBÜNDE BJK 20 YTL OLAN BİLETLER BİZE 25 YTL AYRIMCILIKLAR BAŞTAN AŞSAĞI RAKİP TARAFTARA [QUOTE=yigido_buRaq;272675][B]Recep Abi Guzel Bi Konuya Deyındın Ve Bir Kapalı Tunelı Bile Yoqtu O Yagmurda Vıcık Vıcık Olduk:S:S Adamlar Rakibi Dusunmuolar.Sivas Geldıklerınde İnsallah Kar yagarda Bızde Onlara En Acık Tirbunu Veririz..Donduk Ama Goller Bizi Isıttı:D[/B][/QUOTE] [COLOR="Red"][B]HE BAK BURAK BEN ONU UNUTUM TÜM AÇIK TÜRBÜNLERDE Bİ YER VAR YAĞMURDAN KAÇMAK İÇİN MİSAFİR TAKIM TÜRBÜNÜNDE Bİ TEK (WC) ÜSTÜ KAPALI İYİKİ ORANIN ÜSTÜ KAPALI YOKSA NE YAPARDIK ÖNEML OLAN GALİB GELDİKTEN SONRA ELEŞTİRİ YAPABİLMEK BAZI KONULARI ES GEÇMEMEK [/B][/COLOR] [COLOR="DarkGreen"][B](SİVASLI YİĞİDOLAR İSTANBULA TERBİYE VERMEYE GELDİLER) BU LAFIM BJK TÜRBÜNÜNE [/B][/COLOR] |
--->: İŞTE GOLLER !..
yurt disindaki sivaslilarin gururu yigidolar bekle bizi avrupa geliyoruz
|
--->: İŞTE GOLLER !..
her zama her yerde en büyügüz...
|
--->: İŞTE GOLLER !..
slm beyler ben ankaradan erdem
herkes gecen sezon vestelgıbı olacak dıyolar sıwasa ve bunun olmıyacagını kanıtlayacagız............ |
--->: İŞTE GOLLER !..
ya çoooookkkkkkkk süper ya muhammet alı kurtuluş ve gurbonow ya sızı kım tuta helal size be yasasın aslan yığdolarım
|
--->: İŞTE GOLLER !..
Muhammed Ali’nin frikik golüne de şapka çıkartalım...
Alex, Tello, Lincoln, frikikçi olarak kimi sayarsanız sayın... Bu vuruşta onlardan fazlası vardı, eksiği yoktu... (Şansal BÜYÜKA - Akşam Gazetesi) |
--->: İŞTE GOLLER !..
Muhammed Ali süperliğe çıkarken Sivassporu omuzlayan isimlerden biriydi. Bizim memlekette ahde vefa çok önemlidir bunu hepimiz biliriz. Muhammed Alinin tekrar Sivassporda olduğu için, dün akşam muhteşem bir gol attığı için çok mutlu oldum. Umarım hep böyle olursun Muhammed Ali, umarım hep böyle güzel goller atarsın.
|
-->: İŞTE GOLLER !..
once "sivasli ayilar istanbulda ne arar"diye bagirdilar sonra kopek gibi alkisladilar
|
-->: İŞTE GOLLER !..
istanbuldaki taraftari kutluyor tebrik ve tesekurlerimi sunuyorumsagolun HARIKAYDINIZ
|
--->: İŞTE GOLLER !..
harıka mukemmel bı sonuccc helal olsunnnnnnn
|
--->: İŞTE GOLLER !..
muhameddin attığı gol süperdi devamını bekleriz..
|
--->: İŞTE GOLLER !..
goller çok güzel ve anlamlıydı ellerinize sağlık.
|
--->: İŞTE GOLLER !..
Bu golleri üç büyük hayranı hemşehrilerimize armağan ediyorum.
|
--->: İŞTE GOLLER !..
[B]MOHAMMEDİN GOLÜNÜ AYAKTA ALKIŞLAMALIYIZ
rüştü göremedi bile[/B] |
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 22:16. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005