![]() |
Mağazayı Yıldırım Açtı!
[IMG]http://www.sivasspor.com/images/stories/magaza_acilisi.jpg[/IMG]
Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, 4 Eylül Stadyumu’nda bulunan Sivasspor Mağazası'nın açılışına katıldı. Yıldırım açılışta Sivasspor taraftarlarına 50 adet forma dağıttı. Aziz Yıldırım, Sivasspor Kulüp Başkanı Mecnun Otyakmaz ile birlikte, maçtan önce Sivasspor'un resmi ürünlerinin satılacağı mağazanın açılışını yaptı. Mağazayı gezen Fenerbahçe Başkanı Yıldırım, 2 bin YTL ödeyerek 50 tane Sivasspor forması aldı. Yıldırım aldığı formaları Sivasspor taraftarlarına armağan etti. Öte yandan geçtiğimiz sezon protokol bölümünde bulunan kapalı alanda maçı izlediği için tepki çeken Aziz Yıldırım, bu maçta da rahatsız olduğu için maçı aynı yerden takip etti. [B]Sivas'ın Sesi Gazetesi[/B] |
--->: Mağazayı Yıldırım Açtı!
saolsun ya dağıtı için saolsun napalım bız yok tu alamadık
|
--->: Mağazayı Yıldırım Açtı!
[B]yıldırım yerine daha iyi bir isim açabilirdi ama hayırlı olsun canım o isme sıkıldı[/B]
|
--->: Mağazayı Yıldırım Açtı!
Bu Adami Pek Vazla Sevmem.. Ama Yinede Sagolsun Helal Olsun.. 2 ytl gelir le acilisimizi yaptik..
|
--->: Mağazayı Yıldırım Açtı!
[QUOTE=furky.b;420308]Bu Adami Pek Vazla Sevmem.. Ama Yinede Sagolsun Helal Olsun.. 2 ytl gelir le acilisimizi yaptik..[/QUOTE]
2 bin demek istemistim....................... |
--->: Mağazayı Yıldırım Açtı!
[B]anlamadım anlamakta istemiyorum 2000 liralık forma aldı diye büyük başkan olduysa bende alayım ne olacağım acaba[/B]
|
--->: Mağazayı Yıldırım Açtı!
[QUOTE=metincetin58;420320][B]anlamadım anlamakta istemiyorum 2000 liralık forma aldı diye büyük başkan olduysa bende alayım ne olacağım acaba[/B][/QUOTE]
offff kinaye yapdım ama anlamadınız |
--->: Mağazayı Yıldırım Açtı!
acabao magazanin ismi ne! bir aralar forum acilmadi mi issim yarismasi felan neden site habercisi bunu eklememis..birde bu magazanin internet adresi varmi? bizim gibiler ancak internetten alabiliyor malesef iki sene de bir memleket goruyouz..hayirlisi;;;arefeniz mubarek olsun
|
-->: Mağazayı Yıldırım Açtı!
Hepimize hayirli olsun, gidip formalari kapalim.
Paylasim icin sagol. |
--->: Mağazayı Yıldırım Açtı!
[COLOR="Red"][B]Burda ben aziz yıldırıma teşekür ediyorum kim ne derse desin
yıllar önce yaşamış bir hikaye var anlayanlara yazacam mehmet emmi kimseye iyilik yapmazmış hep kötülük yaparmış birgün mikser olan bir adam gelmiş demişki hey mehmet emmi hasan dayı senin hakkında demedik laf etmedik söz bırakmaış hatta kahvede herkezin içinde sana sövmüş mehemt emmi kendinden emin bir şekilde yok öyle birşey demiş hasan dayı yapmaz demiş adam ısrar etmiş ya mehmet emmi vallaha dedi billaha dedi demiş mehmet emmi yine kendinden emin adama gardaş demiş kendini hiç paralama ben onlara hiç iyilik yapmadım hep kötülük yaptım onun için ki onlar benim hakkımda konuşmaz eğerki ben onlara [/B][/COLOR] [COLOR="DarkGreen"][B] SERVET VERSEYDİM ONLAR O SERVETİ KULANAMAZ ZİYAN EDERLERDİ YOK BEN ONLARA HER KONUDA DESTEK VERSEYDİM ONLAR HEP BANA SÖVERLERDİ O YÜZDEN RAHAT OL GARDAŞ BEN İYİLİK YAPMADIM DEMİŞ!!!!![/B][/COLOR] |
--->: Mağazayı Yıldırım Açtı!
aziz başkana teşekkürler bakalım diğer başkanlar ne yapar sivasa gelince bence içeriye bile girmezler helal olsun başkana tabi bizim başkanımızda birtane mecnun bey çalışmalarında kolaylıklar diliyorum allah yardımcıları olsun...
|
--->: Mağazayı Yıldırım Açtı!
[QUOTE=serdar0755;420347]aziz başkana teşekkürler bakalım diğer başkanlar ne yapar sivasa gelince bence içeriye bile girmezler helal olsun başkana tabi bizim başkanımızda birtane mecnun bey çalışmalarında kolaylıklar diliyorum allah yardımcıları olsun...[/QUOTE]
arkadas guzel ozetlemıs herseyi :d |
--->: Mağazayı Yıldırım Açtı!
AZİZ BAŞKANA TEŞEKKÜR EDİYORUM....BİR ADNAN POLAT VEYA BİR DEMİRÖREN YAPARMIYDI BÖYLE BİŞİY..BEN SÖYLİM HAYIR..AKLINDAN BİLE GEÇMEZDİ..AMA AZİZ YILDIRIM KENDİNİ BİZE YAKIN HİSEDİYOR..BAZI ARKADAŞLARIN YORUMUNU OKUYUNCA AZİZ BAŞKANA HAKSIZLIK YAPILDIĞNI DÜŞÜNÜYORUM
|
--->: Mağazayı Yıldırım Açtı!
arkadaş kimse resim falan çekmedimi bu mağazadan
|
-->: Mağazayı Yıldırım Açtı!
Katıldığı için teşekkürler......
|
--->: Mağazayı Yıldırım Açtı!
aziz başkana teşekkür ederiz mağaza açılışına katılıp forma alıp destekde bulunduğu için.
|
-->: Mağazayı Yıldırım Açtı!
[IMG]http://www.fenerbahce.org/pic_lib/2008-09-26_mac11.jpg[/IMG]
[IMG]http://www.fenerbahce.org/pic_lib/2008-09-26_mac12.jpg[/IMG] [IMG]http://www.fenerbahce.org/pic_lib/2008-09-26_mac19.jpg[/IMG] |
--->: Mağazayı Yıldırım Açtı!
mağazamız açılışına ktldığı için teşekkür edriz aziz yıldırıma
|
--->: Mağazayı Yıldırım Açtı!
eyvallah aziz başkan. kim ne derse desin aziz yıldırımın türk futboluna çok büyük faydası var. futbolun bacasız bir fakrika olduğunu kanıtladı herkese. ve bir çok başkan o nun çalışmalarını örnek alıyor. inş bizde öyle oluruz.
|
--->: Mağazayı Yıldırım Açtı!
bence de hic sevmem ama haydi hayirlisi......
|
--->: Mağazayı Yıldırım Açtı!
tteeessseekkurler.... Aziz baskan
|
--->: Mağazayı Yıldırım Açtı!
[QUOTE]eyvallah aziz başkan. kim ne derse desin aziz yıldırımın türk futboluna çok büyük faydası var. futbolun bacasız bir fakrika olduğunu kanıtladı herkese. ve bir çok başkan o nun çalışmalarını örnek alıyor. inş bizde öyle oluruz.[/QUOTE]
[QUOTE]ahmet turan kardeşim inadına sivas diyoruz bizlerde. şu resimlerin üzerlerine çarpı simgesini kormusun veya lanetli yazar mısın? böyle full logoları pek hoş durmamış. tepkiyi logolara da yansıtmalı.[/QUOTE] bu ne yaman çelişki böyle??????????????????????????????????????????? |
--->: Mağazayı Yıldırım Açtı!
[B]Çok güzel bir mağazamız oldu.Artık bunun için Sivasspor'a biraz daha destek vermeliyiz.[/B]
|
--->: Mağazayı Yıldırım Açtı!
Yaw kardeşler bu arada mağazanın ismi ne oldu :S
|
--->: Mağazayı Yıldırım Açtı!
Bazi sivasli arkadaslarin anti-yildirim tavirlarini goruyorum.
Ama bu kardeslerin icten, bjk, gs li olduklarida bilinen birsey. Simdi BJK ve GS nin suana kadar Sivasa yaptigi ne var acaba?? Yani hangi yardim var? Sadece zarari var... ozellikle gs macinda yapilan haksizliklari gorduk. Simdi Aziz Yildirim bedeva oyuncu verdi... zamaninda Can Arat'dan yararlandik, Gurhan gibi yetenekten yararlandik ve bedeva SERVET CETINI verdi sivasa... ve sivas bu oyuncuyu satarak birsuru para kazandi... Simdi KUSTAHLASAN bazi kisileri goruyorum, halen bi yerlerin sevdasiyla, cigere mundar diyerek birseyler basarmaya calisiyor... kim ne derse desin, suan sivasa en cok yardimi dokunan takim fenerbahcedir... bunu goremeyen korlerede allahtan gorme yetenegi ve bazi gercekleri gormeleri icinde, icindeki bazi sevdalari yok etmesini diliyorum.. iyi gunler |
--->: Mağazayı Yıldırım Açtı!
evet ya bir forma aldı die bize yaptıkları şeyleri ne çabuk unuttunuz yine de teşekkürler avrupa yolunda düzgün bi şekilde devam ederler inş. nasıl olsa türkiye yi temsil ediyorlar geçen yılki başarıları türkiye ye çok şey kazandırdı mesela bu yıl 3 takım şampiyonlar ligine gidio
|
--->: Mağazayı Yıldırım Açtı!
[B]formaları alıp Sivaslılara dağıttığı için teşekkürler...[/B]
|
--->: Mağazayı Yıldırım Açtı!
[QUOTE=ibrahim58-nl;420482]Bazi sivasli arkadaslarin anti-yildirim tavirlarini goruyorum.
Ama bu kardeslerin icten, bjk, gs li olduklarida bilinen birsey. Simdi BJK ve GS nin suana kadar Sivasa yaptigi ne var acaba?? Yani hangi yardim var? Sadece zarari var... ozellikle gs macinda yapilan haksizliklari gorduk. Simdi Aziz Yildirim bedeva oyuncu verdi... zamaninda Can Arat'dan yararlandik, Gurhan gibi yetenekten yararlandik ve bedeva SERVET CETINI verdi sivasa... ve sivas bu oyuncuyu satarak birsuru para kazandi... Simdi KUSTAHLASAN bazi kisileri goruyorum, halen bi yerlerin sevdasiyla, cigere mundar diyerek birseyler basarmaya calisiyor... kim ne derse desin, suan sivasa en cok yardimi dokunan takim fenerbahcedir... bunu goremeyen korlerede allahtan gorme yetenegi ve bazi gercekleri gormeleri icinde, icindeki bazi sevdalari yok etmesini diliyorum.. iyi gunler[/QUOTE] KArdeşime aynen katılıyorum. Adamı sevmesek bile, son 5 yıldır Fenerbahçe'nin bize katkılarını asla inkar etmemek ve unutmamak lazım. Başkanımızı verdi, bizi 2.Ligde Şampiyon yapan Teknik Direktörümüzü (İsmail Kartal'ı) verdi, Can Arat'ı verdi, Gürhan Gürsoy'u verdi, Servet Çetin'i verdi, Onur Tuncer'i verdi. Nankör olmamak lazım. Beşiktaş ve G.Saray ne yaptı? Hiçbir şey. Kocaman sıfır. Onun için eleştiriken gözradı etmeyelim bazı gerçekleri. Ayrıca, bu bayramın iyi geçmesi için galibiyet bile verdi. . |
--->: Mağazayı Yıldırım Açtı!
Yahu ha aziz yıldırım açmış ha başka biri...
Mis gibi mağazamız açılmış onu konuşacağımıza, açan şahsiyeti tartışıyoruz |
-->: Mağazayı Yıldırım Açtı!
[B]Hayırlı uğurlu olsun...
Sivasspor ürünlerinin satılacağı düzgün mağazaya sahip olduk ya gerisi önemli değil... Kim açarsa açsın isterlerse Trabzon'un başkanını getirselerdi...[/B] |
--->: Mağazayı Yıldırım Açtı!
HAYIRLI OLSUN.........................................
|
--->: Mağazayı Yıldırım Açtı!
50 tane forma almıs 2.000 tl vermis ya 50 forma tanesi 50 liradan 2.500 lira eder zarar ettirmis bize
|
--->: Mağazayı Yıldırım Açtı!
sagolsun lütfetmiş açılışa katılmış.unutmuyalım aziz başkan bizim başkanın arkadaşı.dostumuzun dostu bizimde dostumuz.büyük başkan için yakışır degilmi?????
|
--->: Mağazayı Yıldırım Açtı!
[QUOTE=izmirliyigido;420623]KArdeşime aynen katılıyorum. Adamı sevmesek bile, son 5 yıldır Fenerbahçe'nin bize katkılarını asla inkar etmemek ve unutmamak lazım.
Başkanımızı verdi, bizi 2.Ligde Şampiyon yapan Teknik Direktörümüzü (İsmail Kartal'ı) verdi, Can Arat'ı verdi, Gürhan Gürsoy'u verdi, Servet Çetin'i verdi, Onur Tuncer'i verdi. Nankör olmamak lazım. Beşiktaş ve G.Saray ne yaptı? Hiçbir şey. Kocaman sıfır. Onun için eleştiriken gözradı etmeyelim bazı gerçekleri. Ayrıca, bu bayramın iyi geçmesi için galibiyet bile verdi. .[/QUOTE] tamam o zaman abi hepberaber fenerbahceli olalım :) yada ıkı takım tutalım :) |
--->: Mağazayı Yıldırım Açtı!
[QUOTE=OsMaN1674;420677]50 tane forma almıs 2.000 tl vermis ya 50 forma tanesi 50 liradan 2.500 lira eder zarar ettirmis bize[/QUOTE]
ee toptan alirsan.. indirimli :D Sende al 50 tane..(hayrina , baskalarina dagitacaksin) sanada 2500 e verirler .. |
REZİL OLUYORUZ ULAN !!! YETER ADAM GIBI YAZI YAZIN
[QUOTE=izmirliyigido;420623]KArdeşime aynen katılıyorum. Adamı sevmesek bile, son 5 yıldır Fenerbahçe'nin bize katkılarını asla inkar etmemek ve unutmamak lazım.
Başkanımızı verdi, bizi 2.Ligde Şampiyon yapan Teknik Direktörümüzü (İsmail Kartal'ı) verdi, Can Arat'ı verdi, Gürhan Gürsoy'u verdi, Servet Çetin'i verdi, Onur Tuncer'i verdi. Nankör olmamak lazım. Beşiktaş ve G.Saray ne yaptı? Hiçbir şey. Kocaman sıfır. Onun için eleştiriken gözradı etmeyelim bazı gerçekleri. Ayrıca, bu bayramın iyi geçmesi için galibiyet bile verdi. .[/QUOTE] [B]Yahu ne kadar saçma bir düşünce Ne kadar masupca yazılmış bir İKİ YÜZLÜ EZİKLİK.. ya [COLOR="Magenta"]fener[/COLOR] Deil Dostumuz Kapımızdaki KÖPEĞİMİZ BİLE OLAMAZ.. aksini iddaa edenlerin ( [COLOR="Magenta"]fener[/COLOR]li ) oldukları Kabak gıbı meydana cıkıyor. Ben galatasaraylı deılım hemen oyle dusunulmesın. ben Ezelden beri SADECE SİVASSPORLUYUM !!! İSTANBUL YALAKASI SEVGİLİ ABİ VE KARDESLERIMIZI ŞİDDETLE KINIYORUM !!! Macnun Başkan deli Levent Açılış Yapsaydı da [COLOR="Magenta"]f[/COLOR]e[COLOR="Magenta"]b[/COLOR]eli bir başkan yapmasaydı keşke. [/B] :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad: |
--->: REZİL OLUYORUZ ULAN !!! YETER ADAM GIBI YAZI
[QUOTE=whiteroses;420705][B]Yahu ne kadar saçma bir düşünce Ne kadar masupca yazılmış bir İKİ YÜZLÜ EZİKLİK.. ya [COLOR="Magenta"]fener[/COLOR] Deil Dostumuz Kapımızdaki KÖPEĞİMİZ BİLE OLAMAZ.. aksini iddaa edenlerin ( [COLOR="Magenta"]fener[/COLOR]li ) oldukları Kabak gıbı meydana cıkıyor. Ben galatasaraylı deılım hemen oyle dusunulmesın. ben Ezelden beri SADECE SİVASSPORLUYUM !!!
İSTANBUL YALAKASI SEVGİLİ ABİ VE KARDESLERIMIZI ŞİDDETLE KINIYORUM !!! Macnun Başkan deli Levent Açılış Yapsaydı da [COLOR="Magenta"]f[/COLOR]e[COLOR="Magenta"]b[/COLOR]eli bir başkan yapmasaydı keşke. [/B] :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:[/QUOTE] kardes eleştirilerinde de biraz ölçülü ol herkes ıstedıgı gıbı dusunebılır ama senın uslubun yanlıs.. |
--->: REZİL OLUYORUZ ULAN !!! YETER ADAM GIBI YAZI
[QUOTE=merkez_emre;420710]kardes eleştirilerinde de biraz ölçülü ol herkes ıstedıgı gıbı dusunebılır ama senın uslubun yanlıs..[/QUOTE]
[B]Sana göre yanlış o zaman ;) fakat[COLOR="Red"] emre [/COLOR]Ne olursa olsun Ben senın kadar geniş olamam ;)[/B] |
--->: Mağazayı Yıldırım Açtı!
[B]MAĞAZANIN TEMELİNİ BOZDULAR ([COLOR="Magenta"]aziz[/COLOR]li açılış) TEK KURUŞUP NASİP OLMAZ O MAGAZAYA !!
LANET OLSUN YAAA :([/B] |
-->: --->: REZİL OLUYORUZ ULAN !!! YETER ADAM GIBI
[QUOTE=merkez_emre;420710]kardes eleştirilerinde de biraz ölçülü ol herkes ıstedıgı gıbı dusunebılır ama senın uslubun yanlıs..[/QUOTE]
Kardeş sana katılıyorum gerçekten üslup ve ölçü çerçevesinde herkesin saygılı olması gerekir. Ne yapmış yani adam 50 forma almış dağıtmış ne var bunda ne bu çekememezlik Adnan Polat, Yıldırım Demirören'de geldikleri zaman büyüklük yapıp mağazamıza girsinler. Paraları varsada forma alsınlar...Aziz Yıldlrım bugüne kadar hangi spor kulübünün mağaza açılışını yapmış...Bence burada Sivas'ın büyüklüğü çıkıyor...Teşekkür ediyorum Aziz Yıldırım'a , ayrıca başkanımız Mecnun Otyakmaz'da tesisleşme ticari atılımlar konusunda Sivas'ı 5. Büyük yapacak İnşallah Sivasspor'un bir mağazasını Ankara'da görmek isterim...Fener yalakalığı var diyen bazı arkadaşlar Cuma günkü maçta boylarının ölçüsünü aldılar... |
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 02:35. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005