![]() |
Ara transfere 8,5 milyon
[B]Ara transfere 8,5 milyon[/B]
[B]2011-01-11/17:57:18[/B] [IMG]http://www.ajansspor.com/resimv3/sivas_yabancilar_imza_10011.jpg[/IMG] Sivasspor renklerine kattığı 5 futbolcuya yaklaşık 8.5 milyon TL.harcadı. Önceki yıllarda " Paraya kıymıyor" diye eleştirilen Sivasspor yönetimi,bu yıl ara transferde neredeyse sezon başında yaptığı masrafı yaptı. Sivasspor en fazla parayı Polonyalı Kamil Grosicki'ye ödedi. Kulüp bu futbolcu için 1 milyon 500 bin Euro para verdi. Çek Cumhuriyetinden alınan Tomas Rada ve Jakup Navratil içinde toplam 1 milyon 500 bin Euro veren Kırmızı-Beyazlı kulüp,Brezilyalı Sandro Da Silva'ya 1 milyon 100 bin Euro'yu gözden çıkardı. Genç kaleci Korcan içinde yaklaşık 300 bin TL. veren Sivasspor böylece toplamda yaklaşık 8,5 milyon Euro harcamış oldu. [B]BİR FORVET DAHA ALINACAK[/B] 4 yabancı birde yerli isimle anlaşan Sivasspor'un iyi bir forvet için harekete geçtiği belirtildi. İleriye alınacak futbolcunun yurt dışınrdan olacağı,ancak süpriz bir şekilde yurt içinden çok tanınmış bir isimlede anlaşılabileneceği belirtildi. [B]Hürdoğan[/B] |
Cevap: Ara transfere 8,5 milyon
o rakamlar yanlis! ve inandiricida degil.
Yabanci kaynaklar Grosicki icin 900 bin ve 2 Cek futbolcu icin 800 bin euro verildigini yaziyor. Sandro icin ne kadar verdiler bilmiyorum ama fazla vermedikleri kesin! |
Cevap: Ara transfere 8,5 milyon
rıza hocanın sevincine bakar mısınız.hadi bakalım hocam sazı eline alda şu takımı oynat adam gibi,alem futbol görsün bizimde yüzümüz gülsün:D:D
|
Cevap: Ara transfere 8,5 milyon
oyuncular bu paralara değecek kalitedeler...inş. güzümüzü güldürürler 2. yarı .....
|
Cevap: Ara transfere 8,5 milyon
bu transfer ücretlerinin yanlış verildiği şurdan belli yukarda 8,5 tl diyor aşağıda 8,5 euro diyor yani haber amatör ne derece güvenilir??ama transferlerimiz süper rıza hoca çok mutlu görünüyor.hadi hocam şimdi kılıcın keskin biç şu rakipleri...;)
|
Cevap: Ara transfere 8,5 milyon
haa bu arada korcan a niye imza attırılmadı bu törende???:confused:
|
Cevap: Ara transfere 8,5 milyon
Arkadaşlar şimdi de rakamlara mı taktınız yav.Ne harcandıysa harcandı SİVASSPOR için harcandı.Yönetime çok ağır eleştiri yapanlara selam olsun.
|
Cevap: Ara transfere 8,5 milyon
[B]Akşam kanal58'de acıkladılar rakam 8,5 trilyon. Diğer gelecek olan forvet kesinlikle türk olmayacak yabancı olacak[/B]
|
Cevap: Ara transfere 8,5 milyon
[QUOTE=şarkışla 58;682520]Arkadaşlar şimdi de rakamlara mı taktınız yav.Ne harcandıysa harcandı SİVASSPOR için harcandı.Yönetime çok ağır eleştiri yapanlara selam olsun.[/QUOTE]
dikkatini cekti mi bilmiyorum ama haberin konusu rakamlar :D |
Cevap: Ara transfere 8,5 milyon
sivas gibi bir takima göre inanilmaz bir rakam sivas bu kadar paranin karsiligini görmeli aksi pek iyi olmaz
|
Cevap: Ara transfere 8,5 milyon
[QUOTE=50sekiz;682524]dikkatini cekti mi bilmiyorum ama haberin konusu rakamlar :D[/QUOTE]
Rakamlar çok mu önemli |
Cevap: Ara transfere 8,5 milyon
bence yerinde transfer olmus cek ve polonyali futbolcularin takimimiza cabuk uyum saglayacaklarina inaniyorum,ligin ikinci yarisinda takimimiz firtina gibi esecek
|
Cevap: Ara transfere 8,5 milyon
Elalem transfer ettiginde paranin lafini etmiyorlar bile :)
Bizde haber konusu oliyor.. |
Cevap: Ara transfere 8,5 milyon
HABERDE YANLIŞLIK VAR HARCANAN PARA 4.250 MİLYON EURO
BEN TRANSFERLERİMİZİ BEĞENDİM HEPİMİZE HAYIRLI OLSUN TŞHABALALA YA OKADAR PARA VERMEYİP 22 YAŞINDA GROSİÇKİYİ ALMAK DAHA İYİ OLDU [COLOR="Black"][/COLOR] |
Cevap: Ara transfere 8,5 milyon
[B]AMA BUNLARIN YANINA SOL KANATTADA TŞHABALALA OLSA FENADA OLMAZ :)[/B]
|
Cevap: Ara transfere 8,5 milyon
maaslarla bonservisleri karistirmislar.
mesela degisik kaynaklara göre grosickinin bonservisi 900.000, yillik alacagi 500.000 EUR. 3 senede alacagi para böylece 1,5 Milyon EUR. |
Cevap: Ara transfere 8,5 milyon
bundan iki sezon once sanpiyonluga oynadigimiz senelerde bilicayi yanlis hatirlamiyosam 2,5 milyona fb satilmisti ozamanlar mecnun baskanimiz soyle bir aciklama yapmisti bilicanin takimda kalmasini bizde cok istiyoz ama opara bizim icin cok para veremeyiz okadar parayi bilicaya demisdi simdi bakiyorum 8,5 milyonluk transfer yapiyoruz buda demek oluyorki ogunden bugune cok seydeyismis sivassporumuzda bu transferleri yapanlara ve yaptiranlara cok tesekkur ediyorum helal olsundiyorum.
|
Cevap: Ara transfere 8,5 milyon
Bu haber, goz boyama haberidir..
8,5 milion TL ! bunlarin icinde bu 5 futbolcunun toplam, (sandro 1,5 yillik sozlesme, navratil ve rada 2,5 yillik sozlesme ve grosicki 3,5 yillik sozlemede alacaklari maaslari icindedir). nereden baksak ortalama 3 yilda odenecek bir miktar. tas catlasa bu futbolcularin toplaminin bonservisine 4,5 milyon TL odenmisdir. 2,750.000 avro felan.. nerden baksak diger anadolu takimlari bu parayla 1 transfer yapiyor. Ve biz bu konuyu boyle haber yapiyoruz. cok yazik |
Cevap: Ara transfere 8,5 milyon
[QUOTE=furky.b;682553]Bu haber, goz boyama haberidir..
8,5 milion TL ! bunlarin icinde bu 5 futbolcunun toplam, (sandro 1,5 yillik sozlesme, navratil ve rada 2,5 yillik sozlesme ve grosicki 3,5 yillik sozlemede alacaklari maaslari icindedir). nereden baksak ortalama 3 yilda odenecek bir miktar. tas catlasa bu futbolcularin toplaminin bonservisine 4,5 milyon TL odenmisdir. 2,750.000 avro felan.. nerden baksak diger anadolu takimlari bu parayla 1 transfer yapiyor. Ve biz bu konuyu boyle haber yapiyoruz. cok yazik[/QUOTE] Haklısınız da bu güne kadar hep beleş transferler yaptıkları için bu rakamı duyunca şoka girdi millet :) İnşallah aldıkları parayı helal ettirirler de bizim de yüzümüz güler. |
Cevap: Ara transfere 8,5 milyon
8.5 trilyon doğrudur da 8.5 milyon € ödedindiğini sanmam... haberin başında TL diyor devamında € diyor... Bence oyuncuların değerlerini verirken TL'ye çevirdiler sonra yine de € yazdılar... Çünkü Grosicki'ye 1 milyon € verdiğimizi herkes biliyor gelsin diye de birden %50 fiyat artırmamıştır bizimkiler...
|
Cevap: Ara transfere 8,5 milyon
KIyması lazım bizim kimden ne eksiğimiz vardıki şimdiye kadar ya yaşlı topcular,ya kulubunden kovulmuş topcular yada düşen takımların topcularını aldık 2 senedir maşlara gittiğimize gideceğimize pişman oluyorduk strese girdik.Yeter artık bir rahat maç izleyelim.İyi bir forvet lazım alınırda çok iyi olur ama aburcubur olmasın Sayın başkanımıza çok çok teşekkür ederiz.Bundan sonra yüzümüz gülecek inşallah.
|
Cevap: Ara transfere 8,5 milyon
Beyler, elbette 1'e alıp 2'ye aldık diyeceğiz ki satarken de pahalı satıp para kazanalım. Trabzon Teofilo yü 200 bin dolara alıp yandaş medyasiyla bilmem kaç milyon Euro harcadık, bilmem kaç saatlik uçuş yaptık diye abartmadı mı? Jaja denen kazmayı da yine öyle abartmiyorlar mı? Amac ucuza alıp pahalıya satmak
|
Cevap: Ara transfere 8,5 milyon
ne kadarda olsa bülent uygun taraftarları hala yapılan transferlerder sevinç duymuyorlar varsa yoksa onun yaptığı transferler iyi şimdi yapılanlar kötü
|
Cevap: Ara transfere 8,5 milyon
Ligimiz artık büyüklerin değil herkesin emeğini kazanca dönüştürebileceği bir lig.Havuzdan, maç başına alınacak paralardan mahrum olmak istemiyorsak dünyanın bu en büyük sektörü içinde her zaman olunması gerekir.
Taraftar olarak bizlere düşen takımımızı bu yolda her zaman sonuna kadar desteklemek. EMEĞİNE SAĞLIK BAŞKAN ;SONUNA KADAR YANINDAYIZ ! |
Cevap: Ara transfere 8,5 milyon
sivas harcamış baya hatta bu oyunculara verilen para toplamı kadar eneramoya teklif yapmışlar kabul etmemişler.5 milyon euro mu ney teklif etmişler eneramoya.
|
Cevap: Ara transfere 8,5 milyon
[QUOTE=50sekiz;682511]o rakamlar yanlis! ve inandiricida degil.
Yabanci kaynaklar Grosicki icin 900 bin ve 2 Cek futbolcu icin 800 bin euro verildigini yaziyor. Sandro icin ne kadar verdiler bilmiyorum ama fazla vermedikleri kesin![/QUOTE] kardeş bunlar oyuncuya verilen paralar bonservisi nerde onlara verilen paralar sayılmıyormu ondan o kadar para harcandı bide yalan deyip ortalığı karıştırmayın |
Cevap: Ara transfere 8,5 milyon
trasfrler rıza hocanin yuzunu güldürmüs:)insallah bizimde yüzümüzü güldürürler
|
Cevap: Ara transfere 8,5 milyon
Son yıllarda yapılan en iyi transferler bence. İnşallah gelenlerin hepsi başarılı olur. Rıza Hocaya ve Yönetime içten teşekkürler.
|
Cevap: Ara transfere 8,5 milyon
keşke hepsinin maliyeti 1milyon denseydi bakalım ozaman ne yazacaktınız transfer diye çırpınıyoruz sonra harcadığımız paraya takıyoruz
|
Cevap: Ara transfere 8,5 milyon
sivasspor yönetimi gerçekten şaşırttı beklenmeyen bir para harcadı helall olsun yönetime
|
Cevap: Ara transfere 8,5 milyon
Harcanan Para önemli değil önemli olan işimize yarayacak oyuncuyu alabilmemiz. İstediğimiz oyuncuyu ucuza alabiliyosak ne mutlu bize.
Bakın Fener Gülizara nekadar para verdi adam ortalarda yok. Böyle bişeyin başımıza gelmesi dahamı güzel olur. Hep demezmiyiz "Bak Gençlerbirliğine iyi adamları ucuza nasılda buluyo" diye. Önemli olan gelecek futbolcunun işimize yarıyor olması. Yarıyosa gerekiyosa tabiki de çok para verilebilir. Ama ucuza alınırsa daha iyidir :) |
Cevap: Ara transfere 8,5 milyon
İNŞALLAH İYİ OLUR EMEKLERİ GEÇENLERE TEŞEKKÜR, ARTIK OYNAMAK KALDI GERİYE BİR SERİYE BAĞLAYINDA ŞU KUYUDAN ÇIKALIM
|
Cevap: Ara transfere 8,5 milyon
Bu saatden sonra transferlerin sivasspor´a nekadara mal oldugu degil ,bu alinan oyuncularin bize nekadar yararli olacaklari önemli.
|
Cevap: Ara transfere 8,5 milyon
8.5 palavra tas çatlasin 3-4 milyon euro.
|
Cevap: Ara transfere 8,5 milyon
papuçun pahalı olduğunu nanladı yönetim
bu kadar para harcamasalardı düşerlerdi yönetimde bu vebali kabullenemezdi ayrıca galibiyetin 700 bin lira oldugu bir yerde çok para değil sivaslı olmak farkımız |
Cevap: Ara transfere 8,5 milyon
[QUOTE=karyola;682617]8.5 palavra tas çatlasin 3-4 milyon euro.[/QUOTE]
E zaten 4 milyon Euro yaklaşık 8,5 trilyona yakın :) Umarım harcanan paranın karşılığı görülür. Transferler tutar inşallah da borç yüküne falan girmez takım.. |
Cevap: Ara transfere 8,5 milyon
mendonçaya bak abi ya... pişmiş kelle gibi sırıtıyor :D
|
Cevap: Ara transfere 8,5 milyon
Çok garip bir durum ortaya çıkıyor forumdaki tüm transfer haberleri ile ilgili olanları okuyunca.Bundan 1 kaç hafta önce yönetimin transfer yapamıyacağı yapsada yaşlı ucuz futbolcular alınacağı ile ilgili serzeniştlerde bulunulurken beklenmedik transferler yapıldı ve halen yönetim eleştiri yağmuruna tutuluyor.objektif olan azcık futboldan anlayan biri bu duruma düşmez.Transfer bedavaya yapılmaz ki.8,5 milyonluk tutarı abartı olarak görenler var.anlaşılmayan şu ki yönetim ne yaparsa yapsın bazı futbol bilgisi acizi olanlara yaranamayacaktır.aşağı tükürsen sakal yukarı tükürsen bıyık misalı.ben de diyorum ki yönetimi alkışlamak gerek, tam transfer yaptılar.takımın başarısı artınca merak ediyom bazı kesimler neyi eleştirecek.buraya yorum yapılırken illa da boş kalmasın diye saçma sapan eleştiriler yapılması sanırım at gözlüğü misali bir bakışla alakalı diye düşünüyorum.transfer için Yönetime teknik heyeti ve duyarlı olan tüm taraftarı tebrik ediyorum.
|
Cevap: Ara transfere 8,5 milyon
Yerel gazete 15 milyon euro yazsaydi eminim o rakamlara da inanacak üyeler de cikardi :)
|
Cevap: Ara transfere 8,5 milyon
[QUOTE=50sekiz;682631]Yerel gazete 15 milyon euro yazsaydi eminim o rakamlara da inanacak üyeler de cikardi :)[/QUOTE]
[B][I] Yerel gazete 1000 euro yazsaydı eminim o rakamı da abartı bulup itiraz edecek üyeler çıkardı :)[/I][/B] |
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 06:36. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005