![]() |
Sivasspor Kulübü Açıklama Yaptı
Sivasspor Kulübü son gelişmelerle ilgili olarak resmi internet sitesinden açıklama yaptı.
[B]Tertemiz geçmişi ile bugüne kadar hiçbir şaibeye karışmayan kulübümüzün son olaylarla ilgili durumdan alnının akı ile çıkacağından en ufak bir endişemiz yoktur. Sivasspor Kulübü olarak gelişmeleri yakından takip ediyoruz. Hukuka ve hukukun üstünlüğüne olan güvenimiz tamdır. Hukuka ve kurallara saygılı bir Kulüp olarak Başkanımızın ve Kulübümüzün aklanarak çıkacağına yürekten inanıyoruz. Kulübümüz yeni sezon hazırlıklarına ve transfer çalışmalarına eskiden olduğu gibi aynı hızla devam etmektedir. Kamuoyuna saygı ile duyurulur.[/B] Sivasspor Kulübü Yönetim Kurulu |
Cevap: Sivasspor Kulübü Açıklama Yaptı
en dogru aciklama kim yazdiysa helal olsun
ama ya guclu bir iftira atsalar sucsuz oldugumuz halde bizi suclu gosterbilirler mi mesela :confused: vallaha aklima 1001 turlu sey geliyor |
Cevap: Sivasspor Kulübü Açıklama Yaptı
Böyle zamanlarda gerçek Sivassporlular ortaya çıkacaktır.
İlk haberin (Sivassporda şok) yorumuna Mecnun Başkanın 4 işareti yaptığı fotoğrafı 2. yorum olarak koyan arkadaşı (calipso)tanıyan varmı acaba? Adam yememiş içmemiş böyle bi haber beklemiş herhalde. Elinin altında mı duruyordu o fotoğraf... Sivasspor sitesine hemen o fotoğrafı yapıştırınca ne kazandın yada buna nasıl müsade ediliyor anlayamadım ilgililere duyurulur. Allahın izniyle hiç bir şey çıkmaz bu işten.... |
Cevap: Sivasspor Kulübü Açıklama Yaptı
KEŞKE bütün takımlar SİVASSPORUMUZ kadar tertemiz olsa buligde tertemiz olur.son maç FB ile oynanmamış olsaydı adımız böyle kirli işlerle anılırmıydı ?birileri şampiyonluğu katbetmenin acısıyla fb eskişehir sivası düşman takım ilan etmiş ve siyasi güçlerini devreye sokmuşlardır ihbar etmişlerdir herkes önce gö...ki kazığı çıkartsın sonra başkalarının gözündeki çapaklarla uğraşsın herkes layık olduğunu yaşayacak .
|
Cevap: Sivasspor Kulübü Açıklama Yaptı
sıvasda yasıyan arkadaşlar burda atıp tutacagınza gıdın emnıyetın onune bagırın çagırın yapın bışeyler boşa yazıp tutmayın sızın yazdıklarınızı ancak ben okuyorum baska arkadaşlar okuyor
|
Cevap: Sivasspor Kulübü Açıklama Yaptı
Ey yönetim bu saaate kadar nerdeydiniz de açıklamayı yeni yapıyorsunuz ? Fenerbahce taraftarını sokağa döktürdü, eskişehir saatler öncesinden açıklama yaptı siz yeni açıklama yapıyorsunuz. Uyumayın hala durumun farkında değilsiniz !!!
|
Cevap: Sivasspor Kulübü Açıklama Yaptı
[QUOTE=tskfn;729087]Ey yönetim bu saaate kadar nerdeydiniz de açıklamayı yeni yapıyorsunuz ? Fenerbahce taraftarını sokağa döktürdü, eskişehir saatler öncesinden açıklama yaptı siz yeni açıklama yapıyorsunuz. Uyumayın hala durumun farkında değilsiniz !!![/QUOTE]
kardesim gec olsun guc olmasin |
Cevap: Sivasspor Kulübü Açıklama Yaptı
[QUOTE=dogan5880;729080]sıvasda yasıyan arkadaşlar burda atıp tutacagınza gıdın emnıyetın onune bagırın çagırın yapın bışeyler boşa yazıp tutmayın sızın yazdıklarınızı ancak ben okuyorum baska arkadaşlar okuyor[/QUOTE]
Neye göre yapalım hak var nizam var adamlar 8 aydır teknik takiptelermiş elimizzdeki neye göre gidelim? Elimizde bir belge olsa hiç durmazdık zaten b bile ayaklanmadı Allah korusun ya haklılarsa sadece şüpheliler var 50 kişi var gözaltında olan elbet her şey ortaya çıkacak klubumuzun tertemiz olduğu da.:mad: |
Cevap: Sivasspor Kulübü Açıklama Yaptı
rıza çalımbay'a
mehmet yıldız'a büyük başkan mecnun otyakmaz'a GÜ-VE-Nİ-YO-RUM ÇÜNKÜ BEN SİVASSPORLUYUM. |
Cevap: Sivasspor Kulübü Açıklama Yaptı
çok şükür açıklama yapmışlar. ben davanın bitmesini bekliyorlar sanıyordum (!)
bir de bu olaylara gaziantep'in adı nasıl karışmamış onu merak ediyorum. türkiyede en şaibeli takım hangisidir diye sorsanız türkiyenin yarısı fenerbahçe gerisi de gaziantep der. 21 nisandan sonraki yeni kanundan sonraki maçlar takibe alındı deniyor, bir de 1 yıllık soruşturma var deniyor. biraz bilgi karmaşası var.. bir de sivasspor olarak çok şansız takımız hakikaten. ligin son maçını biz oynayacağız, şampiyonu biz belirleyeceğiz, türkiye sivasspor'u seyredecek diyorduk. hakikaten türkiye sivassporu izliyor. çok üzücü.. |
Cevap: Sivasspor Kulübü Açıklama Yaptı
şike yok siyasi baskı var verilen sözler var kuyrukacısı var
|
Cevap: Sivasspor Kulübü Açıklama Yaptı
Baskana yazik olmus. Ama baskanda sivas'a yazik etti.
Benim Mecnun Otyakmaz ismine saygim var ama Sivasspor ismine sevdam var. Bu konuda mecnun baskan sucsuz cikabilir yalnız arastirilmasi gereken baska seylerde var. Basta bu yeni 2. Baskan Husnu Eken'i is adamlari icinde taniyan yok. Soyle taniyan var Aziz Yildirimin bir sirketinde genel mudur olarak calisiyormus. Ve su andaki sahip oldugu sirketinde asil sahibi aziz yildirim ve bu adam sivassporumuzda 2 baskan. Mecnun Baskan degisime gitti ama bu degisim sivas'tan sivaslidan yana olmadi fenerbahce ve aziz yildirimdan yana oldu. Haberlerin hepsini dinledim ve mecnun baskanla ilgili tek bir sey duydum sivas fener macindan once bir aracla 2,5 milyon dolar aziz yildirim tarafindan gonderilmis buyuk ihtimal stadi komple sattigimiz icin bunun parasidir bisey cikmaz. Ancak aydin olgun peker, apdullah, bulent, ali kiratli ve bir cok isim mecnun otyakmazin etrafinda olan kisiler bunlara bulent uygun mehmet yildiz ve korcanida eklersek mecnun baskanin basi agriyacak gibi. Ayrica fotograftaki hareketini macin sonucu olarak dusunmuyrum. Yanliz mecnun baskan basini iki elinin arasina koyup dusunmeli. Bu olaylarda sivassporun sivaslinin zerre jadar sucu yoktur. Tamamen mecnun baskanin ikili iliskilerinden kaynaklanan bir durum. Sivas 2 temmuz lekesini sivassporla silmeyi basardi. Bu lekeyi sucsuzlugumuzla sileriz ama izi mutlaka kalacak. Fenerbahcenin arka bahcesi demek istemiyorum ancak gercekten arka bahcesi olduk. Bundan sonra mecnun baskanla olan butun fener bahce maclarimiz sahibeli olacaktir. Sivasspor'u artik yeni bir donem bekliyyor. |
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 05:45. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005