![]() |
Eneramo Beklemede
[IMG]http://www.sivasspor.com/images/stories/2012/futbolcu/1.enna300.jpg[/IMG]
Sivasspor’un golcü futbolcusu Eneramo sezon sonunu bekliyor. Lig sonunda sözleşmesi bitecek olan Eneramo yönetimden süre istedi. Sivasspor Yönetim Kurulu lig sonunda Eneramo ile görüşüp kararını verecek Sivasspor’a geçen sezon transfer edilen ve takımın başarısında önemli rol oynayan Michael Eneramo yeni sezon için beklemeye başladı. Bir süre önce transferiyle ilgili Teknik Direktör Rıza Çalımbay ve Yönetim Kurulu ile görüşmelerde bulunan Michael Eneramo yeni sezon için süre istedi. Eneramo lig bitimiyle kararını vereceğini söyledi. [B]HİÇ BİR TAKIMLA GÖRÜŞMEDİ[/B] Mayıs ayı sonunda sözleşmesi sona erecek olan Michael Eneramo’nun yeni sezonla ilgili hiçbir takımla görüşmediği öğrenildi. Sivasspor’da çok mutlu olduğunu ancak hava şartlarından etkilenmesi sonucu performasının düştüğünü dile getiren Michael Eneramo, “Sivasspor’la sözleşmeme Mayıs sonunda bitiyor. Bu süre içerisinde gerek Teknik Direktörümüz Rıza?Çalımbay, gerekse Yönetim Kurulu ile bir araya geldik. Kendileri bana sözleşmeyle ilgili görüşlerimi sordular, ben de sezon sonunda karar vereceğimi, bu süre içerisinde transferimle ilgili hiçbir görüşme yapmayacağımı söyledim. Hiçbir takımla görüşmedim. Kararımı lig bitimiyle birlikte vereceğim” dedi. [B]KARAR KENDİSİNİN[/B] Öte yandan, Michael Eneramo’nun yeni sezonda takım içerisinde yer alıp almayacağı konusunda SRT’de yayınlanan Spor Günlüğü’ne bir açıklama yapan Sivasspor Teknik Direktörü Rıza?Çalımbay, “Karar kendisinindir” dedi. Çalımbay, Michael Eneramo’nun yeni sezonda takımla birlikte olup olmayacağı konusunda. kararın sporcuya ait olduğunu dile getirdiği açıklamasında, “Eneramo ile bir süre önce görüştük. Bizim görüşmemizin ardından yönetimle de görüşme oldu. Michael Eneramo yeni sezon için kararını lig bitiminde vereceğini, bu süre içerisinde transferle ilgili hiçbir çalışma yapmayacağını söyledi. Biz gerekeni söyledik. Karar futbolcumuzundur. Elbette ki kadromuzda yer almasını bekleriz” dedi. [B]YİĞİDO KADROSUNU KORUYACAK[/B] Michael Eneramo’nun transferini sezon sonuna bırakmasının yanı sıra, Sivasspor’da diğer futbolcularla yeni sezon için sözleşmelerin yapıldığı, takımdan gitmesine karar verilen futbolcularla ilgili de Teknik Direktör Rıza Çalımbay’ın Yönetim Kurulu’na rapor sunduğu da öğrenildi. [B]HOCALAR YURT DIŞINDA [/B] Sivasspor yeni sezon için kollarını sıvadı. Kadrosuna yurt dışından gurbetçi ve yabancı futbolcu katmayı düşünen Sivasspor’da Teknik Direktör Rıza Çalımbay’ın yardımcıları yurt dışı çalışmalarını sürdürüyor. Antrenör Orhan Kaynar’ın Teknik Direktör Çalımbay’ın raporu doğrultusunda futbolcu izlemek için yurt dışında bulunduğu da öğrenildi. Yeni Ülke |
Cevap: Eneramo Beklemede
[B]desenize bu sene transfer mesaisine erken başlayacağız ;)[/B]
|
Cevap: Eneramo Beklemede
inşallah kalır :)
|
Cevap: Eneramo Beklemede
[QUOTE=DOGU_BEY;781428][B]desenize bu sene transfer mesaisine erken başlayacağız ;)[/B][/QUOTE]
Akıllı kulüpler bunu hep yapıyor. Rıza hoca da bunu iyi bilir ve bizim kulübü akıllı kulüpler arasına sokar eminim ;) |
Cevap: Eneramo Beklemede
[B]Eneramo'nun yanına bitirici,hızlı,kaliteli bi forvet lazım.Emenike tarzı futbolcular bulabilirsek hem başarılı oluruz hemde kulubun kasasına para girer..[/B]
|
Cevap: Eneramo Beklemede
[B][QUOTE=ÖĞRETMEN58;781430]Akıllı kulüpler bunu hep yapıyor. Rıza hoca da bunu iyi bilir ve bizim kulübü akıllı kulüpler arasına sokar eminim ;)[/QUOTE]
ben kendi açımdan transfer mesaisini kastetmiştim hocam ;)[/B] |
Cevap: Eneramo Beklemede
[QUOTE=DOGU_BEY;781433][B]
ben kendi açımdan transfer mesaisini kastetmiştim hocam ;)[/B][/QUOTE] ben buralarda yeniyim ne demek istediğinizi kavrayamadım özür :confused: umarım yanlış birşey dememişimdir. |
Cevap: Eneramo Beklemede
[b]takımda kalmasına sevinirim hem geçen yıl hem bu yıl takıma katkısı büyük yanına bitirici hızlı golcü alınırsa verimi dahada artar umarım hayırlı olur [/b]
|
Cevap: Eneramo Beklemede
Beşiktaş,Fenerbahçe,Galatasaray'dan teklif gelirse gideceğini düşünüyorum onun dışında bizle kalır diye ümit ediyorum.
|
Cevap: Eneramo Beklemede
eneramonun sivastan ayrılmayacağını düşünüyorum çünkü sivasspordan ayrılan oyunculardan hiç birinin ismi duyulmuyor mehmet yıldız hariç hani kamanan nerde musa aydın ibrahim dağaşan sezer badur cihan yılmaz apdurrahman daha niceleri sivasspor büyük takım ya ayrılan topcu gündemden düşer ona göre..
|
Cevap: Eneramo Beklemede
[B][QUOTE=ÖĞRETMEN58;781435]ben buralarda yeniyim ne demek istediğinizi kavrayamadım özür :confused: umarım yanlış birşey dememişimdir.[/QUOTE]
yok hocam estagfurullah transfer dönemlerinde aldığım haberleri ben de paylaşırım o bakımdan..yoksa senin yanlışın ya da hatan yok...ayrıca aramıza da hoş geldin :)[/B] |
Cevap: Eneramo Beklemede
enaramo gıderse vallahı buyuk kayıp olur ..tutmak içn kaptanlık bıle teklıf edılmelı boylesını zor buluruzz
|
Cevap: Eneramo Beklemede
adam Sivas'ın 10 yıldın en soğuk kışına denk geldi bu kadar soğuk olmaz önümüzdeki kış inşallah kalır illa gidecem derse Rıza hocam daha iyisini bulur ama tabii forvet transferi en riskli bölge tutmazsa Tüm takım batar bu nedenle kalması ve yanınada iyi bir forvet almamız daha hayırlı olur...
|
Cevap: Eneramo Beklemede
Eneramo kesinlikle kalması lazım. Keske Mehmet yıldız geri donse ikisi beraber cok iyi isler yapar. Her neyse giderse takım bozulur yerini dolduramazsak.
|
Cevap: Eneramo Beklemede
[B][QUOTE=dossena58;781438]Beşiktaş,Fenerbahçe,Galatasaray'dan teklif gelirse gideceğini düşünüyorum onun dışında bizle kalır diye ümit ediyorum.[/QUOTE]
yurt içi değil de özellikle fransadan istendiği konusunda duyumlarım var; yani bence giderse yurt dışı ihtimali var ama inşallah kalır şu an için yüzde 60 kalma ihtimali...yanına teknik bitirici bir golcü bulrsak daha verimli olur...mesela keşke webo bizde olsaydı...[/B] |
Cevap: Eneramo Beklemede
[QUOTE=DOGU_BEY;781428][B]desenize bu sene transfer mesaisine erken başlayacağız ;)[/B][/QUOTE]
Artık gözümüz kulağımız sende olacak, transfer haberlerini bekliyoruz gerçi bu sene fazla bir transfer yapacagını sanmıyorum Rıza hocanın. Kalede Korcan yedekte Atilla ve Nihat olur. Bir sag bek şart, Faty gönderilir bir stoper şart Murat ayarında. Sol bek gerek yok. On libero şart Kadir in yanına Kadir ayarında biri. Bitirici bir forvet ve birde orta saha lazim. Yani 4-5 futbolcu iyi olur. Lakin Sandro, keita Faty kesin gönderilmeli. |
Cevap: Eneramo Beklemede
[B][QUOTE=Sivaslibey;781454]Artık gözümüz kulağımız sende olacak, transfer haberlerini bekliyoruz gerçi bu sene fazla bir transfer yapacagını sanmıyorum Rıza hocanın.
Kalede Korcan yedekte Atilla ve Nihat olur. Bir sag bek şart, Faty gönderilir bir stoper şart Murat ayarında. Sol bek gerek yok. On libero şart Kadir in yanına Kadir ayarında biri. Bitirici bir forvet ve birde orta saha lazim. Yani 4-5 futbolcu iyi olur. Lakin Sandro, keita Faty kesin gönderilmeli.[/QUOTE] valla ilk izlenimlerim bence yine de hareketli bir sezon olacağı yönünde...ayrıca rada sandro atilla ve bir kaç isim daha yolcu olabilir...atillanın falan kalması zor...yabancı kontenajından açılacak yere rıza hoca mutlaka yabancı transfer yapacaktır ayrıca bu yıl yine gurbetçi genç oyunculara yönelik de çalışmaları olacak hocanın...[/B] |
Cevap: Eneramo Beklemede
[QUOTE=babapiton;781449]adam Sivas'ın 10 yıldın en soğuk kışına denk geldi bu kadar soğuk olmaz önümüzdeki kış inşallah kalır illa gidecem derse Rıza hocam daha iyisini bulur ama tabii forvet transferi en riskli bölge tutmazsa Tüm takım batar bu nedenle kalması ve yanınada iyi bir forvet almamız daha hayırlı olur...[/QUOTE]
Ben zaten bizim memleketin soğuğunu anlamıyorum.Her kış geçen yılların en soğuk kışı oluyor nasıl oluyorsa :) Bugün 2008 deki Trabzon maçı için Sivas'a gelen bir tanıdığa rastladım.Umut'un kulaklarının az kala düştüğü maç..O adamlar da o soğuğu unutamamışlar. :) |
Cevap: Eneramo Beklemede
kara incimiz inşallah bu sene devam edecek başarılarına başarı katacaktır seni seviyoruz eneramo:D gitmesi gerekenler bana göre sandro rada senecky faty alınması gerekenler forvete hızlı karabüklü shelton tarzında bir oyuncu manisadan ahmet ilhan veya zor ama samsunlu gekas sağ bek olarak samsunspordan adem alkaşi manisadan ömer aysan kadirin yanına manisadan yiğit incedemir ve yetenekli gurbetçiler ve daha da en önemlisi bu yıl en çok çektiğimiz mevki kale sağlam bir kaleci korcanın performansına göre
|
Cevap: Eneramo Beklemede
sıvas bu avu damlıyor vallahıııı
|
Cevap: Eneramo Beklemede
[B]Eneramo'nun büyük ihtimal kalacağını düşünüyorum,Tabi kafasını kurcalayan aklını çelen olmazsa.
Hava şartları seni aldatmasın Eneramo bu yıl soğuk hava ve kış tüm ülkede etkiliydi, sen kal bu sezon bukadar soğuk ve kış olmayabilir.:)[/B] |
Cevap: Eneramo Beklemede
Tatile cikmadan imzayi atar sikinti yok
|
Cevap: Eneramo Beklemede
Kimse Sivasspor'dan daha üstün değildir.
Verdiğimiz paraya kalırsa kalır, istemezse de anca gider ! Burada sık sık dediğim gibi, Eneramo abartıldığı kadar iyi bir oyuncu değil. İyi oynadığı maçların sayısı kötü oynadığı maçların sayısından çok daha az ! |
Cevap: Eneramo Beklemede
sen kışımışı boş ver futbolcuher mevsimde top oynar bunlar bahane sanki sadece sivasta kış var
|
Cevap: Eneramo Beklemede
eneramo kesinlikle kalmali, takima yavas yavas uyum saglamisken gonderilmesi dogru olmaz, ikna edilmesi lazim...
|
Cevap: Eneramo Beklemede
çakal fiyat yükseltmeye çalışıyor, bu aralar biraz iyi oynamaya başladıya ondan.. istediği yere gidebilir bence sorun yok
|
Cevap: Eneramo Beklemede
Hakkında hayırlısı. İyi oyuncu ama bu yıl pek istikrarlı performansı yok gibi geldi bana.[B] Kalırsa iyi olacağı kesin.[/B]
Ayrıca [B]Herve Tum[/B] yeniden alınabilir. Tam Rıza hocanın istediği mücadeleci oyuncu. |
Cevap: Eneramo Beklemede
Sen kal biz gidelim eneramo :D
biraz daha kendini son vuruşlarda geliştirse çok iyi olacak.. |
Cevap: Eneramo Beklemede
Zenke Isaac gibi bir iki adamı yedekte tutsak iyi olacak eneramonun gitme ihtimaline karşı
|
Cevap: Eneramo Beklemede
muhteşem ikili haberini izleyin arkadaşlar [url]http://www.ligtv.com.tr/haber/muhtesem-ikili[/url]
|
Cevap: Eneramo Beklemede
emeramo kalmalı bence yanına bitirici yani beleşci bir golcü lazım
Şu an mehmet yıldızın yaptığı işi yapıyor güçlü fiziğiyle Son vuruşları daha iyi olmalı takviye edilecek forvetin |
Cevap: Eneramo Beklemede
enaramonun kalmasından yanayım bazen basit golleri kaçırsada iyi bir futbolcu
işallah kalır |
Cevap: Eneramo Beklemede
gitmesi gerekenler,.. kaan, atilla, grosicki sandro , ve cihan özkara ile yollar ayrılmalıdır bitirici bir forvet ve grosickinin yerine futbolcu alırsak tamam
|
Cevap: Eneramo Beklemede
Enaramo ve Grosicki'nin kesinlikle kalmasi lazim Sivasspor icin. Hele hele de Grosicki....Grosicki biraz tecrube kazanir ve tribunlere degil takim icin oynarsa o zaman takimi ucurur. Kalitesi ve kumasi cok iyi... Tabii bunlarin yanina son vuruslari iyi olan bir de forvet lazim gelecek seneye. 2-3 sene evvel Cvetkov vardi bizde, gel de arama simdi....
|
Cevap: Eneramo Beklemede
takımda kalması gereken oyuncuların başında geliyor mutlaka kadroda tutmalıyız baskan paraya kıymalı bu adamı kaçırmamalıyız
|
Cevap: Eneramo Beklemede
Michael Eneramo gidiyor....
Elveda Eneramo kara boğa seni unutmucazz :( |
Cevap: Eneramo Beklemede
arkadaşlar kaan bir maçta kötü oynadı die gönderilmeli dememelisinişz bence oyuncu genç ve çalışkan zamanla takıma alışır gelişir
|
Cevap: Eneramo Beklemede
kalmasını istiyorum en azından takımı ortamı tanıdı gitmesi hiç iyi olmaz
|
Cevap: Eneramo Beklemede
takmayın kafanıza. rıza hoca "karar kendisinin, giderse ondan daha iyi oyuncular buluruz" dedi.ben güveniyorum rıza hocaya. hayırlısı ne ise o olsun.
|
Cevap: Eneramo Beklemede
biz kal diyoruz kendisinide gosterdiya onemli olan sivas biri gider biri gelir
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 19:02. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005