SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Maçlar (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Trabzon maçının biletleri satışta (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=33189)

sivaslıadem 27.11.2011 17:59

Trabzon maçının biletleri satışta
 
süper ligin 13. Haftasında sivassporun trabzonsporu konuk edeceği maçın biletleri kongre müzesi bahçesindeki bufede satılmaya başladı

Kale arkası ve misafir tribün 5 lira

Maraton biletleri 10 liradan

VIP biletleri ise 15 liradan satılmaya başladı

Karşılaşma 2 Aralık Cuma günü saat 20.00de başlayacak

infial§ 27.11.2011 18:21

Cevap: TRABZON MAÇININ BILETLERI SATIŞTA
 
bı sezon boyunca beklediğimiz maç,ölmek var susmak yok ,-30 derece olsa da stadyumdayız.

poolat58 27.11.2011 18:26

Cevap: TRABZON MAÇININ BILETLERI SATIŞTA
 
bu maçta susan haindir.....!!!

tavatir 27.11.2011 18:40

Cevap: TRABZON MAÇININ BILETLERI SATIŞTA
 
Yav arkadaşlar abartmayın isterseniz. 3 puan değerinde bir lig maçı. Umarım kazanırız ve rahatlarız.

poolat58 27.11.2011 18:59

Cevap: TRABZON MAÇININ BILETLERI SATIŞTA
 
arkadaşım bilmedğin şeyler...adamlar her ortamda bizi aşağılamak için kendilerini heba ediyorlar...onlar bağırsın biz dinleyelim mi...şehir dışında kalanlar bunu daha iyi anlar...

sivasfutbol 27.11.2011 20:07

Cevap: TRABZON MAÇININ BILETLERI SATIŞTA
 
ben bu maça 2 oglumla gidecegim sivasıma destek olacagım..

serkankeskin 27.11.2011 20:58

Cevap: TRABZON MAÇININ BILETLERI SATIŞTA
 
süper lige ilk çıktığımız yıllarda trabzonu devamlı yeniyorduk şampiyonluğa oynamamızda adamların zoruna gitti o olaylı maç ise işin tuzu biberi oldu.son bir kaç yıldır sivas kötü durumda olduğu için rahat galibiyetler aldılar ve havalarından geçilmiyor.şimdi kazanma sırası sivas ta.yeterki takım gerçek futbolunu oynasın ve taraftar stadı doldurup 90 dakika susmasın.ben istanbul da yaşıyorum , bu maç pazar günü oynansaydı gelmeyi düşünüyordum ama sivas takilerin stadı dolduracağından eminim çünkü bu maçı kazanmamız dirilişimiz olacak.allah yardımcımız olsun.

KaanK 27.11.2011 21:10

Cevap: TRABZON MAÇININ BILETLERI SATIŞTA
 
[B]25 nisan 2009da ağlattığımız gibi bu lazları bir daha ağlatma zamanı......[/B]

antik58 27.11.2011 21:14

Cevap: TRABZON MAÇININ BILETLERI SATIŞTA
 
Bari bu maç dolsun stadımız sokakta gezmek kahvede ızlemek yok hava soğuk diye dert etmesin kimse statda herkes bağırırsa yerinde durmazsa SİVASSPORumuzunda galibiyetiyle YANAR ORTALIK...

KaanK 27.11.2011 21:27

Cevap: TRABZON MAÇININ BILETLERI SATIŞTA
 
[QUOTE=tavarih;753185]Yav arkadaşlar abartmayın isterseniz. 3 puan değerinde bir lig maçı. Umarım kazanırız ve rahatlarız.[/QUOTE]

[B]ya hocam kusura bakma da nedense hep iyiniyet gösteren taraf biz oluyoruz abartmıyoruz ama görüyoruz abartmayınca ..ts etmediği küfür kalmıyor bize yapmadıkları kalmadı ama biz hep abartmayalım centilmen olalım diyoruz ..yok öyle bir dünya ..Abartmaksa abartmak düşmanlıksa düşmanlık ..Adamlık hakedene yapılır ki bunu bir çok kez yaptık ama ts-kayseri-antep üçlüsü adamlıktan nasibini almadığından gerek yok bunlara hocam ..bunlardan bize dost olmaz [/B]

DOGU_BEY 27.11.2011 22:02

Cevap: TRABZON MAÇININ BILETLERI SATIŞTA
 
[B]Allah izin verirse cuma günü maçta olacağım inşallah...Ve boğazım yırtılana kadar bağırıp takımımıza destek vereceğim...Ne zamandır bu maçı bekliyorum...Bu hafta bjkden ilk tokadı yediler, ikinciyi de biz öyle bir vuralım ki şunlara uzun süre kendine gelemesinler...Zira bizden aldıkları yenilgiler sonrası onlar için hep sürünme dönemi başlamıştır inşallah bu hafta da böyle olacak...[/B]

burak58as553 27.11.2011 22:51

Cevap: TRABZON MAÇININ BILETLERI SATIŞTA
 
Keske Sivas'ta olup bu maca gidebilseydim :/ Ama bende Tv karsısında takımıma destek verecegime sizin karsınızda söz veriyorum..

sivaslıadem 27.11.2011 23:08

Cevap: TRABZON MAÇININ BILETLERI SATIŞTA
 
bu stad ne soğuk günlerde doldu henüz ortalıkta kar da yok zaten cuma akşamı bir de hafta içi çalışanlar için işe gitme bahanesi de yok
Gerekirse stadyumun dışından bağırak sığmadığımızı cümle aleme gösterek de 35 bine ikna edek herkesi başta trabzonlu eski tokı başkanını
Hem de şu takıma hak ettiği değeri gösterelim

KaanK 28.11.2011 00:17

Cevap: TRABZON MAÇININ BILETLERI SATIŞTA
 
[QUOTE=DOGU_BEY;753218][B]Allah izin verirse cuma günü maçta olacağım inşallah...Ve boğazım yırtılana kadar bağırıp takımımıza destek vereceğim...Ne zamandır bu maçı bekliyorum...Bu hafta bjkden ilk tokadı yediler, ikinciyi de biz öyle bir vuralım ki şunlara uzun süre kendine gelemesinler...Zira bizden aldıkları yenilgiler sonrası onlar için hep sürünme dönemi başlamıştır inşallah bu hafta da böyle olacak...[/B][/QUOTE]

[B]hocam bunlara 2009da yaşattığımız kabusun etkisini hala yenemediler...dediğin gibi bu hafta bunlara bir vurursak sonun başlangıcı olur onlar için. Ama bu lazların bizim camia için ne ifade ettiğini rıza hocanın farkında olması ve oyunculara aşılaması lazım ekstra hırs ekstra azim lazım..Taraftara da çok iş düşüyor bu maç belki de taraftara en çok ihtiyaç duyduğumuz maç olacak.. -35teki maçta full çekmiştik, nisan 2009daki maçta tek kişilik boş yer yoktu ..Bu maçta da inanıyorum bir hezimet daha yaşatıcaz bunlara...Bunların bize yaptıklarını cümle alem biliyor bu yüzden bu maçta hiç bağırmadığımız kadar bağırmamız , takımımıza destek olmamız lazım [/B]

Sivasspor 3G 28.11.2011 08:49

Cevap: TRABZON MAÇININ BILETLERI SATIŞTA
 
Maç önemli Trabzonspor Sivasspor. Bilet fiyatı bir sigara parsı değil. Ama stat yine dolmayacak kale arkaları boş kalacak maraton ve Vıp'te yer yer boşluklar. Şİmdiden olacağı söyleyelim. Şehir takımına sahip çıkmıyor. Cuma akşamı güzel bir gün. Ertesi gün tatil. O akşam Sivas'ta maçtan başka daha güzel ne var biri yazsın bana.

DoomsDay58 28.11.2011 10:34

Cevap: TRABZON MAÇININ BILETLERI SATIŞTA
 
5-10 Tl ye bilet satılıyor bari bu maçta o stad dolsun hadi istanbuldaki hayırsız taraftarı geçtik bari sivasta boş koltuklar olmasın, 5 tl yani sigara parası bile değil.

Del Piero 28.11.2011 12:08

Cevap: TRABZON MAÇININ BILETLERI SATIŞTA
 
saldırın durmadan bu taraftar arkanızda herzaman sivasa rahat yok 4 eylülde trabzona koymadan

sinan-58 28.11.2011 12:17

Cevap: TRABZON MAÇININ BILETLERI SATIŞTA
 
Bu maçta susanı allah affetmez senenin en önemli maçlarından birisi

falcon58 28.11.2011 12:25

Cevap: TRABZON MAÇININ BILETLERI SATIŞTA
 
bu macın affı yok herturlu almalıyız...bunlarada oyle misafirperverlik filan yapılmasın kısasa kısas.Bizlere nasıl davranıyorlarsa karsılıgını oyle alacaklar.ALAYINA İSYAN ALAYINA GİDER...

HababamHa 28.11.2011 14:31

Cevap: TRABZON MAÇININ BILETLERI SATIŞTA
 
Bu fiyatlara karşı bu maçtada stad dolmazsa söyleyecek fazla söz yok demekyir

58 SiVaSıM 58 28.11.2011 15:46

Cevap: TRABZON MAÇININ BILETLERI SATIŞTA
 
O BÜYÜK GÜN GELDİ ÇATTI ÖLMEK VAR SUSMAK YOK !!!!!1 ÖLENE KADAR GIRTLAĞIMIZ PATLAYANA KADAR SİVAS DİYE BAĞIRACAZ!!!! gelin bakalım 1 senedir bekliyoruz geliiiiiiiiiiiiiin !!!!!!!!!!!!!!!!!

kağanhan58 28.11.2011 22:47

Cevap: TRABZON MAÇININ BILETLERI SATIŞTA
 
GEREKİRSE DÜKKANI KAPATIP GİDECEĞİM BU MAÇA!!!

Sivas_SporLu58 28.11.2011 23:17

Cevap: TRABZON MAÇININ BILETLERI SATIŞTA
 
dikkat edinde tribünleri lazlara satmasınlar

58nur58 29.11.2011 09:14

Cevap: TRABZON MAÇININ BILETLERI SATIŞTA
 
bayan taraftarlar baylardan guzel destek veriyor bagiriyor :D haydin bayanlar evde oturmayin mac gunu oyuncular belki sizlerden utanir maci kazanirlar :D

Rallim58 29.11.2011 13:10

Cevap: TRABZON MAÇININ BILETLERI SATIŞTA
 
[QUOTE=Hedef58;753275]Bu fiyatlara karşı bu maçtada stad dolmazsa söyleyecek fazla söz yok demekyir[/QUOTE]

[B]İzmir'den GüVeN bu maç için geliyor.:)

Sivas'ta yaşayıp, gelmeyenlere (geçerli mazereti olanlar hariç) söyleyecek bir şey bulamıyorum...

Bir gün uyandıklarında, çok şeyi kaybettiklerinin farkına varacaklar ama o zaman da iş işten geçmiş olacak. (Allah o günleri göstermesin)...[/B]

mahser 29.11.2011 13:46

Cevap: TRABZON MAÇININ BILETLERI SATIŞTA
 
ulan su acemı turubunculugumuz benı gulduruyor bır yıldır beklıyormusuz bu macı hemen kendımıze dusman edınıyoruz bazı takımları atar tutar yapıyoruz hemen kendımıze kanka takımlar buluyoruz trabzon dakı futbol kulturunun turubun kulturunun yarısı sıvas ta olsun sıvasspor bambaska bır takım olurdu gecen sene adamlar bıze plaka yaptılar bu mactada trabzon seyırcısı kendılerıne ayrılan yerı doldururlar ordakı butun sıvassporluları sustururlar ve muhtemelen bızı yener gıderler GERCEKLERI GORUN ARTIK ....... MAHŞER/SIVAS

KaanK 29.11.2011 14:03

Cevap: TRABZON MAÇININ BILETLERI SATIŞTA
 
[QUOTE=mahser;753469]ulan su acemı turubunculugumuz benı gulduruyor bır yıldır beklıyormusuz bu macı hemen kendımıze dusman edınıyoruz bazı takımları atar tutar yapıyoruz hemen kendımıze kanka takımlar buluyoruz trabzon dakı futbol kulturunun turubun kulturunun yarısı sıvas ta olsun sıvasspor bambaska bır takım olurdu gecen sene adamlar bıze plaka yaptılar bu mactada trabzon seyırcısı kendılerıne ayrılan yerı doldururlar ordakı butun sıvassporluları sustururlar ve muhtemelen bızı yener gıderler GERCEKLERI GORUN ARTIK ....... MAHŞER/SIVAS[/QUOTE]

misafir takım bileti alalım mı kardeşim mazallah biter falan bulamazsın sonra ????

poolat58 29.11.2011 16:37

Cevap: TRABZON MAÇININ BILETLERI SATIŞTA
 
[QUOTE=mahser;753469]ulan su acemı turubunculugumuz benı gulduruyor bır yıldır beklıyormusuz bu macı hemen kendımıze dusman edınıyoruz bazı takımları atar tutar yapıyoruz hemen kendımıze kanka takımlar buluyoruz trabzon dakı futbol kulturunun turubun kulturunun yarısı sıvas ta olsun sıvasspor bambaska bır takım olurdu gecen sene adamlar bıze plaka yaptılar bu mactada trabzon seyırcısı kendılerıne ayrılan yerı doldururlar ordakı butun sıvassporluları sustururlar ve muhtemelen bızı yener gıderler GERCEKLERI GORUN ARTIK ....... MAHŞER/SIVAS[/QUOTE]

güzel kardeşim senin provakator olduğunu hissettim nedense ???sen sivasspor taraftarı olduğuna emin misin???bizi yerde yere vurmuşsun resmen. o kadar çok seviyorsan trabzonu onu tut.madem bizden çok iyiler...

DOGU_BEY 29.11.2011 22:19

Cevap: TRABZON MAÇININ BILETLERI SATIŞTA
 
[B][QUOTE=mahser;753469]ulan su acemı turubunculugumuz benı gulduruyor bır yıldır beklıyormusuz bu macı hemen kendımıze dusman edınıyoruz bazı takımları atar tutar yapıyoruz hemen kendımıze kanka takımlar buluyoruz trabzon dakı futbol kulturunun turubun kulturunun yarısı sıvas ta olsun sıvasspor bambaska bır takım olurdu gecen sene adamlar bıze plaka yaptılar bu mactada trabzon seyırcısı kendılerıne ayrılan yerı doldururlar ordakı butun sıvassporluları sustururlar ve muhtemelen bızı yener gıderler GERCEKLERI GORUN ARTIK ....... MAHŞER/SIVAS[/QUOTE]

belki içlerinde sen de olursun belli mi olur?

sen böyle ön yargılı konuşmaya devam ettikçe tribün kültürü de oluşmaz başarı da gelmez...düşman kazanma derdinde değiliz çünkü bazıları bizi çoktan düşman ilan ettiler bile, sen hangi dünyada yaşıyorsun?

doğru,trabzondaki taraftar ve futbol kültürü belli bir seviyede, belki bizden ileride de olabilirler...yalnız unuttuğun birşey var lig başladaı başlaylı her sezon bu ligde olan fb, gs , bjk ve a.gücüdür yani ts de aynı bizim gibi önce alt liglerden 1.lige çıkıp başarılar kazanmıştır...bu işler ha deyince olmuyor hele ki böyle bırakın bu işleri şöyle olmaz böyle olmaz demekle hiç olmuyor....bazı maçlar vardır, taktik-teknik ve mantık 2.planda kalır, yürekle kazanılır...cuma günü 4-5 eksikle de çıksak yüreğimizi ortaya koyarsak bu maçı alırız ve ts yi de senin gibi düşünenleri de yollarız bol oksijen almaya...[/B]

GuVeN 30.11.2011 02:03

Cevap: TRABZON MAÇININ BILETLERI SATIŞTA
 
Sakatlar bir mucize olsada yetişebilse dıye cok dua edıyorum. Özellıkle Eneramo ve Grosicki bu macta kesınlıkle oynayabılmelıydı. Bu nasıl şanssızlıkdır anlamak mümkün değil.

GuVeN 30.11.2011 02:06

Cevap: TRABZON MAÇININ BILETLERI SATIŞTA
 
[QUOTE=mahser;753469]ulan su acemı turubunculugumuz benı gulduruyor bır yıldır beklıyormusuz bu macı hemen kendımıze dusman edınıyoruz bazı takımları atar tutar yapıyoruz hemen kendımıze kanka takımlar buluyoruz trabzon dakı futbol kulturunun turubun kulturunun yarısı sıvas ta olsun sıvasspor bambaska bır takım olurdu gecen sene adamlar bıze plaka yaptılar bu mactada trabzon seyırcısı kendılerıne ayrılan yerı doldururlar ordakı butun sıvassporluları sustururlar ve muhtemelen bızı yener gıderler GERCEKLERI GORUN ARTIK ....... MAHŞER/SIVAS[/QUOTE]

Katılmak mümkün değil. Gercekten Sivassporlu olsaydınız bu husumetin başlangıcının onlar olduğunu bilirdiniz. Kimse kimseye durup dururken kızgınlık duymuyor. Siz kendınıze gore gerceklık oldugunu dusundugunuz sacmalıkları kendınıze saklayın!

YENiCERiavrupa 30.11.2011 05:47

Cevap: TRABZON MAÇININ BILETLERI SATIŞTA
 
Beyler Bunlar bize nasil davrandiysa aynisini Yapin fair play fln hikaye biz her geleni adam gibi karsiliyoruz ama onlar ne Annamizi Ne bACImizi birakmiyolar delirdin su lazlari kafayi yesinler sizlere guveniyoruz aslanlarim benim yigidolarim benim Size Avrupadan Olumune Destekkk Allah yardimciniz olsun
Haydi Sivasimmm Haydi yigidolarim gosterin sunlara !!!!

ZiDaNe58 30.11.2011 06:55

Cevap: TRABZON MAÇININ BILETLERI SATIŞTA
 
bari bu maçta dolsun stad takımın bizlere ihtiyacı var haydin maça maça maçaaa

Ferhat06 30.11.2011 09:29

Cevap: TRABZON MAÇININ BILETLERI SATIŞTA
 
[QUOTE=GuVeN;753587]Katılmak mümkün değil. Gercekten Sivassporlu olsaydınız bu husumetin başlangıcının onlar olduğunu bilirdiniz. Kimse kimseye durup dururken kızgınlık duymuyor. Siz kendınıze gore gerceklık oldugunu dusundugunuz sacmalıkları kendınıze saklayın![/QUOTE]

Husumetin başlangıcının onlar olduğunu bilen biliyor ama ilanihaye sürdürmek bize hiç yakışmaz.Sevgi ondurur nefret öldürür'.

astaravisa 30.11.2011 12:14

Cevap: TRABZON MAÇININ BILETLERI SATIŞTA
 
[QUOTE=serkankeskin;753207]süper lige ilk çıktığımız yıllarda trabzonu devamlı yeniyorduk şampiyonluğa oynamamızda adamların zoruna gitti o olaylı maç ise işin tuzu biberi oldu.son bir kaç yıldır sivas kötü durumda olduğu için rahat galibiyetler aldılar ve havalarından geçilmiyor.şimdi kazanma sırası sivas ta.yeterki takım gerçek futbolunu oynasın ve taraftar stadı doldurup 90 dakika susmasın.ben istanbul da yaşıyorum , bu maç pazar günü oynansaydı gelmeyi düşünüyordum ama sivas takilerin stadı dolduracağından eminim çünkü bu maçı kazanmamız dirilişimiz olacak.allah yardımcımız olsun.[/QUOTE]

hatta o dönem bir başlık vardı. en çok puan aldığımız takımları listelemiştik. orda şampiyon trabzondu. en çok onlardan puan almıştık. ama başlığı bulamıyorum :)

ahhguzum 30.11.2011 14:37

Cevap: TRABZON MAÇININ BILETLERI SATIŞTA
 
herkes maça ben şehir dışındayım duymak isityorum seslerinizi tv den hadi koçlar yenelim 6-1 in intikamını da alalım.....eskişehirdeyim ama gönlüm orada olacak..inşallah enaramo ve murat akça oynar en önemlisi murat akça burağı o durdurur ancak.....birde kerim süper olur...

sivaslıadem 30.11.2011 14:58

Cevap: TRABZON MAÇININ BILETLERI SATIŞTA
 
zor bir ihtimal ama plakayı zorlayalım
6-1 tahmini yapan var mı hiç

gol atarsak ustune yatmayalım
fener macındaki gibi rakibe alan bırakmayalım
şanslı olursak 6 1e doğru yol alalım

Salim58 30.11.2011 15:22

Cevap: TRABZON MAÇININ BILETLERI SATIŞTA
 
[QUOTE=sivaslıadem;753675]zor bir ihtimal ama plakayı zorlayalım
[B]6-1 tahmini yapan var mı hiç[/B]

gol atarsak ustune yatmayalım
fener macındaki gibi rakibe alan bırakmayalım
şanslı olursak 6 1e doğru yol alalım[/QUOTE]

[QUOTE=Salim58;753412][B][COLOR="Red"]Sivasspor[/COLOR] - Trabzonspor..............( [COLOR="DarkRed"][FONT="Arial Black"]6[/FONT][/COLOR][B]-[/B][COLOR="Blue"][FONT="Arial Black"]1[/FONT][/COLOR] )
[/B][/QUOTE]

[QUOTE=kerami58;753536]Sivasspor - Trabzonspor..............( 6-1 )
[/QUOTE]

..........................

GuVeN 30.11.2011 19:03

Cevap: TRABZON MAÇININ BILETLERI SATIŞTA
 
Maça gitmek isteyen yiğidolar işlerini son güne bırakmasınlar. Ben bugün biletimi aldım. Satış yapan bayanın dediğine göre biletlere ilgi varmış. Sonra vay ben bulamadım vay fazla bileti olan varmı diye üzülmeyin..

mahser 30.11.2011 20:06

Cevap: TRABZON MAÇININ BILETLERI SATIŞTA
 
[QUOTE=KaanK;753477]misafir takım bileti alalım mı kardeşim mazallah biter falan bulamazsın sonra ????[/QUOTE]

kaan karseıme sagolasın kardesım bılet ıcın zaten ben sıvasta degılım ınsallah sıvassporumuz yenerde benım soyledıklerım bosa cıkar sen bursa ya gelırsen ben sana bılet alayımmı bursa sıvas macın da sıvas turubunden kalmaz dıye de kaygılanma buluruz
SAYGILARIMLA MAHŞER/SIVAS


WEZ Format +2. Şuan Saat: 05:41.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005