![]() |
Bu nasıl talimat Sayın Başbakan?
[B]Bu nasıl talimat Sayın Başbakan?
2011-06-11 [IMG]http://hurdogan.com/images/abdullah_yigit.jpg[/IMG] Abdullah YİĞİT[/B] “TOKİ'ye talimat verdim, Sivas'a modern bir stat ve tesis yapılacak” sözünü yaklaşık 4 yıl içerisinde belli aralıkla tam 4 kez bizzat Sayın Başbakan'ın ağzından dinledim. Sadece ben değil, mitinglere gelen binlerce insanda buna şahit oldu. İlk stat ve tesis sözünü 2007'de veren Sayın Başbakan, daha sonra 2008'in 10. ayında yine Sivas'ta kalabalığın önünde aynı sözü vermişti. Geçen yıl 12 Eylül referandum seçimleri öncesi de Sivas'a gelen Başbakanımız o günde “TOKİ Başkanına talimat verdim, Sivas'a stat ve modern spor tesisleri yapılacak” dedi. Ve son olarak iki gün önce Sivas'ta miting yapan Başbakan Erdoğan bu defada “25–30 bin kişilik yeni bir stadyum inşa ediyoruz. Yanında 5 bin kişilik spor salonu ile birlikte. İstiyoruz ki bir spor kompleksi olsun, çünkü Yiğidolar bunu hak etti. Bu işi başardılar, bunun için TOKİ‘ye gerekli talimatı verdim” şeklinde konuştu. Yani, son 4 yılda Sivas'a 4 kez gelen başbakan her geldiğinde statla ilgili “TOKİ'ye talimat verdim” dedi. Pes artık! Aslında ben bu konuda Sivas Milletvekillerine fazla suç bulmuyorum. Onlar özellikle son aylarda zaten kayıptı! Bu kayıp olan vekillere ve havasından başka bir şeyini görmediğimiz İl Başkanını harekete geçirecek, onlardan hesap soracak “Anlı-şanlı “Sivas medyası nerede? Önce buna bakmak lazım. Bazen nutkum duruyor! Şaşırıp kalıyorum! Başka bir şehirde böyle bir şey yaşansa oranın basını “Eee yetti artık, 4'dür aynı şeyleri duyuyoruz, tesisler için bir çivi dahi çakılmadı” der ve patlar! Ama bizim basın sanki Başbakan'ın ağzından bu müjdeyi yeni duymuş gibi davranıyor. Onun içinde Sivas olarak iki yakamız bir araya gelmiyor. Bakın, bizden çok sonra gündeme gelen 40 bin kişilik Trabzon Akyazı tesislerinin deniz dolgusu neredeyse bitmek üzere. Sivas'taki tesislere harcanacak paradan daha fazlası orada denizi doldurmak için harcandı, bu gidişle de Sivas'tan önce bitirilirse şaşırmamak gerekir. Başbakan'ın otoriterliğini az çok biliyoruz, ama verilen talimatlara rağmen TOKİ'nin 4 yıldır bu konuda somut adım atmaması ister istemez akıllara “TOKİ Başbakanın talimatını dinlemiyor mu? Sorusunu ya da “Bunlar kayıkçı dövüşümü yapıyor?'u getiriyor. Tekrar ediyorum, asıl suçlu ne Başbakan, nede Sivas Milletvekilleri, suçun büyüğü duyarsız Sivas basınındadır… [B]Hürdoğan[/B] |
Cevap: Bu nasıl talimat Sayın Başbakan?
sayın Abdullah YİĞİT'i gerçekten tebrik ediyorum, herzaman Sivassporumuzun hakkını savundu. Allah c.c Abdullah YİĞİT'ten binlerce kez razı olsun.
|
Cevap: Bu nasıl talimat Sayın Başbakan?
ilk once hata,yi kendin,de arayacaksin baskalarin,da degil
|
Cevap: Bu nasıl talimat Sayın Başbakan?
neyse ki 4 eylül stadı bizim stadın adı. ya 27 haziran olsaydı. 27 defa talimat verilirdi galiba.4 yılda 4 kere talimat 27 yılda 27 kere talimat. ya bence bu işin suyu çıktı. kimse stadımıza dokunmasın arkadaş.
|
Cevap: Bu nasıl talimat Sayın Başbakan?
İKTİDAR gönlünün olduğu şehire istediği yatırımı yapıyor,istemediğine yapmıyor,meydanlarda başbakan herkese eşit mesafedeyiz diyor ,erzuruma taşıma karla kış olimpiyatları için 650 milyon tl harcıyor,trabzona uzay üssü gibi tesisler yapıyor,iş sivasa gelince 50 nin yüzün hesabı yapılıyor yok sivası satsan 55 bin tl etmez deniyor,miletvekilllerine gelince,.il başkanına gelince oda sivastaki hükümetin yanlışlarını savunmak için didinip duruyor nerde hayırsever yatırımı var kefal gibi atlıyor, gören hükümet yaptı desin diye sivasın mecliste vekili varmıydı bilmiyorum,tüm bürokrasiyi harekete geçirecek anlı şanlı medyamıza gelince, kusura bakmasınlar hepsi yağcı ,yalaka ,yalama olmuş tıpkı sivas milletinin büyük çoğunluğu gibi,buşehirde kendi takımının yenilmesine çılgınlar gibi sevinenleri .kendi takımını yuhlayan ,ıslıklayan ,üzerinde fb formasıyla sivaslıyım fbliyim yenildiğimiz için çok mutluyuz diyenleri işte bizim taraftarlarımız diye ballandıra ballandıra reklam eden medyamızmı hesap soracaktı ?PEHH ŞAŞARIM bu şehrin başına ne geldiyse yalakalıktan geldi
|
Cevap: Bu nasıl talimat Sayın Başbakan?
basbakan sivas,a gelmisken sivas,in kalkinmasi icin cilgin proje sozu,de versey,di
|
Cevap: Bu nasıl talimat Sayın Başbakan?
Yeter artik arkadas, sayfayi siyaset meydani yaptiniz be! Gittin yeni bir websitesi acin, [url]www.sivasspordakisiyaset.com[/url] diye orda yapin siyasetinizi. Artik biktim yaa millettin siyaset yapmasindan. Burasi bir spor sitesi anlayin bunu.
|
Cevap: Bu nasıl talimat Sayın Başbakan?
Daha 4 yıl onceki verdiğn sözden hberin yok sayın baş bakan sivastan çıktıktan snra ndn unutuluyor verilen sözler.40 yılın bi başı hayırlı bi iş yapacaktınız sivasa oda yalan oldu.dmekki senin gbi adamlara seven yaranamiyo.
|
Cevap: Bu nasıl talimat Sayın Başbakan?
Toki talimat verdim tokide dursuna havale etmis dursunda temele havale etmis
Ahmet altanin dedigi gib kof kabadayi |
Cevap: Bu nasıl talimat Sayın Başbakan?
hayat siyaset stad,in yapilmasi bile siyasetten geciyor
|
Cevap: Bu nasıl talimat Sayın Başbakan?
[QUOTE=threestar58;722937]hayat siyaset stad,in yapilmasi bile siyasetten geciyor[/QUOTE]
Tamamda kardes, banane millettin hangi partiyi tuttugunu hangi partiye karsi oldugunu vs. Sacma sapan yorumlar okuyorum, gidin bakin baska sehirden insanlar varmi böyle yorumlar yapan. Sadece biz degilizya stad'i yapilmamis olan. |
Cevap: Bu nasıl talimat Sayın Başbakan?
Rahmetli Muhsin Yazicioglunun adina bir Bölge Parki yapiliyor, Stada Muhsin Yazicioglunu pek uygun görmüyorum, Kültür Merkezi veya Halk Kütüphanesine rahmetli Muhsin Yazicioglunun adi verilebilir veya sivasa acilacak olan bir ikinci Universiteye Muhsin Yazicioglu Universitesi olabilir.
Sivas´a yapilacak olan Stada gelince elestiriler bu baslik altinda da devam ediyor, 33 000 kapasiteli stadin ihalesi augustos ayinda yapilacak, bu ihaleye sivas dan yerli bir veya birkac firmanin girmesi cok isabetli olur, rekor zamanda insaati bitirilir insallah. Yapilacagindan süphe eden arkadaslar var haksiz degiller, sivasa bir cok vaadler yapildi ama santiyeler cok yavas calisiyor, bunda ikdidarin sucu oldugunu pek tahmin edemiyorum, sivas in uyanik mütahitleri veya uyanik insaat iscileri bulduklari devlet insaatlerinde oyalanip duruyorlar, gecim kapisi olarak görüyorlar. Eger bu tahminlerim dogru ise kayip eden sivas oluyor, üc bes kisi ekmek kapisi olarak görebilir ama sivas kayip ediyor. Devlet ve sivas milletvekilleri bunu görmezlikten geliyor olabilir, neticede issizler ordusunu bir nebze olsun azaltmis oluyorlar oyalansinlar dursunlar,türkiyenin bati illerinde projeler rekor süreler icinde yapiliyor, sivas lilar rekor pesinde degil, kisisel menfaat pesinde. Iktidara Muhalifet olsunda ne olursa olsun mantigi ile yaklasan bir cok sivasli siyasetci meydanlarda verdikleri demecler ile kendi secim bölgesine zarar veriyorlar. Etrafimizda komsu illere biraz bakmak faydali olur ama nerde, sivaslilar her firsati kendi bölgelerine avantaja cevirmek yerine desavantaj üretiyorlar, perspektif sorunu olan bir cok hemsehrimiz var, stadyum kapasitesini bir cok baslik altinda elestirenlerden biri olarak bunu elestirmemin tek sebebi bölgemize büyük projelerin uluslar arasi müsabakalarda büyük kazanclar getirecegini ön gördügüm icin, en son fenerbahce macinda sivas esnafi böylesi önemli müsabakalarin halkimiza nasil yansidigini gördü. Hotel sahipleri, lokanta sahipleri, büfe sahipleri, taksiler, otobüsler, toplu tasima gibi bir cok yerli sektörler bu ekonomiden faydalandi. Sadece muhalifet olsun diye her verilen sözü veya projeyi yerden yere vurmaktan ne kazancimiz oluyor, bunu anlamis degilim, demokrasiye inan bir insan olarak pro ve contra olarak projelere yaklasilmasini sürekli bekler iken tam aksine yikici ve kirici elestiriler yapiliyor. Stadyum yapilmaz ise yapilacagina simdi bügünlerde inanmayan insanlarimizin eline ne gececek onu anlamis degilim. Sivas 4 Eylül Stadinda yagan kar ve yagmur altinda eksi 30 derecelerde destek veren yigidolari hicmi düsünmüyorlar. Stad 3 yildir konusuluyor, evet bunu sagir sultanda duydu ama sivas genclik ve spor il müdürlügü bu projeye nasil yaklasdi veya eski milletvekillerimiz konu üzerinde ne kadar emek sarf etdi bunu irdelemiyorlar, acaba mevcut stadin yerinde kalmasindan kimler nasil rant sagliyor, bu rantin pesinde olan kimselerin hesabina yerel siyasiler nasil yaklasiyor, bu konular hic göze alinmiyor. Secim arifesinde bir dedi kodu ortaya cikti yok toki baskani sn. Bayraktar sivasi satsan 50 Milyar etmez demis, peki bunu duyan hic baska biri yokmu hic belge yokmu, hic kayit yokmu, veya neden bunu duyan kisiler aninda gerekli cevabi vermemis, simdi iletisim caginda yasayan bu genclik eli kolu baglimi hicmi bir kanit belge yok, bence eger öyle bir laf sarf etmis ise kesin bir sahit veya bir belge vardir, ama dedikodu dan ileri gitmiyor. Adalet Sarayi projesinde sivas Barosu projenin aksamasinda pay sahibi degilmi bunu sorusturmak arastirmak lagzim, veya bölge hastanesi projesinde bir türlü yer bulamiyan sivasin idari amirleri bu projenin aksamasina sebep olmadilarmi. Sivas a hangi proje gelse yer sorunu oluyor, koskoca sivas ovasinda yer bulamiyan idarecilerimiz, sivasin nazim planini, imar planini günümüz sartlarina uygun bir hale getirmekten acizler. Bunun gibi gercekler neden sivasli secmenlerden elestiri almiyor, bunlari görmemek mümkün degil, rant saglamak icin her projenin sulanmasindan biktik, sivas da sadece belli basli kisilerin ve kurumlarin menfaati ön planda tutuluyor. Isteyen iktidar yandaslari rant pesinde desin, isteyen makam ve sermaye sahipleri menfaat pesinde desin bunlar ikiside dogru sayila bilir. Amma Sivas halkinin menfaatini düsünme görevi kesinlikle ankaradaki siyasetcilerden önce yerel siyasetcilerin görevidir, bu konuda sivas MÜTHIS bocaliyor, yeter artik biktik usandik ginam geldi sivas halkina ayni hikayeleri duymaktan, hicmi vicdanlar sizlamiyor. Yerel Medya yi takip eden bir cok sivasli sivasin yerel yönetimlerinin nasil laftan baska bir sey üretmediklerini görürler. Stad konusuna gelince Stadin kapasitesi kesinlikle 35 000 olmali o zaman FIFA kriterlerine göre dünya sampiyonalarinda ev sahipligi yapma sansimiz olusuyor. Sivas da ticaret odasi Istanbul Türk Telekom Arena da oldugu gibi bir sponsor bulmaktan cokmu aciz neden SADIK ÖZGÜR bey sivasli bir hemsehrimiz olarak elini tasin altina koymaktan cekiniyor, bugun Süperligin önemli sponsorlarindan biri olan KALE Kilit Memeleketi Sivas a bir Stad yapiliyor, buna neden Kale Arena adi verilmesin, veya baska bir sponsor illa Sivasli olmasi sart degil, o zaman sivasa yapilacak olan SPOR Kompleksinde bütün kapasiteler arta bilir kapali spor salonu 7 veya 8 binlik kapasite ile insaa edilebilir. Sivas 4 Eylül Volleybol takimimiz aroma 1 lig de sivasi temsil edecek bu takimimiz simdi yeni modern bir kapali spor salonunda 7 bin kisi önünde mucadele etse idi kim bundan zarar görürdü? Sivas Sivil Toplum Örgütleri, KIT ler ve Idari Amirler Sivas icin Büyük düsünmekten aciz kendi menfaatleri icin büyük düsünmekte cok basarili görünüyorlar, bende böyle bir ithamda bulunmak istiyorum, öyle degil ise beni utandirsinlar, sivas da rekor sürede projeler yapilsin. Sivas 2 OSB yer tahsisini zar zor gerceklestiren idarecilerimiz nasil basarili sayilir bunu pek anlayamadim, birak yer tahsisini simdi yapilacak Lojistik Köy Merkezini Sivas Bostankaya ya düsünen idarecilerimizin nasil bir perspektif sahibi olduklari bu projedede ortaya cikiyor, Lojistik Köy Sivas Merkezde olmali mevcut organize sanayi bölgesine yakin bir bölgeye rayli sistem ile baglanti saglanarak yapilmali. sivas 1 OSB de 100 üzerinde Fabrika var deniliyor, biz de kabul etdik gitdi, yarisi cekirdek ambalajliyor, yarisi helva yapiyor, yarisida depodan baska birsey degil. Calisan kisi rakamlarina bakiyorum kimisi 10 kisi kimis 20 kisi kimis 30 kisi birkac istisnalar haric bu rakamlari söyle bir ortalama ile carpsak 3000 kisi eder ama Ticaret Odamiz 6 000 kisiden bahis ediyor, pek inandirici degil, arkasinda hangi maksat var o pek belli degil ama böyle calisan rakamlarini sisirmek yerine Sivas TOBB - ETÜ Universitesine, Lojistik Köy Projesine, Egitim ve Arastirma Hastanesine, Agiz ve Dis Sagligi Hastanesine, Polis Kolejine, Teknokente, Stadyum Projesine, Halk Kütüphanesine daha farkli cözüm yollari beklerdik, ama bunlar görülmüyor, ne belediye, ne valilik nede digerleri bu projelerin takipcisi oluyorlar. Zara nasil IL olur onun derdi ile yanan idarecilerimiz var veya Susehri nasil IL olur onun derdi ile yanip tutusan idarecilerimiz ve siyasilerimiz var veya Divrigi nasil Kalkinir bununla ilgilenen siysilerimiz var, elbetde bu güzide ilcelerimiz kalkinsin ama SIVAS Merkezi baltaliyarak kücülterek olmasin.Sivas neden Büyük Sehir olmuyor neden Istanbulda 3 Mio sivasli var diye övünüyoruz bunu anlamakta hala zorlaniyorum, bir antep, bir urfa bir mardin, bir hatay olamadik bundan rahatsiz olmuyoruz, neden göc alan il olmuyoruz neden bir emekli kentine dönüsdük, neden gurbetciler kendi memleketinde degilde kayseriye yerlesiyor bunlari hic düsünmedik, bunlara cözüm bulmadik, ev ödevimizi yapmaktan aciz bir haldeyiz, bu memlekte yazik oluyor. Sivas Merkezin önüne engeller cikararak diger bölgelerimiz gelismez, bunu görmek ve anlamak lagzim. Sivas in kendi halki bölgecilik yapar ise kücük düsünüp, kücük olsun benim olsun mantigi ile siyaset yapar ise hepimiz kayip ederiz. INSALLAH BEN YANILIRIM. STADIN ADI 100 üncü YIL ARENA OLSUN. Yapilsinda 2023 de yapilsin, veya bir sponsor adi verilsinde YIGIDOLAR sereflendirilsin gururlandirilsin. |
Cevap: Bu nasıl talimat Sayın Başbakan?
[QUOTE=58DK;722934]Yeter artik arkadas, sayfayi siyaset meydani yaptiniz be! Gittin yeni bir websitesi acin, [url]www.sivasspordakisiyaset.com[/url] diye orda yapin siyasetinizi. Artik biktim yaa millettin siyaset yapmasindan. Burasi bir spor sitesi anlayin bunu.[/QUOTE]
Biz burda siyaset yapma gibi bir aliskanligimiz yok sivassporumuza stad sozu verilmis onudami dile getirmiyelim yoksa dile getirmek icin sizden izinmi almak gerekiyor sen kendi gorusun yoksa dusunceni kendine sakla |
Cevap: Bu nasıl talimat Sayın Başbakan?
[QUOTE=terazi;722940]Biz burda siyaset yapma gibi bir aliskanligimiz yok sivassporumuza stad sozu verilmis onudami dile getirmiyelim yoksa dile getirmek icin sizden izinmi almak gerekiyor sen kendi gorusun yoksa dusunceni kendine sakla[/QUOTE]
Arkadas böylemi dile getiriliyor? Nebiliyim "iktidar simdiye kadar hic birsey yapamiyor" yada "Bu partiye oy vermeyin" falanda filanda. Stad konusun ama siyaset yapmayin diyorum ben. Ya kimene isteyen kisi istedigi partiye oy verir bukadar basit. |
Cevap: Bu nasıl talimat Sayın Başbakan?
benmi söz verdim stad yapacam diye başbakan söz verdi gardaş gerçekleri söyleyinccede milletin bir zoruna gidiyorki sizin gibiler yüzünden sivas ayaklar altında her geçen gün göç veriyor istirar sürsün sivas küçülsün biliyorki sivasa ceketini koysa akp 3 tane kesin çıkacak bu seçimdede 3 tane çıkartacak akp yüksek bir oyla ondan sonra 2015 seçimlerinde gene aynı hikaye 600 kişilk bölge hastanesi ve 25bin kişilik stadyum hadi bskıyım sivaslılar şakşaklayın
|
Cevap: Bu nasıl talimat Sayın Başbakan?
[QUOTE=tayfun5883;722945]benmi söz verdim stad yapacam diye başbakan söz verdi gardaş gerçekleri söyleyinccede milletin bir zoruna gidiyorki sizin gibiler yüzünden sivas ayaklar altında her geçen gün göç veriyor istirar sürsün sivas küçülsün biliyorki sivasa ceketini koysa akp 3 tane kesin çıkacak bu seçimdede 3 tane çıkartacak akp yüksek bir oyla ondan sonra 2015 seçimlerinde gene aynı hikaye 600 kişilk bölge hastanesi ve 25bin kişilik stadyum hadi bskıyım sivaslılar şakşaklayın[/QUOTE]
(Bunu bana yazdiysan)He bizim gibiler yuzunden sivas ayak altina aliniyo. Yaw arkadas bizimle ne alakasi var, benim dedigim bu sitede siyaset yapilmasin. Sen ne diyon ben nediyom. |
Cevap: Bu nasıl talimat Sayın Başbakan?
[QUOTE=58DK;722941]Arkadas böylemi dile getiriliyor? Nebiliyim "iktidar simdiye kadar hic birsey yapamiyor" yada "Bu partiye oy vermeyin" falanda filanda. Stad konusun ama siyaset yapmayin diyorum ben. Ya kimene isteyen kisi istedigi partiye oy verir bukadar basit.[/QUOTE]
bu halka kızmanıza hakkınız yok, kaçkere söz verildi bu halka ama sözler halen yerine getirilmedi, ne yapsın daha halkımız şöyle. |
Cevap: Bu nasıl talimat Sayın Başbakan?
sizin savunduğunuz parti sivasla resmen dalga geçiyor diyarbakıra mega projeler sivasa yapılamayan mini projeler bu ne iş başbakn oy alamadığı yerlere mega proje sunuyor sivasa ne gerek sivas çantada keklik zaten uyanın sivaslılarr yalanlara kanmayın
|
Cevap: Bu nasıl talimat Sayın Başbakan?
[QUOTE=tayfun5883;722954]sizin savunduğunuz parti sivasla resmen dalga geçiyor diyarbakıra mega projeler sivasa yapılamayan mini projeler bu ne iş başbakn oy alamadığı yerlere mega proje sunuyor sivasa ne gerek sivas çantada keklik zaten uyanın sivaslılarr yalanlara kanmayın[/QUOTE]
Hala sizin diyo. Ben parti marti savunmuyom! Anla bunu, ben TEK dedigim sey, burda yani bu sayfada siyaset yapilmasin bunu neresini anlamiyonuz??????? |
Cevap: Bu nasıl talimat Sayın Başbakan?
bizim halkimiz anca bosa alkisliyor alkislarkene bi bakin ne yapti basbakan sivasa neler verdi bi bakin bence hic BISEY VERMEDI !!!!
|
Cevap: Bu nasıl talimat Sayın Başbakan?
[QUOTE=threestar58;722917]ilk once hata,yi kendin,de arayacaksin baskalarin,da degil[/QUOTE]
Bir örnek ver o hatalar neymiş |
Cevap: Bu nasıl talimat Sayın Başbakan?
[QUOTE=ayazoğlu;722964]Bir örnek ver o hatalar neymiş[/QUOTE]
apdullah bey sivas basini diyor |
Cevap: Bu nasıl talimat Sayın Başbakan?
ne yazık ki yerel basınımızda herkes Abdullah Yiğit kadar yiğit değil. Yerel basınımız hükümeti ve milletvekillerini eleştirmekten korkar olmuş.
Aslında başbakanın çok suçu yok, milyon tane işi var, senede bir hatırlıyor sivasa stad yapacaktık diye. bu işle ilgilenmesi gereken ak partinin sivas milletvekilleriydi, onlar da hiçbir iş yapamadıklarından defolup gittiler. duamız yeni milletvekillerinin iş yapması. Çünkü milletvekili çalışmazsa yatırım gelmiyor ne yazık ki.. |
Cevap: Bu nasıl talimat Sayın Başbakan?
[QUOTE=threestar58;722932]basbakan sivas,a gelmisken sivas,in kalkinmasi icin cilgin proje sozu,de versey,di[/QUOTE]
Sanki Sivas ta başbakanın çok umrundaydı :) Daha fazla küçültmesin şehrimizi de başka ihsan istemeyiz. Acaba Şanlıurfa'dan Rize'den neyimiz eksik en çok onları merak ediyorum:confused: :confused: :confused: |
Cevap: Bu nasıl talimat Sayın Başbakan?
[QUOTE=58DK;722934]Yeter artik arkadas, sayfayi siyaset meydani yaptiniz be! Gittin yeni bir websitesi acin, [url]www.sivasspordakisiyaset.com[/url] diye orda yapin siyasetinizi. Artik biktim yaa millettin siyaset yapmasindan. Burasi bir spor sitesi anlayin bunu.[/QUOTE]
İyide kardeşim Türkiyenin ekonomisinede, Sivasın ekonomisine de, Stadın durumunada Siyasiler yani hükümet karar veriyor, Yurttaş sivastan giden ekonomik değerlere , sivasın aldatılmasına, 4 yıldır belirli aralıklarla talimat verdim, söz verdim vs çocuk gibi oyalanmasının hesabını kime soracak, sen çok yaşa padişahım mı diyecek ama haklısın tüm bunların sorumluluğu Sivas Storenin hadi hep beraber ona hesap soralım...... -Sivas store Sivasın ekonomik değerlerini neden sivastan çıkardın ve kapattın, -Sivas store neden stad için 4 yıl önce söz verdin hala bizi oyalıyorsun lütfen cevap ver...!!!!!!!! ? |
Cevap: Bu nasıl talimat Sayın Başbakan?
[QUOTE=threestar58;722917]ilk once hata,yi kendin,de arayacaksin baskalarin,da degil[/QUOTE]
Aslinda haklisin hem de cok. Her seferinde stat diye sivasi kandirip gidiyor bizimkilerde cok guzel yiyiyor. Bir gun olsun secimde ders vermediler yine istedigini aldi sivastan ama biz buyuz iste bu yuzden sivas hic bir zaman ilerlemeyecek aha boyle surunen bir sehir olacagiz sivas insani tum bunlari hak ediyor kimse sikayet etmesin sakin |
Cevap: Bu nasıl talimat Sayın Başbakan?
zaten bu memleketin sahibi olsaydı bu durumlara düşmezdik memleketin bir tane sahibi var sivasımızı her alanda savunan reklamını yapan başkanımız mecnun odyakmaz 6 yılda memleketimize yaptıkları ortada spor faaliyeti olarak ah herkes üzerine düşen görevi mecnun başkan gibi yapabilse bu kadar sorunlar olmazdı ABDULLAH ABİYEDE ARTI PARANTEZ AÇIYORUM HER ZAMANKİ GİBİ AÇIK YÜREKLİLİĞİYLE TAKTİR EDİYORUM KİMSEDEN ÇEKİNMEDEN BİLDİĞİ DOĞRULARU YAZAN BİR ABİMİZ SİVASSPOR SİVAS SEVDALISI AH BÜTÜN BASIN MENSUBLERIDA SENİN GİBİ OLSA KİMSEYE YALAKALIK YAPMADAN ADAM GİBİ YAZILAR YASSA NE OLUR TŞK ABDULLAH AB
|
Cevap: Bu nasıl talimat Sayın Başbakan?
[QUOTE=eyupk;722912][B]Bu nasıl talimat Sayın Başbakan?
2011-06-11 [IMG]http://hurdogan.com/images/abdullah_yigit.jpg[/IMG] Abdullah YİĞİT[/B] “TOKİ'ye talimat verdim, Sivas'a modern bir stat ve tesis yapılacak” sözünü yaklaşık 4 yıl içerisinde belli aralıkla tam 4 kez bizzat Sayın Başbakan'ın ağzından dinledim. Sadece ben değil, mitinglere gelen binlerce insanda buna şahit oldu. İlk stat ve tesis sözünü 2007'de veren Sayın Başbakan, daha sonra 2008'in 10. ayında yine Sivas'ta kalabalığın önünde aynı sözü vermişti. Geçen yıl 12 Eylül referandum seçimleri öncesi de Sivas'a gelen Başbakanımız o günde “TOKİ Başkanına talimat verdim, Sivas'a stat ve modern spor tesisleri yapılacak” dedi. Ve son olarak iki gün önce Sivas'ta miting yapan Başbakan Erdoğan bu defada “25–30 bin kişilik yeni bir stadyum inşa ediyoruz. Yanında 5 bin kişilik spor salonu ile birlikte. İstiyoruz ki bir spor kompleksi olsun, çünkü Yiğidolar bunu hak etti. Bu işi başardılar, bunun için TOKİ‘ye gerekli talimatı verdim” şeklinde konuştu. Yani, son 4 yılda Sivas'a 4 kez gelen başbakan her geldiğinde statla ilgili “TOKİ'ye talimat verdim” dedi. Pes artık! Aslında ben bu konuda Sivas Milletvekillerine fazla suç bulmuyorum. Onlar özellikle son aylarda zaten kayıptı! Bu kayıp olan vekillere ve havasından başka bir şeyini görmediğimiz İl Başkanını harekete geçirecek, onlardan hesap soracak “Anlı-şanlı “Sivas medyası nerede? Önce buna bakmak lazım. Bazen nutkum duruyor! Şaşırıp kalıyorum! Başka bir şehirde böyle bir şey yaşansa oranın basını “Eee yetti artık, 4'dür aynı şeyleri duyuyoruz, tesisler için bir çivi dahi çakılmadı” der ve patlar! Ama bizim basın sanki Başbakan'ın ağzından bu müjdeyi yeni duymuş gibi davranıyor. Onun içinde Sivas olarak iki yakamız bir araya gelmiyor. Bakın, bizden çok sonra gündeme gelen 40 bin kişilik Trabzon Akyazı tesislerinin deniz dolgusu neredeyse bitmek üzere. Sivas'taki tesislere harcanacak paradan daha fazlası orada denizi doldurmak için harcandı, bu gidişle de Sivas'tan önce bitirilirse şaşırmamak gerekir. Başbakan'ın otoriterliğini az çok biliyoruz, ama verilen talimatlara rağmen TOKİ'nin 4 yıldır bu konuda somut adım atmaması ister istemez akıllara “TOKİ Başbakanın talimatını dinlemiyor mu? Sorusunu ya da “Bunlar kayıkçı dövüşümü yapıyor?'u getiriyor. Tekrar ediyorum, asıl suçlu ne Başbakan, nede Sivas Milletvekilleri, suçun büyüğü duyarsız Sivas basınındadır… [B]Hürdoğan[/B][/QUOTE] [B]Syn Abdullah Yiğit senin ne biliyim Chp li veya Mhpli veya başka bir partili olmadıgını onların ağzı ile konuşmadıgını nereden bilelim şimdi burada bende size mesaj vereyim sende bunu iyi düşün 2 haftadır Sivas yerel Televizyonlarında yayınlarınızı durdurdunuz Tv58 Sipas Vizyon Srt olan sivasın yerel Tvlerinde Bütün partililer seçim konuşmaları yapıyor hani sivaslıydınız hani sivassporluydunuz hani sizin misyonunuzda sivasspor vardı hani neredesiniz kime ayak yapıyorsunuz abdullah yiğit biz gençler uyandık para veren düdüğü çalar misali seçimlere kadar ne koparabilirsk hesabı yapan tvlrde gazetelerde hani nerede sivassporluluğunuz ben burda oy vermediğim parti olan Akp hakkında göruslerimide bildirmek istiyorum 1 syn başbakan seçildiği zaman öncelik sağlık dedi ve 18 yaş ve altına ücretsiz hastane yararlanma imkanı sundu senın dil uzattıgın başbakan mırın gırın ettigin başbakandan önce sağlık karnesi olamayan sivaslılar ve tüm türkiye REHİN alınıyor ve İCRA ile sağlıkları karşılıgında ne var ne yok ellerinden alınıyordu Biz bunları gördük Syn abdullah yiğit ben vallaha da billaha da oy 1 kere bile vermedim 45 yaşındayım ama Yaptıkları Hizmetleri sağ veya sol şehirler diyede etiketlemene gerek yok oraya bizden önce stat yapmışlar yapsınlar Kazanan türkiye değilmi olmazsa en sona bize yapsın Kazanan Türkiye olsun Başbakan geldi geleli Bağkur borçlarını ödeyemeyip emekli olamayan insanlar şimdi emekli oldular hem devlet karlı hem millet yani saymakla bitmez en kötüsü KEY ödemelerini hangi eski başbakanlarımız ödedi ya saymakla bitmez Türkiye kazansın sivasım da kazanır elbet bir insanı kötulerken iyi yönlerinede bak stat yapmamış başka memleketlere daha önce yapmış yok bilmem ne çoluk cocuk dalaşı bunlar sen benım kız arkadasıma baktın yok geçerken yan baktın komik hareketler bunlar syn abdullah yiğit komikk, muhalefet etme sen spor yazarısın Muhalefet partilerin Chp Mhp gibi muhalefet etme rengini belli et ben oy vermedim ak partiye ama bu seçimde verecem bu işler sadece spor la olmuyor Sivasspor baş taacı sıvas baş taaacı ama SPORA heleki şu dönemde SİYASETLE KARIŞTIRMA KENDİNE OY DEĞİL SENİ SEVDİĞİMİZİ DE KENDİ ELİNLE KAYBETME[/B] |
Cevap: Bu nasıl talimat Sayın Başbakan?
[QUOTE=threestar58;722917]ilk once hata,yi kendin,de arayacaksin baskalarin,da degil[/QUOTE]
yaa ne saçmalık sanki abdullah yiğit yaptırmadı:D |
Cevap: Bu nasıl talimat Sayın Başbakan?
[QUOTE=yigidoyuzz;722993][B]Syn Abdullah Yiğit senin ne biliyim Chp li veya Mhpli veya başka bir partili olmadıgını onların ağzı ile konuşmadıgını nereden bilelim şimdi burada bende size mesaj vereyim sende bunu iyi düşün 2 haftadır Sivas yerel Televizyonlarında yayınlarınızı durdurdunuz Tv58 Sipas Vizyon Srt olan sivasın yerel Tvlerinde Bütün partililer seçim konuşmaları yapıyor hani sivaslıydınız hani sivassporluydunuz hani sizin misyonunuzda sivasspor vardı hani neredesiniz kime ayak yapıyorsunuz abdullah yiğit biz gençler uyandık para veren düdüğü çalar misali seçimlere kadar ne koparabilirsk hesabı yapan tvlrde gazetelerde hani nerede sivassporluluğunuz ben burda oy vermediğim parti olan Akp hakkında göruslerimide bildirmek istiyorum 1 syn başbakan seçildiği zaman öncelik sağlık dedi ve 18 yaş ve altına ücretsiz hastane yararlanma imkanı sundu senın dil uzattıgın başbakan mırın gırın ettigin başbakandan önce sağlık karnesi olamayan sivaslılar ve tüm türkiye REHİN alınıyor ve İCRA ile sağlıkları karşılıgında ne var ne yok ellerinden alınıyordu Biz bunları gördük Syn abdullah yiğit ben vallaha da billaha da oy 1 kere bile vermedim 45 yaşındayım ama Yaptıkları Hizmetleri sağ veya sol şehirler diyede etiketlemene gerek yok oraya bizden önce stat yapmışlar yapsınlar Kazanan türkiye değilmi olmazsa en sona bize yapsın Kazanan Türkiye olsun Başbakan geldi geleli Bağkur borçlarını ödeyemeyip emekli olamayan insanlar şimdi emekli oldular hem devlet karlı hem millet yani saymakla bitmez en kötüsü KEY ödemelerini hangi eski başbakanlarımız ödedi ya saymakla bitmez Türkiye kazansın sivasım da kazanır elbet bir insanı kötulerken iyi yönlerinede bak stat yapmamış başka memleketlere daha önce yapmış yok bilmem ne çoluk cocuk dalaşı bunlar sen benım kız arkadasıma baktın yok geçerken yan baktın komik hareketler bunlar syn abdullah yiğit komikk, muhalefet etme sen spor yazarısın Muhalefet partilerin Chp Mhp gibi muhalefet etme rengini belli et ben oy vermedim ak partiye ama bu seçimde verecem bu işler sadece spor la olmuyor Sivasspor baş taacı sıvas baş taaacı ama SPORA heleki şu dönemde SİYASETLE KARIŞTIRMA KENDİNE OY DEĞİL SENİ SEVDİĞİMİZİ DE KENDİ ELİNLE KAYBETME[/B][/QUOTE]
:D sende tam provakotörsün yani adam basını suçlamış sen bilmem key bilmem ne ne alaka |
Cevap: Bu nasıl talimat Sayın Başbakan?
Rahmetli Muhsin Yazicioglunun adina bir Bölge Parki yapiliyor, Stada Muhsin Yazicioglunu pek uygun görmüyorum, Kültür Merkezi veya Halk Kütüphanesine rahmetli Muhsin Yazicioglunun adi verilebilir veya sivasa acilacak olan bir ikinci Universiteye Muhsin Yazicioglu Universitesi olabilir.
Sivas´a yapilacak olan Stada gelince elestiriler bu baslik altinda da devam ediyor, 33 000 kapasiteli stadin ihalesi augustos ayinda yapilacak, bu ihaleye sivas dan yerli bir veya birkac firmanin girmesi cok isabetli olur, rekor zamanda insaati bitirilir insallah. Yapilacagindan süphe eden arkadaslar var haksiz degiller, sivasa bir cok vaadler yapildi ama santiyeler cok yavas calisiyor, bunda ikdidarin sucu oldugunu pek tahmin edemiyorum, sivas in uyanik mütahitleri veya uyanik insaat iscileri bulduklari devlet insaatlerinde oyalanip duruyorlar, gecim kapisi olarak görüyorlar. Eger bu tahminlerim dogru ise kayip eden sivas oluyor, üc bes kisi ekmek kapisi olarak görebilir ama sivas kayip ediyor. Devlet ve sivas milletvekilleri bunu görmezlikten geliyor olabilir, neticede issizler ordusunu bir nebze olsun azaltmis oluyorlar oyalansinlar dursunlar,türkiyenin bati illerinde projeler rekor süreler icinde yapiliyor, sivas lilar rekor pesinde degil, kisisel menfaat pesinde. Iktidara Muhalifet olsunda ne olursa olsun mantigi ile yaklasan bir cok sivasli siyasetci meydanlarda verdikleri demecler ile kendi secim bölgesine zarar veriyorlar. Etrafimizda komsu illere biraz bakmak faydali olur ama nerde, sivaslilar her firsati kendi bölgelerine avantaja cevirmek yerine desavantaj üretiyorlar, perspektif sorunu olan bir cok hemsehrimiz var, stadyum kapasitesini bir cok baslik altinda elestirenlerden biri olarak bunu elestirmemin tek sebebi bölgemize büyük projelerin uluslar arasi müsabakalarda büyük kazanclar getirecegini ön gördügüm icin, en son fenerbahce macinda sivas esnafi böylesi önemli müsabakalarin halkimiza nasil yansidigini gördü. Hotel sahipleri, lokanta sahipleri, büfe sahipleri, taksiler, otobüsler, toplu tasima gibi bir cok yerli sektörler bu ekonomiden faydalandi. Sadece muhalifet olsun diye her verilen sözü veya projeyi yerden yere vurmaktan ne kazancimiz oluyor, bunu anlamis degilim, demokrasiye inan bir insan olarak pro ve contra olarak projelere yaklasilmasini sürekli bekler iken tam aksine yikici ve kirici elestiriler yapiliyor. Stadyum yapilmaz ise yapilacagina simdi bügünlerde inanmayan insanlarimizin eline ne gececek onu anlamis degilim. Sivas 4 Eylül Stadinda yagan kar ve yagmur altinda eksi 30 derecelerde destek veren yigidolari hicmi düsünmüyorlar. Stad 3 yildir konusuluyor, evet bunu sagir sultanda duydu ama sivas genclik ve spor il müdürlügü bu projeye nasil yaklasdi veya eski milletvekillerimiz konu üzerinde ne kadar emek sarf etdi bunu irdelemiyorlar, acaba mevcut stadin yerinde kalmasindan kimler nasil rant sagliyor, bu rantin pesinde olan kimselerin hesabina yerel siyasiler nasil yaklasiyor, bu konular hic göze alinmiyor. Secim arifesinde bir dedi kodu ortaya cikti yok toki baskani sn. Bayraktar sivasi satsan 50 Milyar etmez demis, peki bunu duyan hic baska biri yokmu hic belge yokmu, hic kayit yokmu, veya neden bunu duyan kisiler aninda gerekli cevabi vermemis, simdi iletisim caginda yasayan bu genclik eli kolu baglimi hicmi bir kanit belge yok, bence eger öyle bir laf sarf etmis ise kesin bir sahit veya bir belge vardir, ama dedikodu dan ileri gitmiyor. Adalet Sarayi projesinde sivas Barosu projenin aksamasinda pay sahibi degilmi bunu sorusturmak arastirmak lagzim, veya bölge hastanesi projesinde bir türlü yer bulamiyan sivasin idari amirleri bu projenin aksamasina sebep olmadilarmi. Sivas a hangi proje gelse yer sorunu oluyor, koskoca sivas ovasinda yer bulamiyan idarecilerimiz, sivasin nazim planini, imar planini günümüz sartlarina uygun bir hale getirmekten acizler. Bunun gibi gercekler neden sivasli secmenlerden elestiri almiyor, bunlari görmemek mümkün degil, rant saglamak icin her projenin sulanmasindan biktik, sivas da sadece belli basli kisilerin ve kurumlarin menfaati ön planda tutuluyor. Isteyen iktidar yandaslari rant pesinde desin, isteyen makam ve sermaye sahipleri menfaat pesinde desin bunlar ikiside dogru sayila bilir. Amma Sivas halkinin menfaatini düsünme görevi kesinlikle ankaradaki siyasetcilerden önce yerel siyasetcilerin görevidir, bu konuda sivas MÜTHIS bocaliyor, yeter artik biktik usandik ginam geldi sivas halkina ayni hikayeleri duymaktan, hicmi vicdanlar sizlamiyor. Yerel Medya yi takip eden bir cok sivasli sivasin yerel yönetimlerinin nasil laftan baska bir sey üretmediklerini görürler. Stad konusuna gelince Stadin kapasitesi kesinlikle 35 000 olmali o zaman FIFA kriterlerine göre dünya sampiyonalarinda ev sahipligi yapma sansimiz olusuyor. Sivas da ticaret odasi Istanbul Türk Telekom Arena da oldugu gibi bir sponsor bulmaktan cokmu aciz neden SADIK ÖZGÜR bey sivasli bir hemsehrimiz olarak elini tasin altina koymaktan cekiniyor, bugun Süperligin önemli sponsorlarindan biri olan KALE Kilit Memeleketi Sivas a bir Stad yapiliyor, buna neden Kale Arena adi verilmesin, veya baska bir sponsor illa Sivasli olmasi sart degil, o zaman sivasa yapilacak olan SPOR Kompleksinde bütün kapasiteler arta bilir kapali spor salonu 7 veya 8 binlik kapasite ile insaa edilebilir. Sivas 4 Eylül Volleybol takimimiz aroma 1 lig de sivasi temsil edecek bu takimimiz simdi yeni modern bir kapali spor salonunda 7 bin kisi önünde mucadele etse idi kim bundan zarar görürdü? Sivas Sivil Toplum Örgütleri, KIT ler ve Idari Amirler Sivas icin Büyük düsünmekten aciz kendi menfaatleri icin büyük düsünmekte cok basarili görünüyorlar, bende böyle bir ithamda bulunmak istiyorum, öyle degil ise beni utandirsinlar, sivas da rekor sürede projeler yapilsin. Sivas 2 OSB yer tahsisini zar zor gerceklestiren idarecilerimiz nasil basarili sayilir bunu pek anlayamadim, birak yer tahsisini simdi yapilacak Lojistik Köy Merkezini Sivas Bostankaya ya düsünen idarecilerimizin nasil bir perspektif sahibi olduklari bu projedede ortaya cikiyor, Lojistik Köy Sivas Merkezde olmali mevcut organize sanayi bölgesine yakin bir bölgeye rayli sistem ile baglanti saglanarak yapilmali. sivas 1 OSB de 100 üzerinde Fabrika var deniliyor, biz de kabul etdik gitdi, yarisi cekirdek ambalajliyor, yarisi helva yapiyor, yarisida depodan baska birsey degil. Calisan kisi rakamlarina bakiyorum kimisi 10 kisi kimis 20 kisi kimis 30 kisi birkac istisnalar haric bu rakamlari söyle bir ortalama ile carpsak 3000 kisi eder ama Ticaret Odamiz 6 000 kisiden bahis ediyor, pek inandirici degil, arkasinda hangi maksat var o pek belli degil ama böyle calisan rakamlarini sisirmek yerine Sivas TOBB - ETÜ Universitesine, Lojistik Köy Projesine, Egitim ve Arastirma Hastanesine, Agiz ve Dis Sagligi Hastanesine, Polis Kolejine, Teknokente, Stadyum Projesine, Halk Kütüphanesine daha farkli cözüm yollari beklerdik, ama bunlar görülmüyor, ne belediye, ne valilik nede digerleri bu projelerin takipcisi oluyorlar. Zara nasil IL olur onun derdi ile yanan idarecilerimiz var veya Susehri nasil IL olur onun derdi ile yanip tutusan idarecilerimiz ve siyasilerimiz var veya Divrigi nasil Kalkinir bununla ilgilenen siysilerimiz var, elbetde bu güzide ilcelerimiz kalkinsin ama SIVAS Merkezi baltaliyarak kücülterek olmasin.Sivas neden Büyük Sehir olmuyor neden Istanbulda 3 Mio sivasli var diye övünüyoruz bunu anlamakta hala zorlaniyorum, bir antep, bir urfa bir mardin, bir hatay olamadik bundan rahatsiz olmuyoruz, neden göc alan il olmuyoruz neden bir emekli kentine dönüsdük, neden gurbetciler kendi memleketinde degilde kayseriye yerlesiyor bunlari hic düsünmedik, bunlara cözüm bulmadik, ev ödevimizi yapmaktan aciz bir haldeyiz, bu memlekte yazik oluyor. Sivas Merkezin önüne engeller cikararak diger bölgelerimiz gelismez, bunu görmek ve anlamak lagzim. Sivas in kendi halki bölgecilik yapar ise kücük düsünüp, kücük olsun benim olsun mantigi ile siyaset yapar ise hepimiz kayip ederiz. INSALLAH BEN YANILIRIM. STADIN ADI 100 üncü YIL ARENA OLSUN. Yapilsinda 2023 de yapilsin, veya bir sponsor adi verilsinde YIGIDOLAR sereflendirilsin gururlandirilsin. çok teşekkürler gardaş ağızına sağlık herşeyi net açıklamışsın.. |
Cevap: Bu nasıl talimat Sayın Başbakan?
[QUOTE=58DK;722934]Yeter artik arkadas, sayfayi siyaset meydani yaptiniz be! Gittin yeni bir websitesi acin, [url]www.sivasspordakisiyaset.com[/url] diye orda yapin siyasetinizi. Artik biktim yaa millettin siyaset yapmasindan. Burasi bir spor sitesi anlayin bunu.[/QUOTE]
no'oldu gerçekler zoruna mı gitti? |
Cevap: Bu nasıl talimat Sayın Başbakan?
[QUOTE=yigidoyuzz;722993][B]Syn Abdullah Yiğit senin ne biliyim Chp li veya Mhpli veya başka bir partili olmadıgını onların ağzı ile konuşmadıgını nereden bilelim şimdi burada bende size mesaj vereyim sende bunu iyi düşün 2 haftadır Sivas yerel Televizyonlarında yayınlarınızı durdurdunuz Tv58 Sipas Vizyon Srt olan sivasın yerel Tvlerinde Bütün partililer seçim konuşmaları yapıyor hani sivaslıydınız hani sivassporluydunuz hani sizin misyonunuzda sivasspor vardı hani neredesiniz kime ayak yapıyorsunuz abdullah yiğit biz gençler uyandık para veren düdüğü çalar misali seçimlere kadar ne koparabilirsk hesabı yapan tvlrde gazetelerde hani nerede sivassporluluğunuz ben burda oy vermediğim parti olan Akp hakkında göruslerimide bildirmek istiyorum 1 syn başbakan seçildiği zaman öncelik sağlık dedi ve 18 yaş ve altına ücretsiz hastane yararlanma imkanı sundu senın dil uzattıgın başbakan mırın gırın ettigin başbakandan önce sağlık karnesi olamayan sivaslılar ve tüm türkiye REHİN alınıyor ve İCRA ile sağlıkları karşılıgında ne var ne yok ellerinden alınıyordu Biz bunları gördük Syn abdullah yiğit ben vallaha da billaha da oy 1 kere bile vermedim 45 yaşındayım ama Yaptıkları Hizmetleri sağ veya sol şehirler diyede etiketlemene gerek yok oraya bizden önce stat yapmışlar yapsınlar Kazanan türkiye değilmi olmazsa en sona bize yapsın Kazanan Türkiye olsun Başbakan geldi geleli Bağkur borçlarını ödeyemeyip emekli olamayan insanlar şimdi emekli oldular hem devlet karlı hem millet yani saymakla bitmez en kötüsü KEY ödemelerini hangi eski başbakanlarımız ödedi ya saymakla bitmez Türkiye kazansın sivasım da kazanır elbet bir insanı kötulerken iyi yönlerinede bak stat yapmamış başka memleketlere daha önce yapmış yok bilmem ne çoluk cocuk dalaşı bunlar sen benım kız arkadasıma baktın yok geçerken yan baktın komik hareketler bunlar syn abdullah yiğit komikk, muhalefet etme sen spor yazarısın Muhalefet partilerin Chp Mhp gibi muhalefet etme rengini belli et ben oy vermedim ak partiye ama bu seçimde verecem bu işler sadece spor la olmuyor Sivasspor baş taacı sıvas baş taaacı ama SPORA heleki şu dönemde SİYASETLE KARIŞTIRMA KENDİNE OY DEĞİL SENİ SEVDİĞİMİZİ DE KENDİ ELİNLE KAYBETME[/B][/QUOTE]
sen bilnmiyorsun ama ben şunu rahatça söylüyeyim abdullah yigit ne chp li nede mhp li o işini yapmıya çalışıyor.önceden rahmetli muhsini desteklerdi şimdi sanırım siyasetle hiç ilişkisi yok işiyle meşgul. |
Cevap: Bu nasıl talimat Sayın Başbakan?
[QUOTE=threestar58;722932]basbakan sivas,a gelmisken sivas,in kalkinmasi icin cilgin proje sozu,de versey,di[/QUOTE]
bak ya verdi ya duymadınız mı kızılırmağı ak ırmak yapacaklar eğri köprüyü düz köprü. hatta birde yıldız ırmağı ile kızılırmağı birleştirip arada oluşan büyük su birikintisi etrafına villalar konduracaklar.bu arada yeni stat porocemiz de çok çılkın olacakmış. tripleks stat yapacaklar. birinci kat 25 bin kişilik sivassspor için. 2. kat 15 bin kişilik 4 eylül belediye için. son kat da zara ve özel idare için olacakmış 10 bin kişilik düşünüyorlar.. çılgın proce dediğin böyle olur. |
Cevap: Bu nasıl talimat Sayın Başbakan?
muhsin yazicioglu olacakti ki boyle olmazdi
|
Cevap: Bu nasıl talimat Sayın Başbakan?
[QUOTE=58DK;722956]Hala sizin diyo. Ben parti marti savunmuyom! Anla bunu, ben TEK dedigim sey, burda yani bu sayfada siyaset yapilmasin bunu neresini anlamiyonuz???????[/QUOTE]
hayatın kendisi siyaset be kardeşim. futbolun içine girmiş. eğitimin içine girmiş. biz siyasi anlamada güçlü olsaydık küme düşme korkusu yaşamazdık.neden siyasiler işlerine gelince statlara koşuyorlar. neden siyasiler mitinglerinde o ilin atkılarını boyunlarına geçiriyorlar.konu stat projesiyle ilgili bunu da yapacak olan siyasiler. unutmayın ki bu takımı 3. ligde sahipsiz kaldığında alıp buralara taşıyan kişi siyasi bir belediye başkanıydı. |
Cevap: Bu nasıl talimat Sayın Başbakan?
Ya gidin şurdan siyaset yapıp duruyosunuz. İşiniz gücünü başbakana çamur atmak
|
Cevap: Bu nasıl talimat Sayın Başbakan?
[B]Bu sitede çok kurnazlar var.Şu çok bariz belli ki bunların derdi Sivas veya Sivasspor değil.Sadece bu konuyu kullanarak insanların fikirlerini değiştirmek.Yani kirli siyaset yapmak.Bari hangi partiye oy verelim onuda söyleyin.Burada başbakana laf söylüyorsunuzda tarafsız gözle bir bakın bakalım.Adam tokiye talimatı vermiş gerisi toki ve Sivastaki yetkililer arasında olacak birşey.Hiç bir başbakanın ülkedeki bütün projeleri bizzat takip edip problemlerini çözmesi mümkünmü.Bizim yetkililerimiz almasını bilecek.[/B]
|
Cevap: Bu nasıl talimat Sayın Başbakan?
Sayın Başbakanın yaptığı her şey doğrudur!!! kesinlilkle hata yapmaz!! haklısınız 4 defa söz talimat verir.bizim Sıvas halkı basar şak şakı..yerler tabi.o da Sıvas halkının her şeyi yediğini bildiği için her geldiğinde aynı şeyleri tekrar eder..Hiç ŞAŞMAM Bİ DAHA Kİ GENEL SEÇİMLERDE DE AYNI SÖZLERİ TEKRAR EDERSE R.TAYYİP ERDOĞAN..
|
Cevap: Bu nasıl talimat Sayın Başbakan?
Ya ben şunu anlamadım burada siyaset yapmayın diyen bazı rahatsız arkadaşlar siyasi bir erkten stadyum yapılmasını bekleyebiliyorlar. Demekki bu sorun siyasetle çözülecek bir sorun. O yüzden sizler çenenizi kapatında insanlar ilk önce nerede hata yaptıklarını görsünler.
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 05:00. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005