![]() |
Zara'da, Nevşehir hazırlıkları
[url=http://resimzade.com/Show.html?i=33820&token=52127][img]http://resimzade.com/Show.html?i=33820&token=52127[/img][/url]
[B]Kömürlüoğlu "Emin adımlarla gidiyoruz"[/B] BAL ligi temsilcilerimizden Zara Belediyespor hafta sonu Nevşehir Gençliksporu konuk ediyor. Çalışmalarını müsabakanın oynanacağı Korgeneral Ahmet başyurt stadyumunda yaptıklarını belirten başarılı teknik direktör Ahad Kömürlüoğlu, deplasmanlarda aldığımzı galibiyetler serisine Zara'dan devam etmek istediklerini belirterek, "Gücümüz ortada, çok çalışıyor ve karşılığını da görüyoruz. Futbolcu kardeşlerimizin azimleri ve istekleri üst seviyede, bu seviyeyi düşürmeden içeri dışarı demeden tüm karşılaşmalardan galibiyetle ayrılmak istiyoruz. Bunu deplasmanlarda başardık. Evimizdeki karşılaşmanın ilk galibiyetini de Zara'da alıp hedefimize emin adımlarla gitmeyi istiyoruz" dedi. [B]Ateş : "Taraftarlarımızın desteği ile kazanacağız"[/B] Pazar günü Zara'da yapılacak karşılaşmaya tüm sporseverleri davet eden Sportif Direktör Mustafa Ateş, "Deplasmanlarda puan kaybımız olmadı, bundan sonra içeride de puan kaybetmek istemiyoruz. Bu karşılaşmaya seyirci desteğimiz arkamıza alarak, yolumuza devam etmek istiyoruz. Sivas ve Zara'da bulunan tüm sporseverleri stada bekliyoruz" dedi. [B]Karşılaşma Zara'da oynanacak [/B] Grup 4.sü olan temsilcimiz Zaraspor'un, grupta 8 puanla 6. sırada bulunan Nevşehirspor Gençlik karşılaşması Zara Korgeneral Ahmet Başyurt stadyumunda 27.11.2011 Pazar günü saat 13.30'da başlayacak. Zara Belediyespora ile grup sonuncusu ve galibiyet yüzü görmeyen Şirin Kırşehirspor deplasmanına giden İl Özel İdarespora başarılar diliyoruz. |
Cevap: Zara'da, Nevşehir hazırlıkları
[B][I]Zara Belediyespor'a başarılar dilerim,Deplasmanda puan kaybı yaşamadı bu başarısını kendi sahasında da devam ettireceğinden eminim.
Nekadar doğru bilmiyorum ama bundan sonra Zara Belediyespor iç saha maçlarını Zarada oynayacakmış, Nedeni TFF nin Sivas takımlarının maçlarını çoğunlukla aynı güne ve aynı saatlere denk getirmesi. Sivası temsil eden tüm takımlarımıza başarılar dilerim.[/I][/B] |
Cevap: Zara'da, Nevşehir hazırlıkları
[B]Evet ne kadar doğru bende bilmiyorum ama hafta sonu Zara Belediye Başkanı Hüsamettin Gürsoy'un Sivas'tan karşılaşma öncesi Zara'ya taraftar götüreceği söylentileridir.:)[/B]
|
Cevap: Zara'da, Nevşehir hazırlıkları
zara sporumuza canı gönülden başarılar diliyoruz
|
Cevap: Zara'da, Nevşehir hazırlıkları
zarayı tebrik ediyorum. Bu karşılaşmadan da galip ayrılacağına inanıyorum. Ahad hocayı tebrik ediyorum.
Ahad hocam, seninle İstanbuldan BJK-Sivas maçı dönüşünde Bolu Gerede yolunda sabaha karşı 8 saat otobüsün içinde mahsur kalmıştık ali şahin otobüs şöforu sen ve ben 1 tanede futbolcunuz vardı hatırlarsan :) |
Cevap: Zara'da, Nevşehir hazırlıkları
[QUOTE=kaptann58;752771]zarayı tebrik ediyorum. Bu karşılaşmadan da galip ayrılacağına inanıyorum. Ahad hocayı tebrik ediyorum.
Ahad hocam, seninle İstanbuldan BJK-Sivas maçı dönüşünde Bolu Gerede yolunda sabaha karşı 8 saat otobüsün içinde mahsur kalmıştık ali şahin otobüs şöforu sen ve ben 1 tanede futbolcunuz vardı hatırlarsan :)[/QUOTE] [B]Pazar günü Zara'ya gidelim dayı... Nevşehirspor Gençlik karşılaşması, izlenmesi gereken bir müsabaka... Eğer duyumlar doğru olurda, Sivas'tan Zara'ya otobüs kaldırırlırsa, ciddi tarftar desteğinide yanında görür gibi, Zara Belediyespora başarılar... [/B] |
Cevap: Zara'da, Nevşehir hazırlıkları
[B]ağbi sendeki bu spor aşkına şapka çıkarıyorum emeğine eline sağlık..:) ağbi bizide götürsene zaraya şişmannn gelirse :D bide mangal yakarız hani yolda :D[/B]
|
Cevap: Zara'da, Nevşehir hazırlıkları
[QUOTE=cücü baba;752855][B]ağbi sendeki bu spor aşkına şapka çıkarıyorum emeğine eline sağlık..:) ağbi bizide götürsene zaraya şişmannn gelirse :D bide mangal yakarız hani yolda :D[/B][/QUOTE]
[B]Nasip olursa, 11.30 da hareket edip, 12.00 ile 13.30 arası, Zara çarşısındayız :) Gelirseniz 11.30 gibi Sivas'tan çıkıyorum:) Ciddi söylüyorum gelecek iseniz Şenol ustam ve Suat ustamı da al; benimde yanımda bir arkadaş olacak, 5 kişi oluruz. Gelsenizde gelmesenizde ben arabayla gidiyorum:)[/B] |
Cevap: Zara'da, Nevşehir hazırlıkları
Rallim58'den alıntı :
Nasip olursa, 11.30 da hareket edip, 12.00 ile 13.30 arası, Zara çarşısındayız:) Gelirseniz 11.30 gibi Sivas'tan çıkıyorum :) Ciddi söylüyorum gelecek iseniz Şenol ustam ve Suat ustamı da al; benimde yanımda bir arkadaş olacak, 5 kişi oluruz. Gelsenizde gelmesenizde ben arabayla gidiyorum...:) [B]Ağbi tşk. ederiz ama sanırım bi ben varım her zamanki gibi ekildim :D şişmanı biliyon yarın başına getirip tekmeyi vurur...:D sana iyi yolculuklar inş. kazanırsınız...[/B] |
Cevap: Zara'da, Nevşehir hazırlıkları
[B][I]Zara Belediyespor 27'inci dakika da Serdar'ın attığı golle ilk yarıyı 1-0 önde tamamladı.
4 Eylül Belediyespor'da ilk yarıyı 1-0 önde tamamladı.[/I][/B] |
Cevap: Zara'da, Nevşehir hazırlıkları
Zara Belediyespor 3 - 1 Nevşehirspor Gençlik maç sonucu tebrikler zarasporumuza
|
Cevap: Zara'da, Nevşehir hazırlıkları
[QUOTE=zaralı19;753163]Zara Belediyespor 3 - 1 Nevşehirspor Gençlik maç sonucu tebrikler zarasporumuza[/QUOTE]
tebrikler ahad hoca ve zaraspora,insallah seriyi surdururler |
Cevap: Zara'da, Nevşehir hazırlıkları
teselli oldu bize
|
Cevap: Zara'da, Nevşehir hazırlıkları
[QUOTE=zaralı19;753163]Zara Belediyespor 3 - 1 Nevşehirspor Gençlik maç sonucu tebrikler zarasporumuza[/QUOTE]
gardaş maç 4 1 bitti |
Cevap: Zara'da, Nevşehir hazırlıkları
[QUOTE=mm1970;753182]gardaş maç 4 1 bitti[/QUOTE]
iddaa sitesinde öyle yazıyordu sonra değiştirmiş |
Cevap: Zara'da, Nevşehir hazırlıkları
zara spora başarılarının devamını dilerim
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 11:12. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005