SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Haberler (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   Paf Takıma Yeni Bina (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=20942)

SivasSpor.Com 24.09.2008 10:48

Paf Takıma Yeni Bina
 
[IMG]http://www.sivasspor.com/images/stories/paf_tesisi.jpg[/IMG]
PAF takımı için yapılan yeni tesis binası çok yakında bitirilerek genç futbolcuların hizmetine sunulacak.

Sivasspor Teknik Direktörü Bülent Uygun, kulüp tesislerinde yapımı devam eden yeni binada basın mensuplarına yaptığı açıklamada, kulüp başkanı Mecnun Otyakmaz ve yönetim kurulunun hep Sivas'ın gençlerine hizmet mantığıyla hareket ettiğini söyledi. Otyakmaz ve yönetim kurulunun altyapıya yönelik de birçok çalışmalar yaptığını ifade eden Uygun, ''En sonunda da PAF takımımıza Türkiye'nin belki de en modern altyapısına sahip olmaları için böyle bir tesis kazandırmak düşüncesindeyiz. Yapımı süren bu binanın tamamlanmasının ardından kendi bulunduğumuz tesisleri onlara teslim edeceğiz'' diye konuştu.
Yeni tesis binasını 15 gün sonra müteahhidin teslim edeceğini düşündüklerini ifade eden Uygun, ''Zaten binayı kendi yöneticimiz Mehmet Ali bey yapıyor. 15-20 gün içinde de biz buraya tamamen kanalize olabiliriz'' dedi.

[B]Sivas Postası Gazetesi[/B]

yerliturkuaz 24.09.2008 11:16

--->: Paf Takıma Yeni Bina
 
[B]Alt yapiya ne kadar onem verirsek gelecegimizide o kadar saglam eller altina almis oluruz...[/B]

yigidomustafa58 24.09.2008 12:00

--->: Paf Takıma Yeni Bina
 
[B]git gide büyüyoruz Sivasspor olarak

hayırlı olsun sivasspor...[/B]

58_SEMİH_58 24.09.2008 12:00

--->: Paf Takıma Yeni Bina
 
[B][I]Paf Takıma Hayırlı Olsun..........[/I][/B]

EyüphanAydın 24.09.2008 12:17

--->: Paf Takıma Yeni Bina
 
[B]Yarınların geleceği için bu güzel yatırım çok yerinde olmuş.Elbette şu anda tesisleşme yönünde çok büyük adımlar atmış durumundayız.

Bunlar başlangıç olsun inşallah devamı gelir[/B]

muttalip58 24.09.2008 12:18

--->: Paf Takıma Yeni Bina
 
paf takıma yakışır hep destek tam destek

zaralımuto 24.09.2008 12:29

--->: Paf Takıma Yeni Bina
 
paf takıma önem vermesseek işler kötü olur alat yapyı saşlaam tutmak lazım

crburak58 24.09.2008 12:31

--->: Paf Takıma Yeni Bina
 
ALT YAPI ÇOK ÖNEMLİ EMEĞİNİZE SAĞLIK VERİMİNİ GELECEKTE ALACAĞIZ İNŞALLAH

navruz58 24.09.2008 12:32

-->: Paf Takıma Yeni Bina
 
hayrli olsun gardaslar en büyük sivasspor

navruz58 24.09.2008 12:37

-->: Paf Takıma Yeni Bina
 
vay be sivasim cok iyi oluyor en büyük sivasim

zaralı19 24.09.2008 12:44

-->: Paf Takıma Yeni Bina
 
Geçenseneki başarıyı göstecek işallah paf şampiyon olacağız busende hayırlı olsun alt yapıya önemli bir tesis

XXCakir58 24.09.2008 15:11

-->: Paf Takıma Yeni Bina
 
Böyle bir düzenleme yapcaklari icin mutluyum, insallah cok iyi bir sekilde yapilir.
Cocuklarimiz icin gelecegi iyi kurmamiz lazim.
paylasim icin sagol.

ozer10 24.09.2008 15:55

--->: Paf Takıma Yeni Bina
 
paf takım geçen sezon şamğiyon olarak bizi gururlandırdılar bu tür şeyleri çoktan hakettiler başarılarının devamını dilerim

sivaslitaner58 24.09.2008 17:13

--->: Paf Takıma Yeni Bina
 
paf takimimiza hayirli ugurlu olsun diyorum

furky.b 24.09.2008 18:03

--->: Paf Takıma Yeni Bina
 
Guzel Yatirim Sevindim, Alt Yapidan Nice Futbolcular Cikaracagiz Insallah..

kadir0911 24.09.2008 18:09

--->: Paf Takıma Yeni Bina
 
[B]Alt Yapi Icin güzel bir Yatirim, hayirli ugurlu olsun![/B]

Dark Force 24.09.2008 18:19

-->: Paf Takıma Yeni Bina
 
güzel yapılmış hayırlı olsun..............

titizyiğido 24.09.2008 18:25

--->: Paf Takıma Yeni Bina
 
tesisleşme adına iyi hayırlı uğurlu olsun

yusuf_yusuf 24.09.2008 22:25

--->: Paf Takıma Yeni Bina
 
git gi
de buyuyelım kı yanımızda 4 buyuk takımları ezık gıbı kalsın

atamtürk 24.09.2008 23:22

--->: Paf Takıma Yeni Bina
 
hayırlı olsun başarıların devamını dileriz.

etzel1967 24.09.2008 23:29

--->: Paf Takıma Yeni Bina
 
bu yatırım boşa gitmez...............

SenSetik 24.09.2008 23:51

--->: Paf Takıma Yeni Bina
 
geçen sene şampiyon olan takımın neredeyse tamamı anadolu üsküdarda...

bunlardan bir iki tanesi (mesela fikret gibi yetenekli olanlar) gelecek sene Sivasta oynayabilecek düzeye gelirse biz bu altyapı işini öğrenmişiz demektir.

yoksa pafta şampiyonluk çok önemli değil...
her zaman denilen bir şey vardır...paftan 2-3 futbolcu A takıma verebiliyorsan şampiyon olmuşsun demektir...

yoksa yaşı geçmiş adamlarla pafta şampiyon olsan nolur olmasan nolur..sanki A takım düşünc ligden onlarmı kurtaracak takımı...

inşallah bu sene paf takımda şampiyonolmayı değildi, A takıma oyuncu kazandırmayı düşünürler de bu yatırımlar da yerini bulur...

acizane ben böyle düşünüyorum bu konuda...

memet24 25.09.2008 01:16

--->: Paf Takıma Yeni Bina
 
güzel olmuş inşallah o tesislerden milli takıma ve sivassporumuza cok oyuncu yetişir,,,,,,,,,

gezofset 25.09.2008 15:18

--->: Paf Takıma Yeni Bina
 
başkanımıza teknik direktörümüze futbolcularımıza camiamıza teşekkür ederim yaptığı ve yapacağınıza yürekten inanıyorum başarılarınızın devamı saten geliyor sizlerle gurur duyuyorum

TracyMcGrady58 25.09.2008 23:39

-->: Paf Takıma Yeni Bina
 
Hayirli ugurlu olsun. Alt yapiya ne kadar önem verirsen o kadar ileride yararini görürsün


WEZ Format +2. Şuan Saat: 00:30.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005