SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Organizasyonlar (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=62)
-   -   7. Halı SAHA MAÇI (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=23734)

GLoBe-Y-Gençlik 12.02.2009 17:29

7. Halı SAHA MAÇI
 
[B][CENTER]Evet hız bır sekılde site uyelerı olarak 7. Halı Saha Macımız ıcın adımlar atıyoruz... bu seferkı takım olarak kırmızı takım vede beyaz takım olarak. takımlar halınde yapılacaktır... gelmek ısteyen arkadaslar foruma yazabılırler..şimdiden emeği geçen herkeze teşekkürler..



HALI SAHA :SİVAS METROPOL

SAAT :?

TARİH :?


SİVASSPOR.COM 7.HALI SAHA MACI ORGANIZASYONU

[U][B]KIRMIZI TAKIM[/B][/U]

1:
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:

[U][B]BEYAZ TAKIM[/B][/U]

1:
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:

YEDEK GELMEK ISTEYENLER GELEBILIR...!

NOT : GELECEK OLAN ARKADASLAR KESINLESTIGI ZAMAN YAZARLARSA SEVINIRIZ. ARKADASLAR TARIH KADROLAR DOLDUĞU ZAMAN BELLI OLUCAKTIR... AMA TAHMINEN 20/02/2009 - 21/02/2009 - 22/02/2009 BU TARIHLER ARASINDA OLACAKTIR.. DUYURULUR..

BİZ SİVASSPORLUYUZ..[/CENTER][/B]

[B][CENTER]Hazırlayan ve sunan ahmetturan90[/CENTER][/B]

[CENTER][U][I][B]Sivasspor.com`a Teşekkürler[/B][/I][/U][/CENTER]

[B]Yazan arkadaslar hangı takımda oynamak ıstedıklerınıde yazarsa sevınırım modaretorlerımız guncellıyecektır..[/B]

YigidoGenclik38 12.02.2009 17:32

Cevap: 7. Halı SAHA MAÇI
 
[COLOR="Cyan"]katılan bütün arkadaslara basarılar dilerim


orda olmayı cok isterdim[/COLOR]

rEsuLAKPINAr 12.02.2009 17:40

Cevap: 7. Halı SAHA MAÇI
 
Ya dAha Yorgunluğumuz GEçmeDi ama YiNeDe YAz O zman rEsuLAKPINAr - uĞUR şimşek Hangisine yazarsan yaz farK EtmeZ

YigidoGenclik38 12.02.2009 17:43

Cevap: 7. Halı SAHA MAÇI
 
[QUOTE=rEsuLAKPINAr;476962]Ya dAha Yorgunluğumuz GEçmeDi ama YiNeDe YAz O zman rEsuLAKPINAr - uĞUR şimşek Hangisine yazarsan yaz farK EtmeZ[/QUOTE]

nasıldı kardesim mac kim yendi????????

rEsuLAKPINAr 12.02.2009 17:50

Cevap: 7. Halı SAHA MAÇI
 
10-7 yenildikkk :( olsun ama yinede fark etmeZZ kimin yendiği

YigidoGenclik38 12.02.2009 18:30

Cevap: 7. Halı SAHA MAÇI
 
[QUOTE=rEsuLAKPINAr;476968]10-7 yenildikkk :( olsun ama yinede fark etmeZZ kimin yendiği[/QUOTE]

EVET KAZANAN SİVASSPOR OLDU


:)

oNuR 12.02.2009 18:32

Cevap: 7. Halı SAHA MAÇI
 
[B]o tarihLerde Sivas'ta oLursam bende geLirim![/B]

GLoBe-Y-Gençlik 13.02.2009 09:19

Cevap: 7. Halı SAHA MAÇI
 
[B][CENTER]Basarılar Ikı Takımada .................![/CENTER][/B]

GumGum 13.02.2009 17:32

Cevap: 7. Halı SAHA MAÇI
 
[B][I]ahmet abbı tesekkurler.........................[/I][/B]

enes kılıç 14.02.2009 16:25

Cevap: 7. Halı SAHA MAÇI
 
[B][FONT="Comic Sans MS"]BaşarıLar KEşKe BİzDe Orada Tün SivassPorLu kardeşlerimizLe maç yapardık.[/FONT][/B]

Cley 14.02.2009 16:46

Cevap: 7. Halı SAHA MAÇI
 
[B]Arkadaslar ilk 5 maç ne zaman yapılmıştı [/B]?

GLoBe-Y-Gençlik 15.02.2009 13:20

Cevap: 7. Halı SAHA MAÇI
 
[B]1: Ahmetturan90
2: Fatih Yenıyapan
3: Resul Akpınar
4: FurkanCfc
5: Emre
6:Atalay
7:Erol
8:Uğur
9:
10:
11:
12:
13:
14:
15:
16:

Bu lıste doldugunda Ikı takım ayrılacaktır..

Tesekkurler.[/B]

gül5858 15.02.2009 14:44

Cevap: 7. Halı SAHA MAÇI
 
BENDE OYNASAM BAYANLARI ALIYOMUSUNUZ ARKADAŞLAR !!

TABİKİ ESPİRİ:D

GokhanTurna 15.02.2009 14:47

Cevap: 7. Halı SAHA MAÇI
 
[QUOTE=gül5858;477907]BENDE OYNASAM BAYANLARI ALIYOMUSUNUZ ARKADAŞLAR !!

TABİKİ ESPİRİ:D[/QUOTE]

Teknikdirektör olursun belki:D

gül5858 15.02.2009 15:00

Cevap: 7. Halı SAHA MAÇI
 
YA CİDDİ BENDEN YÖNETİCİ VE TEKNİK DİREKTÖR OLUR ARKADAŞLAR BAK COK
ÇOK DİSİPLİNLİ BİR HOCAYIM BURDA SİZEDE HOCA OLA BİLİRİM :D

rEsuLAKPINAr 15.02.2009 16:21

Cevap: 7. Halı SAHA MAÇI
 
isterseN haKem Ol ama Yanlış KarAR Verirsen Sonucuna katlanırsınnn :D:):D:):D

furkancfc 15.02.2009 17:44

Cevap: 7. Halı SAHA MAÇI
 
Ahmet abi benide yaz . Benden hariç 2 kişi var MUSTAFA ve ONUR.

GLoBe-Y-Gençlik 15.02.2009 17:51

Cevap: 7. Halı SAHA MAÇI
 
[B]MAÇI DUZENLIYEN : AHMETTURAN90

MAÇ FOTOROMANI :ABDULLAH DUMAN

MAÇ NEREDE :SİVAS METROPOL[/B]

GLoBe-Y-Gençlik 15.02.2009 18:31

Cevap: 7. Halı SAHA MAÇI
 
[B][B]SİVASLI GENCLER HALI SAHA MACI


[B][COLOR="Red"]KIRMIZI TAKIM [/COLOR][/B]

1:Ahmetturan90
2:FurkanCfc
3:ResulAkpınar
4:Atalay
5:EroL
6:Mustafa
7:Emre
8:Onur[/B]

1. Takım Tamamlandı

BEYAZ TAKIM

1:
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:

Sıra bu takımda kaldı haydı genclerr...![/B]

GLoBe-Y-Gençlik 15.02.2009 19:02

Cevap: 7. Halı SAHA MAÇI
 
[B]SİVASLI GENCLER HALI SAHA MACI


[B][COLOR="Red"][U]KIRMIZI TAKIM [/U][/COLOR][/B]

1:[COLOR="Red"]Ahmetturan90[/COLOR]
2:FurkanCfc
3:ResulAkpınar
4:Atalay
5:EroL
6:Mustafa
7:Emre
8:Onur

1. Takım Tamamlandı

[U][B]BEYAZ TAKIM[/B][/U]

1:yigidofrkn
2:[B]Fatih yenıyapan[/B]
3:SaiD
4:
5:
6:
7:
8:

Beyaz Takımdan 7 Kısı Kaldı Haydı Gencler[/B]

gül5858 15.02.2009 20:56

Cevap: 7. Halı SAHA MAÇI
 
[QUOTE=rEsuLAKPINAr;477962]isterseN haKem Ol ama Yanlış KarAR Verirsen Sonucuna katlanırsınnn :D:):D:):D[/QUOTE]

PİLAVDAN DÖNENİN KAŞIĞI KIRILSIN

Cley 15.02.2009 21:22

Cevap: 7. Halı SAHA MAÇI
 
[B]Hadi arkadaslar Sivastan çıkmıyor mu 14 kişi. Sanaldan alemden gerçek dostluklara bir fırsattır bu maçlar.[/B]

GLoBe-Y-Gençlik 16.02.2009 11:20

Cevap: 7. Halı SAHA MAÇI
 
[B]maçın hakemıde bellı oldu basarılar ama dıger kadro dolması lazım haydı sıte uyelerı[/B]

ZALIM_58 16.02.2009 11:38

Cevap: 7. Halı SAHA MAÇI
 
[QUOTE=AhMeTTuRaN90;476955][B][CENTER]Evet hız bır sekılde site uyelerı olarak 7. Halı Saha Macımız ıcın adımlar atıyoruz... bu seferkı takım olarak kırmızı takım vede beyaz takım olarak. takımlar halınde yapılacaktır... gelmek ısteyen arkadaslar foruma yazabılırler..şimdiden emeği geçen herkeze teşekkürler..



HALI SAHA :SİVAS METROPOL

SAAT :?

TARİH :?


SİVASSPOR.COM 7.HALI SAHA MACI ORGANIZASYONU

[U][B]KIRMIZI TAKIM[/B][/U]

1:
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:

[U][B]BEYAZ TAKIM[/B][/U]

1:
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:

YEDEK GELMEK ISTEYENLER GELEBILIR...!

NOT : GELECEK OLAN ARKADASLAR KESINLESTIGI ZAMAN YAZARLARSA SEVINIRIZ. ARKADASLAR TARIH KADROLAR DOLDUĞU ZAMAN BELLI OLUCAKTIR... AMA TAHMINEN 20/02/2009 - 21/02/2009 - 22/02/2009 BU TARIHLER ARASINDA OLACAKTIR.. DUYURULUR..

BİZ SİVASSPORLUYUZ..[/CENTER][/B]

[B][CENTER]Hazırlayan ve sunan ahmetturan90[/CENTER][/B]

[CENTER][U][I][B]Sivasspor.com`a Teşekkürler[/B][/I][/U][/CENTER]

[B]Yazan arkadaslar hangı takımda oynamak ıstedıklerınıde yazarsa sevınırım modaretorlerımız guncellıyecektır..[/B][/QUOTE]

BENDE KATILMAK İSTERİM EGER DEVAM EDİYOSA KIRMIZI TAKIM OLSUN EGER OLURSA

GLoBe-Y-Gençlik 16.02.2009 11:46

Cevap: 7. Halı SAHA MAÇI
 
[QUOTE=ZALIM_58;478317]BENDE KATILMAK İSTERİM EGER DEVAM EDİYOSA KIRMIZI TAKIM OLSUN EGER OLURSA[/QUOTE]

Tamam Abıcım EKlerım senıde Tesekkurler

GLoBe-Y-Gençlik 16.02.2009 11:49

Cevap: 7. Halı SAHA MAÇI
 
[B]SİVASLI GENCLER HALI SAHA MACI


[B][COLOR="Red"][U]KIRMIZI TAKIM [/U][/COLOR][/B]

1:[COLOR="Red"]Ahmetturan90[/COLOR]
2:FurkanCfc
3:ResulAkpınar
4:Atalay
5:EroL
6:Mustafa
7:Emre
8:Onur

1. Takım Tamamlandı

[U][B]BEYAZ TAKIM[/B][/U]

1:yigidofrkn
2:[B]Fatih yenıyapan[/B]
3:SaiD
4:ZaLim58
5:
6:
7:
8:

Beyaz Takımdan 6 Kısı Kaldı Haydı Gencler[/B]

GLoBe-Y-Gençlik 16.02.2009 16:44

Cevap: 7. Halı SAHA MAÇI
 
[B]SİVASLI GENCLER HALI SAHA MACI


[B][COLOR="Red"][U]KIRMIZI TAKIM [/U][/COLOR][/B]

1:[COLOR="Red"]Ahmetturan90[/COLOR]
2:FurkanCfc
3:ResulAkpınar
4:Atalay
5:EroL
6:Mustafa
7:Emre
8:Onur

1. Takım Tamamlandı

[U][B]BEYAZ TAKIM[/B][/U]

1:yigidofrkn
2:[B]Fatih yenıyapan[/B]
3:SaiD
4:ZaLim58
5:Memet24
6:
7:
8:

Beyaz Takımdan 6 Kısı Kaldı Haydı Gencler[/B]

GLoBe-Y-Gençlik 16.02.2009 18:00

Cevap: 7. Halı SAHA MAÇI
 
[B]SİVASLI GENCLER HALI SAHA MACI


[B][COLOR="Red"][U]KIRMIZI TAKIM [/U][/COLOR][/B]

1:[COLOR="Red"]Ahmetturan90[/COLOR]
2:FurkanCfc
3:ResulAkpınar
4:Atalay
5:EroL
6:Mustafa
7:Emre
8:Onur

1. Takım Tamamlandı

[U][B]BEYAZ TAKIM[/B][/U]

1:yigidofrkn
2:SaiD
3:ZaLim58
4:Memet24
5:Enes Lacıner
6:
7:
8:

[B][U]Beyaz Takımdan 3 Kısı Kaldı Haydı Gencler[/U][/B][/B]

furkancfc 16.02.2009 18:10

Cevap: 7. Halı SAHA MAÇI
 
[QUOTE=gül5858;478156]PİLAVDAN DÖNENİN KAŞIĞI KIRILSIN[/QUOTE]



Resul ben olsam daha konuşmam :)

gül5858 16.02.2009 18:56

Cevap: 7. Halı SAHA MAÇI
 
BENİ BEYAZ TAKIMA ALAN YOKMU 8 NUMARAYA VALLAH KIRILDIM ARKADAŞLAR BU NASIL ADALETTİR YA
:mad: KÜSTÜMMMMMMMMMMMMMMMM:D

gül5858 16.02.2009 18:57

Cevap: 7. Halı SAHA MAÇI
 
--------------------------------------------------------------------------------

BENİ BEYAZ TAKIMA ALAN YOKMU 8 NUMARAYA VALLAH KIRILDIM ARKADAŞLAR BU NASIL ADALETTİR YA
KÜSTÜMMMMMMMMMMMMMMMM

Birtanemsin 16.02.2009 19:14

Cevap: 7. Halı SAHA MAÇI
 
geçenki maç çok erkendi yhaa.. bellimi maçın günü ve saati...

GLoBe-Y-Gençlik 17.02.2009 07:16

Cevap: 7. Halı SAHA MAÇI
 
[B]SİVASLI GENCLER HALI SAHA MACI


[B][COLOR="Red"][U]KIRMIZI TAKIM [/U][/COLOR][/B]

1:[COLOR="Red"]Ahmetturan90[/COLOR]
2:FurkanCfc
3:ZaLim58
4:Atalay
5:EroL
6:Mustafa
7:Emre
8:Onur

1. Takım Tamamlandı

[U][B]BEYAZ TAKIM[/B][/U]

1:yigidofrkn
2:CIHAT
3:RESUL
4:Memet24
5:Enes Lacıner
6:UĞUR SIMSEK
7:TAHA
8:BURAK MERAN

[B]


YEDEK GELENLER GELSIN AKSAM MACIN TARIHI BELLI OLUCAKTIR..![/B]

GLoBe-Y-Gençlik 17.02.2009 09:01

Cevap: 7. Halı SAHA MAÇI
 
[B]Başarılar Her Ikı Takımada..!!!!!!!!!![/B]

GLoBe-Y-Gençlik 17.02.2009 11:09

Cevap: 7. Halı SAHA MAÇI
 
[B]Rüştü abıye selamlar .!!!!!!.................[/B]

rEsuLAKPINAr 17.02.2009 15:41

Cevap: 7. Halı SAHA MAÇI
 
yaa ahmet MusTaFA Yazıcı Diye 1 arkadaşta gelecekte gelmeyen warsa onuda alalım yaaa çokk istiyoooo gelmeyii

rEsuLAKPINAr 17.02.2009 15:44

Cevap: 7. Halı SAHA MAÇI
 
[QUOTE=gül5858;478618]BENİ BEYAZ TAKIMA ALAN YOKMU 8 NUMARAYA VALLAH KIRILDIM ARKADAŞLAR BU NASIL ADALETTİR YA
:mad: KÜSTÜMMMMMMMMMMMMMMMM:D[/QUOTE]

tmm gel hakemimiz ol iştEE ..............

GLoBe-Y-Gençlik 17.02.2009 16:04

Cevap: 7. Halı SAHA MAÇI
 
[QUOTE=rEsuLAKPINAr;479062]yaa ahmet MusTaFA Yazıcı Diye 1 arkadaşta gelecekte gelmeyen warsa onuda alalım yaaa çokk istiyoooo gelmeyii[/QUOTE]

gelsın oynar gelmıyen olursa.....!!

by_hunter 17.02.2009 16:23

Cevap: 7. Halı SAHA MAÇI
 
gelmeyi çok isterdim ama ahmet malum askere gitmeden önce en az 15 şehir dolanmam lazım kolay degil bizim iş o gün arabanın halini gördün ama eger sivasta olursam mutlaka gelirim hakemligi bi arkadaş kapmış artık bende skor tabelasıyla ugraşırım :D

rEsuLAKPINAr 17.02.2009 17:07

Cevap: 7. Halı SAHA MAÇI
 
ahhmeTT maçın tarih zamanını belli et istersen kadro tamam olmuşş .. bence yine akşam 7-8 saatlari oynayalımm


WEZ Format +2. Şuan Saat: 13:44.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005