![]() |
4 Eylül`ü Cehenneme Çevirin
[IMG]http://www.sivasspor.com/images/stories/2008yeni/balili09.jpg[/IMG]
Sivasspor´un İsrailli yıldızı Balili, Beşiktaş maçıyla ilgili FANATİK´e çarpıcı açıklamalarda bulundu. Golcü futbolcu, Siyah-Beyazlı taraftarlarının takımlarına itici güç olduklarını belirterek, “Bana göre Türkiye’nin en ateşli taraftarı onlar. Ancak onlar Sivas’a geliyor. Şimdi bizim tribünlerimize iş düşüyor. Nasıl ki, İnönü rakipler için cehennemse; 4 Eylül Stadı’nı da taraftarlarımız rakiplerimize cehenneme dönüştürsün. Ancak kavga, dövüş olmasın” ifadelerini kullandı. Beşiktaş maçının çok zorlu geçeceğine de değinen Balili, “Şampiyonluk yolunda en kritik maçlarımızdan birini oynayacağız. Rakimizin son haftalarındaki yükselişini göz ardı edemeyiz. Biz de Ankaragücü karşısında aldığımız galibiyetle zirvede önemli bir adım attık. Seyircimizin önünde ipi göğüslemek için önemli bir engeli de aşacağız” açıklamasını yaptı. [B] M.Ali SABUNCU[/B] |
Cevap: 4 Eylül`ü Cehenneme Çevirin
[B]4 eylül kartala mezar olacak....
çıldırt bizi çıldırt bizi sivasımmm 4 eylülü başlarına yıkalımmmm...[/B] |
Cevap: 4 Eylül`ü Cehenneme Çevirin
[B]Bu macın mutlak galibi Sivassporumuz olacak onların ateşli seyircisi varsa bizimde kendi capımızda seyircimiz var bu macta herşeyimizi ortaya koyacağız artı saha avantajımız var bu bir tarihi fırsat lütfen kardeşlerim bu macta takıma her zamankinden daha fazla destek verelim şu istanbul büyütülmüşünü eli boş gönderelim[/B]
|
Cevap: 4 Eylül`ü Cehenneme Çevirin
inş. cumartesi günü gerçek bir taraftar gibi bağırmayı başaracağız
[LEFT][/LEFT] |
Cevap: 4 Eylül`ü Cehenneme Çevirin
stada da çekirdek yasak olsun başka hiç bişey istemiyorum ;)
|
Cevap: 4 Eylül`ü Cehenneme Çevirin
4 eylul ceenneme çevirelim susmak yok heneolursa olsun hep destek tam destek
|
Cevap: 4 Eylül`ü Cehenneme Çevirin
Söyledikleri cok dogruda, Oyuncularimiza Medya yasagi verilmemismiydi?
|
Cevap: 4 Eylül`ü Cehenneme Çevirin
[QUOTE=EneS ElmaS;493110]Söyledikleri cok dogruda, Oyuncularimiza Medya yasagi verilmemismiydi?[/QUOTE]
ben verildi diye biliyorum.. ama demekki verilmemis? yada yalan haber |
Cevap: 4 Eylül`ü Cehenneme Çevirin
İNŞALLAH MAÇTAYIM SESİM NE KADAR ÇIKARSA SON NEFESİME KADAR BAGIRMAYA HAZIRIM
|
Cevap: 4 Eylül`ü Cehenneme Çevirin
[B]Bence o gun ust arayan polisler cekirdek kuruyemis minder yatak dosek battaniye kontrolu de yapsin bunlar stada alinmasin :)
Var bazi sayinabilerimiz battaniyesine varana kadar getiriyolar stada Guzel Sivasim ya :)[/B] |
Cevap: 4 Eylül`ü Cehenneme Çevirin
[B]Bu maçta Sivas adına trübünde anlamında büyük değişiklik olacağını herkesin tek ses tek yürek olup muhteşem zaferimizi cılgınca kutlayacağımıza inanıyorum. İnşallah Yiğidom bizleri mahcup etmez.[/B]
|
Cevap: 4 Eylül`ü Cehenneme Çevirin
arkadaşlar aldığım duyuma göre bjk lilerin bir kısmı bilet bulamadığı için kalearkası(havuz) kısmından bilet alacaklarmış
|
Cevap: 4 Eylül`ü Cehenneme Çevirin
[QUOTE=crzzzy22;493128]arkadaşlar aldığım duyuma göre bjk lilerin bir kısmı bilet bulamadığı için kalearkası(havuz) kısmından bilet alacaklarmış[/QUOTE]
ozaman trübün olayları kaçınılmaz olur... bunu emniyette engelleyemez... |
Cevap: 4 Eylül`ü Cehenneme Çevirin
[QUOTE=FatihCan;493129]ozaman trübün olayları kaçınılmaz olur... bunu emniyette engelleyemez...[/QUOTE]
veee sivas ile bjk arasında kapanılamaz derin yaralar açılır... bursadan beter olur bakında görün. |
Cevap: 4 Eylül`ü Cehenneme Çevirin
bunun kuralları var 1- üzerlerinde ürün varsa polis almaz içeri uzaklaştırır 2- çaktırmadan girerler ve polisten rica ederler deplasmana geçirilmeleri için , bununda kuralı acık stad dışı edilirler ama buras türkiye bakarsınız hedeflerine ulasırlar deplasman bölümüne kaydırılırlar ----
|
Cevap: 4 Eylül`ü Cehenneme Çevirin
[QUOTE=azgeç;493135]bunun kuralları var 1- üzerlerinde ürün varsa polis almaz içeri uzaklaştırır 2- çaktırmadan girerler ve polisten rica ederler deplasmana geçirilmeleri için , bununda kuralı acık stad dışı edilirler ama buras türkiye bakarsınız hedeflerine ulasırlar deplasman bölümüne kaydırılırlar ----[/QUOTE]
[B]bak sana katılıyorum ama burası türkiye diyemicem burası sivas.. sivas emniyeti rakip takım taraftarlarına gıkım diyemiyor ama her ne hikmetse bizlere yapmadıkları kalmıyor bence bu durumu yönetim il emniyet müdürlüğüne bildirmeli... en son ankara maçında çıkan olaylar ise açık ve net bir şekilde sivas emniyetnin sivasspor tarftarlarına karşı bir garezinin olduğunu açık ve net bir şekilde göstermiştir.[/B] |
Cevap: 4 Eylül`ü Cehenneme Çevirin
bekleyip göreceğiz inş kötü sonuçlar olmaz sivasspor a saha kapatma falan çıkarmaya zaten bahane arıyolar bu da tuz biber olabilir , kendi formlarında kalearkası alan kişilerde diğerlerini de almaya teşvik edip orda sayıca çoğunluğu sağlayıp orda baskın olmak istiyolar
|
Cevap: 4 Eylül`ü Cehenneme Çevirin
Arkadaşlar herkes maça gelirken 1 adet "düdük" getirse ve her Bjk atağında hep bir ağızdan çalınsa inanıyorum ki inanılmaz bir ses çıkar ve rakibi bayaa rahatsız etmiş oluruz. Aslında çok kolay, çok ucuz.. Hem bağırmayan taraftarlar bile bu şekilde destek olmuş olurlar. 10-15 tanesi bile iyi ses çıkarır, bi düşünün 1000 tane olduğunu...
Bu konuda siz de fikirlerinizi yazın, işe yarar mı yaramaz mı? |
Cevap: 4 Eylül`ü Cehenneme Çevirin
[I][B]Ah yönetim neredesın bırak su stadı yakalım bır sıs alınca polıste bızı alıyor nerde bu devlet...:!![/B][/I]
|
Cevap: 4 Eylül`ü Cehenneme Çevirin
Bu maçta herkes Sivasspor taraftarının ne kadar ateşli olduğunu görecek.
Arkadaşlar artık kabuğumuzu kırmanın vakti geldi. Bu maçı alırsak çok büyük bir avantaj yakalamış olacaz.Çünkü şampiyonlukta bizden sonraki en ciddiyi adayı devirmiş olacaz.Bu bizim için çok büyük bir moral onlar için de çok büyük bir yıkım olacak. O yüzden tüm sivassporlular hadi hep beraber bjk i 4 eylülün çimlerine gömelim.Bunun için de taraftar olarak bizden beklenileni bu maçta gerçek anlamda gösterelim.Artık sivas kendine gelmeli. 67 efsanesi tekrar dönmeli... ALAYINA İSYAN ÖLÜMÜNE SİVAS ULANNNN 4 Eylül'de görüşürüz yiğidolar... |
Cevap: 4 Eylül`ü Cehenneme Çevirin
Havası sert insanı mert toprağın evladıyız hiç bir karşılığı olmadan Sivas spor'un sevdalıyız
|
Cevap: 4 Eylül`ü Cehenneme Çevirin
Yok öyle susmak şimdi sıra bizde yiğidolar alın bu maçı .Spor'dan puan alma hazırlıklarında olan Beşiktaş'a şimdiden geçmiş olsun.
burası anadoludur yolu yokuştur gelenler mağlup OLUP DÖNECEK CEHENNEM AZ GELECEK ........GEÇMİŞ OLSUN BJK............ |
Cevap: 4 Eylül`ü Cehenneme Çevirin
stadta kim oturmamalı ama çekirdek cımhuriyetı gene oturur birde kendi sahamızda 1 gol yedimiz zaman taraftar tamamen susuyor................
|
Cevap: 4 Eylül`ü Cehenneme Çevirin
baliliiiiiiiii ve çoşkuyuu.................................................
|
Cevap: 4 Eylül`ü Cehenneme Çevirin
[B]Aslında Balili gibi sevilen bir amigomuz olsa neler olur neler.[/B]
|
Cevap: 4 Eylül`ü Cehenneme Çevirin
Balilli gercekten cok dogru bir konuyu gündeme getirmis!!!!!!!!
Sampiyonluga oynayan bir takim Sivasspor Onun icin taraftarlarin(maca gidenler) Fair-Play icin de biraz atesli olmalari lazim. Ben maclara TV den baktigim icin O atesili destegi göremiyorum veya TV göstermiyor diyecegim ama Bursaspor ve Eskisehirspor taraftarlarini gösteriyorlar gercekten hic de fena degiler. Insallah bu hafta Sivas futbol severleri 4 Eylül Stadini bjk dar ederler. |
Cevap: 4 Eylül`ü Cehenneme Çevirin
[COLOR="Red"][I][B]güzel ni konuyu deginmissin balili
haydi taraftar sıra sende göster kendini[/B][/I][/COLOR] |
Cevap: 4 Eylül`ü Cehenneme Çevirin
Sesim kısılana kadar, bağıracağım :D
|
Cevap: 4 Eylül`ü Cehenneme Çevirin
ligin basindan beri en onemli mac bizim icin bu maci alin yigitlerim,...
|
Cevap: 4 Eylül`ü Cehenneme Çevirin
Bjk taraftarı tabi bağırır. adamların taraftarları genç... Bizde maraton olduğu gibi yaşlı. maraton da havuzda kimse bağırmıyo
|
Cevap: 4 Eylül`ü Cehenneme Çevirin
Sivas'taki hemşerilerimizi desteğe bekliyoruz.
|
Cevap: 4 Eylül`ü Cehenneme Çevirin
ölüm kalım maçı. bizim için çok önemli bi maç. 8jk 4 eylülden çıkamasın
|
Cevap: 4 Eylül`ü Cehenneme Çevirin
crzzzy22 Nickli Üyeden Alıntı
arkadaşlar aldığım duyuma göre bjk lilerin bir kısmı bilet bulamadığı için kalearkası(havuz) kısmından bilet alacaklarmış... valaa bız bunu ızmırde altay_cincon macında gormustum...adamlar kale arkasından ucuz bılet alıp ayrı bır trıbun olusturdu...centılmen altay terafterı ses cıkarmadı ama bız sessız kalmamalıyız...sonucuna katlanılmalı... |
Cevap: 4 Eylül`ü Cehenneme Çevirin
Burası 4 Eylül Burda Çıkış Kötü Ulan beşiktaş İyi Kolla .
Haydi Herkesi Destek İçin Kale Arkası Gar Tarafına Bekliyorum. YİĞİDOGENÇLİK |
Cevap: 4 Eylül`ü Cehenneme Çevirin
[QUOTE=buca5835;493284]crzzzy22 Nickli Üyeden Alıntı
arkadaşlar aldığım duyuma göre bjk lilerin bir kısmı bilet bulamadığı için kalearkası(havuz) kısmından bilet alacaklarmış... valaa bız bunu ızmırde altay_cincon macında gormustum...adamlar kale arkasından ucuz bılet alıp ayrı bır trıbun olusturdu...centılmen altay terafterı ses cıkarmadı ama bız sessız kalmamalıyız...sonucuna katlanılmalı...[/QUOTE] [B]öyle bişey olursa maçdan önce ve sonra ne olacagını kimse kestiremez umarız beşiktaşlılar öyle bir aptallık yapmazlar yaparlarsa da sonuçlarına katlanırlar[/B] |
Cevap: 4 Eylül`ü Cehenneme Çevirin
bu sefer 4 eylül mükenmel olucak innşallah tıklım tıklım olucak seyircide bu sefer kendini gösterecek şampiyonluk geliyor
|
Cevap: 4 Eylül`ü Cehenneme Çevirin
Bu maçı kesinlikle kazanıcaz.................
|
Cevap: 4 Eylül`ü Cehenneme Çevirin
valla bu sıtenın trıbunlere ne kadar etkısı var bılmıyorum.buyuk takımlar genelde ınternet uzerınden bırlık olup planlar yapıyolar.. gorecez bakalım besıktas macında stadda nasıl artı yonde degısım olacak..
umarım tahmın ettıgımden daha buyuk etkı edilebiliyordur hemsehrılerımıze.. |
Cevap: 4 Eylül`ü Cehenneme Çevirin
Arkadaşlar maça yoğun ilgi war özellikle genç arkadaşlar ilgi gösterdiini gördüm umarım müthiş bi atmosfer yaratırız.Ama ne olursa olsun herkes 58.dakika şov için bayrak konfeti balon bişeyler getirsin.....
|
Cevap: 4 Eylül`ü Cehenneme Çevirin
haydi memleketim bu maçda tek nefes tek yürek olalım sadece sivasda değil bütün türkiyeden sesimizi duyuralım. kimsenin göstermediği bir coşkuyla bağıralım, allah yar ve yardımcımız olsun.
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 03:30. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005