![]() |
Ekim Ayı'nın Yıldız'ı Mehmet !
[img]http://www.sivasspor.com/images/stories/oyuncular/myildiz213.jpg[/img]
Sitemizde yapmış olduğumuz Ekim Ayının Oyuncusu anketi sonuçlandı. Üyelerimiz oyları ile Ekim ayının oyuncusu olarak Mehmet Yıldız’ı seçti. Yapılan ankette Mehmet Yıldız ile Sezer Badur arasında kıyasıya geçen oylamada Mehmet Yıldız oyların % 41,49’unu alarak Ekim ayının oyuncusu seçildi. 3586 üyemizin katılım gösterdiği ankette Mehmet Yıldız 1.488 oy aldı. Mehmet’i 1.086 oyla Sezer Badur, 321 oyla Fabio Bilica izledi. [B][I]SivasSpor.Com[/I][/B] |
--->: Ekim Ayı'nın Yıldız'ı Mehmet !
[B]Mehmet Yıldız' ı almıs olduğu bu birincilikten ötürü kutluyorum :) inşallah sezon sonunda gol krallığı liderliğini de almış olur..:)[/B]
|
Cevap: Ekim Ayı'nın Yıldız'ı Mehmet !
[B]Kaptanımızı Kutlar Başarılarının Devamını Dilerim Gercekten Haketmişti....[/B]
|
Cevap: Ekim Ayı'nın Yıldız'ı Mehmet !
[B]Basarilarinin devamini dileriz kaptan[/B]
|
--->: Ekim Ayı'nın Yıldız'ı Mehmet !
[I][B]m.yıldız gecen sezona göre daha fazla etlili ve gollerine devam etmesi dilegiyle[/B][/I]
|
Cevap: Ekim Ayı'nın Yıldız'ı Mehmet !
[B]Mehmet Yıldız [/B]her zaman ki başarısını Ekim ayında da tekrarlayıp, 1.cilik kürsüsüne çıkarak taçlandırmış oldu. Başarılarının devamını diliyor, emeğinin karşılığını görmesini diliyorum.
Yalnız arkadaşlar bir konu daha vardı. Her ayın en iyi futbolcusunu seçelim demiştim ama birde bu kardeşlerimize plaket vererek, onları ödüllendirelim ve evlerinde ki ödül köşelerinde [B]sivasspor.com [/B]adını ölümsüzleştirelim demiştim. Bu hem onları onurlandıracak, hem diğer futbolcularımızı motive edecek, hemde adımızı değişik platformalarda ve spor kamuoyunda duyuracağız. Bu konuda site yönetiminden, Sivas'ta bu ödülü verecek site temsilcimizi görevlendirmesini ve plaket hazırlatmak için aramızda para toplama işini başlatmasını bekliyoruz. Bu konuda İzmir'de iken, [B]Ertuğrul ve Günay[/B] kardeşlerimle konuyu paylaşmıştım. Şimdi bunuda halletmemiz lazım. Ayrıca başka anketler yapmayı ve ödüller dağıtmayı da düşündüğümüzün müjdesini verdiler. Sanırım konu kendileri tarafından bir süre sonra açıklanacaktır. . |
--->: Ekim Ayı'nın Yıldız'ı Mehmet !
başarılar memo inşallah gol kralı olursun
|
--->: Ekim Ayı'nın Yıldız'ı Mehmet !
mehmet varya bu sezon 25 gol atcak eminim
bu arada tebrikler |
Cevap: Ekim Ayı'nın Yıldız'ı Mehmet !
[B]Mehmet Yıldız'ı tebrik ediyoruz. Başarılarının devamını diliyoruz. Saha içerisindeki davranışlarında ciddi ve gözle görülür düzelmeler var. Sezon sonuna kadar performansını daha da artırarak başarılar diliyoruz. Performansında düşüş yaşanırsa Bilica'nın nefesi ensesinde olduğunu bilmesi lazım...[/B]
|
--->: Ekim Ayı'nın Yıldız'ı Mehmet !
[B][FONT="Comic Sans MS"][COLOR="Red"]Büyük Kaptan!!!!![/COLOR][/FONT][/B]
[FONT="Comic Sans MS"][B]Yiğido Gençlik[/B][/FONT] |
-->: Ekim Ayı'nın Yıldız'ı Mehmet !
gelecek aylarinda yildizi olmak dilekleriyle.
Paylasim icin sagol. |
Cevap: Ekim Ayı'nın Yıldız'ı Mehmet !
[B]Ekim Ayı'nın futbolcusu olmayı hak etti.Bakalım Kasım ayında Mehmet ve arkadaşları neler yapıcak ?[/B]
|
--->: Ekim Ayı'nın Yıldız'ı Mehmet !
HERZAMANKİ GİBİ HAKETTİ................................
|
--->: Ekim Ayı'nın Yıldız'ı Mehmet !
Tebrikler Mehmet Yıldız..........
|
--->: Ekim Ayı'nın Yıldız'ı Mehmet !
nedim basarılarının devamı gelır umarım inş
|
--->: Ekim Ayı'nın Yıldız'ı Mehmet !
Bilica canla başla mücadele ediyor mehmet takımda herkese avazının çıktığı kadar bağırıyor yıldızlarıda götürüyor!
|
--->: Ekim Ayı'nın Yıldız'ı Mehmet !
[B]tebrik ederim Mehmet Yıldız'ı ama katılım bence daha fazla olması gerekirdi şu an itibariyle sitemizde "[COLOR="Red"]45280[/COLOR]" kişi forumumuza üye en az "[COLOR="Red"]10000[/COLOR]" kişinin katılması gerekirdi ama bakıyorum da "3[COLOR="Red"]586[/COLOR]" kişi katılmış yani [U]5000[/U] bile değil inşallah ilgi daha da büyür....[/B]
|
--->: Ekim Ayı'nın Yıldız'ı Mehmet !
ßu arada Mehmet Yıldız'a teßrikler..
|
Cevap: Ekim Ayı'nın Yıldız'ı Mehmet !
[B][I]Ekim ayının Futbolcusu seçilen Mehmet Yıldız'ı kutluyorum. Ankete katılan hemşerilerimize teşekkür ediyorum. Ne yazık ki forum kültürünü tam manasıyla hemşerilerimiz arasında geliştiremediğimizden Ankete katılım beklediğimizden az olmuş olsada demokratik bir oylama sonucunda Kaptanın seçilmesi memnuniyet verici. [/I][/B]
|
Cevap: Ekim Ayı'nın Yıldız'ı Mehmet !
[B]Mehmet Yildiz`a hayirli olsun
gercekten caliskanligiyla azmiyle hak etmistir basarilarinin devamini dilerim[/B] |
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 04:48. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005