![]() |
Sivasspor-Braga karsilasmasi
Braga maçı ne zaman bilgisi olan var mı?
|
--->: BRAGA MAÇI NE ZAMAN
ya gastedee okudum bu cumartesini tarih olarak vermişler 19 temmuz yazıodu
|
--->: BRAGA MAÇI NE ZAMAN
braga maçı haftaya pazar günü saatini bilmiyom.
|
--->: BRAGA MAÇI NE ZAMAN
ilk mac burdami inşallah burdadir
|
--->: BRAGA MAÇI NE ZAMAN
SPOR'Onlar Braga'ysa biz de Sivas'ız' 13 Temmuz 2008 23:00
Sivasspor Teknik Direktörü Bülent Uygun, tur atladıkları için mutlu ve gururlu olduklarını söyledi. Uygun, Intertoto Kupası 2. tur rövanş maçında OFK Grbalj'ı 1-0 yenerek 3. tura yükseldikleri maçın ardından yaptığı açıklamada, 1967 yılında kurulan takımı Sivasspor'un Sivas'ın gururu olduğunu söyledi. Takımının, tarihinde ilk defa katıldığı UEFA Intertoto Kupası'nda ilk maçta deplasmanda 2-2 berabere kaldığı Karadağ ekibi OFK Grbalj'ı, rövanş maçında 1-0 yenerek adını 3. tura yazdırdığını belirten Uygun, ''Tur atladığımız için mutluyuz, gururluyuz'' dedi. 21 günlük bir hazırlık döneminin ardından genç ve tecrübeli futbolcuları kaynaştırarak Sivasspor'a yakışır bir futbol sergilediklerini, futbolun güzelliklerini yansıtmaya çalıştıklarını ifade eden Uygun, birçok pozisyona girdiklerini ve maçı kazanmasını bildiklerini söyledi. Uygun, şunları kaydetti: ''Geçen sezon elde ettiğimiz 23 galibiyetlik başarıyla belki de Şampiyonlar Ligi'ni, UEFA Kupası'nı hak ettiğimiz bir ortamda İntertoto Kupası'na gittik. İnanmış futbolcu kardeşlerimizle birlikte UEFA'ya gidebileceğimizi düşünüyorum. İlk etabı geçtik, önümüzde Braga maçı var.'' Braga'nın güçlü bir ekip olduğunu, geçen sezon Bayern Münih ve Spartak Moskova gibi takımları yenerek gruplara kaldığını ifade eden Uygun, ''Ama biz de Sivassporuz'' dedi. Uygun, 3. turu da geçerek UEFA Kupası'na kalmak istediklerini sözlerine ekledi. OFK Grbalj Teknik Direktörü Neboisa Vignjeviç ise Sivasspor'u tebrik ederek, ''Sivasspor hak etti ve turu geçti'' dedi. Öncelikle Sivasspor gibi büyük bir camia ile maç yaptıkları için gurur duyduğunu belirten Vignjeviç, böyle bir takıma karşı iyi bir oyun oynadıklarını söyledi. Sivasspor'un kadrosunda Avrupa kalitesinde oyuncular bulunduğunu belirten Vignjeviç, kırmızı beyazlı ekibe başarı diledi. AA |
-->: --->: BRAGA MAÇI NE ZAMAN
[QUOTE=pover58;387473]braga maçı haftaya pazar günü saatini bilmiyom.[/QUOTE]
usta eminmisin pazar oldugundan, pazar olursa o gün sivasda olacagim stad'da yani:D Cumartesi olursa vay benim halime izliyemicegim ucakta olmus olcam. Dua ediyorum Pazar olmasindan ve Turu gececigimizden. |
--->: BRAGA MAÇI NE ZAMAN
Spor Son Dakika - 23:24
Otyakmaz: Bizim için tarihi karşılaşmaydı Sivasspor Kulübü Başkanı Mecnun Otyakmaz, ''Bizim için tarihi bir karşılaşmaydı. Taraftarımızın önünde ilk defa Avrupa Kupası maçına çıktık. Beraberlik de bize yetiyordu ama kazanarak tur atladık'' dedi. Otyakmaz, OFK Grbalj karşısında alınan 1-0'lık galibiyetin ardından yaptığı açıklamada, tur atladıkları için mutlu olduklarını söyledi. Futbolcularını ve teknik heyeti kutlayan Otyakmaz, Sivasspor'a gönül veren ve bu zorlu maçta takımı coşkulu bir şekilde destekleyen taraftarlara da teşekkür etti. Bu maçın, Sivasspor açısından tarihi bir karşılaşma olduğunu ifade eden Otyakmaz, ''Taraftarımızın önünde ilk defa Avrupa Kupası maçına çıktık. Beraberlik de bize yetiyordu ama kazanarak tur atladık ve taraftarlarımızı mutlu bir şekilde evlerine gönderdik. Bu dönemde Sivas dışında yaşayan hemşehrilerimizin de stadyumda olduğu bir anda kazanarak tur atladığımız için mutluyuz'' diye konuştu. Takımın kısa bir kamp dönemi geçirdiğini, yeni transferlerin takıma uyum süreci geçirdiğini, genç ve tecrübeli oyuncuların birbirine yavaş yavaş alıştığını ifade eden Otyakmaz, ''Bu maçı kayıpsız atlatmamız bizim için çok önemliydi. Bundan sonraki dönemlerde yeni transferlerin de katılımıyla çok daha iyi bir Sivasspor izleyeceğimizden eminim'' dedi. Otyakmaz, önümüzdeki hafta iç sahada oynayacakları Braga maçında, iyi bir futbol oynayarak rövanş için avantajlı bir skor elde etmek istediklerini de söyledi. ''Hayalinizde Chelsea'yi Sivas'a getirmek vardı, bu hayaliniz gerçekleşecek mi?'' sorusuna ise Otyakmaz, ''Grbalj takımıyla başladık, inşallah o da olur'' diye cevap verdi. Otyakmaz, maç sonrası teknik direktör Bülent Uygun ve takım kaptanı Mehmet Yıldız ile arasında geçen bir diyaloğun ''Prim'' ile ilgili olup olmadığının sorulması üzerine, ''Arkadaşlarımız bu özel anlarda primi pek konuşmazlar, bazı konular vardı, onları konuştuk'' dedi. Sivasspor kaptanı Mehmet Yıldız, kaleci Volkan Ünlü ve Bursaspor'dan bu sezon transfer olan İbrahim Dağaşan da turu geçtikleri için sevinçli olduklarını, Braga'yı da eleyerek UEFA Kupası'na katılmak istediklerini söylediler. -GRBALJ OYUNCUSU BOZİÇ- OFK Grbalj takımının oyuncularından Vazalin Boziç ise takım halinde maçı kazanmak için iyi bir mücadele verdiklerini, ancak ev sahibi takım Sivasspor'un taraftarının da desteğiyle iyi bir futbol oynayarak maçtan galip ayrıldığını ve turu hak ettiğini söyledi. Sivasspor taraftarına hayran kaldığını belirten Boziç, ''Böyle bir taraftarın önünde futbol oynamak güzeldi'' dedi. Kendisine Sivasspor'dan transfer teklifi gelmesi durumunda neler hissedeceği sorulan Boziç, ''Böyle büyük bir kulüp için futbol oynamak benim için kesinlikle büyük bir şereftir. Her oyuncu böyle bir taraftarın önünde futbol oynamaya can atar, oynamak ister'' diye konuştu. 13 Temmuz 2008, Pazar Yorum Yaz | Gönder | Yazdır |
-->: BRAGA MAÇI NE ZAMAN
Burda Cumartesi yaziyor, TSI Saat 19:00da
[url]http://www.bold.dk/statistik/kampe.php?package=1[/url] |
-->: BRAGA MAÇI NE ZAMAN
Sivasspor ilk macini 19 temmuzda Sivasta oynayacak. Rövans ise 26 temmuzda braga da. Sivassporumuza basarilar dilerim.
|
-->: BRAGA MAÇI NE ZAMAN
offf yaa cok kötü oldu bakamicam ne stadta ne TV'de, UEFA yaktin yine beni dünkü maci Pazara alirsin bu maci Cumartesiye:S:S:S:S
|
Sivasspor-Braga karsilasmasi
Sivassporumuz kendi sahasinda grabaji 1-0 üstünlükle yendikten sonra braga ile karsilasacak.
Sivassporumuz kendi sahasinda Braga ile oynayacak ilk mac 19 Temmuzda, saat almanya saati ile 20:00. Rövans maci ise 26 Temmuz, yine almanya saati ile 20:00 oynanacak. Sivassporumuza basarilar dilerim, insallah Uefaya cikariz. Hangi kanal verecek onu bilmiyorum.;) |
--->: Sivasspor-Braga karsilasmasi
Sivassporumuza basarilar dilerim umarim kazanan biz oluruz
|
--->: Sivasspor-Braga karsilasmasi
bu rakip bence grbaljiden cok zor degil sadece adi bize biraz korkunc geliyo...
ama suna da dikkat edin sivasspor buralara futbol oiynayarak geldi... |
--->: Sivasspor-Braga karsilasmasi
rakip güçlü ve avrupa deneyimi olan bir takım...ama biz de güçlüyüz...inşallah turu kaparız...
|
--->: Sivasspor-Braga karsilasmasi
grbalj a göre çok üstün bi rakip işimiz kolay olmayacak ama eleyebilecek gücümüz var inşallahta eleyeceğiz
|
--->: Sivasspor-Braga karsilasmasi
şampiyon sivasım ne istersen iste benden
istersen donatayım dörtbiryanı bayraklarla istersen bağırayım istanbuldan sivasa uefa kesmez bizi sene şampiyonlar ligi yüğidodur namımız kimse durduramaz bizi isterseniz göklere çıkarırız sizi haydi yiğidom avrupada güldür bizi sen yiğidosun senin namın belli büyük taraftarın var çok ateşli 4 eylülü cehenneme çevirir haydi yiğidom sivas rüzgarı estir |
--->: BRAGA MAÇI NE ZAMAN
[B][COLOR="Red"]OM KAMPEN[/COLOR]
Kamp: Sivasspor - Braga Land: International Turnering: UEFA Intertoto Cup Runde: 3 Kamptidspunkt: 19/07-2008 kl. 20:00 Odds for kampen Bookmaker [U]1[/U] [U]X[/U] [U] 2 [/U] TTB Sidst ændret bwin 2,00 3,10 3,45 89,9% 14/07 19:17 Gennemsnit 2,00 3,10 3,45 89,9% Højeste odds 2,00 3,10 3,45 89,9% Sandsynlighed [?] 50,0% 32,3% 29,0% [U][COLOR="Purple"]FROM[/COLOR][/U] [COLOR="Red"]SİVASSPOR [/COLOR] 13/07-2008 Grbalj Radanovici (HJ) UEFA Intertoto Cup 1-0 05/07-2008 Grbalj Radanovici UEFA Intertoto Cup 2-2 10/05-2008 Genclerbirligi Superlig 0-2 04/05-2008 Galatasaray (HJ) Superlig 3-5 26/04-2008 Denizlispor Superlig 1-2 [COLOR="Blue"]BRAGA [/COLOR] 10/05-2008 Academica (HJ) 1. Division 2-1 04/05-2008 Boavista 1. Division 0-0 25/04-2008 Pacos Ferreira (HJ) 1. Division 2-1 19/04-2008 Maritimo 1. Division 4-1 14/04-2008 Uniao Leiria (HJ) 1. Division 0-1 Nyt fra bold.poker[/B] |
--->: Sivasspor-Braga karsilasmasi
BİZLER İNANDIK SİZDE İNANIN.
SİVASSPOR'UM UEFA'YA gitmeli. |
-->: Sivasspor-Braga karsilasmasi
basarilar dilerim sivasa gidecem zaten belki maçada giderim
|
--->: Sivasspor-Braga karsilasmasi
maç 19 u ç.tesi günü 20 de sivasta ilk maç
|
--->: Sivasspor-Braga karsilasmasi
krdşm milletin kafasını karıştırtmayın 19 temmuzda sivasta
|
--->: Sivasspor-Braga karsilasmasi
hangi kanal veriyooo braga maçını
|
--->: Sivasspor-Braga karsilasmasi
maç cumartesi saat 20 de [url]http://www.bold.dk/statistik/kampe.php?package=1[/url]
bu adres te |
Braga maçı hangi gün ?
Toplam 2 Eklenti Bulunuyor.
TFF' nin WEB Sayfasına göre 20 Temmuz Pazar, UEFA' nın WEB sayfasına göre ise 19 Temmuz Cumartesi ?
Var mı doğrusunu bilen ? Yoksa ortayı mı bulalım :) |
--->: Braga maçı hangi gün ?
mac pazar günü! sölemislerdi ya ..
|
--->: Sivasspor-Braga karsilasmasi
bu pazar günü sivvassporumuzun maci
|
--->: -->: --->: BRAGA MAÇI NE ZAMAN
[QUOTE=DaRiCi58;387487]usta eminmisin pazar oldugundan, pazar olursa o gün sivasda olacagim stad'da yani:D Cumartesi olursa vay benim halime izliyemicegim ucakta olmus olcam.
Dua ediyorum Pazar olmasindan ve Turu gececigimizden.[/QUOTE] KARDESIM SEN CUMARTESI UCAKTA OLURSAN ZATEN GITMIS OLURSUN PAZAR GÜNÜ NASIL BIR DAHA MACI IZLIYORSUN ANLAMADIM BENCE COK SACMA BIR SORU |
--->: Sivasspor-Braga karsilasmasi
haydaa şansa bak stadda olamıcam ya off kayseriye iş için gitmem gerekecek bir mucize olsa maç pazara alınsa nolurki:(neyse artık uefa kupası maçlarımıza giderim bende:)
|
-->: --->: -->: --->: BRAGA MAÇI NE ZAMAN
[QUOTE=marsgezegeni;387969]KARDESIM SEN CUMARTESI UCAKTA OLURSAN ZATEN GITMIS OLURSUN
PAZAR GÜNÜ NASIL BIR DAHA MACI IZLIYORSUN ANLAMADIM BENCE COK SACMA BIR SORU[/QUOTE] Usta Ben Cumartesi Türkiye Geliyorum Almanyadan, demek istedigim cumartesi ucakda olcam eger mac pazar olsaydi bakabilirdim ve öylede oldu UEFA acikladi cok sevindim suan.:D |
--->: Sivasspor-Braga karsilasmasi
[B]Nerelerden Nerelere geldik !!! Avrupa kupasinda senelerce Mücadele eden,Portekizin en iyi 5 ci takimi olan S Bragaya Karsi sivassporumuz macin favorisi.!!! Simdi Favori oldugumuz demek maci kesin alacagimiz anlaminada gelmiyor oynanmadan hic bir mac alinamaz ama su da bir gercekki [COLOR="Red"]sivassporun[/COLOR] gecirdigi basarili sezonu idda sirketleri göz önünde bulunduruyor Lider GS 79 Puan - FB 73 puan - Sivasspor 73 Puan alan bir takimi ciddiye alinacagini biliyorlar ... Bence [COLOR="Red"]Sivasspor[/COLOR] ilk macta Sportig Bragayi kesin yenecek kapasiteye sahip ama bu alacagimiz skor bizi portekize rahatlatici bir skor olmali gol yemeden 1-0 - 2-0 gibi skorlarla gidersek orda biz gol atariz.. insallah 2-0 olursa Turu 100 % 50 garantileriz....
Avrupa idda Sirketleri macin favorisinin[COLOR="Red"] Sivasspor[/COLOR] oldugunu acikliyor, Verilen rakamlardada acikca görünüyor..[/B] [B][COLOR="Red"]Sivasspor - [COLOR="Blue"]Sporting Braga [/COLOR] 2.00 - 3.10 - 3,20[/COLOR][/B] Icimden gecen skoru yazayim:[B][COLOR="DarkRed"] Sivasspor - Braga 3- 1[/COLOR][/B] |
--->: Sivasspor-Braga karsilasmasi
MAÇ PAZAR GÜNÜ SAAT 19:00 DA TRT 1 DE .... DÜN TRT 1 DE REKLAMINI GÖRDÜM
|
--->: Sivasspor-Braga karsilasmasi
2.inci maç hangi kanalda söyleyinn yaa
|
--->: Sivasspor-Braga karsilasmasi
ik maç trt ama 2. maç?????????????
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 00:40. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005