SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Haberler (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   Sivasspor 0 - A. Karnten 1 (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=24580)

SivasSpor.Com 28.03.2009 18:12

Sivasspor 0 - A. Karnten 1
 
[IMG]http://www.sivasspor.com/images/stories/2008yeni/sevinc2.jpg[/IMG]

Sivassporumuz Antalya’da oynadığı ilk hazırlık maçını 1-0 kaybetti.

Milli takımlarda bulunan Sedat Bayrak, Diallo, Petkoviç ve Sylla’dan eksik çıktığımız karşılaşmada Avusturya ekibi SK Austiria Karnten’e 1-0 yenildi. Maçın tek golü 52. dakikada kaydedildi.

30 Mart’ta ikinci hazırlık maçımızı Shakhtar Donetsk ile oynadıktan sonra hazırlık kampına son vererek Denizlispor maçı hazırlıklarına başlayacak.

[B][I]
SivasSpor.Com Özel Haberi[/I][/B]

sivaslıbaki 28.03.2009 18:37

Cevap: Sivasspor 0 - A. Karnten 1
 
bu şampiyonlar liginin bir provası gibi gidecez 10 gol yiyip dönecez önemli olan ligde şampiyon olmak

cemal58yiğido 28.03.2009 18:57

Cevap: Sivasspor 0 - A. Karnten 1
 
bu maç hiçbirşeyi göstermez sadece küçük bir üzüntü

münihliyigido58 28.03.2009 19:03

Cevap: Sivasspor 0 - A. Karnten 1
 
anladigim kadariyla cok degisik bir taktik dikilisle oyuna cikmis bülent hoca.

esentepeli58 28.03.2009 19:08

Cevap: Sivasspor 0 - A. Karnten 1
 
ya bu maçta as oyuncu yoktu hep yedek oyuncular vardı oynadı yıne iyi oyuncu denıyorlar

RK sTyLa 58 28.03.2009 19:42

Cevap: Sivasspor 0 - A. Karnten 1
 
bide ciktiklari KADROYU aciklarsaniz iyi olur ;)

NazdrowyA 28.03.2009 19:49

Cevap: Sivasspor 0 - A. Karnten 1
 
ben maci canli izledim siwas fena diildi ama bi awrupa takimana karsi siwas takimi hala nasil oynanicagini bilmiyor DUSUNCESINDEYIM

myyiğido58 28.03.2009 20:14

Cevap: Sivasspor 0 - A. Karnten 1
 
Önemli değil hazırlık maçıı buu..................

ssozan 28.03.2009 20:29

Cevap: Sivasspor 0 - A. Karnten 1
 
üzülmeye gerek yok belki kazansaydık daha çok yorulcaktık bu bir hazırlık maçı

Murat ARICI 28.03.2009 20:34

Cevap: Sivasspor 0 - A. Karnten 1
 
HAYRILISI OLSUN AMA KADROLAR NE KİM OYNADI BİLMEK GEREK..

ellisekizSVS 28.03.2009 21:48

Cevap: Sivasspor 0 - A. Karnten 1
 
Bizim Saygıdeger Hemşerimiz Rahmetle andıgımız Sayın Muhsin Yazıcıoğlunun şerefine bu sene şampiyon olmamız lazım.

altuntas58 28.03.2009 23:04

Cevap: Sivasspor 0 - A. Karnten 1
 
[B]Bu gibi maclar önemli değil adıyla hazırlık macları önemli olan bu maclarda eksikleri görüp telafi etmektir[/B]

Ertugrul 29.03.2009 00:33

Cevap: Sivasspor 0 - A. Karnten 1
 
[B][I]Hazırlık maçı olduğu için sonucun ne olduğunun bir önemi yok, önemli olan lige verilen aranın iyi değerlendirilmesi ve önümüzde ki son 9 maçtan başarı ile çıkılmasıdır. [/I][/B]

furky.b 29.03.2009 00:42

Cevap: Sivasspor 0 - A. Karnten 1
 
Neolacag Yauwwfff.........

:rolleyes:

subasi29 29.03.2009 03:03

Cevap: Sivasspor 0 - A. Karnten 1
 
oyunculari deniyor bu macta tabiki taktik degisikligi yapti bu mac sonucuna uzulmenize gerek yok :D

Dark Force 29.03.2009 04:03

Cevap: Sivasspor 0 - A. Karnten 1
 
[B]Amatör maçları kaale alın ama hazırlık maçlarını önemsemeyin 10 yesek ne olur futbolcu konsantre olamaz kadro değişik çıkar antrenman gibi maçlar sonuçta...[/B]

58_babacan_58 29.03.2009 10:26

Cevap: Sivasspor 0 - A. Karnten 1
 
[B]büyük ihtimalle yedek ağırlıklı çıktı sahaya ama kazansak iyi olurdu moral motivasyon açısından ama olmamış hayırlısı.[/B]

Sivasliibo_58 29.03.2009 13:12

Cevap: Sivasspor 0 - A. Karnten 1
 
aslinda bu takimi yedeklerle bile farka gidmeniz lazimdi kärnten okadarda iy bir takim deyil

kingyigido58 29.03.2009 13:25

Cevap: Sivasspor 0 - A. Karnten 1
 
ben avusturyadanim yani sivas türkiyenin birincisi olarak bu takima kayip etmemeliydi. avusturyanin birincisini bile yenmesi gerek sivas. sivas bu takimi yenemesse avrupada bsyler yapamaz ya. yigidolar biraz daha kuvvetli olmasi lagzm defansda. kaleye bol sut atmalari gerek.

cem 29.03.2009 16:48

Cevap: Sivasspor 0 - A. Karnten 1
 
ya bu otelın bahcesında oynanan gazoz macı..iddaya gırıp para kazan mak ıcın oynanan mac..idda listesine girdiginiz zaman idda kluplere para ödemek zorunda.. ölçü olamaz.. her zaman için hazırlık macında yenilmekte iyidir bence..eksiklerimizi görmüş oluruz...


WEZ Format +2. Şuan Saat: 15:30.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005