SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   İstanbul Sivasspor Taraftar Derneği (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=79)
-   -   YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=27301)

RECEP_YÜKSEL 21.09.2009 22:43

YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
 
İstanbul [COLOR="Red"][B]SİVASSPOR[/B][/COLOR] Taraftar Derneği olarak Olimpiyata Gitmeye mecburuz
[COLOR="red"][B]Sivassporumuzu[/B][/COLOR] desteklemek için [COLOR="DarkRed"][B]26.09.2009 Cumartesi saat 20.00 oynanacak olan [/B][/COLOR]ve en son belediye maçından beri galibiyete hasret olan [COLOR="Red"][B]SİVASSPORUMUZU[/B][/COLOR] desteklemek için Olimpiyat Stadına gidiyoruz herkez orda olmak zorunda mazeret yok hastalık ve ölüm haricinde gelmeyen [COLOR="red"][B]SİVASLI[/B][/COLOR] değil


[COLOR="red"][B]EVET HASTALIK VE ÖLÜM HARİCİNDE GELMEYENLER SİVASLI DEĞİL [/B][/COLOR]

[B]Tepeüstünden 3 adet minibüs kalakacak mecidiyeköy ve bazı belli mevkilerdenden araçlar ayarlanacak burdan takib etmeniz rica olunur

Araçla gelecek olanlar belli noktalardan gelirlerse yardımcı olurlar bize [/B]

[COLOR="DarkRed"][B]HERŞEY SİVAS VE SİVASSPOR İÇİN[/B][/COLOR]


[IMG]http://resimzade.com/Show.html?i=13224&token=42398[/IMG]

fatihada58 21.09.2009 22:47

Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
 
Ersen ve yasin oynamayacak ilk şart... Sonra adam gibi istekte bulunacaklar taraftardan... Ha öle olupta gelmeyenler olursa Sivaslı değillerdir... Yahu ilk yarı 3 puan toplarmıyız acaba kaldı 2 tane beraberlik...

subasi29 21.09.2009 22:47

Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
 
Haydi Yolunuz Acik Olsun...................

yigidomurat 21.09.2009 23:01

Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
 
İNŞALLAH o stadı gerektiği kadar doldurursunuz ve İNŞALLAH bu sefer takımımız ve biz sahadan başımız dik ayrılırız.hadi ALLAH yardımcınız olsun

Alihan Celik 21.09.2009 23:07

Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
 
hayirlisi ile bu maci alacazzzzzzzzzzzzzz

kadir0911 21.09.2009 23:09

Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
 
[B][B]Kötü günlerimizde yanliz birakmayan Istanbul Taraftar Dernegimize sonsuz tesekkür ediyorum, insallah Olimpiat Stadini doldururuz.[/B][/B]

GuVeN 21.09.2009 23:47

Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
 
herkez orda olmak zorunda mazeret yok hastalık ve ölüm haricinde gelmeyen SİVASLI değil...



bu cümlene +++++++++++++++++

ama sanmıyorum ben ılgı olacagını..o kalabalıgın cogu donmustur uc buyuklerıne!!yazıklar olsun döneklere..sizlerde olmasanız vay halımıze..

G Ü N E R 22.09.2009 00:46

Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
 
[B]CUMARTESİ MAÇTAYIZ AMA ARAÇ YOK... BENİ ALMADAN GİDEN SİVASLI DEĞİL :D:D:D:D:D:D:D:D[/B]

özyiğido 22.09.2009 00:54

Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
 
inşallah oradayız recep abi gaziosmanpaşa dan bi minibüste biz geliyoruz.

merkez_emre 22.09.2009 01:13

Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
 
allah yardımcınız olsn recep abi :)
bakarsın bır gece ansızın gelebılırz ;)

sewaz58 22.09.2009 01:38

Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
 
Allah izin verirse destekleyeceğiz takımımızı o gün,staddayım nasipse ... İnşallah diğer hemşehrilerimizde takımın vaziyetinden dolayı geri adım atmazlar da 'ELE İNAT'o stadı doldururlar,haydi SİVASLI desteğin TAM zamanı !!!

Shan58 22.09.2009 03:20

Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
 
Defansa gelen her topa geç diyen, en yeteneksiz futbolculardan bile çalım yiyen
Rakip oyuncuya mudahele etmek, durdurmak yerine, rakip oyuncuya gol atması için kaleye kadar eşlik eden ve göstermelik olarak rakibin yanında koşan ve hiç bir müdahelede bulunmayan üçüncü sınıf defans oyuncusuna

Ayakta durmakta zorlanan, ayağına gelen 10 toptan 9'zunu kaybeden (Denizli maçında bizzat saydım) ileride bekleyip sadece beleş gol atma peşinde koşan ve hiç bi şekilde mücadele etmeyen ve lig başladığından beri bir tane bile gol atamayan dördüncü sınıf forvet bozunutusuna

Yani Yasin Çakmak ve Ersen Martin hariç herkesi destekleyeceğiz ama iki Ruhsuz adamı asla.
Takımı yakan, her hafta mağlubiyette başrol oynayan bu iki adama destek vermeyeceğiz.
siz verebilirsiniz ama ben bu adamları sevemedim ve bu takımda oynamasınıda hiçmi hiç istemiyorum dolayısyla bu adamlara destek vermekde içimden gelmiyor.

Ama tabiki takımımıza ve bu takım için mücadele eden diğer oyunculara elimizden gelen desteği vereceğiz.

rsimsek 22.09.2009 08:26

Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
 
BEN SARIGAZİ DEN RECEP İNŞALLAH BENDE O MAÇTA YERİMİ ALACAĞIM İNADINA SİVASSPOR

izmirliyigido 22.09.2009 08:38

Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
 
Sivasspor'umuzun her zaman desteğe ihtiyacı var ama bu sene her zamankinden daha çok DESTEĞE ihtiyacı var. İstanbul'da olup, vakti olan ve o gün acil işi olmayan tüm Sivas'lı kardeşlerimizi, ailece, çoluk çocuklarıyla, eşleriyle, kız arkadaşlarıyla, STADI KARNAVAL YERİNE ÇEVİRMEYE bekliyoruz.

Bu konuda hassasiyet ve ilgi gösteren RECEP YÜKSEL kardeşimizide tebrik ve takdir ediyor, yine 6 yıl önce olduğu YİĞİDOLARIN gazete sayfalarına taşan fotograflarını göreceğimize inanıyorum.

Sizler umuyorum ki, şeytanın bacağını ayıracağımız, bu ilk galibiyete tanıklık edeceksiniz. Şİmdiden teşekkür ediyoruz, YİĞİDOLARI herkese gösterin kardeşlerim.







AYK

Osman Yavuz 22.09.2009 09:46

Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
 
tabiki gelceez recep abi iyi günde kötü günde biz hep sivassporumuzun yanındayız o stadı dolduralım düşmanlar çatlasın görsünler sivasın büyüglüğünü

ready 22.09.2009 09:52

Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
 
[B]İstanbul Sivasspor Taraftar Derneğinin çalışmalarını takdirle takip ediyoruz başarılar[/B]

Turan 59 22.09.2009 10:24

Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
 
Biz sadece SİVASSPOR'u seviyoruz.

3mC 22.09.2009 10:30

Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
 
bende esenyurttan geleceğim inş. alacağız bu maçı ..

yener_sahin 22.09.2009 11:01

Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
 
şu istanbulu bilenler bana bir yol tarif etsin,bursadan gelecem.nerede inmem lazım

58_sivas_1987 22.09.2009 11:09

Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
 
[QUOTE=yener_sahin;564795]şu istanbulu bilenler bana bir yol tarif etsin,bursadan gelecem.nerede inmem lazım[/QUOTE]

kardeş istanbul esenler otogarında iniceksin otogarda metro var metroya bin topkapıda in orada olimpiyat stadının oraadan geçen minübüsler var ancak böyle gidebilirsin maça

yener_sahin 22.09.2009 11:38

Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
 
varmışda sanırım çok yürümek gerekiyormuş ondan sonra

çılgın-sedat 22.09.2009 11:49

Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
 
asıl gidilmesi gereken maç bu arkadaşlar bu maça gelmeyen kişiler bır daha maçalarına gitmesin

zaralı19 22.09.2009 11:56

Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
 
[QUOTE=yener_sahin;564809]varmışda sanırım çok yürümek gerekiyormuş ondan sonra[/QUOTE]

yener kardeş bende gelmeyi çok istiyorum işallah beraber gideriz bir sorun olmazsa

yener_sahin 22.09.2009 12:00

Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
 
mücahit benimle beraber gelecek 2 arkadaş daha var inşallah bir aksilik olmazsa 4 kişi atlar gideriz.

zaralı19 22.09.2009 12:03

Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
 
keşke bursa olarak daha çok kişi olupda gitsek ama nerde

alisinan aslan 22.09.2009 12:09

Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
 
cumartesi olinpiyatayız 8 kişi kocaelinden geliyoruz.iyi günde kötü günde Sİ-VAS-LI-YIZ.ilk galibiyete geliyoruz bundan eminim.

çılgın-sedat 22.09.2009 12:22

Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
 
[QUOTE=GuVeN;564726]herkez orda olmak zorunda mazeret yok hastalık ve ölüm haricinde gelmeyen SİVASLI değil...



bu cümlene +++++++++++++++++

ama sanmıyorum ben ılgı olacagını..o kalabalıgın cogu donmustur uc buyuklerıne!!yazıklar olsun döneklere..sizlerde olmasanız vay halımıze..[/QUOTE]

zaten böyle gunlerde sivassporumuzu desdeklemeye gelmeyen kişiler sivaslı değidlir

yener_sahin 22.09.2009 12:31

Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
 
[QUOTE=alisinan aslan;564826]cumartesi olinpiyatayız 8 kişi kocaelinden geliyoruz.iyi günde kötü günde Sİ-VAS-LI-YIZ.ilk galibiyete geliyoruz bundan eminim.[/QUOTE]

kardeş kocaeliden bir arkadaş da benle gelecek.olimpiyat dönüşü istanbulda kalma sıkıntısı olursa onu da kocaeliye atarsınız heralde.

SeyfullH 22.09.2009 12:39

Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
 
[PHP]insallah olmpiyadı dolduracağız.skor taraftarı.teknik direktör veya futbolcu taraftarı olmadığımızı...bilsin herkes[/PHP]

kanımaksa58 22.09.2009 12:40

Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
 
[B][FONT="Impact"][/FONT][/B]bu maçla şeytanın bacağını kıracağız inşallah merak etöeyin arkadaşlar bazı kendini taraftar zannedipte köstek olanlarla bi alakamız yok bizim 2.ligede düsse bu takımın yanındayım her zaman amacımız köstek değil hep destekk

fatihtuztas 22.09.2009 13:27

Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
 
inşallah onca taraftar stadı doldurur da bizim takım da geçen seneden kalan intikamımızı belediyeden alır.onlarla yarım kalan bi hesabımız vardı.

özgühertaş 22.09.2009 13:57

Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
 
[QUOTE=yener_sahin;564795]şu istanbulu bilenler bana bir yol tarif etsin,bursadan gelecem.nerede inmem lazım[/QUOTE]

yener kardeş esenler otogara geldiginizde haberverin bende minübüs var sizi otogardan alırım.dönüştede kavacıkta bırakırım.ayrıca güngören civarından maça gelmek isteyen yiğidolar varsa ulaşımda yardımcı olurum.

özgühertaş 22.09.2009 13:59

Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
 
gün aşkımıza sahip çıkma günü gün birlik günü haydi yiğidolar kötü gün dostu olmaya zaten iyi günde herkez sahip çıkıyor önemli olan bu kötü ortamda kenetlenerek kötü gidişatı durdurmak

davudi 22.09.2009 14:01

Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
 
keşke istanbulda olsam da gelebilsem mersindeyim ama umarım sıtadı doldurup maçtan sonra oyuncularla iyi bir diyalog içerisinde sonuçlanır maç..

YiğidoGençlik 22.09.2009 14:30

Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
 
[B]desteğe devam Recep abi her çıkışın bir inişi olduğu gibi her inişinde bir çıkışı vardır olmasa bile yine ölümüne Sivassporluyuz şimdiden teşekkürler sizlere..[/B]

serkan_ozcan58 22.09.2009 15:17

Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
 
bende 3 arkadasımla gelıyorum bız ıyı gun taraftarı degılız bu bole bılıne her zamn arkasındayız ve bu macla eskı sıvasspor gucune kavusacaktır mehmet yıldız gelır dertler bıter...

sivaslimete 22.09.2009 15:33

Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
 
Bence sadece stadi doldurmak yetmez sanki sampiyonluga oynuyormusuz gibi bir hava yaratmak lazim.sanki 6da 6da yapmis gibi bir atmosfer olmasi lazim o stadda iste o zaman sivasspor gercekden yanliz yürümez

sivastatlıbelam 22.09.2009 15:41

Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
 
arkadaşlar sivasspor game over artık.

ben bursa maçını kaybedeceğimizden adım gibi emindim.
ve iddia ediyorum bu maç da i.b.b nin.
artık mental değişiklik şart.

bu kadro ve düşünceyle biz bank asyada bile mücadele edemeyiz.:mad:

karyola 22.09.2009 16:07

Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
 
istanbuldaki sivaslıları bu maça bekliyoz bizim taraftarımızın büyüklüğünü göstereceğimiz arene olimpiyat stadıdır..haydi yiğidolar 30 bin kişilik tribün dolsun cümle alem görsün iyi günde kötü günde taaraftarımızın takıma sahip çıktığını...

karyola 22.09.2009 16:09

Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
 
istanbulda yaklaşık irilik ufajlı 1300 tane sivaslılar derneği var hepsi 10-15 kişi gönderse yaklaşık 15-20 bin kişi eder.


WEZ Format +2. Şuan Saat: 04:46.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005