![]() |
YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
İstanbul [COLOR="Red"][B]SİVASSPOR[/B][/COLOR] Taraftar Derneği olarak Olimpiyata Gitmeye mecburuz
[COLOR="red"][B]Sivassporumuzu[/B][/COLOR] desteklemek için [COLOR="DarkRed"][B]26.09.2009 Cumartesi saat 20.00 oynanacak olan [/B][/COLOR]ve en son belediye maçından beri galibiyete hasret olan [COLOR="Red"][B]SİVASSPORUMUZU[/B][/COLOR] desteklemek için Olimpiyat Stadına gidiyoruz herkez orda olmak zorunda mazeret yok hastalık ve ölüm haricinde gelmeyen [COLOR="red"][B]SİVASLI[/B][/COLOR] değil [COLOR="red"][B]EVET HASTALIK VE ÖLÜM HARİCİNDE GELMEYENLER SİVASLI DEĞİL [/B][/COLOR] [B]Tepeüstünden 3 adet minibüs kalakacak mecidiyeköy ve bazı belli mevkilerdenden araçlar ayarlanacak burdan takib etmeniz rica olunur Araçla gelecek olanlar belli noktalardan gelirlerse yardımcı olurlar bize [/B] [COLOR="DarkRed"][B]HERŞEY SİVAS VE SİVASSPOR İÇİN[/B][/COLOR] [IMG]http://resimzade.com/Show.html?i=13224&token=42398[/IMG] |
Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
Ersen ve yasin oynamayacak ilk şart... Sonra adam gibi istekte bulunacaklar taraftardan... Ha öle olupta gelmeyenler olursa Sivaslı değillerdir... Yahu ilk yarı 3 puan toplarmıyız acaba kaldı 2 tane beraberlik...
|
Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
Haydi Yolunuz Acik Olsun...................
|
Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
İNŞALLAH o stadı gerektiği kadar doldurursunuz ve İNŞALLAH bu sefer takımımız ve biz sahadan başımız dik ayrılırız.hadi ALLAH yardımcınız olsun
|
Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
hayirlisi ile bu maci alacazzzzzzzzzzzzzz
|
Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
[B][B]Kötü günlerimizde yanliz birakmayan Istanbul Taraftar Dernegimize sonsuz tesekkür ediyorum, insallah Olimpiat Stadini doldururuz.[/B][/B]
|
Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
herkez orda olmak zorunda mazeret yok hastalık ve ölüm haricinde gelmeyen SİVASLI değil...
bu cümlene +++++++++++++++++ ama sanmıyorum ben ılgı olacagını..o kalabalıgın cogu donmustur uc buyuklerıne!!yazıklar olsun döneklere..sizlerde olmasanız vay halımıze.. |
Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
[B]CUMARTESİ MAÇTAYIZ AMA ARAÇ YOK... BENİ ALMADAN GİDEN SİVASLI DEĞİL :D:D:D:D:D:D:D:D[/B]
|
Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
inşallah oradayız recep abi gaziosmanpaşa dan bi minibüste biz geliyoruz.
|
Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
allah yardımcınız olsn recep abi :)
bakarsın bır gece ansızın gelebılırz ;) |
Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
Allah izin verirse destekleyeceğiz takımımızı o gün,staddayım nasipse ... İnşallah diğer hemşehrilerimizde takımın vaziyetinden dolayı geri adım atmazlar da 'ELE İNAT'o stadı doldururlar,haydi SİVASLI desteğin TAM zamanı !!!
|
Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
Defansa gelen her topa geç diyen, en yeteneksiz futbolculardan bile çalım yiyen
Rakip oyuncuya mudahele etmek, durdurmak yerine, rakip oyuncuya gol atması için kaleye kadar eşlik eden ve göstermelik olarak rakibin yanında koşan ve hiç bir müdahelede bulunmayan üçüncü sınıf defans oyuncusuna Ayakta durmakta zorlanan, ayağına gelen 10 toptan 9'zunu kaybeden (Denizli maçında bizzat saydım) ileride bekleyip sadece beleş gol atma peşinde koşan ve hiç bi şekilde mücadele etmeyen ve lig başladığından beri bir tane bile gol atamayan dördüncü sınıf forvet bozunutusuna Yani Yasin Çakmak ve Ersen Martin hariç herkesi destekleyeceğiz ama iki Ruhsuz adamı asla. Takımı yakan, her hafta mağlubiyette başrol oynayan bu iki adama destek vermeyeceğiz. siz verebilirsiniz ama ben bu adamları sevemedim ve bu takımda oynamasınıda hiçmi hiç istemiyorum dolayısyla bu adamlara destek vermekde içimden gelmiyor. Ama tabiki takımımıza ve bu takım için mücadele eden diğer oyunculara elimizden gelen desteği vereceğiz. |
Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
BEN SARIGAZİ DEN RECEP İNŞALLAH BENDE O MAÇTA YERİMİ ALACAĞIM İNADINA SİVASSPOR
|
Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
Sivasspor'umuzun her zaman desteğe ihtiyacı var ama bu sene her zamankinden daha çok DESTEĞE ihtiyacı var. İstanbul'da olup, vakti olan ve o gün acil işi olmayan tüm Sivas'lı kardeşlerimizi, ailece, çoluk çocuklarıyla, eşleriyle, kız arkadaşlarıyla, STADI KARNAVAL YERİNE ÇEVİRMEYE bekliyoruz.
Bu konuda hassasiyet ve ilgi gösteren RECEP YÜKSEL kardeşimizide tebrik ve takdir ediyor, yine 6 yıl önce olduğu YİĞİDOLARIN gazete sayfalarına taşan fotograflarını göreceğimize inanıyorum. Sizler umuyorum ki, şeytanın bacağını ayıracağımız, bu ilk galibiyete tanıklık edeceksiniz. Şİmdiden teşekkür ediyoruz, YİĞİDOLARI herkese gösterin kardeşlerim. AYK |
Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
tabiki gelceez recep abi iyi günde kötü günde biz hep sivassporumuzun yanındayız o stadı dolduralım düşmanlar çatlasın görsünler sivasın büyüglüğünü
|
Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
[B]İstanbul Sivasspor Taraftar Derneğinin çalışmalarını takdirle takip ediyoruz başarılar[/B]
|
Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
Biz sadece SİVASSPOR'u seviyoruz.
|
Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
bende esenyurttan geleceğim inş. alacağız bu maçı ..
|
Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
şu istanbulu bilenler bana bir yol tarif etsin,bursadan gelecem.nerede inmem lazım
|
Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
[QUOTE=yener_sahin;564795]şu istanbulu bilenler bana bir yol tarif etsin,bursadan gelecem.nerede inmem lazım[/QUOTE]
kardeş istanbul esenler otogarında iniceksin otogarda metro var metroya bin topkapıda in orada olimpiyat stadının oraadan geçen minübüsler var ancak böyle gidebilirsin maça |
Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
varmışda sanırım çok yürümek gerekiyormuş ondan sonra
|
Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
asıl gidilmesi gereken maç bu arkadaşlar bu maça gelmeyen kişiler bır daha maçalarına gitmesin
|
Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
[QUOTE=yener_sahin;564809]varmışda sanırım çok yürümek gerekiyormuş ondan sonra[/QUOTE]
yener kardeş bende gelmeyi çok istiyorum işallah beraber gideriz bir sorun olmazsa |
Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
mücahit benimle beraber gelecek 2 arkadaş daha var inşallah bir aksilik olmazsa 4 kişi atlar gideriz.
|
Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
keşke bursa olarak daha çok kişi olupda gitsek ama nerde
|
Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
cumartesi olinpiyatayız 8 kişi kocaelinden geliyoruz.iyi günde kötü günde Sİ-VAS-LI-YIZ.ilk galibiyete geliyoruz bundan eminim.
|
Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
[QUOTE=GuVeN;564726]herkez orda olmak zorunda mazeret yok hastalık ve ölüm haricinde gelmeyen SİVASLI değil...
bu cümlene +++++++++++++++++ ama sanmıyorum ben ılgı olacagını..o kalabalıgın cogu donmustur uc buyuklerıne!!yazıklar olsun döneklere..sizlerde olmasanız vay halımıze..[/QUOTE] zaten böyle gunlerde sivassporumuzu desdeklemeye gelmeyen kişiler sivaslı değidlir |
Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
[QUOTE=alisinan aslan;564826]cumartesi olinpiyatayız 8 kişi kocaelinden geliyoruz.iyi günde kötü günde Sİ-VAS-LI-YIZ.ilk galibiyete geliyoruz bundan eminim.[/QUOTE]
kardeş kocaeliden bir arkadaş da benle gelecek.olimpiyat dönüşü istanbulda kalma sıkıntısı olursa onu da kocaeliye atarsınız heralde. |
Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
[PHP]insallah olmpiyadı dolduracağız.skor taraftarı.teknik direktör veya futbolcu taraftarı olmadığımızı...bilsin herkes[/PHP]
|
Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
[B][FONT="Impact"][/FONT][/B]bu maçla şeytanın bacağını kıracağız inşallah merak etöeyin arkadaşlar bazı kendini taraftar zannedipte köstek olanlarla bi alakamız yok bizim 2.ligede düsse bu takımın yanındayım her zaman amacımız köstek değil hep destekk
|
Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
inşallah onca taraftar stadı doldurur da bizim takım da geçen seneden kalan intikamımızı belediyeden alır.onlarla yarım kalan bi hesabımız vardı.
|
Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
[QUOTE=yener_sahin;564795]şu istanbulu bilenler bana bir yol tarif etsin,bursadan gelecem.nerede inmem lazım[/QUOTE]
yener kardeş esenler otogara geldiginizde haberverin bende minübüs var sizi otogardan alırım.dönüştede kavacıkta bırakırım.ayrıca güngören civarından maça gelmek isteyen yiğidolar varsa ulaşımda yardımcı olurum. |
Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
gün aşkımıza sahip çıkma günü gün birlik günü haydi yiğidolar kötü gün dostu olmaya zaten iyi günde herkez sahip çıkıyor önemli olan bu kötü ortamda kenetlenerek kötü gidişatı durdurmak
|
Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
keşke istanbulda olsam da gelebilsem mersindeyim ama umarım sıtadı doldurup maçtan sonra oyuncularla iyi bir diyalog içerisinde sonuçlanır maç..
|
Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
[B]desteğe devam Recep abi her çıkışın bir inişi olduğu gibi her inişinde bir çıkışı vardır olmasa bile yine ölümüne Sivassporluyuz şimdiden teşekkürler sizlere..[/B]
|
Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
bende 3 arkadasımla gelıyorum bız ıyı gun taraftarı degılız bu bole bılıne her zamn arkasındayız ve bu macla eskı sıvasspor gucune kavusacaktır mehmet yıldız gelır dertler bıter...
|
Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
Bence sadece stadi doldurmak yetmez sanki sampiyonluga oynuyormusuz gibi bir hava yaratmak lazim.sanki 6da 6da yapmis gibi bir atmosfer olmasi lazim o stadda iste o zaman sivasspor gercekden yanliz yürümez
|
Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
arkadaşlar sivasspor game over artık.
ben bursa maçını kaybedeceğimizden adım gibi emindim. ve iddia ediyorum bu maç da i.b.b nin. artık mental değişiklik şart. bu kadro ve düşünceyle biz bank asyada bile mücadele edemeyiz.:mad: |
Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
istanbuldaki sivaslıları bu maça bekliyoz bizim taraftarımızın büyüklüğünü göstereceğimiz arene olimpiyat stadıdır..haydi yiğidolar 30 bin kişilik tribün dolsun cümle alem görsün iyi günde kötü günde taaraftarımızın takıma sahip çıktığını...
|
Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
istanbulda yaklaşık irilik ufajlı 1300 tane sivaslılar derneği var hepsi 10-15 kişi gönderse yaklaşık 15-20 bin kişi eder.
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 04:46. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005