![]() |
HaLı SaHa MaÇıNa
[B]Öncelikle Taraftar İstiyoruz.:)
7. Halı saha maçı organızasyonumuz.için 1 adımlar atıyoruz.sivasspor.com üyesi olarak katılımlar sayesınde 7. halı saha macımızı yapacagız. gelen arkadaslara sımdıden tesekkur edıyorum..maçın tarıhı bellı oldu.. Halı Saha : Sivas Metropol Saat : 16 .00 - 17.00 Arası ( 3 Bucukta Meydanda Olun) Tarih : 21 şubat cumartesı gunu Maçın Hakemi : [U]gül5858[/U] Maçın Fotoromanı :[U]Abdullah Duman[/U] Organizator: [B][U][I]Ahmetturan90[/I][/U][/B] Kadrolar Tamamdır.. Yedek Gelmek Isteyenler Gelsın..!! Duyurulur... Bilet Fıyatları 4.5 TL [B][U]KIRMIZI TAKIM [/U] 1:Ahmetturan90 2:FurkanCfc 3:ZaLim58 4:Atalay 5:EroL 6:Mustafa 7:Emre 8:Onur 1. Takım Tamamlandı [U]BEYAZ TAKIM[/U] 1:yigidofrkn 2:CIHAT 3:RESUL 4:Memet24 5:mustafa yazıcı 6:UĞUR SIMSEK 7:TAHA 8:BURAK MERAN[/B] SİVASSPOR.COM´A TEŞEKKÜRLER. YAŞASIN SİVASSPOR[/B] |
Cevap: HaLı SaHa MaÇıNa
[B]Her iki takıma da başarılar. Spor dostluk kardeşliktir. fazla sert oynamayın[/B] :)
|
Cevap: HaLı SaHa MaÇıNa
HyRLı oLSun ağabeyLeR
İnş ZevkLi EğLencelİ ve Kazasız BeLasız Bir Maç yaParsınızz.. İstanbuL dan FotoLarı BeKLicezZz....:) |
Cevap: HaLı SaHa MaÇıNa
BİZİM TAKIM SÜPER YAA KIRMIZI TAKIMIN ŞANSI YOK BENCEEE
|
Cevap: HaLı SaHa MaÇıNa
[QUOTE=rEsuLAKPINAr;479130]BİZİM TAKIM SÜPER YAA KIRMIZI TAKIMIN ŞANSI YOK BENCEEE[/QUOTE]
[B]Geçenki maçta da böyle bir iddian vardı ama yenilen taraftaydın sanki[/B] |
Cevap: HaLı SaHa MaÇıNa
AMA bu SEferki İddeam GARANNKtİİ :D:D
|
Cevap: HaLı SaHa MaÇıNa
çok erken yhaa maç..=( bende oynamak isterdim hem geçen maçta yedigim 7 golun acısını çıkarmam lazım..xD
|
Cevap: HaLı SaHa MaÇıNa
Evet iki takımda çok hırslı haydı hayırlısı..!
|
Cevap: HaLı SaHa MaÇıNa
[B]Yinede oynardım ama liflerim zedelenmiş ama sizleri yalnız bırakmıyacağım[/B]
|
Cevap: HaLı SaHa MaÇıNa
[QUOTE=ABDULLAH DUMAN;479269][B]Yinede oynardım ama liflerim zedelenmiş ama sizleri yalnız bırakmıyacağım[/B][/QUOTE]
[B]Teşekkür Ediyoruz Bizi O Soğukta Yalnız Bırakmıyacagın İçin Kardeşim..![/B] |
Cevap: HaLı SaHa MaÇıNa
kadrolar hemen tamamlanmıs ya :D
|
Cevap: HaLı SaHa MaÇıNa
E!!!!Hakemi kimse beğenmedi galiba arkadaşlar :D:D:rolleyes::confused:
Teşekkürler Kırmızı Beyaz takıma şimdiden başarılar dilerim ve tarafsız bir maç sağlıyacağım emin olun benden asla torpil olmaz. Arkadaşlık bi yere kadar demi ama :D:D:D:rolleyes: KIRMIZI BEYAZ KIRMIZI BEYAZ EN BÜYÜK SİVASSSSSSSSS |
Cevap: HaLı SaHa MaÇıNa
[QUOTE=AhMeTTuRaN90;479122][B]Öncelikle Taraftar İstiyoruz.:)
7. Halı saha maçı organızasyonumuz.için 1 adımlar atıyoruz.sivasspor.com üyesi olarak katılımlar sayesınde 7. halı saha macımızı yapacagız. gelen arkadaslara sımdıden tesekkur edıyorum..maçın tarıhı bellı oldu.. Halı Saha : Sivas Metropol Saat : 16 .00 - 17.00 Arası ( 3 Bucukta Meydanda Olun) Tarih : 21 şubat cumartesı gunu Maçın Hakemi : [U]gül5858[/U] Maçın Fotoromanı :[U]Abdullah Duman[/U] Organizator: [B][U][I]Ahmetturan90[/I][/U][/B] Kadrolar Tamamdır.. Yedek Gelmek Isteyenler Gelsın..!! Duyurulur... Bilet Fıyatları 4.5 TL [B][U]KIRMIZI TAKIM [/U] 1:Ahmetturan90 2:FurkanCfc 3:ZaLim58 4:Atalay 5:EroL 6:Mustafa 7:Emre 8:Onur 1. Takım Tamamlandı [U]BEYAZ TAKIM[/U] 1:yigidofrkn 2:CIHAT 3:RESUL 4:Memet24 5:mustafa yazıcı 6:UĞUR SIMSEK 7:TAHA 8:BURAK MERAN[/B] SİVASSPOR.COM´A TEŞEKKÜRLER. YAŞASIN SİVASSPOR[/B][/QUOTE] Hekese başarılar arkadaşlar banada kadroda yer verdiğiniz için ayrıca teşekkürler |
Cevap: HaLı SaHa MaÇıNa
[QUOTE=gül5858;479648]E!!!!Hakemi kimse beğenmedi galiba arkadaşlar :D:D:rolleyes::confused:
Teşekkürler Kırmızı Beyaz takıma şimdiden başarılar dilerim ve tarafsız bir maç sağlıyacağım emin olun benden asla torpil olmaz. Arkadaşlık bi yere kadar demi ama :D:D:D:rolleyes: KIRMIZI BEYAZ KIRMIZI BEYAZ EN BÜYÜK SİVASSSSSSSSS[/QUOTE] [B] Güzel Bir Maç Yöneteceğinizden Şüphem yoq GirL Hakemımız Hayırlı Olsun Gul5858[/B] |
Cevap: HaLı SaHa MaÇıNa
ARKADAŞLAR HALI SAHA MAÇINA GELMEK İSTEYEN WARMI 1 Arkadaşımız hastalandı gelemiyoo Gelen olursa beyaz takımda cihat arkadaşın yerine oynayacak adını yazdırsın gelen waRsa..
|
Cevap: HaLı SaHa MaÇıNa
[QUOTE=rEsuLAKPINAr;479956]ARKADAŞLAR HALI SAHA MAÇINA GELMEK İSTEYEN WARMI 1 Arkadaşımız hastalandı gelemiyoo Gelen olursa beyaz takımda cihat arkadaşın yerine oynayacak adını yazdırsın gelen waRsa..[/QUOTE]
[B]GEÇMİŞ OLSUN GELMEK İSTEYEN VARSA GELEBILIR ÖZEL MESAJLA BILDIRIRSENIZ..![/B] |
Cevap: HaLı SaHa MaÇıNa
hade Be Abi 1 Kişi Yokmu SiTEdE maça Gelecekk :mad::mad:
|
Cevap: HaLı SaHa MaÇıNa
bır oncekı maç harıka olmuştu sahaya gıttıgımde kımseyı goremeyınce bıras tırsmıştım ama millet sonradan gelmişti :D
|
Cevap: HaLı SaHa MaÇıNa
hakem arkdaş bıraz sitem etmiş
zorlu musabakada görev yapacak hakem 4 lüsü açıklanamadı bu olay uzerıne gül5858 büyük bir fedekarlıkla bir yiğido dunyaya bedel nidaları ile bu zorlu goreve talip oldu bu arada ufak bı tıyo ahmetturana dıkkat et çok çamura yatıyo dokunsan abi napıyon ayagımı kırıyodun falan dıyo :D |
Cevap: HaLı SaHa MaÇıNa
[QUOTE=ABDULLAH DUMAN;479269][B]Yinede oynardım ama liflerim zedelenmiş ama sizleri yalnız bırakmıyacağım[/B][/QUOTE]
geçmiş olsun gardaş desene sahalardan bir yıldız daha tirübünlere yatay geçiş yaptı :D |
Cevap: HaLı SaHa MaÇıNa
[I]iki takımada başarılar skor ne olursa olsun biz hepimiz biriz [/I]
|
Cevap: HaLı SaHa MaÇıNa
[I]iki takımada başarılar skor ne
olursa olsun biz hepimiz biriz [/I] |
Cevap: HaLı SaHa MaÇıNa
[QUOTE=by_hunter;480080]bır oncekı maç harıka olmuştu sahaya gıttıgımde kımseyı goremeyınce bıras tırsmıştım ama millet sonradan gelmişti :D[/QUOTE]
YA sen onu bırakta gelcekmisiN onu söylEE |
Cevap: HaLı SaHa MaÇıNa
şu anda sivas ta degilim resul malum 1 haftaya askerim onun için şehir şehri dolaşıp işleri toparlamaya çalışıyorum...
|
Cevap: HaLı SaHa MaÇıNa
ya arkadaslar yazın ben qelırım :D
|
Cevap: HaLı SaHa MaÇıNa
[QUOTE=CoLbee;480229]ya arkadaslar yazın ben qelırım :D[/QUOTE]
GEL GEL SENIDE BEKLERİZ....................... |
Cevap: HaLı SaHa MaÇıNa
İSTERSENİZ GUZEL BİR TAKIM ÇIKARTIN SİZE İSTEDİGİNİZ ZAMAN RAKİP ÇIKARTIRIM :D:D:D:D:D:D:D:D BOL GOLLU MAÇLAR SİZE :D:D:D:D:D:D
|
Cevap: HaLı SaHa MaÇıNa
LEVENT TE BELEDİYE BAŞKANLIGINA ADAYLIGINI KOYSA KAZANIR ÇOK ŞIK DURMUŞ
|
Cevap: HaLı SaHa MaÇıNa
[QUOTE=ÇAĞLAR GİYİM;480387]İSTERSENİZ GUZEL BİR TAKIM ÇIKARTIN SİZE İSTEDİGİNİZ ZAMAN RAKİP ÇIKARTIRIM :D:D:D:D:D:D:D:D BOL GOLLU MAÇLAR SİZE :D:D:D:D:D:D[/QUOTE]
ONUNDA SIRASI VAR KARDESINN.. TURNUVALARRR.. |
Cevap: HaLı SaHa MaÇıNa
[QUOTE=by_hunter;480083]hakem arkdaş bıraz sitem etmiş
zorlu musabakada görev yapacak hakem 4 lüsü açıklanamadı bu olay uzerıne gül5858 büyük bir fedekarlıkla bir yiğido dunyaya bedel nidaları ile bu zorlu goreve talip oldu bu arada ufak bı tıyo ahmetturana dıkkat et çok çamura yatıyo dokunsan abi napıyon ayagımı kırıyodun falan dıyo :D[/QUOTE] TABİKİ BU KONUDA DİKKAT EDECEĞİM ARKADAŞLAR ÖYLE ÇAMURA FALAN YATAN OLURSA ŞİMDİDEN UYARIYORUM EN UFAK BİR EL HAREKETİNİZDE KART'TAN KURTULUŞ YOK TORPİL YOK AHMET TURAN ARKADAŞ KONUSUNA DİKKAT EDECEĞİM :rolleyes::D:D:D |
Cevap: HaLı SaHa MaÇıNa
3.BUCUKTA MEYDANDA OLUN YEDEK............
|
Cevap: HaLı SaHa MaÇıNa
[B]Bu arada ımzaamdakı levent abıye selamlar sevıyoruz yaw Levent ABı bu arada onunla facebookta dalga gecenlerı kınıyoruz...!![/B]
|
Cevap: HaLı SaHa MaÇıNa
AHMETTURAN KARDEŞİM SENİN MAÇTA AMURA YATTIĞINI SÖYLEYEN ARKADAŞLAR BENİ UYARDI BU KONUDA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ!:confused::confused::rolleyes:
|
Cevap: HaLı SaHa MaÇıNa
AHMETTURAN KARDEŞİM SENİN MAÇTA ÇAMURA YATTIĞINI SÖYLEYEN ARKADAŞLAR BENİ UYARDI BU KONUDA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ!:conf used:
YANİ ÇAMUR YUKARI YANLIŞ OLDU :D |
Cevap: HaLı SaHa MaÇıNa
[QUOTE=gül5858;480513]AHMETTURAN KARDEŞİM SENİN MAÇTA ÇAMURA YATTIĞINI SÖYLEYEN ARKADAŞLAR BENİ UYARDI BU KONUDA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ!:conf used:
YANİ ÇAMUR YUKARI YANLIŞ OLDU :D[/QUOTE] Ya ahmet çok süper oynar haAA c.ronaldonun gençlik versiyonu ahmeTT :D:D:D çamurada yatarR topada yatarrR :) |
Cevap: HaLı SaHa MaÇıNa
DESENİZE YARIN GÜZEL Bİ MAÇ BİZİ BEKLİYO ARDINDANDA ESKİŞEHİR MAÇI HARİKA OLCAK
|
Cevap: HaLı SaHa MaÇıNa
[QUOTE=ZALIM_58;480550]DESENİZE YARIN GÜZEL Bİ MAÇ BİZİ BEKLİYO ARDINDANDA ESKİŞEHİR MAÇI HARİKA OLCAK[/QUOTE]
Arkadaslar yedek gelmek ısteyenler gelsın sızlerı beklıyoruz.. Haydı gelemıyecek arkdaslar olabılır..! |
Cevap: HaLı SaHa MaÇıNa
[QUOTE=rEsuLAKPINAr;480538]Ya ahmet çok süper oynar haAA c.ronaldonun gençlik versiyonu ahmeTT :D:D:D çamurada yatarR topada yatarrR :)[/QUOTE]
Resul gorusuruz macta... Canım arkamdan konusmaa |
Cevap: HaLı SaHa MaÇıNa
[QUOTE=gül5858;480513]AHMETTURAN KARDEŞİM SENİN MAÇTA ÇAMURA YATTIĞINI SÖYLEYEN ARKADAŞLAR BENİ UYARDI BU KONUDA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ!:conf used:
YANİ ÇAMUR YUKARI YANLIŞ OLDU :D[/QUOTE] Hakeme tesekkur edıyorum.. Gul5858 Arkadasım Bugun saat 3.bucukta meydandayız |
Cevap: HaLı SaHa MaÇıNa
[B]Bakalım hangi takım kazanacak ben hazırım oynayamıyacağım ama olsun fotoğraf çekeceğiz[/B]
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 13:44. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005