SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   SivasSpor (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Tahmini bütçe; 35 milyon (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=32044)

eyupk 29.05.2011 23:26

Tahmini bütçe; 35 milyon
 
[B]Tahmini bütçe; 35 milyon
2011-05-30[/B]

Sivasspor'un 2011–2012 futbol sezonunda tahmini bütçesi 35 milyon olarak belirlendi. Yeni sezonda daha güçlü bir kadro kurmayı hedefleyen yeni yönetim kurulu, gelecek sezon tahmini bütçeyi 35 milyon olarak açıkladı.

[B]Hürdoğan[/B]

kadirakin58 30.05.2011 00:06

Cevap: Tahmini bütçe; 35 milyon
 
Allah bereket versin.. 35 milyon iyi para..

yigidofurkan 30.05.2011 00:20

Cevap: Tahmini bütçe; 35 milyon
 
kamil grosickiyi sat ordan da para gelsin :))
haydee be sivasım eski günlere dön artık...

terazi 30.05.2011 00:49

Cevap: Tahmini bütçe; 35 milyon
 
Sivasin dunyaya acilan penceresi 35 milyon devede kulak kalir
Allahtan hayeleri buyuk olan bir baskanimiz var

Divriği58 30.05.2011 00:54

Cevap: Tahmini bütçe; 35 milyon
 
[B][I]İyi güzel diyoruzda Takımlar takır takır imzaları attırıyor kampa giriyo alınan futbolcular..

Biz hersene geç başlıyoruz futbolcularda geç giriyor kampa bazıları gırmıo ısınamadan takıma alışamadan maçlara çıkıyorlar sonrada durum vasat tabii..

Biraz Hızlı olsak bari bu sezon 2 seneyı unutturmamız lazım..SİVASSPOR olmalıyız artık[/I][/B]

58MUAMMER58 30.05.2011 02:07

Cevap: Tahmini bütçe; 35 milyon
 
Sezona herzamanki gibi geç hazırlanıyoruz,lig baslıyor biz hala futbolcu arıyoruz 2 yıldan beri sorunumuz bu,ozamanda işişten geçmiş oluyor,yEni gelen takımlar herbiri 18trilyon para alacak hepşi bizden maddi anlamda avantajlı,bütün takımlar futbolcu satıp kasalarını dolduruyor karabÜk,antep,kayseri,gençlerbirliği ankara gücü, VS biz elimİzdeki kamanandan 1 milyon kazanmayı ,mehmet yıldızdan 3 milyon kazanmayı beceremedik,sadece fbli seyirciden 2 milyon tl elde bu var paranın idareli kullanılması ve iyi oyuncular alınması dileğiyle bütçemiz sivassporumuza hayır getirsin .

turks 30.05.2011 10:15

Cevap: Tahmini bütçe; 35 milyon
 
[QUOTE=armutaklı;719318][B][I]İyi güzel diyoruzda Takımlar takır takır imzaları attırıyor kampa giriyo alınan futbolcular..

Biz hersene geç başlıyoruz futbolcularda geç giriyor kampa bazıları gırmıo ısınamadan takıma alışamadan maçlara çıkıyorlar sonrada durum vasat tabii..

Biraz Hızlı olsak bari bu sezon 2 seneyı unutturmamız lazım..SİVASSPOR olmalıyız artık[/I][/B][/QUOTE]

aynen sana katılıyorum madem 50 futbolcu izlemişiz kararın daha çabuk olması lazım ligde erken baslıyor biran önce yeni futbolcularımızı kampa yetiştirmemiz lazım 1 bile kalmadı yeni sezon için takım ayın 26 sında toplanacagına göre elimizi çabuk tutmalıyız

kaplanlı 30.05.2011 11:38

Cevap: Tahmini bütçe; 35 milyon
 
açıklanan bütçe fena değil.iyi para.devre arasında takviyeler olmuştu zaten kasıntı yapmayacak mücadeleyi seven 3-4 futbolcu alırsak seneye taş gibi takım olur.

58hsn58 30.05.2011 11:42

Cevap: Tahmini bütçe; 35 milyon
 
o parayla cok guzel transferler yapilir... artik akillari baslarini gelmistir insallah...

gürünlüyiğido58 30.05.2011 14:14

Cevap: Tahmini bütçe; 35 milyon
 
[QUOTE=yigidofurkan;719312]kamil grosickiyi sat ordan da para gelsin :))
haydee be sivasım eski günlere dön artık...[/QUOTE]

kardeş kamil grosicki yi satarsak kim kalır bence en iyi yiğido GROS!CKİ

58DK 30.05.2011 15:15

Cevap: Tahmini bütçe; 35 milyon
 
35 milyon ise Christian Benítez'i alabiliriz. Bunu alirsak acayip döktürür. Forvet hattinda hic bir sorunumuz kalmaz. adam resmen ucuyor kostugu zaman!

[url]http://www.youtube.com/watch?v=iurXwN4W2TM&feature=related[/url]


WEZ Format +2. Şuan Saat: 03:48.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005