![]() |
Gözler Golcülerde !
[IMG]http://www.sivasspor.com/images/stories/mehmet.jpg[/IMG]
Ligde sahasında Fenerbahçe'yi konuk edecek Sivasspor'da, gözler golcülere çevrildi. Zorlu maç öncesinde 4 eksiği olan Yiğido, silahlarından gol bekliyor... Ligin flaş takımlarından Sivasspor, yarın Sivas 4 Eylül Stadı'nda saat 20.00'da Fenerbahçe'yi konuk edecek. Sonucu spor kamuoyu tarafından merakla beklenen maçı, Bünyamin Gezer yönetecek. Gezer'in yardımcılıklarını Cem Satman ve Erhan Sönmez'in yapacağı maçta, Özgüç Türkalp dördüncü hakem olarak görev yapacak. Bu sezon oynadığı 4 lig maçında 2 galibiyet, 2 beraberlik elde eden Sivasspor ile iç sahada 2 galibiyet elde edip, deplasmanda 2 mağlubiyet alan Fenerbahçe'nin mücadelesine, Sivas'ın yanı sıra çevre illerden de futbolseverlerin ilgi göstermesi bekleniyor. [B]GÖZLER GOLCÜLERDE[/B] Ligde bugüne dek 4 kez yenilip, 2 kez berabere kaldığı Fenerbahçe karşısında yarın ilk galibiyetine imza atmayı hedefleyen Sivasspor'da, zorlu maç öncesinde gözler golcüler Mehmet Yıldız, Herve Germain Tum, Musa Aydın ve Pini Felix Balili'ye çevrildi. Bu sezon ilk 4 haftada Kocaelispor, Bursaspor ve Eskişehirspor maçlarında 1'er kez fileleri havalandıran Mehmet Yıldız, Sivasspor'un maçta en büyük kozu olacak. Mehmet'in yanı sıra, bu sezon Bursaspor ve Eskişehirspor maçlarında 1'er gole imza atan Musa Aydın ve Bursaspor karşılaşmasında 1 gol atan Tum ile bu sezon şu ana kadar gol sevinci yaşayamayan Balili, Sivasspor'un Fenerbahçe karşısındaki en etkili silahları olacak. Teknik direktör Bülent Uygun'un bu 4 golcüden 3'ünü ilk onbirde oynatması, birini ise yedekler arasında bırakması bekleniyor. Mehmet ve Musa'nın ilk onbirde oynamasına kesin gözüyle bakılırken, Tum ve Balili'den birini ilk onbirde sahaya süreceği düşünülüyor. İç saha maçlarında Tum'u ilk onbirde sahaya süren, hızı nedeniyle kontra ataklarda etkili olan Balili'yi ise deplasmanlarda ilk onbirde oynatan Bülent Uygun'un, yarın bu ikiliden hangisini tercih edeceği merakla bekleniyor. Uygun'un hızı nedeniyle yarın Balili'ye ilk onbirde şans vereceği belirtiliyor. [B]SİVASSPOR'DA 4 EKSİK[/B] Bu arada, Sivasspor'da zorlu maç öncesinde Mohammed Ali Kurtuluş, Onur Tuncer ve kaleci Volkan Ünlü'nün sakatlıkları sürüyor. Bu oyuncuların yanı sıra sakatlıktan yeni kurtulan Hayrettin Yerlikaya'nın durumu da yarın netlik kazanacak. Abdurrahman Dereli'nin kırmızı kart cezalısı olması nedeniyle Uygun'un sağ bekte hangi futbolcuya şans vereceği de merak ediliyor. Uygun'un yarın ki maçta ''Petkoviç, Diallo, Murat Sözgelmez (Bilica), Faruk (Hayrettin), Sylla, Sezer, İbrahim, Musa, Sergio, Balili (Tum), Mehmet Yıldız'' onbirine şans vermesi bekleniyor. |
--->: Gözler Golcülerde !
Toplam 1 Eklenti Bulunuyor.
tmm M.YILDZ SENDEN GOLLER BEKLİYORU<Z WE ALEX WARMI ARKADASLARI İLE YAPTIGI TOPLANTIDA GELMİYO İSTE FOTOSU:):):):):):):)
|
--->: Gözler Golcülerde !
[QUOTE=YigidoGenclik38;418211]tmm M.YILDZ SENDEN GOLLER BEKLİYORU<Z WE ALEX WARMI ARKADASLARI İLE YAPTIGI TOPLANTIDA GELMİYO İSTE FOTOSU:):):):):):):)[/QUOTE]
[B][I][CENTER]Haydı Balılı Haydı Mehmet Yıldız Alex Arkadaslarına Muz Vermeyı Untma:D:D:D:D:D[/CENTER][/I][/B] |
--->: Gözler Golcülerde !
Mehmet yildiz bu macta senden 2 gol bekliyorum
|
--->: Gözler Golcülerde !
[QUOTE=YigidoKafaBozuk;418213][B][I][CENTER]Haydı Balılı Haydı Mehmet Yıldız Alex Arkadaslarına Muz Vermeyı Untma:D:D:D:D:D[/CENTER][/I][/B][/QUOTE]
MUZ HANGİSİ OLSUN ÇİKİTA OLUR MU:):):) |
--->: Gözler Golcülerde !
[QUOTE=YigidoGenclik38;418216]MUZ HANGİSİ OLSUN ÇİKİTA OLUR MU:):):)[/QUOTE]
[B][I][CENTER]Baska Yemezler Zaten.............[/CENTER][/I][/B] |
--->: Gözler Golcülerde !
bileğinize kuvvet yiğidolar....
|
--->: Gözler Golcülerde !
mehmet yıldızz bence gol atar o inanıorum
|
--->: Gözler Golcülerde !
ya hangı golcumuz gooooool atarsa atsın da yeterkı alalım bu maçı
|
-->: Gözler Golcülerde !
kim atarsa atsın faretmez yeterki yenelim isterse petkoviç atsın
|
-->: Gözler Golcülerde !
[B]şimdiden gol atınca stata çıldıracağım anlar aklıma geliyor..içim kıpır kıpır valla :)
petkoviç sen at şu golü :)[/B] |
--->: Gözler Golcülerde !
Petkoviç son golü atacakmış aman abi petkoviç gol yemesinde gerisi önemli değil yaa çok heyeacanlıyım şu maç için lig tv si olmayanlara link vereyim oradan seyretsinler. [url]www.ligtv-li.com[/url]
|
--->: Gözler Golcülerde !
hadi yiğido yenersn sen bu şempanzeleri ver ellerine bir muz sen git gol yığınına boğ feneri
|
-->: Gözler Golcülerde !
[B]Mehmet ve Tum bu maçta gol atacaklar işallah [/B]
|
-->: Gözler Golcülerde !
[COLOR="Red"][B]güveniyoruz yiğitlerimize inşallah mertce sahaya çıkıp 100 yıllık takımı devirecek.yiğitlerime sonsuz başarılar[/B][/COLOR].
|
--->: Gözler Golcülerde !
[B]Böylesi önemli maçlarda,böylesi değerli golcüler her zaman ön plana çıkar.Bu maçtada Mehmet Yıldız takımın gözde ismi olarak görüyorum.
Artık büyük kaptan sorumluluğunun bilinci altında olmalı.Takım ateşlemeli,taraftarları çoşturmalı. Eğer kaptanımız iyi oynarsa takımda iyi oynayacaktır diye düşünüyorum.Elbette bu maçı bir oyuncuya yüklemek olmaz ama bu tür zorlu sınavlarda Mehmet Yıldız bu ipi çok göğüslediği için bu görev onun olucaktır.[/B] |
--->: Gözler Golcülerde !
musa mehmet yıldız tumm
sivaspor 3 ezikbahçe 1 linke tıklayınız anti istanbul |
--->: Gözler Golcülerde !
VALLA BEKLEMEYLE OMÖUYOR İŞTE MAÇ DAHA BAŞLAMADI BİLE HERKES HAVAYA GİRDİ KARŞIMIZDAKİ FENERBAHÇE BİZİ 4 KERE YENDİ GEÇEN SENEDE BÖLE HAVAYA GİRDİK 4 TANE ATIP GİTTİ ÖNCE ÖNCE SAKİN VE KONTROLLÜ OLMALIYIZ GÜİZANIN ÇAPRAZ KOŞULARINA DİKKAT ETMELİYİZ ADAM ÇOK KOŞUYOR ÇOK BOŞ ALAN YARATIYOR DEFASIN UYANIK OLMASI LAZIM EVET FENER YAN TOPLARDA ZAYIF AMA KANATLARIDA SAĞLAM HEM SİVAS MAÇINA AYRI Bİ MOTİVELERİ VAR KESİN EĞER HARBİDEN ALEX OYNAMAZSA ÇOK İYİ OLUR BAŞKA OYNAYAN ADAMLARI YOK VARDA OYNATAN O YİNEDE REHAVETE KAPILMADAN YAVAŞ YAVAŞ
AYRICA ÖNE GEÇSEK BİLE DİSİPLİNDEN KOPMAK YOK GERİYE YASLANMAKTA TABİ DAHA DEFANSİF AMA GERİYE YASLANMADAN DEFANSLARIYLA FORVET HATTI NE KADAR UZAK KALIRSA O KADAR İYİ O KADAR KOPARTIRIZ OYUNDAN DİYE DÜŞÜNÜYORUM İNŞALLAH YENECEZ BU SEFER EN ÇOK İSTEDİĞİM BU ÜÇ EZİKLERİN HEPSİNİDE İÇERDE DIŞARDA YENMEK HİÇ DEĞİLSE YENİLMEMEK. HADİ AZİZ MÜBAREK GÜN YÜZÜMÜZÜ GÜLDÜR YA RABBİ |
-->: Gözler Golcülerde !
Insallah Mehmet Yildiz, Balili gol atarlar. Mac 1-0 olsun, bizim olsun, ama yinede Fenere fark atariz insallah.
Paylasim icin sagol. |
--->: Gözler Golcülerde !
inşallah gol makinelerimizin çalıştığı bir maç olur
|
--->: Gözler Golcülerde !
[B]tum dan beklentim yok ama mehmetten goller musa ve faruk tan da asistler bekliyorum..[/B]
|
-->: Gözler Golcülerde !
SADECE FORVETLER DEĞİL 11 OYUNCU GOL İÇİN YÜKLENECEK PETKOVİÇ ATTI TEKRAR ATABİLİR HAYAL DEĞİL
AMA TEK AMAÇ GALİBİYET GOLÜ ATAN ÖNEMLİ DEĞİL |
--->: Gözler Golcülerde !
[B]Mehmet Yıldız bu maçta çoşacak ve çoşturacak...[/B]
|
--->: Gözler Golcülerde !
gel bakalım fener şeytan üçgenine mehmet balili tum üçleyin feneri gösterin gücünüzü
|
--->: Gözler Golcülerde !
bu yazdığımı unutmayın..içime doğdu aynen bu futbolcular gol atacak
2 mehmet yıldız 1 musa aydın 1 pini felix balili toplam 4 golla rövanşı alıcaz geçen seneden..ALLAHIM sen bizi mahçup etme ..AMİNNNNNNNN |
--->: Gözler Golcülerde !
BU MAÇTA FARKA GİDECEKMİŞİİZ GİBİ Bİ HİSSİYATIM VAR..NEDEN BİLMİYORUM
|
--->: Gözler Golcülerde !
[B]MEHMET BALILI GOZLERIMIZ SIZLERDE HAYDI SU BURSA MACI GIBI TAKALIM SU FENERLER BASARILARR[/B]
|
-->: Gözler Golcülerde !
MUSA MEHMET VE BALİLİYE ÇOK GÜVENİYORUM
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 02:36. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005