SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Haberler (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   YILDIZ ABDURRAHMAN (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=17219)

SivasSpor.Com 02.03.2008 21:46

YILDIZ ABDURRAHMAN
 
[IMG]http://www.sivasspor.com/images/stories/maclar/brssvs12.jpg[/IMG]

Sitemizde yapılan anket sonuçlandı. Üyelerimiz, Sivassporumuzun deplasmanda Bursaspor`u 1-0 mağlup ettiği maçın yıldızı olarak Abdurrahman Dereli`yi seçti.

Yapmış olduğumuz ankete göre Abdurrahman Dereli kullanılan oyların %30,61 ini alarak maçın yıldızı seçildi.

2414 üyemizin katılım gösterdiği ankette Abdurrahman Dereli 739 kişinin oyunu aldı. Abdurrahman Dereli`yi 530 oy ile Sezer, 463 oy ile Akın Vardar, 312 oy ile Mehmet Yıldız ve 108 oy ile Mohammed Ali takip etti.

35fulya58 02.03.2008 21:50

--->: 24H/MAÇIN YILDIZI KİMDİ?
 
Maçın yıldızı bence [B]Abdurrahman Dereli[/B] idi.
İyi Oynayanlar ise: [B]Akın[/B] ve Mehmet Yıldız,
Kötü oynayan ise çok sevdiğim abim [B]Mohammed Ali [/B]abiydi. Bir diğer kötü oynayanda Cvetkov'du.

sivaslı yıldız 02.03.2008 21:50

--->: 24H/MAÇIN YILDIZI KİMDİ?
 
Elbette Abdurrahman..

İlginç, bu hafta da listeye Mohamed Ali ekli..:rolleyes:

myway 02.03.2008 21:55

-->: 24H/MAÇIN YILDIZI KİMDİ?
 
[B]bu macin kahramani 370 dakkadir gol yemeyen akindir:)

Akin kalesini gole kapadi masallah...

Ama bu arada gordugu sari kart nedeniyle onumuzdeki hafta cezali...

Umarim yedek kalecimiz harun akini aratmaz.. yada petkovic de iyilesti o da oynayabilir...[/B]

cesur sivas 02.03.2008 21:55

--->: 24H/MAÇIN YILDIZI KİMDİ?
 
tabiki abdurrahman dereli kardesim...
cok iyi defans yapti, butun mac boyunca one gitdigimiz zamanlarda destek verdi yan taraflardan ve tabiki bugunku galibiyet golumuzu getirdi!!!!!!!!!
macin adami baski kim olabilirki bu dediklerimden sonra.......

mertoz58 02.03.2008 22:01

--->: 24H/MAÇIN YILDIZI KİMDİ?
 
Maçın yıldızı her zaman ki gibi Bülent Uygundur.Bu kadroyla galip geldiği için.Bu kadar kısıtlı bir kadroyla halen şampiyonluk yarışına devam ettiği için.

BOUN 02.03.2008 22:01

--->: 24H/MAÇIN YILDIZI KİMDİ?
 
[QUOTE=35fulya58;327949]Maçın yıldızı bence [B]Abdurrahman Dereli[/B] idi.
İyi Oynayanlar ise: [B]Akın[/B] ve Mehmet Yıldız,
Kötü oynayan ise çok sevdiğim abim [B]Mohammed Ali [/B]abiydi. Bir diğer kötü oynayanda Cvetkov'du.[/QUOTE]


Muhammed Ali benim de çok sevdiğim, çok beğendiğim ve hep başarılı olmasını istediğim bir futbolcu ancak ne olduysa tam 12 haftadır suskun ve uzun süredir de vasatın altında oynuyor. Belki de Bülent Hoca'nın Muhammed'le biraz özel ilgilenmesi ve gerekli terapiyi yapması gerekebilir.

Kaybedilmemesi gereken bir futbolcu ve takımın abisi, kendisini seviyoruz... Umarım en kısa zamanda toparlar.

talha58 02.03.2008 22:04

--->: 24H/MAÇIN YILDIZI KİMDİ?
 
[B][COLOR="Indigo"]Akın'ın sarı kart görmesi iyi olmadı ama haftaya Ankaragücü'nü geçeriz. [/COLOR][/B]

yerliturkuaz 02.03.2008 22:11

--->: 24H/MAÇIN YILDIZI KİMDİ?
 
MEHMET YILDIZ OLMASAYDI İLERDE TOP TUTAMAZ GOLÜN OLUŞMASIDA İMKANSIZ OLURDU BU NEDENLE MEHMET YILDIZDIR MAÇIN YILDIZI....

Nihat71 02.03.2008 22:11

--->: 24H/MAÇIN YILDIZI KİMDİ?
 
Muhammed ali böyle olmuyor be gözüm.

Ya hep ya hiç, ya adam giyi oynarsın, ya da lütfen git...

zaralım 58 02.03.2008 22:16

--->: 24H/MAÇIN YILDIZI KİMDİ?
 
Ben son haftalarda Mohammed'in sahadan pek fazla göremiyorum inş en kısa zamanda golle buluşur

cem 02.03.2008 22:17

--->: 24H/MAÇIN YILDIZI KİMDİ?
 
MACIN YILDIZI DEFANSIMIZDI..DEFANS SUPERDI BUGUN.. ELBETTE ABDURRAHMANDA SUPERDI.. IKINCI YARI ÇOK İYİ OYNADIK.. YERINDE DEGISIKLIK YAAPAN HOCAMIZIDA TEBRIK EDIYORUM... MACIN YILDIZI BENCE ABDURRAHMANDI..

ismyil_1987 02.03.2008 22:37

--->: 24H/MAÇIN YILDIZI KİMDİ?
 
onların hepsi bireer yıldız... tartısmaya gerenk yok:D

Yigido58_NL 02.03.2008 22:48

--->: SİZCE MAÇIN YILDIZI KİM?
 
Abdurrahman com iyi bir mac cikardi ve guzel futbolunu birde guzel golle susledi.Helal aslinda hepsi bir yildizdi ama Abdurrahman cok iyiydi

TracyMcGrady58 02.03.2008 22:49

-->: SİZCE MAÇIN YILDIZI KİM?
 
Abdurrahmana oyumu verdim ama Hayrettin'de cok iyiydi. Iki bekler saglam oynadi bugün

rotasiz_fr 02.03.2008 22:49

--->: SİZCE MAÇIN YILDIZI KİM?
 
valla bence abdurrahman & musa

kubilay68 02.03.2008 22:50

--->: SİZCE MAÇIN YILDIZI KİM?
 
tabiki abdurrahman cunku dakka 90 da atti golu oyle degilmi

BekirBayrak 02.03.2008 22:53

--->: SİZCE MAÇIN YILDIZI KİM?
 
[B][I]Bencede ABDURRAHMAN macın yıldızı [/I][/B]

kubilay68 02.03.2008 22:54

--->: SİZCE MAÇIN YILDIZI KİM?
 
ya rkadaslar mohammet ali neden bukladar kotu bir futbol sergiliyorya kendini hic yormadan top kosturuyor olmuyor boyle mohammet ali ayip ama luften caba goster biraz bizim bildimiz mohammet bu degil.

COBANSARAYLI 02.03.2008 22:56

-->: --->: 24H/MAÇIN YILDIZI KİMDİ?
 
macin Yildizi Abdurrahman dereli kesinlikle gercekten bugun cok iyiydi ve Golunude atti maci izlerken kendisinin bu oyununa bir golun cok yakisacagini konustuk ve golude atti helal olsun mehmet yildiz tutuktu ama asistle kurtardi

1967 dernek serkan20 02.03.2008 23:08

--->: SİZCE MAÇIN YILDIZI KİM?
 
[B]abdurrahman dereli tartışmasız maçın yıldızıdır.
hayrettinde defansta çok iyi işler yaptı
yalnız haftalardır bir varlık gösteremeyen mohammed alinin biraz yedeğe geçmesi gerekiyor
çünkü her maç 1 adam eksiğiz
onu sadece serbest atışlarda görüyoz o kadar
ya insan azcık kendini geliştirir artık aynı serbest vuruşlarda kaleye vur gitsin öldür pozisyonlar hep aynı bu kadarda pes artık
artık yeni serbest vuruş varyasyonları denemek lazım
kaybettiğimiz pozisyonlar bize lazım olacaktır[/B]

sivaslı-elif 02.03.2008 23:43

--->: SİZCE MAÇIN YILDIZI KİM?
 
maçın yıldızı belli tabiiki maçın yıldızı sivasspor takım halinde yıldız bi tane dersek sadece mehmet yıldız ama bizim takımımız başlı başınaca yıldızlarla dolu.........!!!!!!!!
[B]maçın yıldızı:[/B][B][I][COLOR="Red"]sivasspor
[B]maçın yıldızı:[/B]futbolcular
[B]maçın yıldızı:[/B]taraftarlarrrrrr[/COLOR][/I][/B]

Engin58 03.03.2008 00:03

--->: SİZCE MAÇIN YILDIZI KİM?
 
[B][COLOR="Black"]KALECIMIZ AKINDI KALEMIZDE.SAYGILARIMLA...[/COLOR][/B]

omercoskun 03.03.2008 00:14

--->: SİZCE MAÇIN YILDIZI KİM?
 
maçın yıldızı abdurrahman dereli idi bence akının kart cezalısı olması çok kötü oldu !!!!!!!!!!!!!

serkankustarci 03.03.2008 00:18

--->: SİZCE MAÇIN YILDIZI KİM?
 
Bence Hayrettin.Çünkü Bursanın çoğu atağını başlamadan bitirdi ve kazandığı toplarıda çok iyi kullandı.Son zamanlardaki en iyi hayrettini seyrettim.

Bahattin 03.03.2008 00:54

--->: SİZCE MAÇIN YILDIZI KİM?
 
bana gore hayrettindi cunku mac boyunca buyuk gayrette bulundu hakikaten guzel oynadi

gercek58li 03.03.2008 02:54

--->: SİZCE MAÇIN YILDIZI KİM?
 
[QUOTE=serkankustarci;328043]Bence Hayrettin.Çünkü Bursanın çoğu atağını başlamadan bitirdi ve kazandığı toplarıda çok iyi kullandı.Son zamanlardaki en iyi hayrettini seyrettim.[/QUOTE]

Hepsi de elinden geleni yapti ama HAYRETTIN cok iyiydi!
Yalniz Sezer niye ilk 11 de anlayabilmis degilim!??

dostol 03.03.2008 05:29

-->: SİZCE MAÇIN YILDIZI KİM?
 
bence akin en iyi oynadi, hiiic gol yemedi

ibrahimovic7 03.03.2008 07:27

--->: SİZCE MAÇIN YILDIZI KİM?
 
asist kralı mehmet bide gol atabilseee vöaryaaa

adres58 03.03.2008 07:29

--->: SİZCE MAÇIN YILDIZI KİM?
 
[B]İlk yarıda kritik bir kurtarış yaptıki Akın seyredenler bilir... Tabiki bu hafta Abdurrahman ve Mehmet Yıldızı unutmamak gerek...[/B]

Dağcı 03.03.2008 07:29

--->: SİZCE MAÇIN YILDIZI KİM?
 
Abdurahman, Mehmet, Hayrettin ve Akın göze batanlardı.

abircan 03.03.2008 08:15

--->: SİZCE MAÇIN YILDIZI KİM?
 
bu maçın kahramanı bencede AKINDIR
tabiki abdurahman gloü attı, mehmet yine herzamanki gibi asistini yaptı maçı sırtladı ama kalede artık bir dev var
AKIN

serhatcan 03.03.2008 08:18

--->: SİZCE MAÇIN YILDIZI KİM?
 
arkadaşlar bu maçın kahramanı mehmet yıldız dı. düşününsene abdurahmana attığı pası her forvet atamaz. çünkü forverker bencildir. mehmet yıldız da kendi de vursa gol olmasa kimse bişey diyemez. dikkatinizi bişeye çekmek istiyorum. Mehmet yıldız takımı için oynayan türkiyedeki tek forvettir.. hem gol attıyor hemde asist krallığındada önde gidiyor. olaya böyle bakmak lazım. musayada çok güzel düşünceyle bi pas attı ama dengesini kaybetti düştü. yanii bu koca adam ( mehmet yıldız ) gerçekten bir YIZDIZ.BENCİL DEĞİL,TAKIMI İÇİN OYNUYOR VEEEEEE ÇOOOOOOOKKK BAŞARILI.

puar 03.03.2008 08:19

--->: SİZCE MAÇIN YILDIZI KİM?
 
Bencede macın yıldızı abdurrahmandı.
Çok güzel bindirmeler yaparaka çok iyi mucadee etti.

zereya 03.03.2008 08:28

--->: SİZCE MAÇIN YILDIZI KİM?
 
Abdurahman
Mehmet Yıldız
Akın
Hayrettin

Diğer futbolcularda fena değildi.

kadir984 03.03.2008 08:55

--->: SİZCE MAÇIN YILDIZI KİM?
 
abdurrahmanı özellikle takip ettim cocuk gerçekten çatlayasıya koştu hatta sonlara doğru epey güç harcadı. iyi ki o golü buldu yoksa yıkılırdı ve o kanattan da golü yerdik. ayrıca mehmet yıldızın hakkını vermek lazım ismail güldüren gibi oyuncunun elinden 5 defa kaçtı ve hepsinde de gol pozisyonuna girdik.

MAÇIN YILDIZI ABDURAHMANLA BAŞLAR DİĞER 17 KİŞİ İLE DEVAM EDER VE ARDINDAN TAKIMI YANLIZ BIRAKMAYAN TARAFTARLARIMIZDA BİTER DİYE DÜŞÜNYORUM. HERKES BİRER YILDIZ OLDU.

Abdullah DuMaN 03.03.2008 09:13

-->: SİZCE MAÇIN YILDIZI KİM?
 
MEHMET NERDE YILDIZ BU MAÇI BERABERE BİTSEYDİ MUHAMMED MEHMED VE CVETKOV YÜZÜNDEN OLURDU ALLAHTAN SAVUNMAMIZ MÜKEMMELDE SAVUNMA VE AKIN YILDIZLAŞTI AMA NEDEN SE BEN SEZERİN BU TAKIMDA NE İŞİ OLDUĞUNU ÇÖZEMEDİM

recosan58 03.03.2008 09:59

--->: SİZCE MAÇIN YILDIZI KİM?
 
abdurrahmandı tabiki akında çok iyiydi

yigido_sampiyon 03.03.2008 10:09

--->: SİZCE MAÇIN YILDIZI KİM?
 
maçın iki yıldızı vardı bence

akın ve abdurahman...

Yiğiter 03.03.2008 10:14

-->: SİZCE MAÇIN YILDIZI KİM?
 
[B]diallo ve kanfory tam isabet iki transfer olduklarını her geçen gün gözlerimize sokarcasına gösteriyorlar...ikisi de maçın öne çıkan isimleriydi..[/B]


WEZ Format +2. Şuan Saat: 16:18.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005