![]() |
ERSEN MARTİN DEVRE ARASINDA YOLCU
Evet arkadaşlar Ersenin futbolcu kardeşi Erkan Martin okuldan arkadaşım kendisiyle abisi hakkında konuştum ve yönetimden kolaylık istediğini devre arasında anlaştığı bir Alman klubüne transfer olmak istediğini söylemiş.Klübümüz de Ersen'in bu kararına olumlu yaklaşmış.
Ayrıca Ersen'in Sivasta çok sıkıldığı bunda Sivasın bir suçu olmadığını sadece Avusturyada yetiştiği için biraz daha hareketli bir hayattan Sivasa gelmenin problem olduğunu söylemiş.Ersen'in kiralık ev olarak da İstanbulda bir ev tuttuğu ve sık sık uçak ile İstanbul-Sivas arasında gidip geldiğini de öğrendim. |
Cevap: ERSEN MARTİN DEVRE ARASINDA YOLCU
[B]kendisine en iyi kolaylık sağlanır gitsin o takıma ısınmadı bende ona işi gücü rast gelsin eğlence ülkesine gitsin buralar açmadı onu...[/B]
|
Cevap: ERSEN MARTİN DEVRE ARASINDA YOLCU
[QUOTE=anilolcay;585567]Evet arkadaşlar Ersenin futbolcu kardeşi Erkan Martin okuldan arkadaşım kendisiyle abisi hakkında konuştum ve yönetimden kolaylık istediğini devre arasında anlaştığı bir Alman klubüne transfer olmak istediğini söylemiş.Klübümüz de Ersen'in bu kararına olumlu yaklaşmış.
Ayrıca Ersen'in Sivasta çok sıkıldığı bunda Sivasın bir suçu olmadığını sadece Avusturyada yetiştiği için biraz daha hareketli bir hayattan Sivasa gelmenin problem olduğunu söylemiş.Ersen'in kiralık ev olarak da İstanbulda bir ev tuttuğu ve sık sık uçak ile İstanbul-Sivas arasında gidip geldiğini de öğrendim.[/QUOTE] GERÇEKTEN Mİ ? HOCAM İNŞALLAH GERÇEKTİR. SİVASSPOR HİÇBİRŞEY KAYBETMEZ.. ÇÜNKÜ ADAM LİGDE 1 GOL BİLE ATAMADI.... NERDEYSE YAN GELİP YATTI.. İNŞALLAH GİDER...HİÇ OLMAZSA OYNAYAN BİRİ GELİR. |
Cevap: ERSEN MARTİN DEVRE ARASINDA YOLCU
gitsin zaten bi yararı yok takıma
|
Cevap: ERSEN MARTİN DEVRE ARASINDA YOLCU
Geç bile kalmış.
Zaten Sivas'a isim yapıp kendini pazarlamak için gelmişti. Güya yıldızı parlayacak büyük bir takıma kapak atacaktı ama kendisinin ne kadar kalitesiz olduğunu hiç bir zaman görmedi. Gerçek kalitesi ortaya çıktıktan sonra bırak büyük kulüpleri artık ikinci kulüplerinin bile yüzüne bakmayacağını anlamışki Almanyaya dönmeye karar vermiş. Kendisine teşekkür etmek bi yana güle güle demek bile içimde gelmiyor. Defol git Ersen. Sana zaten gereğinden fazla sabır gösterildi. Muhsin hoca işe yaramaz bi adam olduğunu anladığı için ilk 11'de oynayamayacağını anlamış olman tek sevindirici şey. |
Cevap: ERSEN MARTİN DEVRE ARASINDA YOLCU
[QUOTE=kemalk58;585578]GERÇEKTEN Mİ ?
HOCAM İNŞALLAH GERÇEKTİR. SİVASSPOR HİÇBİRŞEY KAYBETMEZ.. ÇÜNKÜ ADAM LİGDE 1 GOL BİLE ATAMADI.... NERDEYSE YAN GELİP YATTI.. İNŞALLAH GİDER...HİÇ OLMAZSA OYNAYAN BİRİ GELİR.[/QUOTE] Kardeşinin dedikleri bunlar arkadaşım.Umarım bence de doğrudur diyorum.Zaten yeni gelen Etiyoptalı Fikrudan sonra biraz daha Ersenin gitmesinin oranı arttı gibi |
Cevap: ERSEN MARTİN DEVRE ARASINDA YOLCU
Bugün duyduğum en güzel haber inşallah doğrudur.
|
Cevap: ERSEN MARTiN DEVRE ARASINDA YOLCU
gerçekleşmesi muhtemel isabetli bir karar.anlayamadığım aldığı paranın hakkını verebilmiş gibi bir de şehir hayatından mı şikayetçi oluyomuş.garip doğrusu..
|
Cevap: ERSEN MARTİN DEVRE ARASINDA YOLCU
gitme diye yalvaran yok zaten inşallah gider
|
Cevap: ERSEN MARTİN DEVRE ARASINDA YOLCU
yaa şimdi adama niye böyle söylenip duruyonuzki...sanki bu adam yıllardır her yerde gol atıyoda sivasta atamadı.bu adamı ben bildim bileli böyle zayıf bi takıma denk gelir 2 gol birden atar sezonu kapar..alırken araştırcanız kardeşim sanki adamı kastılar size zaten bi işe yaramıyoduki bu.aynı diğer forvetleriniz gibi ne beklionuz gol kralı mı olcaklar en baba gol atacak adamınız 4 gol atar bi senede onunda yarısını penaltıdan önce bi araştırın sonra yazın...ii bi forvetinde sivasta ne işi var ama dimi sizde haklısınız...abdurrahman kaç ordan ziyan etme kendini gel memleketine
|
Cevap: ERSEN MARTİN DEVRE ARASINDA YOLCU
aman gitsin..az da olsa hem para kazanırız..hemde o deveden kurtulmuş oluruz..
|
Cevap: ERSEN MARTİN DEVRE ARASINDA YOLCU
sana bundan sonraki futbol hayatında bolşans güle güle
|
Cevap: ERSEN MARTİN DEVRE ARASINDA YOLCU
Ersanın Futbolunu Sevmıyorum Gıtmesı Kendısı Icınde Iyı Olacaktır Ama Kıralık Yollamamız Daha ıYI oLUR
|
Cevap: ERSEN MARTİN DEVRE ARASINDA YOLCU
berbat bir günün ardindan gelen manyak bir haber cok sevindim gitsinki daha iyileri gelsin
|
Cevap: ERSEN MARTİN DEVRE ARASINDA YOLCU
[B]Çok Güzel Haber Çoook ama Çoook Sevindim Son Aylarda Duyduğum En Güzel Haber Bela Olurdu Zaten Bu Sene Kalsa[/B]
|
Cevap: ERSEN MARTİN DEVRE ARASINDA YOLCU
3 Aralık 2009, PerşembeDenizlispor'un gözü Ersen Martin'de
Ara transfer için şimdiden kolları sıvayan Denizlispor, Sivassporlu Ersen Martin'i listesine aldı. [img]http://foto.fanatik.com.tr/test/423x238/fft1mm797532.jpg[/img] Beşiktaş ve Göztepe'de forma giydikten sonra 2002'de Denizlispor'a gelen ve yeşil-siyahlı kulüpte yıldızı parlayan 30 yaşındaki golcü futbolcu için Başkan Ali İpek'in önümüzdeki günlerde Sivasspor Başkanı Mecnun Odyakmaz ile görüşeceği öğrenildi. Denizlispor yönetimi Ersen'i bonservisiyle alamadığı taktirde, kiralama yoluna gidecek. Bu arada pazar günü deplasmanda oynayacağı Gençlerbirliği maçının hazırlıklarınını tamamlayan yeşil-siyahlı ekipte sarı kart cezalısı Koffi dışında eksik bulunmuyor. Denizlispor, yarın karayolu ile Ankara'ya giderek akşam saatlerinde Etap Altınel Otel'de kampa girecek. Teknik Direktör Hakan Kutlu, "Ankara'da geçen hafta kaybettik bu hafta galip gelmek istiyoruz. Artık Denizlispor'un ligde kazanma zamanı geldi" dedi. [url]http://fanatik.ekolay.net/Denizlisporun-gozu-Ersen-Martinde_3_Detail_284_155169.htm[/url] |
Cevap: ERSEN MARTİN DEVRE ARASINDA YOLCU
[QUOTE=anilolcay;585567]Evet arkadaşlar Ersenin futbolcu kardeşi Erkan Martin okuldan arkadaşım kendisiyle abisi hakkında konuştum ve yönetimden kolaylık istediğini devre arasında anlaştığı bir Alman klubüne transfer olmak istediğini söylemiş.Klübümüz de Ersen'in bu kararına olumlu yaklaşmış.
Ayrıca Ersen'in Sivasta çok sıkıldığı bunda Sivasın bir suçu olmadığını sadece Avusturyada yetiştiği için biraz daha hareketli bir hayattan Sivasa gelmenin problem olduğunu söylemiş.Ersen'in kiralık ev olarak da İstanbulda bir ev tuttuğu ve sık sık uçak ile İstanbul-Sivas arasında gidip geldiğini de öğrendim.[/QUOTE] [B]Ersen Martini yollayıp kardeşini Sivasspor a alalım adam TFF 2.Ligde 13 maçta 2 gol atmış [/B] [QUOTE=50sekiz;585626]3 Aralık 2009, PerşembeDenizlispor'un gözü Ersen Martin'de Ara transfer için şimdiden kolları sıvayan Denizlispor, Sivassporlu Ersen Martin'i listesine aldı. [img]http://foto.fanatik.com.tr/test/423x238/fft1mm797532.jpg[/img] Beşiktaş ve Göztepe'de forma giydikten sonra 2002'de Denizlispor'a gelen ve yeşil-siyahlı kulüpte yıldızı parlayan 30 yaşındaki golcü futbolcu için Başkan Ali İpek'in önümüzdeki günlerde Sivasspor Başkanı Mecnun Odyakmaz ile görüşeceği öğrenildi. Denizlispor yönetimi Ersen'i bonservisiyle alamadığı taktirde, kiralama yoluna gidecek. Bu arada pazar günü deplasmanda oynayacağı Gençlerbirliği maçının hazırlıklarınını tamamlayan yeşil-siyahlı ekipte sarı kart cezalısı Koffi dışında eksik bulunmuyor. Denizlispor, yarın karayolu ile Ankara'ya giderek akşam saatlerinde Etap Altınel Otel'de kampa girecek. Teknik Direktör Hakan Kutlu, "Ankara'da geçen hafta kaybettik bu hafta galip gelmek istiyoruz. Artık Denizlispor'un ligde kazanma zamanı geldi" dedi. [url]http://fanatik.ekolay.net/Denizlisporun-gozu-Ersen-Martinde_3_Detail_284_155169.htm[/url][/QUOTE] [B]ücretsiz verin derim vallahi Denizlispora hayırlı olsun...[/B] |
Cevap: ERSEN MARTİN DEVRE ARASINDA YOLCU
çok isabetli ve bir o kadar geç kalınmış bir karar ...durması hata...
|
Cevap: ERSEN MARTİN DEVRE ARASINDA YOLCU
bir dakika bile durmadan hemen gidebilir.. böyle oyuncular bize asla yaramaz,kendımı onun yerıne koyuyorumda,köy takımı bile olsa kendımı ıspatlamadan bı yere gıtmezdım. tabı ben olsaydım! adamın derdı futbol degıl kı! yönetimden ricam bu adamı bır dakıka bıle barındırmasın hemen yollasın,bizde kurtulalım bu adamdan,zaten futbolcu falan degıl,gittigi her yerde oynadıgı takımın sırtına kambur!!
|
Cevap: ERSEN MARTİN DEVRE ARASINDA YOLCU
yürüüüüüüüüüü anca gidersin ersen efendi seni getiren zaten defoldu layığını buldu ve senin gibi gelenlerde senin gibi gidecek sizlerin bu takımda işi yok
|
Cevap: ERSEN MARTİN DEVRE ARASINDA YOLCU
hayirlisi olsun dilerim ki bir ugursuzluk varsa ersendeyse alsin gitsin ugursuzluguda ]
ayrica darisi yasinin basina (amin) |
Cevap: ERSEN MARTİN DEVRE ARASINDA YOLCU
[COLOR="Red"][FONT="Century Gothic"][B]Ersen kusura bakma kal diyemiyecegim, bugune kadar sivasspor'a ne kattigini goremedim, bunda belki senin sucun yok, yada var. Hersey sivasspor icin..[/B][/FONT][/COLOR]
|
Cevap: ERSEN MARTİN DEVRE ARASINDA YOLCU
[QUOTE=anilolcay;585567]Evet arkadaşlar Ersenin futbolcu kardeşi Erkan Martin okuldan arkadaşım kendisiyle abisi hakkında konuştum ve yönetimden kolaylık istediğini devre arasında anlaştığı bir Alman klubüne transfer olmak istediğini söylemiş.Klübümüz de Ersen'in bu kararına olumlu yaklaşmış.
Ayrıca Ersen'in Sivasta çok sıkıldığı bunda Sivasın bir suçu olmadığını sadece Avusturyada yetiştiği için biraz daha hareketli bir hayattan Sivasa gelmenin problem olduğunu söylemiş.Ersen'in kiralık ev olarak da İstanbulda bir ev tuttuğu ve sık sık uçak ile İstanbul-Sivas arasında gidip geldiğini de öğrendim.[/QUOTE] İnşallah Anıl. Senin sözüne güveniyorum her zaman. Ersenin baştan bu takımda işe yaramayacağını herkes sölemişti. Bu seneki en boş transferlerin başında geliyor. İnşallah Yasinide yollarlar |
Cevap: ERSEN MARTİN DEVRE ARASINDA YOLCU
Ersenin suçu yokki kardeşim onu getiren adamda yani bülentte suç. Biliyodu işe yaramadıgını ben o bülentin bu kadar kötü takım kurup ve kaçıcagını tahmin etmedim. Resmen kasti yaptı adam ya bunuda kimse bana itiraz etmesin apaçık ortada herşey şimdi sil baştan yeniden transfer yapılacak yeniden takım oturcak uyum olucak oof bülent kinci ********
|
Cevap: ERSEN MARTİN DEVRE ARASINDA YOLCU
Daha çok gidecekler var.Diyarbakır'da kiralık oynayan Dİallo hemen geri gelmeli.
|
Cevap: ERSEN MARTİN DEVRE ARASINDA YOLCU
[B]EĞER BÖYLE DİYORSA ZATEN BEKLEMESİNİN 1 ANLAMI BİLE YOK ZATEN HİÇ BİR FAYDASI DOKUNMADI SİVASA 1 GOL BİLE ATAMADI TEK ANDERLETH MAÇINDA 1 GOL ATTI ODA BİR İŞE YARAMADI ZATEN GİDENE YOL YAKIŞIR............[/B]
|
Cevap: ERSEN MARTİN DEVRE ARASINDA YOLCU
saten faydasiz futbolcunun butakimda isi olamaz geldiyinden beri futbolunda bir isik goremedik insallah giderde yabanci kontejanimiz bir futbolcudaha acilir.
|
Cevap: ERSEN MARTİN DEVRE ARASINDA YOLCU
Hatta Ersen Martin futbolu bıraksa daha iyi olur.Bu saatten sonra hiçbir kulüp ondan faydalanamaz.
|
Cevap: ERSEN MARTİN DEVRE ARASINDA YOLCU
ALLAHIM SANA ŞÜKÜRLER OLSUN DEFOL GİT LAN!!!!!!!!!!!!!!! BİDAHADA GELME SİVASLI VE SİVASSPORLU SENDEN ÇOK SIKILDI ÇOK SEVİNDİM YAW:D:D:D
|
Cevap: ERSEN MARTİN DEVRE ARASINDA YOLCU
[QUOTE=Turan 59;585675]Daha çok gidecekler var.Diyarbakır'da kiralık oynayan Dİallo hemen geri gelmeli.[/QUOTE]
Diallo devre arasından önce gelmez. Muhsin hoca'nın tanıdığı ve diallodan çok daha tecrübeli ve kaliteli oyuncular mutlaka vardır. Devre Arasına kadar 6 puan alabilsek çok iyi olacak ama bu enkaz kadroyla çok zor. |
Cevap: ERSEN MARTİN DEVRE ARASINDA YOLCU
[QUOTE=Champion58;585662]Ersenin suçu yokki kardeşim onu getiren adamda yani bülentte suç. Biliyodu işe yaramadıgını ben o bülentin bu kadar kötü takım kurup ve kaçıcagını tahmin etmedim. Resmen kasti yaptı adam ya bunuda kimse bana itiraz etmesin apaçık ortada herşey şimdi sil baştan yeniden transfer yapılacak yeniden takım oturcak uyum olucak oof bülent kinci ********[/QUOTE]
Bi arkadaşın sözlerini burada alıntı yapıyorum. Ersen Martin Hakan Şükür'ün Sivas'a kazığıdır. Bülent uygun hakan şüküre teklif yapmış ve hakan şükür kabul etmemiştir. Kendisi gelmeyen hakan şükür pivot santrafor olarak Ersen Martin denilen kazmayı önermiştir. Hakan Şükür'le ölüme giderim gibi sözlerle hayatını herp birilerine ve bir yerlere yaranma gayreti içinde geçiren bülent Uygun'da güya hakan şükür'e olan sevigisindenmi yoksa yaranma gayretindemidir bilinmez Ersen Martin'i hakan şükür'e alternatif olarak transfer ettirerek Sivas'a büyük bir kazık atmıştır. Gördüğünüz gibi arkadaşlar Bülent Uygun'un Sivas'a attığı kazıklar yetmiyormuş gibi birde arkadaşlarına kazık attırıyor. Bülent Uygun inşallah Allah sana "Melih" gibi başkan, "TS taraftarı" gibi taraftar nasip ederde Sivas'ı mumla ararsın. |
Cevap: ERSEN MARTİN DEVRE ARASINDA YOLCU
gitmesin kalsin ilerliyen zamanlarda cok işimize yaricak ersen
|
Cevap: ERSEN MARTİN DEVRE ARASINDA YOLCU
isabetli bir karar olur.takıma en ufak bir katkısı yok.yollar senindir ersen
|
Cevap: ERSEN MARTİN DEVRE ARASINDA YOLCU
defolsun gitsin....
bir şey oynadığı yok... bir de sivasımızdan hoşlanmıyormuş.... sanki biz senden hoşlanıyorduk(!).... almanyada top oynayacağına marangoza gitmesi daha iyi olur. |
Cevap: ERSEN MARTİN DEVRE ARASINDA YOLCU
[QUOTE=GokhanTurna;585661]İnşallah Anıl. Senin sözüne güveniyorum her zaman. Ersenin baştan bu takımda işe yaramayacağını herkes sölemişti. Bu seneki en boş transferlerin başında geliyor. İnşallah Yasinide yollarlar[/QUOTE]
Zaten daha konuşmaya başladamadn önce abin napıyor nasıl dedim Erkana bolca grip oluyor havalara da alışamamış dedi :) tarzan gibi gezmesin orası sivas benzemez soğuğu başka yerlere diyecektim ama neyse dedim :) hayırlısı artık sakat diye elimizde patlamaz inşallah gökhan |
Cevap: ERSEN MARTİN DEVRE ARASINDA YOLCU
Ne garipsiniz ve ne saçmasınız...
Adam Sivasspor için çalıştı, ter döktü. Beceremedi, zayıftı, başarısızdı (ki ben buna katılmıyorum, doğru pozisyonda bolca topla beslense başka türlü olabilirdi) diyebiliriz, hayıflanabilirizde. Ama sonuçta kimseyle kötü olmamış Sivasspor ve Yiğido hakkında laf etmemiş, işini yapmaya çalışan bir Sivasspor futbolcusu. Hangi akıl, mantık ve duygu haliyle adama defol git, deve, yürüü, lan diyebilirsiniz. Yiğidoluk bu mu? Terbiyesizlik Yiğidoluğun kitabında yoktur.. Bülent Uygun'u da eleştirdik ama asla Sivasspor camiası üyesiyken ona aşağılık laf söylemedik kimseye de söyletmedik... Bunu yapmayın, bize; işimize yaramadı, güle güle, vs vs demek yakışır. |
Cevap: ERSEN MARTİN DEVRE ARASINDA YOLCU
[QUOTE=KAOS;585779]Ne garipsiniz ve ne saçmasınız...
Adam Sivasspor için çalıştı, ter döktü. Beceremedi, zayıftı, başarısızdı (ki ben buna katılmıyorum, doğru pozisyonda bolca topla beslense başka türlü olabilirdi) diyebiliriz.[/QUOTE] Sivas'ın tarzı bir oyuncu değildi, mücadele edemiyordu. beleşten top alıp kaleye şut çekmekten başka bir düşüncesi yoktu. çoğu zaman onu bile beceremeyen boş kaleye bile gol atamayan ve kendini düzeltmek için ne çaba nede bir gayret sarfeden bir oyuncuydu. Mücadele etse savaşsa vede başarısız olsa kimse onu eleştirmez hatta teşekkür bile ederdi. Ama bırak mücadeleyi, çabayı gayreti adam iyinetle birşey bile yapmaya çalışmadı. İbrahim şahin belki Ersen Martin'den çok daha fazlasını yapmadı ama en azından mücadele edip bişeyler yapmak için gayret etti. Ersen buraya Futbol oynayamak için değil sadece kendini pazarlama düşüncesiyle geldi ve takımını değil daha çok kendini düşündü ve dolayısıyla başarılı olmadı. Defans oyuncusu Sedat bile gol atıyor, Ersen Martin atamıyorsa bunun beslenmesi yada başka bir şeyle ilgisi yoktur. Bu onun mücadele etmediğinin ve buraya kendini vermediğinin kanıtıdır. Adam kalitesiz futbolcuydu ve bülent Uygun'un hakan şükür'ün yerine getirip Sivas'a attığı kazıkdı. |
Cevap: ERSEN MARTİN DEVRE ARASINDA YOLCU
2 TARAF İÇİNDE HAYIRLI OLUR İNŞALLAH
|
Cevap: ERSEN MARTİN DEVRE ARASINDA YOLCU
Neyse anlaşılan iki tarafta karşılıklı olarak sıkılmış,daha fazla uzatmanın alemi yok yolu açık olsun...
|
Cevap: ERSEN MARTİN DEVRE ARASINDA YOLCU
Ersen Martin bundan 5 sene bizim okula gelmişti fotoğraf çekip konuşmuştuk mütavazi birisiydi ama Sivasta sıkalacağı başından beri belliydi antep işi yatınca bizim teklifi kabul etti ne bize yaradı ne ona bir de bu sene gördüğüm hız diye bir şey kalmamış zıplayış zamanlaması kafa vuruşları da eskisi kadar iyi değil iki taraf için de iyi olur bu arada kardeşi Erkan Martin Göztepede oynuyordu diye hatırlıyorum
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 07:14. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005