![]() |
Sivasspor 0 - A. Karnten 1
[IMG]http://www.sivasspor.com/images/stories/2008yeni/sevinc2.jpg[/IMG]
Sivassporumuz Antalya’da oynadığı ilk hazırlık maçını 1-0 kaybetti. Milli takımlarda bulunan Sedat Bayrak, Diallo, Petkoviç ve Sylla’dan eksik çıktığımız karşılaşmada Avusturya ekibi SK Austiria Karnten’e 1-0 yenildi. Maçın tek golü 52. dakikada kaydedildi. 30 Mart’ta ikinci hazırlık maçımızı Shakhtar Donetsk ile oynadıktan sonra hazırlık kampına son vererek Denizlispor maçı hazırlıklarına başlayacak. [B][I] SivasSpor.Com Özel Haberi[/I][/B] |
Cevap: Sivasspor 0 - A. Karnten 1
bu şampiyonlar liginin bir provası gibi gidecez 10 gol yiyip dönecez önemli olan ligde şampiyon olmak
|
Cevap: Sivasspor 0 - A. Karnten 1
bu maç hiçbirşeyi göstermez sadece küçük bir üzüntü
|
Cevap: Sivasspor 0 - A. Karnten 1
anladigim kadariyla cok degisik bir taktik dikilisle oyuna cikmis bülent hoca.
|
Cevap: Sivasspor 0 - A. Karnten 1
ya bu maçta as oyuncu yoktu hep yedek oyuncular vardı oynadı yıne iyi oyuncu denıyorlar
|
Cevap: Sivasspor 0 - A. Karnten 1
bide ciktiklari KADROYU aciklarsaniz iyi olur ;)
|
Cevap: Sivasspor 0 - A. Karnten 1
ben maci canli izledim siwas fena diildi ama bi awrupa takimana karsi siwas takimi hala nasil oynanicagini bilmiyor DUSUNCESINDEYIM
|
Cevap: Sivasspor 0 - A. Karnten 1
Önemli değil hazırlık maçıı buu..................
|
Cevap: Sivasspor 0 - A. Karnten 1
üzülmeye gerek yok belki kazansaydık daha çok yorulcaktık bu bir hazırlık maçı
|
Cevap: Sivasspor 0 - A. Karnten 1
HAYRILISI OLSUN AMA KADROLAR NE KİM OYNADI BİLMEK GEREK..
|
Cevap: Sivasspor 0 - A. Karnten 1
Bizim Saygıdeger Hemşerimiz Rahmetle andıgımız Sayın Muhsin Yazıcıoğlunun şerefine bu sene şampiyon olmamız lazım.
|
Cevap: Sivasspor 0 - A. Karnten 1
[B]Bu gibi maclar önemli değil adıyla hazırlık macları önemli olan bu maclarda eksikleri görüp telafi etmektir[/B]
|
Cevap: Sivasspor 0 - A. Karnten 1
[B][I]Hazırlık maçı olduğu için sonucun ne olduğunun bir önemi yok, önemli olan lige verilen aranın iyi değerlendirilmesi ve önümüzde ki son 9 maçtan başarı ile çıkılmasıdır. [/I][/B]
|
Cevap: Sivasspor 0 - A. Karnten 1
Neolacag Yauwwfff.........
:rolleyes: |
Cevap: Sivasspor 0 - A. Karnten 1
oyunculari deniyor bu macta tabiki taktik degisikligi yapti bu mac sonucuna uzulmenize gerek yok :D
|
Cevap: Sivasspor 0 - A. Karnten 1
[B]Amatör maçları kaale alın ama hazırlık maçlarını önemsemeyin 10 yesek ne olur futbolcu konsantre olamaz kadro değişik çıkar antrenman gibi maçlar sonuçta...[/B]
|
Cevap: Sivasspor 0 - A. Karnten 1
[B]büyük ihtimalle yedek ağırlıklı çıktı sahaya ama kazansak iyi olurdu moral motivasyon açısından ama olmamış hayırlısı.[/B]
|
Cevap: Sivasspor 0 - A. Karnten 1
aslinda bu takimi yedeklerle bile farka gidmeniz lazimdi kärnten okadarda iy bir takim deyil
|
Cevap: Sivasspor 0 - A. Karnten 1
ben avusturyadanim yani sivas türkiyenin birincisi olarak bu takima kayip etmemeliydi. avusturyanin birincisini bile yenmesi gerek sivas. sivas bu takimi yenemesse avrupada bsyler yapamaz ya. yigidolar biraz daha kuvvetli olmasi lagzm defansda. kaleye bol sut atmalari gerek.
|
Cevap: Sivasspor 0 - A. Karnten 1
ya bu otelın bahcesında oynanan gazoz macı..iddaya gırıp para kazan mak ıcın oynanan mac..idda listesine girdiginiz zaman idda kluplere para ödemek zorunda.. ölçü olamaz.. her zaman için hazırlık macında yenilmekte iyidir bence..eksiklerimizi görmüş oluruz...
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 15:30. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005