SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Organizasyonlar (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=62)
-   -   HaLı SaHa MaÇıNa (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=23827)

GLoBe-Y-Gençlik 17.02.2009 18:33

HaLı SaHa MaÇıNa
 
[B]Öncelikle Taraftar İstiyoruz.:)

7. Halı saha maçı organızasyonumuz.için 1 adımlar atıyoruz.sivasspor.com üyesi olarak katılımlar sayesınde 7. halı saha macımızı yapacagız. gelen arkadaslara sımdıden tesekkur edıyorum..maçın tarıhı bellı oldu..

Halı Saha : Sivas Metropol

Saat : 16 .00 - 17.00 Arası ( 3 Bucukta Meydanda Olun)

Tarih : 21 şubat cumartesı gunu

Maçın Hakemi : [U]gül5858[/U]

Maçın Fotoromanı :[U]Abdullah Duman[/U]

Organizator: [B][U][I]Ahmetturan90[/I][/U][/B]

Kadrolar Tamamdır..

Yedek Gelmek Isteyenler Gelsın..!! Duyurulur...


Bilet Fıyatları 4.5 TL

[B][U]KIRMIZI TAKIM [/U]
1:Ahmetturan90
2:FurkanCfc
3:ZaLim58
4:Atalay
5:EroL
6:Mustafa
7:Emre
8:Onur

1. Takım Tamamlandı

[U]BEYAZ TAKIM[/U]

1:yigidofrkn
2:CIHAT
3:RESUL
4:Memet24
5:mustafa yazıcı
6:UĞUR SIMSEK
7:TAHA
8:BURAK MERAN[/B]

SİVASSPOR.COM´A TEŞEKKÜRLER.

YAŞASIN SİVASSPOR[/B]

Cley 17.02.2009 18:36

Cevap: HaLı SaHa MaÇıNa
 
[B]Her iki takıma da başarılar. Spor dostluk kardeşliktir. fazla sert oynamayın[/B] :)

tiryakisivaslı 17.02.2009 18:37

Cevap: HaLı SaHa MaÇıNa
 
HyRLı oLSun ağabeyLeR

İnş ZevkLi EğLencelİ ve Kazasız BeLasız Bir Maç yaParsınızz..

İstanbuL dan FotoLarı BeKLicezZz....:)

rEsuLAKPINAr 17.02.2009 18:45

Cevap: HaLı SaHa MaÇıNa
 
BİZİM TAKIM SÜPER YAA KIRMIZI TAKIMIN ŞANSI YOK BENCEEE

Cley 17.02.2009 18:57

Cevap: HaLı SaHa MaÇıNa
 
[QUOTE=rEsuLAKPINAr;479130]BİZİM TAKIM SÜPER YAA KIRMIZI TAKIMIN ŞANSI YOK BENCEEE[/QUOTE]

[B]Geçenki maçta da böyle bir iddian vardı ama yenilen taraftaydın sanki[/B]

rEsuLAKPINAr 17.02.2009 19:15

Cevap: HaLı SaHa MaÇıNa
 
AMA bu SEferki İddeam GARANNKtİİ :D:D

Birtanemsin 17.02.2009 19:54

Cevap: HaLı SaHa MaÇıNa
 
çok erken yhaa maç..=( bende oynamak isterdim hem geçen maçta yedigim 7 golun acısını çıkarmam lazım..xD

GLoBe-Y-Gençlik 18.02.2009 07:00

Cevap: HaLı SaHa MaÇıNa
 
Evet iki takımda çok hırslı haydı hayırlısı..!

Abdullah DuMaN 18.02.2009 07:49

Cevap: HaLı SaHa MaÇıNa
 
[B]Yinede oynardım ama liflerim zedelenmiş ama sizleri yalnız bırakmıyacağım[/B]

GLoBe-Y-Gençlik 18.02.2009 08:15

Cevap: HaLı SaHa MaÇıNa
 
[QUOTE=ABDULLAH DUMAN;479269][B]Yinede oynardım ama liflerim zedelenmiş ama sizleri yalnız bırakmıyacağım[/B][/QUOTE]

[B]Teşekkür Ediyoruz Bizi O Soğukta Yalnız Bırakmıyacagın İçin Kardeşim..![/B]

CoLbee 18.02.2009 18:10

Cevap: HaLı SaHa MaÇıNa
 
kadrolar hemen tamamlanmıs ya :D

gül5858 18.02.2009 18:26

Cevap: HaLı SaHa MaÇıNa
 
E!!!!Hakemi kimse beğenmedi galiba arkadaşlar :D:D:rolleyes::confused:
Teşekkürler Kırmızı Beyaz takıma şimdiden başarılar dilerim ve tarafsız bir maç sağlıyacağım emin olun benden asla torpil olmaz.
Arkadaşlık bi yere kadar demi ama :D:D:D:rolleyes:
KIRMIZI BEYAZ KIRMIZI BEYAZ EN BÜYÜK SİVASSSSSSSSS

gül5858 18.02.2009 18:30

Cevap: HaLı SaHa MaÇıNa
 
[QUOTE=AhMeTTuRaN90;479122][B]Öncelikle Taraftar İstiyoruz.:)

7. Halı saha maçı organızasyonumuz.için 1 adımlar atıyoruz.sivasspor.com üyesi olarak katılımlar sayesınde 7. halı saha macımızı yapacagız. gelen arkadaslara sımdıden tesekkur edıyorum..maçın tarıhı bellı oldu..

Halı Saha : Sivas Metropol

Saat : 16 .00 - 17.00 Arası ( 3 Bucukta Meydanda Olun)

Tarih : 21 şubat cumartesı gunu

Maçın Hakemi : [U]gül5858[/U]

Maçın Fotoromanı :[U]Abdullah Duman[/U]

Organizator: [B][U][I]Ahmetturan90[/I][/U][/B]

Kadrolar Tamamdır..

Yedek Gelmek Isteyenler Gelsın..!! Duyurulur...


Bilet Fıyatları 4.5 TL

[B][U]KIRMIZI TAKIM [/U]
1:Ahmetturan90
2:FurkanCfc
3:ZaLim58
4:Atalay
5:EroL
6:Mustafa
7:Emre
8:Onur

1. Takım Tamamlandı

[U]BEYAZ TAKIM[/U]

1:yigidofrkn
2:CIHAT
3:RESUL
4:Memet24
5:mustafa yazıcı
6:UĞUR SIMSEK
7:TAHA
8:BURAK MERAN[/B]

SİVASSPOR.COM´A TEŞEKKÜRLER.

YAŞASIN SİVASSPOR[/B][/QUOTE]

Hekese başarılar arkadaşlar banada kadroda yer verdiğiniz için ayrıca
teşekkürler

GLoBe-Y-Gençlik 18.02.2009 19:09

Cevap: HaLı SaHa MaÇıNa
 
[QUOTE=gül5858;479648]E!!!!Hakemi kimse beğenmedi galiba arkadaşlar :D:D:rolleyes::confused:
Teşekkürler Kırmızı Beyaz takıma şimdiden başarılar dilerim ve tarafsız bir maç sağlıyacağım emin olun benden asla torpil olmaz.
Arkadaşlık bi yere kadar demi ama :D:D:D:rolleyes:
KIRMIZI BEYAZ KIRMIZI BEYAZ EN BÜYÜK SİVASSSSSSSSS[/QUOTE]
[B]
Güzel Bir Maç Yöneteceğinizden Şüphem yoq GirL Hakemımız Hayırlı Olsun Gul5858[/B]

rEsuLAKPINAr 19.02.2009 13:58

Cevap: HaLı SaHa MaÇıNa
 
ARKADAŞLAR HALI SAHA MAÇINA GELMEK İSTEYEN WARMI 1 Arkadaşımız hastalandı gelemiyoo Gelen olursa beyaz takımda cihat arkadaşın yerine oynayacak adını yazdırsın gelen waRsa..

GLoBe-Y-Gençlik 19.02.2009 14:12

Cevap: HaLı SaHa MaÇıNa
 
[QUOTE=rEsuLAKPINAr;479956]ARKADAŞLAR HALI SAHA MAÇINA GELMEK İSTEYEN WARMI 1 Arkadaşımız hastalandı gelemiyoo Gelen olursa beyaz takımda cihat arkadaşın yerine oynayacak adını yazdırsın gelen waRsa..[/QUOTE]

[B]GEÇMİŞ OLSUN

GELMEK İSTEYEN VARSA GELEBILIR ÖZEL MESAJLA BILDIRIRSENIZ..![/B]

rEsuLAKPINAr 19.02.2009 16:53

Cevap: HaLı SaHa MaÇıNa
 
hade Be Abi 1 Kişi Yokmu SiTEdE maça Gelecekk :mad::mad:

by_hunter 19.02.2009 17:12

Cevap: HaLı SaHa MaÇıNa
 
bır oncekı maç harıka olmuştu sahaya gıttıgımde kımseyı goremeyınce bıras tırsmıştım ama millet sonradan gelmişti :D

by_hunter 19.02.2009 17:17

Cevap: HaLı SaHa MaÇıNa
 
hakem arkdaş bıraz sitem etmiş

zorlu musabakada görev yapacak hakem 4 lüsü açıklanamadı
bu olay uzerıne gül5858 büyük bir fedekarlıkla bir yiğido dunyaya bedel nidaları ile bu zorlu goreve talip oldu bu arada ufak bı tıyo ahmetturana dıkkat et çok çamura yatıyo dokunsan abi napıyon ayagımı kırıyodun falan dıyo :D

by_hunter 19.02.2009 17:21

Cevap: HaLı SaHa MaÇıNa
 
[QUOTE=ABDULLAH DUMAN;479269][B]Yinede oynardım ama liflerim zedelenmiş ama sizleri yalnız bırakmıyacağım[/B][/QUOTE]

geçmiş olsun gardaş

desene sahalardan bir yıldız daha tirübünlere yatay geçiş yaptı :D

korsan hüsam 19.02.2009 18:12

Cevap: HaLı SaHa MaÇıNa
 
[I]iki takımada başarılar skor ne olursa olsun biz hepimiz biriz [/I]

korsan hüsam 19.02.2009 18:13

Cevap: HaLı SaHa MaÇıNa
 
[I]iki takımada başarılar skor ne


olursa olsun biz hepimiz biriz [/I]

rEsuLAKPINAr 19.02.2009 18:13

Cevap: HaLı SaHa MaÇıNa
 
[QUOTE=by_hunter;480080]bır oncekı maç harıka olmuştu sahaya gıttıgımde kımseyı goremeyınce bıras tırsmıştım ama millet sonradan gelmişti :D[/QUOTE]

YA sen onu bırakta gelcekmisiN onu söylEE

by_hunter 19.02.2009 20:07

Cevap: HaLı SaHa MaÇıNa
 
şu anda sivas ta degilim resul malum 1 haftaya askerim onun için şehir şehri dolaşıp işleri toparlamaya çalışıyorum...

CoLbee 19.02.2009 22:35

Cevap: HaLı SaHa MaÇıNa
 
ya arkadaslar yazın ben qelırım :D

GLoBe-Y-Gençlik 20.02.2009 09:50

Cevap: HaLı SaHa MaÇıNa
 
[QUOTE=CoLbee;480229]ya arkadaslar yazın ben qelırım :D[/QUOTE]

GEL GEL SENIDE BEKLERİZ.......................

ÇAĞLAR GİYİM 20.02.2009 09:55

Cevap: HaLı SaHa MaÇıNa
 
İSTERSENİZ GUZEL BİR TAKIM ÇIKARTIN SİZE İSTEDİGİNİZ ZAMAN RAKİP ÇIKARTIRIM :D:D:D:D:D:D:D:D BOL GOLLU MAÇLAR SİZE :D:D:D:D:D:D

ÇAĞLAR GİYİM 20.02.2009 09:56

Cevap: HaLı SaHa MaÇıNa
 
LEVENT TE BELEDİYE BAŞKANLIGINA ADAYLIGINI KOYSA KAZANIR ÇOK ŞIK DURMUŞ

GLoBe-Y-Gençlik 20.02.2009 10:06

Cevap: HaLı SaHa MaÇıNa
 
[QUOTE=ÇAĞLAR GİYİM;480387]İSTERSENİZ GUZEL BİR TAKIM ÇIKARTIN SİZE İSTEDİGİNİZ ZAMAN RAKİP ÇIKARTIRIM :D:D:D:D:D:D:D:D BOL GOLLU MAÇLAR SİZE :D:D:D:D:D:D[/QUOTE]

ONUNDA SIRASI VAR KARDESINN.. TURNUVALARRR..

gül5858 20.02.2009 11:56

Cevap: HaLı SaHa MaÇıNa
 
[QUOTE=by_hunter;480083]hakem arkdaş bıraz sitem etmiş

zorlu musabakada görev yapacak hakem 4 lüsü açıklanamadı
bu olay uzerıne gül5858 büyük bir fedekarlıkla bir yiğido dunyaya bedel nidaları ile bu zorlu goreve talip oldu bu arada ufak bı tıyo ahmetturana dıkkat et çok çamura yatıyo dokunsan abi napıyon ayagımı kırıyodun falan dıyo :D[/QUOTE]
TABİKİ BU KONUDA DİKKAT EDECEĞİM ARKADAŞLAR ÖYLE ÇAMURA FALAN YATAN OLURSA ŞİMDİDEN UYARIYORUM EN UFAK BİR EL HAREKETİNİZDE KART'TAN KURTULUŞ YOK TORPİL YOK AHMET TURAN ARKADAŞ KONUSUNA DİKKAT EDECEĞİM :rolleyes::D:D:D

GLoBe-Y-Gençlik 20.02.2009 13:29

Cevap: HaLı SaHa MaÇıNa
 
3.BUCUKTA MEYDANDA OLUN YEDEK............

GLoBe-Y-Gençlik 20.02.2009 14:50

Cevap: HaLı SaHa MaÇıNa
 
[B]Bu arada ımzaamdakı levent abıye selamlar sevıyoruz yaw Levent ABı bu arada onunla facebookta dalga gecenlerı kınıyoruz...!![/B]

gül5858 20.02.2009 15:18

Cevap: HaLı SaHa MaÇıNa
 
AHMETTURAN KARDEŞİM SENİN MAÇTA AMURA YATTIĞINI SÖYLEYEN ARKADAŞLAR BENİ UYARDI BU KONUDA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ!:confused::confused::rolleyes:

gül5858 20.02.2009 15:19

Cevap: HaLı SaHa MaÇıNa
 
AHMETTURAN KARDEŞİM SENİN MAÇTA ÇAMURA YATTIĞINI SÖYLEYEN ARKADAŞLAR BENİ UYARDI BU KONUDA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ!:conf used:
YANİ ÇAMUR YUKARI YANLIŞ OLDU :D

rEsuLAKPINAr 20.02.2009 16:07

Cevap: HaLı SaHa MaÇıNa
 
[QUOTE=gül5858;480513]AHMETTURAN KARDEŞİM SENİN MAÇTA ÇAMURA YATTIĞINI SÖYLEYEN ARKADAŞLAR BENİ UYARDI BU KONUDA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ!:conf used:
YANİ ÇAMUR YUKARI YANLIŞ OLDU :D[/QUOTE]

Ya ahmet çok süper oynar haAA c.ronaldonun gençlik versiyonu ahmeTT :D:D:D çamurada yatarR topada yatarrR :)

ZALIM_58 20.02.2009 16:39

Cevap: HaLı SaHa MaÇıNa
 
DESENİZE YARIN GÜZEL Bİ MAÇ BİZİ BEKLİYO ARDINDANDA ESKİŞEHİR MAÇI HARİKA OLCAK

GLoBe-Y-Gençlik 21.02.2009 10:11

Cevap: HaLı SaHa MaÇıNa
 
[QUOTE=ZALIM_58;480550]DESENİZE YARIN GÜZEL Bİ MAÇ BİZİ BEKLİYO ARDINDANDA ESKİŞEHİR MAÇI HARİKA OLCAK[/QUOTE]

Arkadaslar yedek gelmek ısteyenler gelsın sızlerı beklıyoruz..

Haydı gelemıyecek arkdaslar olabılır..!

GLoBe-Y-Gençlik 21.02.2009 10:12

Cevap: HaLı SaHa MaÇıNa
 
[QUOTE=rEsuLAKPINAr;480538]Ya ahmet çok süper oynar haAA c.ronaldonun gençlik versiyonu ahmeTT :D:D:D çamurada yatarR topada yatarrR :)[/QUOTE]

Resul gorusuruz macta... Canım arkamdan konusmaa

GLoBe-Y-Gençlik 21.02.2009 10:13

Cevap: HaLı SaHa MaÇıNa
 
[QUOTE=gül5858;480513]AHMETTURAN KARDEŞİM SENİN MAÇTA ÇAMURA YATTIĞINI SÖYLEYEN ARKADAŞLAR BENİ UYARDI BU KONUDA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ!:conf used:
YANİ ÇAMUR YUKARI YANLIŞ OLDU :D[/QUOTE]

Hakeme tesekkur edıyorum.. Gul5858 Arkadasım Bugun saat 3.bucukta meydandayız

Abdullah DuMaN 21.02.2009 12:11

Cevap: HaLı SaHa MaÇıNa
 
[B]Bakalım hangi takım kazanacak ben hazırım oynayamıyacağım ama olsun fotoğraf çekeceğiz[/B]


WEZ Format +2. Şuan Saat: 13:44.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005