SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Haberler (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   Sivas 'Zengin'leşti (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=32158)

SivasSpor.Com 12.06.2011 23:10

Sivas 'Zengin'leşti
 
[IMG]http://www.sivasspor.com/images/stories//oyuncular/1.kerim.jpg[/IMG]

Transfer çalışmalarında titiz davranan Sivassporumuz Kerim ZENGİN ile anlaştı.

Fenerbahçe patentli olan ve son olarak Karabükspor forması giyen genç oyuncu ile Sivassporumuz iki yıllık sözleşme imzaladı.

Son yıllarda sık takım değiştiren bir görünümde olan genç oyuncunun Sivasspor'da göstereceği performans merak konusu.

mustafa_kavak58 12.06.2011 23:10

Kerim Zengin Sivasspor'da
 
[B]Kerim Zengin Sivasspor'da [/B]

[url=http://resimzade.com/Show.html?i=28968&token=59882][img]http://resimzade.com/Show.html?i=28968&token=59882[/img][/url]



[B]Sivasspor yeni sezon öncesi sürdürdüğü transfer çalışmaları neticesinde bir futbolcuyu daha kadrosuna ekledi.
Kardemir Karabükspor forması giyen Kerim Zengin 2 yıllığına Sivassporla anlaştı. Sağ bek mevkiinde oynayan Kerim Zengin ile ilgili detaylı haberi yarın gazeteniz Hürdoğan'da bulabilirsiniz.[/B]

Kaynak :
[url]http://www.hurdogan.com/?hur=haberdetay&id=7672[/url]

engin2609 12.06.2011 23:14

Cevap: Kerim Zengin Sivasspor'da
 
Bu İyi Haber İnş Ugur kavugu geçer de formayı kapar.

fatih585858 12.06.2011 23:15

Cevap: Kerim Zengin Sivasspor'da
 
Takımımıza faydalı olacağını düşünüyorum. En azından Uğur kavuk'tan 6 yaş daha genç ve daha kaliteli bir oyuncu. Keşke uğur kavuğu gönderip, genç bir tane daha sağ bek alsalar bence daha mantıklı olurdu.

eyuphulagu 12.06.2011 23:26

Cevap: Kerim Zengin Sivasspor'da
 
Uzun zamndır takip ettiğim bir oyuncu..Çok sayıda maçını izledim..Yetenekleri çok olan ama bu yeteneklerini şistenilen seviyede kullanamamış bir oyuncu..Asıl yeri orta sahanın sağı ve şu anda M. Nas ın yeri olan sağ kanattır..F.B. de Ziko zamnında kadroya giren zaman zamn da oynatılan bir oyuncuydu..Genç milli takımlarda 55 defa oynamış bir oyuncu..Abdullah Avcı nın hocalığını yaptığı 19 yaşaltı takımıyla Avrupa Şampiyonasında Final oynamış bir oyuncu..Bundan 7 yıl önce forvetin sapında oynarken son 3-4 yıldır daha çok sağ kanatta oynadı..Karabüksporda da sağ kanatta oynadı..Hücum yönü çok iyi bir oyuncu ama savunma yönü için aynı şeyi söylemem çok zor yine de Rıza Hocanın yardımıyla bu konuda kendini geliştirirse sivasspora çok faydalı olur..Kerim sağ kanadı çok iyi kullanan bir oyuncu..Eğer sakatlık sorunu yaşamazsa sivasspora çok faydalı olabilir..Yapılan transfer en azından sağ kanatta oynayan ve kendini ispatlamaya çalışan bir oyunuya yapıldı..Kerim milli takımlarda ve Ziko döneminde yaptığı patlamayı gittiği diğer takımlarda malesef yapamadı:;inşallah Sivassporda Kerim'i eski günlerindeki gibi görürüz...İnşallah geçmişte yaşadığı sakatlıkları sivassporda yaşamaz...Sivasspora hayırlı uğurlu olsun...

asabibaba 12.06.2011 23:27

Cevap: Kerim Zengin Sivasspor'da
 
fenerden beri seyrettiğim ama bir türlü hak ettiği yeri bulamayan bir oyuncu umarım bizde patlar hayırlı olsun

münihli_58 12.06.2011 23:30

Cevap: Kerim Zengin Sivasspor'da
 
Cok sükür dogru düzgün tanidik yerli transfer. Allah'im sana sükürler olsun..:)

mustafa_kavak58 12.06.2011 23:41

Cevap: Kerim Zengin Sivasspor'da
 
[IMG]http://images.habervitrini.com/haber_resim/Kerim-Zengin-shoots.jpg[/IMG]

FENERBAHCE deyken

[IMG]http://www.ajansspor.com/resim/kerimzengin_antalya_imza.jpg[/IMG]

[IMG]http://media1.ntvspor.net/C/I/46/kerimhbr_0V6T7.jpg[/IMG]

ANTALYASPOR DAYKEN

[IMG]http://www.nethabercilik.com/images/other/kardemir-karabukspor,-antalyaspordan-kerim-zengini-transfer-etti-20100630A30060D8-01.jpg[/IMG]

KARABÜKSPOR DAN SIVASSPOR GELDI

percussıonıst 12.06.2011 23:42

Cevap: Kerim Zengin Sivasspor'da
 
karabükte nasıl oynadıydı arkadslar ben pek takip etmedım ama

terazi 12.06.2011 23:43

Cevap: Kerim Zengin Sivasspor'da
 
Bu arkadasin sivassporda oynamasina sasarim orta sagin sagindada oynayamaz Defansin solundada oynayamaz cunku bu arkadasin gecici bir performansi var
Hadi bakalim simdiden hayirli olsun insallah ben yanilirim

izmirliyigido 12.06.2011 23:45

Cevap: Kerim Zengin Sivasspor'da
 
İyi bir transfer. Sağ kanadı çok iyi kullanan, süratli ve isabetli şutları olan biri. Ayrıca etkili ortaları da var. Bence Sivasspor'a faydası olacak bir futbolcu. Hayırlı olsun.









AYK

adres58 12.06.2011 23:46

Cevap: Kerim Zengin Sivasspor'da
 
Çok şükür iyi bir yan bek geldi.. İnşallah inişli çıkışlı performansını bizde görmeyiz... Ya kötü olsun bir an önce tedbiri alınır yada devamlı oynar da o bölgemize ilaç olur...

mustafa_kavak58 12.06.2011 23:47

Cevap: Kerim Zengin Sivasspor'da
 
[B]Karabüksporda 26 macta forma giymis bir tane asisti var 3 tane sari kart
Toplam 2247 dk oynamis .[/B]

Link:[url]http://www.transfermarkt.de/de/kerim-zengin/leistungsdaten/spieler_8548.html[/url]

57babasivas 12.06.2011 23:49

Cevap: Kerim Zengin Sivasspor'da
 
iyi bi oyuncu kalitesi beli ugurdan iyi oldu kesin artik ugurdanda kurtuluruz ihşallah 2 yari

Divriği58 13.06.2011 00:01

Cevap: Kerim Zengin Sivasspor'da
 
[B]Murat Sözgelmez, Keita, Denis İvanos Kesin olarak takımdan ayrıldı[/B]

57babasivas 13.06.2011 00:03

Cevap: Kerim Zengin Sivasspor'da
 
Kardemir Karabük 26 maçin 25 ilk 11 de oynamiş bu sezon geçen sezonda antalyada 22 maçin 20 ilk 11 de oynamiş 1 sari 1 kırmızı 1 gol atmiş 2008 2009 ibb takiminda 19 maçin 12 ilk 11 de oynamiş 2 sari görmüş 27 2007 2008 sezonunda ibb takimnda 27 maçin 23 ilk 11 4 sari 3 goö atmiş 2006 2007 sezonunda fb takimninda 13 maçin 11 ilk 11 de oynamiş sadece Şampiyonlar Ligi 1 gol atmiş sari ve kırmızı hiç görmemiş 2005 2006 sezonunda fb 2 maç çikmiş 27 dakka kalmiş sahada 2004 2005 sezonunda ise 2. Lig A Ktg. Mersin İdmanyurdu oynamiş 21 maçin 19 ilk 11 oynamiş 9 gol atmiş 1 sari görmüş bütün porofosyener hayatindaki istatistik bukadar oynadi takimlarida yazdim 2005 2006 sezonunda sadsece fb takiminda fortis türkie kupasinda oynamiş 29 dakka

Divriği58 13.06.2011 00:03

Cevap: Kerim Zengin Sivasspor'da
 
[B]Hayırlı olur takımımız adına..İbrahım dağşanı begenmıyordum ben ılk geldııgnde ama bizde çok iyi oynamıştı ilk sezon umarım bu daha iyi olur[/B]

57babasivas 13.06.2011 00:04

Cevap: Kerim Zengin Sivasspor'da
 
2001 2002 2002 2003 2004 2005 sezonlarinda fb a2 kodrosunda oynamiş

elbeylili 13.06.2011 00:25

Cevap: Kerim Zengin Sivasspor'da
 
En azindan ugur kavuktan daha iyi. Sivasimiza hayirli ugurlu olsun. Hosgeldin Kerim

DoomsDay58 13.06.2011 00:29

Cevap: Kerim Zengin Sivasspor'da
 
Kendisini izleme fırsatım olmadı ama yapılan yorumlardan iyi bir sağ bek olduğunu anladım yaşıda genç inşallah Uğurdan daha faydalı olur takımımıza hayırlı olsun.

57 Mehmet 13.06.2011 00:35

Cevap: Kerim Zengin Sivasspor'da
 
hayirli ugurlu olsun kaliteli bir futbolcu,takima büyük katkida bulunacagina cok inaniyorum.hosgeldin kerim zengin

sawyer5892 13.06.2011 00:49

Cevap: Kerim Zengin Sivasspor'da
 
benim bildiğim sağ bek oynuyor ama internette adamın sağ açık ve forvet oynadığı yazıyor bizde ne oynayacak merak ediyorm ama umarım sağ bek oynar forvet ve sağ açığa daha etkii birileri alınır

mucahitbaba58 13.06.2011 01:54

Cevap: Kerim Zengin Sivasspor'da
 
[B]benim dusunceme gore aldigimizin en kotusu olmaliydi ama ne yapalim simdi en iyi ikinci arasinda cok vasat bir transfer politikamiz var[/B]

B.DUMANLI 13.06.2011 04:51

Cevap: Kerim Zengin Sivasspor'da
 
Kerim´in alinmasiyla defans transferi kapanmistir.Sivasspor´a faydasi olurmu bunu ileride görecegiz.Simdi tüm Sivas´lilarin sabirsizlikla bekledigi forvet hatti kalmistir.Yani Sivasspor´un en problemli hatti.Bu oyuncunun Türkiye icerisinden olacak olmasi bu durumu daha ilginc hale getiriyor.Birdetakima o kadar genc oyuncu katildi madem en azindan bir tanesi ilk onbirde oynasin.Gecen yil Ziya´yi kazandik bu yilda bir veya iki oyuncu kazanirsak bize karada ölüm yok ozaman.Forvet hattina yetenekli ve genc birini yurt disindan getirip ,Türk kökenli olmasida ilk planda düsünülerek (böylelikle yabanci hakkimizida öldürmemis oluruz)takima alinmalidir.Bunun icin en ideal ülkeler Almanya ,Fransa ve Hollanda´dir.Haydi yönetim öyle birini alinki Türkiye onun basarisini konussun.

karşıyakalı 13.06.2011 06:55

Cevap: Kerim Zengin Sivasspor'da
 
sevindim iyi bi transfer.en azından ugur kavuktan iyi.inşallah faydalı olur

Besyo_cu 13.06.2011 07:04

Cevap: Kerim Zengin Sivasspor'da
 
[B]En vasat ve berbat transferimizi yaptık sağ kanat yol geçen hanına döner bu adam son yıllarda büyük düşüş içinde yoksa Abdullah Avcı gibi kurt teknik adam böyle bir oyuncuyu bırakmazdı, Karabüksporun beğenmediği adamı biz alıyoruz bu nasıl bir mantık.

Uğur kavuk ve Kerim ikisi aynı anda sağ bekte oynasa yine en çok pozisyonu sağ kanattan veririz.

Şuana kadar yapılan transferler Faty hariç hep hayal kırıklığı ya yönetim bizi hala 2. lig de sanıyor yada düşmemeye oynamayı çok sevdik.[/B]

kakikli 13.06.2011 07:29

Cevap: Kerim Zengin Sivasspor'da
 
sevgili rıza hoca yerli forvet olarak mı aldı acaba!! nitekim alt yapılarda kerim zengin forvet olarak görev yapmıştır.:D
ayrıca ertuğrul arslan'ınsivasspor camiasına yasaklanmasına anlam veremiyorum!!!:mad:

Yusuf Çevik 13.06.2011 07:58

Cevap: Kerim Zengin Sivasspor'da
 
[COLOR="Blue"]Bilgiler için teşekkürler.

inşALLAH Sivasspor`umuza yararlı bir futbolcu olur.[/COLOR]

Kokomo 13.06.2011 08:27

Cevap: Kerim Zengin Sivasspor'da
 
Uğur Kavuğu düşünürseniz Kerim'in ne kadar iyi bir transfer oldugunu anlarsınız ....

eyupk 13.06.2011 09:10

Cevap: Kerim Zengin Sivasspor'da
 
hayırlı olur inşallah yeni transferimiz

ZiDaNe58 13.06.2011 09:24

Cevap: Kerim Zengin Sivasspor'da
 
ilkkez süperlig düzeynde yerli bi oyuncu aldık hayırlı olsun

Respect58 13.06.2011 10:00

Cevap: Kerim Zengin Sivasspor'da
 
[B]2010-2011 sezonu öncesi 2 yıllık anlaşma ile kadromuz kattığımız 1985 doğumlu Kerim, Futbol hayatına Mersin İdman Yurdu’nda başladı. Profesyonelliğe geçiş lisansını Fenerbahçe’ye transfer olduktan sonra alan ve A takımda 2 senede toplam 15 maç forma giyen Kerim daha sonra kiralık olarak Büyükşehir Belediyespor’a transfer edildi. 2 senelik Belediyespor macerasından sonra Antalyaspor’a transfer olan sağ bek 30.06.2010’da kendini Karabükspor’lu yapan sözleşmeyi imzaladı.

Fenerbahçe’ye transfer olduktan sonra bir dönem de Mersin’e kiralanan Zengin, futbola forvet olarak başladığını, altyapıda ve tekrar Mersin’e kiralandığı dönemlerde de forvet mevkisinde görev aldığını kendisiyle yapılan bir röportajda dile getirmişti. Daum döneminde sağ bekle tanışan Kerim’in 2′si ön eleme olmak üzere 3 şampiyonlar ligi maçı tecrübesi de var. Hatta Dinamo Kiev kalesine yolladığı füze hala akıllarda. Mersin İdman Yurdu’nun renklerinin Barcelona’ya benzemesi ve o dönemlerde saçının uzun olması nedeniyle İdman Yurdu taraftarlarının kendisine Ronaldiho lakabını taktıklarını da söyleyen Kerim’in kariyerinde Fenerbahçe forması altında bir de şampiyonluğu bulunuyor. Henüz A milli formayla tanışamamış olsa da Genç Milli Takımlar’da özel maçlar da dahil 60’ın üzerinde maça çıkan Kerim’in son durağı Karabükspor oldu.

Karabükspor formasını ilk kez ligin 1.haftasında evimizde oynadığımız Manisaspor maçında giydi Kerim Zengin. Üst üste 20 maça ilk 11 başladı ve bu maçlarda 90 dakika forma giydi. Gösterdiği performansla sağ bekin değişilmez ismi haline geldi. 13 Şubat 2011 tarihinde oynayacağımız Kasımpaşa maçı öncesi antrenmanda sakatlanan Kerim’in sahalara dönmesi 1 ayı buldu. Onsuz oynadığımız 4 maçta 2 galibiyet 1 beraberlik ve 1 mağlubiyet almamız olumlu bir tablo oluştursa da Kerim’in yokluğunu çok hissettik. Tam sakatlıktan çıktı dediğimiz anda bu kez de Bursaspor maçının 66.dakikasında sakatlanan Kerim, Eskişehirspor, Gaziantepspor, Bucaspor ve Büyükşehir Belediyespor maçlarında takımdaki yerini alamadı. 2.sakatlık döneminde yokluğunu iyice hissettiğimiz Kerim’in yerini doldurmakta bayağı zorlanan teknik ekibimiz o bölgede farklı oyuncular denese de pek verim alamadı. Alternatifi olmayan genç oyuncu 30.hafta evimizde oynadığımız Sivasspor maçının 70.dakikasında oyuna girerek tekrar takımdaki yerini aldı ve son 4 hafta maçlara ilk 11 başlayıp 90’ar dakika forma giydi.

Toplamda oynadığı 26 maçta ayakları yere basan bir oyuncu görüntüsü çizen, sağ kanadı iyi kullanan, defansın göbeğinde oynayan oyunculara yardımcı olan, her futbolcuda olduğu gibi zaman zaman aksasa da görevini en iyi şekilde yerine getirmeye çalışan, senenin en iyi transferlerinden diyebileceğimiz Zengin, iyi niyetli futboluyla ve gördüğü 3 sarı kartla sezonu tamamladı.[/B]

[URL="http://www.kirmizimavi.org/2011/06/03/4-sezon-sonu-degerlendirmesi-kerim-zengin/"]http://www.kirmizimavi.org/2011/06/03/4-sezon-sonu-degerlendirmesi-kerim-zengin/[/URL]

HALIL 13.06.2011 10:17

Cevap: Kerim Zengin Sivasspor'da
 
ohhhhh beeeeeeeeeee kesin mi ? sonunda iyi tanidigimiz bir yerli oyuncu alindi ugur kavuk out kerim zengin in:D

hayirli ugurlu olsun


hurdogandan baska hic bir yerde duymadim?

ayazoğlu 13.06.2011 11:17

Cevap: Kerim Zengin Sivasspor'da
 
Kerim çok iyi oyoncu Sivasspor'da kendini gösterecek

58ToPraK58 13.06.2011 12:26

Cevap: Kerim Zengin Sivasspor'da
 
Bu oyuncu hakkında pek bilgim yok. İnşallah Sivasspor'umuza faydalı olur ve başarısız günleri bir daha yaşamayız.

Mamadou Diallo 13.06.2011 12:30

Cevap: Kerim Zengin Sivasspor'da
 
iyi iyi çok iyi transfer Uğur'dan bin kat iyidir.

furky.b 13.06.2011 12:32

Cevap: Kerim Zengin Sivasspor'da
 
Super haber.
Gercekten sevindim..
Ugur kavuka muhtac degiliz artik. :)
Kendisinin yanilmiyorsam dinamo kiev e uzaktan golu vardi..
Insallah takimimiza faydali olur.
Tebrikler yonetim !!

Respect58 13.06.2011 12:57

Cevap: Kerim Zengin Sivasspor'da
 
[B]Bu adamı izlemedim ama şu ana kadar okuduğum ve duyduğum şeyler çok olumlu bir profil oluşturdu.Sanırım sağ bek sorununu çözdük.İyi transfer.Karabüklü arkadaşların dediğine göre Gaziantepte ilgileniyormuş..Hayırlı olsun..Şimdi sırada çok iyi bir sağ açık olduğunu düşünüyorum..[/B]

hakiki 13.06.2011 13:45

Cevap: Kerim Zengin Sivasspor'da
 
hayırlısı olsun İNŞALLAH faydalı olur takımımıza...

yigido_ersin58 13.06.2011 14:15

Cevap: Kerim Zengin Sivasspor'da
 
ıyı oldu bu adam en azından fb altyapılı ıyıdr ugurdan ıyı olur tahmınımce transfer polıtıkamız bank asya duzeyınde faty harıc bnko 11 lik oyuncu lazım bıze


WEZ Format +2. Şuan Saat: 06:22.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005