SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Haberler (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   Sivasspor'un son gözdesi (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=39137)

SivasSpor.Com 05.06.2015 06:42

Sivasspor'un son gözdesi
 
[IMG]http://resimzade.com/Show.html?i=45771&token=68330[/IMG]

Yiğidolar'ın Erkan Kaş'la da anlaşmaya vardığı öğrenildi.

Burhan Eşer ve Adem Kocak’la 2 yıl, Korcan Çelikay’la da 3 yıllığına nikah tazeleyen Sivas’ta hareketlilik devam ediyor. Karabükspor’la sözleşmesi biten Erdem Özgenç ve Kayseri Erciyesspor’lu Orhan Gülle’yle söz kesen Yiğidolar’ın Erkan Kaş’la da anlaşmaya vardığı öğrenildi. Teknik direktör Sergen Yalçın’ın Beşiktaş’ın altyapısından tanıdığı 23 yaşındaki futbolcunun Karabük’ün küme düşmesinin ardından takımdan ayrılmak istediği öne sürülüyor.

Fanatik

teyfikyasir 05.06.2015 07:18

Cevap: Sivasspor'un son gözdesi
 
Sadece karabuge yonelmemz cok enteresan. Dger dusen takmlardan hc adam bakmyomuyuz acaba.

asinancetin583 05.06.2015 07:23

Cevap: Sivasspor'un son gözdesi
 
Evet kötü diyemeyeceğimiz bir isim fakat bize Erkan'dan daha iyisi lazım.

by_hunter 05.06.2015 08:00

Cevap: Sivasspor'un son gözdesi
 
Genç ve iyi bir oyuncu fakat şu küme düşen takımların oyuncularına saldırmayı bıraksak nasıl olur acaba ?

Geçen sene küme düşen takımda oynayan oyuncu hangi piskoloji ile bize fayda sağlayabilir?

Çok daha iyi transferler lazım bize.

Yedek kulübesine değil ilk 11 e topçu lazım bize...

NöOReaK 05.06.2015 08:18

Cevap: Sivasspor'un son gözdesi
 
Erkan KAŞ(23) ve Orhan GÜLLE(23) Sergen hocanın bjk altyapısında antrenörken yetiştirdiği oyuncular...
Takımı genç ve dinamik tutma adına olumlu bakıyorum 2 sene sonrasının SİVASSPORU için iyi transferler.

Bu sezon ağırlıklı bjk patentli oyunculardan oluşan bir takım izleyecez :)

58svs58 05.06.2015 09:57

Cevap: Sivasspor'un son gözdesi
 
eğer sallama haber değilse veya transferi gerçekleşirse müthiş olur

58svs58 05.06.2015 09:58

Cevap: Sivasspor'un son gözdesi
 
Furkan özçal alınmalı bence

34MUAMMER58 05.06.2015 12:06

Cevap: Sivasspor'un son gözdesi
 
[b]fiziği ve yaşı nedeniyle olumsuz düşünmüyorum,ne çok süper diyebilirim ,nede çok kötü ,,büyük takım altyapısıyla yetişmiş oyuncu sivassporda kendini geliştirebilirse faydalı olabilir,sergenin bildiği inandığı oyuncular,hocalar genellikle inandığı sevdiği adamları takımına toplar ,sergende onu yapıyor.[/b]

onur0634 05.06.2015 12:48

Cevap: Sivasspor'un son gözdesi
 
Yapılan transferlerden anlaşıldığı kadarıyla yönetim halen akıllanmamış önümüzdeki sezonda kümede kalma mücadelesi vermeye devam edecez anlaşılan.Taraftarları aptal yerine koymanında bi anlamı yok bu tarz transferler yapmaya devam ederse yönetim bir taraftar olarak tüm desteğimi çekeceğimi ifade ediyorum ne kombine ne passolig ne lig tv hiç bir şekilde almam izlemem...

PETKOVİC 05.06.2015 12:49

Cevap: Sivasspor'un son gözdesi
 
Gelecek seneki kadromuz: Waterman-Erdem Özgenç-Mabiala-John Boye-Ante Kulusic-Mehmet Akgün-Hakan Özmert-İlhan Depe-Cenk Ahmet-Gökhan Ünal-Sercan Yıldırım... Yönetimin transfer politikası utanmasalar bu 3 takımdan oyuncu seçip kadro kurarlar!!

badof58 05.06.2015 13:02

Cevap: Sivasspor'un son gözdesi
 
Erkan Kaş gayet ilk 11 için yeterli bir oyuncu geçen sene sol kanatsız oynadığımızı düşünürsek mantıklı ve gerekli bir transfer olur, yönetimin ve hocanın öncelikle yerli transferini halletmesi de biraz iyi, çünkü ne olur ne olmaz diye öncelikle kolay ulaşabilecekleri oyuncuları hallediyorlar, ardından da güzel yabancı transferleriyle sezonu kapatırlar.

çorluluyiğido 05.06.2015 13:11

Cevap: Sivasspor'un son gözdesi
 
beşiktaş a2 kuruyoruz heralde...

onur0634 05.06.2015 13:19

Cevap: Sivasspor'un son gözdesi
 
Yönetim parayı cebe indiriyor transfer yapmıyor diye yazınca başkan ve yönetim yanlısı site yöneticileri yazdığımız mesajları yayından kaldırıyor.Biraz radikal ve delikanlı olun ben gördüğümü bildiğimi yazıyorum hiçte sözümü geri çekmem gerekirse üyelik kaydımı silersiniz...

sawyer5892 05.06.2015 13:26

Cevap: Sivasspor'un son gözdesi
 
[QUOTE=onur0634;947243]Yönetim parayı cebe indiriyor transfer yapmıyor diye yazınca başkan ve yönetim yanlısı site yöneticileri yazdığımız mesajları yayından kaldırıyor.Biraz radikal ve delikanlı olun ben gördüğümü bildiğimi yazıyorum hiçte sözümü geri çekmem gerekirse üyelik kaydımı silersiniz...[/QUOTE]

Kardeş ifade özgürlüğü var yönetimi eleştirebilirsin. Ancak yönetim parayı cebe indiriyor büyük bir iddiadır. Gerçekliği varsa ispatlamakla yükümlüsün gördüğün bildiğin neyse paylaşırsın ama gerçekliği yoksa senin bu yaptığın iftira atmaktır iftira atmak radikal ve delikanlı adama yakışmaz haberin olsun

yigido yakup 05.06.2015 13:38

Cevap: Sivasspor'un son gözdesi
 
[QUOTE=onur0634;947243]Yönetim parayı cebe indiriyor transfer yapmıyor diye yazınca başkan ve yönetim yanlısı site yöneticileri yazdığımız mesajları yayından kaldırıyor.Biraz radikal ve delikanlı olun ben gördüğümü bildiğimi yazıyorum hiçte sözümü geri çekmem gerekirse üyelik kaydımı silersiniz...[/QUOTE]

Benim yönetimle zerre kadar ne baglatim var ne tanisikligim.

sen iftira ediyorsun milletin haysiyetine serefine saldiriyorsun sanki sivasspora milyon dolarlar verdinde böyle konusuyon

delikanli adam dedikodu yapmaz iftira atmaz atandanda sivasli ve yigido olmaz.

bu kadar cok istiyon git kongre üyesi ol mali kongrede iddalarini ispatla hesabini sor cokta cebe indirmeyi biliyon gir yönetime cebemi indiriyorlar yoksa ceblerinden islerinden ailelerinden fedakarlık mi ediyyorlar gör ve yasa.

bu yönetim anlayisi bu takimk bu lige cikardi vede kac yildir süperligde oynatiyor

onur0634 05.06.2015 13:41

Cevap: Sivasspor'un son gözdesi
 
Son dönemlerde yapılan transferlerin bazıları buyurun;Abdurrahman dereli ,Rengifo,Pedro Oldoni,Fatih,Aykut Öztürk,Cihan Özkara ,Mahmut Bezgin,Alişan,Borjan,Eneramo,Aydın Karabulut,İbrahim Akın,Murat Akça,İbrahim Toroman,Rasmussen,Kamenar,Ahmet Şahbaz,Ahmet Aras,Musa Sinan,Mahmut Boz ve bunlar gibi aklıma gelmeyen daha onlarca oyuncu yönetimin transfer politikası ve anlayışı bu hangi oyuncuya yüksek ücretler ödenip alınmış klüp hangisi satmış para kazanmış ve ya satsa para kazanır hangi süper lig takımları talib olur ve hangisinin takıma katkısı faydası olmuş durum bu kadar açık ve net ortada...

umitfidan 05.06.2015 13:43

Cevap: Sivasspor'un son gözdesi
 
[QUOTE=çorluluyiğido;947240]beşiktaş a2 kuruyoruz heralde...[/QUOTE]

Muhtemelen sergen riske girmek istemiyor tanıdığı oyunculardan bir iskelet kurmak istiyor, Batuhan, Erkan ve Orhan aynı dönem alt yapıdan çıkan oyuncular muhtemelen bir birini tanıyorlardır ve uyum sağlarlarsa bize büyük katkı sağlarlar, futbolda yetenek kadar takım uyumuda önemli diye düşünüyorum ben.
Ayrıca bir kaç yerde Sivas yönetiminin bu sezon borçlanacağını da duydum, hocanın tadığı yerlilerden iskeleti kurup kaliteli yabancılar takıma getirmeyi planlıyor olabilirler.

onur0634 05.06.2015 13:45

Cevap: Sivasspor'un son gözdesi
 
35 puanla ligde kalıyorsan bu senin takımının başarısı değil diğer takımların başarısızlığıdır.

onur0634 05.06.2015 14:04

Cevap: Sivasspor'un son gözdesi
 
Yönetim bu takımı uzun yıllardır süper ligde oynatıyor diyen arkadaşlara cevap;Şampiyonluğa oynadığımız ilk sezonun öncesinde takım yine düşme potasındaydı.Oyunculu zamanında alkol sigara kullanıyor antremanlara katılmıyor diye takımdan kovulan Bülent Uygunu takımın başına getirilmesiyle takım şaha kalkıp iki sezon üst üste şampiyonluğa oynamıştır.Bülent Uygun döneminden sonra bu takım yine bizimle küme düşme potasındaki takımların sorunları sıkıntıları sayesinde bugüne kadar gelmiştir (Örnek)Diyarbakırspor o sezon olay çıkarıp 5 maç ceza alıp 3 puanıda silinmişti (Örnek)Orduspor Burda oynadığımız maçta 1-0 geriye düşüp Hakan Arslanın 87 dakikada attığı golle yine ligde kalmıştık bu sezonda Karabük Erciyes Balıkesirspor 30 puanın altında kalmasa ligde kalabilirmiydi bu takım...

onur0634 05.06.2015 14:09

Cevap: Sivasspor'un son gözdesi
 
Yönetimi savunan arkadaşlar 10 yöneticinin ismini söyleyin desem söyleyebilirmisiniz.

onur0634 05.06.2015 14:14

Cevap: Sivasspor'un son gözdesi
 
Son olarakta yönetimi savunan arkadaşlara;Yönetimin parayı cebine indirdiğine dair bilgi belge isteyen arkadaşlar Bülent Uygun yaptığı transferlerden komisyon alıyor aldığı parayı menajerlerle bölüşüyor takımı satıyor diye takımdan gönderdiğiniz Bülent Uygun hakkında bilgi belge ortaya koyabildiniz mi..??

Ferhat06 05.06.2015 14:36

Cevap: Sivasspor'un son gözdesi
 
[QUOTE=onur0634;947251]Yönetimi savunan arkadaşlar 10 yöneticinin ismini söyleyin desem söyleyebilirmisiniz.[/QUOTE]

10 çok olur en az 7-8 tanesini ayakkabı numarasına kadar sayarım:D.mecnun başkan,oflaz,taşseten,eczacı(adını sen getir),munar,sarılar bunlar bir çırpıda aklıma gelenler.elini taşın altına değil hayatını bütün mesaisini bu işe harcayan hepsine ayrı ayrı teşekkürler.bu işler dışardan göründüğü gibi değil,zor.allah kolaylık versin.nankör olmamak lazım.

onur0634 05.06.2015 14:42

Cevap: Sivasspor'un son gözdesi
 
[QUOTE=Ferhat06;947253]10 çok olur en az 7-8 tanesini ayakkabı numarasına kadar sayarım:D.mecnun başkan,oflaz,taşseten,eczacı(adını sen getir),munar,sarılar bunlar bir çırpıda aklıma gelenler.elini taşın altına değil hayatını bütün mesaisini bu işe harcayan hepsine ayrı ayrı teşekkürler.bu işler dışardan göründüğü gibi değil,zor.allah kolaylık versin.nankör olmamak lazım.[/QUOTE]

Munar Sarılar diye birisi yok bi defa yönetimde,Bahsettiğin kişi Erdal Sarılar peki ferhat bi kaç soru daha sormak isterim takımın basın sözcüsü varmı..??varsa kim transfer komitesinin başında kimler var neye göre yapılıyor transferler...

onur0634 05.06.2015 14:46

Cevap: Sivasspor'un son gözdesi
 
Yanlış gördüğün bişeyleri eleştirmek hesap kitap yaparak bişeyleri ortaya koymak takıma şehire ihanet olmaz...En büyük ihanet takım iyiken en büyük başkan bizim başkan küme düşme potasındayken yönetim başkan istifa diye bağırmaktır.Sivas fener,beşiktaş.galatasaray maçlarında sivaslı olupta rakip takım tribünlerinde bulunmaktır...

onur0634 05.06.2015 14:50

Cevap: Sivasspor'un son gözdesi
 
Takıma ihanet sivas fener maçına kadar taraftar guruplarını destekleyip bedava bilet dağıtıp içeri aldıran yönetimin yiğido 58 gençlik taraftar grubunu aziz yıldırım alehinde tezahürat yaptı diye stadlara aldırmamasıdır...

Ferhat06 05.06.2015 14:52

Cevap: Sivasspor'un son gözdesi
 
[QUOTE=onur0634;947254]Munar Sarılar diye birisi yok bi defa yönetimde,Bahsettiğin kişi Erdal Sarılar peki ferhat bi kaç soru daha sormak isterim takımın basın sözcüsü varmı..??varsa kim transfer komitesinin başında kimler var neye göre yapılıyor transferler...[/QUOTE]

Ekrem Munar,Erdal Sarılar yokmu?

onur0634 05.06.2015 14:58

Cevap: Sivasspor'un son gözdesi
 
Yanlış anlaşılma oldu sanırım sen sevdiğim beğendiğim bi kardeşimsin ferhat senle tartışmak istemem senin haklı olduğun konular var bizimde kendi bilgi ve düşüncelerimize göre haklı olduğumuz yönler var...

ihtiyar yiğido 05.06.2015 17:26

Cevap: Sivasspor'un son gözdesi
 
[B][I]Sayın ve sevgili yiğidolar Sivasspor kurulduğundan beri futbolda memleketimizin temsilcisi oldu, ALLAH mecnun başkanımızdan ve şimdiye kadar Sivasspor'da başkanlık ve yöneticilik yapmış, emeği geçmiş tüm kardeşlerimizden razı olsun.
Mecnun Başkanımız Sivasspor'un başına geçtikten sonra süperliğe çıktık, üst üste iki sene şampiyonluğa oynadık ve bu başarılar ile Sivasspor Şehrimizin bir markası oldu, Sivas deplasmanları rakiplerimizin korkulu rüyası haline geldi,
ne yazıkki son dönemlerde transferlerde bütçemizin kısıtlı olmasından dolayı, yönetimin biraz cimri davranması nedeni ile üst üste düşme tehlikesi atlattık
ama hamd olsun yıkılmadık ayaktayız, ALLAH'ın izni ile ayakta kalmaya da devam edeceğiz, yeter ki biz birlik ve beraberlik içinde, Sivasspor'un başarısı için kenetlenelim, takımın başarısı için çalışanların şevkini kıracak davranış ve sözlerden kaçınalım, çukü bir kurt girdimi ağacın içine o çınar ağacı yıkılır gider. [/I][/B]

PETKOVİC 05.06.2015 23:23

Cevap: Sivasspor'un son gözdesi
 
[QUOTE=ihtiyar yiğido;947262][B][I]Sayın ve sevgili yiğidolar Sivasspor kurulduğundan beri futbolda memleketimizin temsilcisi oldu, ALLAH mecnun başkanımızdan ve şimdiye kadar Sivasspor'da başkanlık ve yöneticilik yapmış, emeği geçmiş tüm kardeşlerimizden razı olsun.
Mecnun Başkanımız Sivasspor'un başına geçtikten sonra süperliğe çıktık, üst üste iki sene şampiyonluğa oynadık ve bu başarılar ile Sivasspor Şehrimizin bir markası oldu, Sivas deplasmanları rakiplerimizin korkulu rüyası haline geldi,
ne yazıkki son dönemlerde transferlerde bütçemizin kısıtlı olmasından dolayı, yönetimin biraz cimri davranması nedeni ile üst üste düşme tehlikesi atlattık
ama hamd olsun yıkılmadık ayaktayız, ALLAH'ın izni ile ayakta kalmaya da devam edeceğiz, yeter ki biz birlik ve beraberlik içinde, Sivasspor'un başarısı için kenetlenelim, takımın başarısı için çalışanların şevkini kıracak davranış ve sözlerden kaçınalım, çukü bir kurt girdimi ağacın içine o çınar ağacı yıkılır gider. [/I][/B][/QUOTE]

abi dediklerine katılıyorum ama yukarda Allah var katkıları çok oldu ama çok da para yediler bu kulüpten. hala ismini vermek istemediğim 1 2 yönetici kulüpten düzenli olarak aylık maaş alıyor yazık günah

58svs58 08.06.2015 09:34

Cevap: Sivasspor'un son gözdesi
 
[QUOTE=çorluluyiğido;947240]beşiktaş a2 kuruyoruz heralde...[/QUOTE]

fenerbahçeden kurtuluyoruz. fenerbahçenin yavru takımı olmaktan kurtuluyoruz.

teyfikyasir 08.06.2015 14:22

Cevap: Sivasspor'un son gözdesi
 
Erdem olmad erkan olsa

cetinsamet58 08.06.2015 16:54

Cevap: Sivasspor'un son gözdesi
 
Başka Topçu mu Yokta Bunu Düşünüyoruz

Külhan 08.06.2015 20:53

Cevap: Sivasspor'un son gözdesi
 
Su transfer haberleri dogrusu biraz mide bulandirici herkez kendine göre yorumluyor gercekci degil asli olmayan haberleri bu sitemize yüklemeyelim bu haberler daha sonra balon oluyor gercekcilikden uzak mümkünse gercek ve sahih olan haberleri verelim bosa bir birimizi kirmayalim

dibba58 08.06.2015 23:21

Cevap: Sivasspor'un son gözdesi
 
Talip olduğumuz futbolcular 30 yaş ve üzeri görünüyor. Yine takım 60. dakikadan sonra nal toplar.Bu yaşlı futbolcular transfer edilirse ligimizin en yaşlı takımı olmaya doğru yelken açacağımız kesindir.

asinancetin583 09.06.2015 09:55

Cevap: Sivasspor'un son gözdesi
 
[QUOTE=dibba58;947462]Talip olduğumuz futbolcular 30 yaş ve üzeri görünüyor. Yine takım 60. dakikadan sonra nal toplar.Bu yaşlı futbolcular transfer edilirse ligimizin en yaşlı takımı olmaya doğru yelken açacağımız kesindir.[/QUOTE]

Hocam iyi misiniz ? Erkan daha 23 yaşında ne 30 yaş ve üzeri transferinden bahsediyorsunuz.

sirseri58 09.06.2015 12:49

Cevap: Sivasspor'un son gözdesi
 
[QUOTE=asinancetin583;947486]Hocam iyi misiniz ? Erkan daha 23 yaşında ne 30 yaş ve üzeri transferinden bahsediyorsunuz.[/QUOTE]

Sıvassporun son gözdesı buysa allahım bu sene bıze yardım etsın ınşallah


WEZ Format +2. Şuan Saat: 03:46.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005