![]() |
Güzel Transferler Yapacağız
[IMG]http://resimzade.com/Show.html?i=46520&token=34076[/IMG]
Medicana Sivasspor'un As Başkanı Faruk Taşseten, Hasan Kabze ile görüştüklerini ancak önümüzdeki günlerde transferin netleşeceğini söyledi. Spor Toto Süper Lig ekiplerinden Medicana Sivasspor, ara transfer çalışmalarını hızla sürdürüyor. Medicana Sivasspor As Başkanı Faruk Taşseten, transfer çalışmalarının devam ettiğini, teknik direktör Okan Buruk'un isteği üzerine birkaç futbolcuyla görüştüklerini söyleyen Taşseten, mantıklı ve olumlu transfer yapmak istediklerini ifade etti. [B]HENÜZ NET BİR ŞEY YOK[/B] Akhisar Belediyespor ile yollarını ayıran Hasan Kabze ile görüşme yaptıklarını dile getiren Başkan Taşseten, "Hasan Kabze ile teknik direktörümüz Okan Buruk'un isteği üzerine bir görüşme yaptık. Biraz sıcak bakıldı transfere ama henüz net bir şey yok. Kesin bir şey diyemiyoruz ve halen görüşüyoruz. Hasan Kabze transferi önümüzdeki günlerde netleşecektir" dedi. [B]SIRP STOPER YALAN[/B] Basında çıkan Belçika'nın Mechelen kulübünde top koşturan Milos Kosanovic haberini yalanlayan Taşseten, şunları söyledi: "Basında birkaç gündür haberler çıkıyor Milos Kosanovic ile ilgili. Bunlar yalan haberler. Bu futbolcuyla hiçbir görüşmemiz olmadı. Ama başka futbolcularla görüşüyoruz. Güzel transferler yapacağız. Birkaç gün içinde hepsi belli olacak ve kampa katılacaklar." Antalya kampının başladığını da sözlerine ekleyen Taşseten, "Kampımız iyi başladı. Futbolcularımız iddialı hazırlanıyorlar. İnşallah ligin 2'nci yarısına güzel bir şekilde başlayacağız. Sivasspor'un başarısı için elimizden gelen her şeyi yapacağız" şeklinde konuştu. DHA |
Cevap: Güzel Transferler Yapacağız
Ben Sayın Erdal Sarıların canlı yayına gelmemesi üzerine Başkanı tenzih ederek özellikle yönetimdeki değerli arkadaşlara karşı soğudum. Maalesef bizim takıma mutlaka ve mutlaka Nail bey gibi bir BASIN SÖZCÜSÜ gerekiyor.
|
Cevap: Güzel Transferler Yapacağız
Benden size bir öngörü:Transferler Galatasaray maçına yetişmeyecek.
|
Cevap: Güzel Transferler Yapacağız
[B]Hasan kabzeden sonra iyi transferler yapılacağını sanmıyorum onun yerine gekasın alınması daha iyi olurdu yine boş beleş adamlar alınır [/B]
|
Cevap: Güzel Transferler Yapacağız
Menejerimiz yok, basın sözcümüz yok ama ruhumuz var!
[B]Amatör şekilde profesyonel kulüp yönetiyoruz. [/B] Geleceğin Sivasspor'u ile ilgili hiç adım atmıyoruz. Her şeyi sezonluk düşünüyor ve yaşıyoruz. |
Cevap: Güzel Transferler Yapacağız
Ben şu kısma takıldım; "Basında birkaç gündür haberler çıkıyor Milos Kosanovic ile ilgili." Faruk bey haberleri nereden takip ediyor çok merak ettim, bu oyuncuyla ilgili çıkan haberler 1-2 hafta öncesine ait diye hatırlıyorum bayadır adı Sivasspor'la anılmıyor. Herhalde yalanlayacak yeni transfer haberi bulamadılar eskileri yalanlıyorlar. Gönül isterdi ki Kosanovic gibileri değil de Hasan Kabze gibileri yalanlasanız ama sizden bunu beklemek hayalcilik olur.
|
Cevap: Güzel Transferler Yapacağız
[B]Hasan Kabze,Hakan Aslantaş,Uğur Boral[/B] bunlar herkesin dört gözle beklediği [B]genç, dinamik, mükemmel futbolcular[/B]. [B]Beleşe al[/B] 3-5 sene sonra 5 e itele.
Şu yukarıdaki açıklamaları yapacağına hiç konuşma daha iyi,bu adamları alacağına hiç alma daha iyi Faruk. İki kuruş saygınlığınız kaldı onuda yitirmeden bırakın gidin Allah aşkına ! [B]Takımı yorgun it yatağına çevirdiniz yeter artık[/B] |
Cevap: Güzel Transferler Yapacağız
Yani sivasspor akhisar takımının artıklarınamı kaldı hasan kabzemi sivası ligde tutacak futbolcumu kalmadı memlekette ondan sonrada çok güzel transferler yaptık diyecekler taraftarlar sanki ...
|
Cevap: Güzel Transferler Yapacağız
Su Faruk Tasettene nedense kil oluyorum arkadas.
Su tipteki adamin yapacagi transferden ne beklenir.. |
Cevap: Güzel Transferler Yapacağız
Güzel transferler yapacağız derken diğer kulüplerden kovulacak futbolcularımı bekliyorsunuz. Kovulanın birisi belli Hasan KABZE 34 yaşında onuda kesin alırız işsiz kalmasın diye. Diğer Kulüplerden kovulacak futbolcuları bekliyoruz
|
Cevap: Güzel Transferler Yapacağız
[B]faruk taşseten ve erdal sarılar gibi vizyonsuz yöneticiler oldugu sürece kimse bu takımdan adam akıllı transfer beklemesin bu beceriksiz yöneticiler sayesinde mecnun beyinde taraftarın gözünde kredisi yavaş yavaş azalıyor[/B]
|
Cevap: Güzel Transferler Yapacağız
[B]Arkadaslar[/B]....
Elbette hepimiz stres yasiyoruz... Ciddi ve etkili transferlerin yapilmasi beklentisi icerisindeyiz. Bizleri Kabzeler Borallar gibi futbol hayatlarinin son noktasina gelmis hayal kirikliklarinin transferleri elbette tatmin etmeyecektir. [B]Ancaaak[/B]... Butun bunlar kisilere karşı rencide edici yorum hakkini kimseye vermemelidir... Lutfen biraz daha dikkatli olalim... |
Cevap: Güzel Transferler Yapacağız
[QUOTE=Rallim58;963068][B]Arkadaslar[/B]....
Elbette hepimiz stres yasiyoruz... Ciddi ve etkili transferlerin yapilmasi beklentisi icerisindeyiz. Bizleri Kabzeler Borallar gibi futbol hayatlarinin son noktasina gelmis hayal kirikliklarinin transferleri elbette tatmin etmeyecektir. [B]Ancaaak[/B]... Butun bunlar kisilere karşı rencide edici yorum hakkini kimseye vermemelidir... Lutfen biraz daha dikkatli olalim...[/QUOTE] [B]herkes taşın altına sokmalı yöneticilerde taraftarda futbolcularda işini adam gibi yapmalı eger bu takıma yönetici oldularsa işlerini adam gibi yapmalılar [/B] |
Cevap: Güzel Transferler Yapacağız
Ölme eşeğim ölme,
Bahar gele, yaz gele, Bu kaçıncı bahar yaz? Bu gidişle ZOR BİRAZ.. :) |
Cevap: Güzel Transferler Yapacağız
bu kafayla bu transfer anlayışıyla işimiz çok zor ikinci yarı
|
Cevap: Güzel Transferler Yapacağız
[QUOTE=yiğido58sinan;963077]Ölme eşeğim ölme,
Bahar gele, yaz gele, Bu kaçıncı bahar yaz? Bu gidişle ZOR BİRAZ.. :)[/QUOTE] üç kuruşa beş küfte rahvan attan sert çifte pilav üstü kuru az bu senede zor biraz |
Cevap: Güzel Transferler Yapacağız
pazara akşam giden sebzeyi ucuza almaya çalışan kişi gibi davranıyor sivas yönetimi Doldur fileye çürükleri sebzeci kardeş yeterki ucuz beleş olsun
|
Cevap: Güzel Transferler Yapacağız
Mecnun okyakmaz başta olmak üzere bizim yönetim maalesef her transfer döneminde oyaliyor taraftarı...hanı hatalardan ders çıkarılıp düzgün transfer yapılacaktı ! Degismeyen tek şey 33-34-35 yasında boşta kalmış kulüp arayan BELES adam bulma taktığı devam ediyor..hasan kabze de kanıtı işte !!!
Geçen sene ve önceki sene istemiştik gelmemişti şimdi boşta kalınca mi geliyor..gerçi tamda yonetime uygun |
Cevap: Güzel Transferler Yapacağız
Güzellik görecelidir, zaten yönetim hep kendine göre güzel transferler yapıyorlar zaten.. Faruk efendi yine doğru söylüyor Hasan Kabze, Hakan Aslantaş, Uğur Boral gibi Yusuf yüzlü adamlar faruk'a, Erdal'a melek gibi transferlerdir..
|
Cevap: Güzel Transferler Yapacağız
Bende birşey eksik diyordum tam sende geldin tam oldu başkan .... Hey Yarabbim sen bizleri aklımıza mukayyet eyle
|
Cevap: Güzel Transferler Yapacağız
Mantıklı ve olumlu transfer yapacagız diyor resmen dalga geçiyor taraftarlar ile elimizdeki oyuncular ile 2 ci yarıya hazırlanacaklarmış dogruca bir alt lige dogru gidiyorsunuz taraftarın sesine kulak verin biraz.
|
Cevap: Güzel Transferler Yapacağız
Ilk once sunu soylemek istiyorum. Suan 34 yasinda vega daha yasli olupta bu takima transfer olmasini kabul edebilecegim ve itiraz etmeyecegim iki oyuncu var. Biri drogba digeri ibrahimovic. Tabi bunlarda hayal bile edilemeyecegi ve soz konusu bile olamayacagi icin hic lafi uzatmaya gerek yok. Ikincisi otuz yas ve uzeri adam alacaksan git CICINHO gibi adam alki biseye yarasin.
[B]Hasan kabze gencliginde neydiki simdi ne olsun[/B]. Evliya celebi gibi tum anadoluyu gezen degil sahada adim atmadik yer birakmayan adam lar kurtarabilicek bu takimi ikinci yarida. Eminim bu takim ligin ikinci yarisinda ilk bes haftada gerekli puanlari alamazsa futbolcularda dustuk zaten diyip bizi cileden cikartan oyuna devam edecekler. Sezon sonu superligden takim bulanlar defolup gidecek, superligden takim bulamayip bankasya da daha guzel sehir takimlarindan teklif alanlar kacacak ve bize hemserimiz ziya ve bikac tane talibi olmayan ise yaramaz topcu jalacak. Sonuc olarak ordanda sert dususumuze devam ederek yeni stadimizla alt liglerde mucadeleye devam edecegiz. Ozamanda sayin faruk bey cikip hasan kabzeyle ilgileniyoruz der artik. Yaziklar olsun. Bu taraftar bosuna dusersek cikamayiz demiyo. Onumuzde sadece onyedi mac var. Ve ne yapip edip dusmememiz gerekiyo. Gidin messiyimi aliyonuz neymarimi aliyonuz kimi aliyosaniz alin bu takimi ligde tutun ha yok yapamiyoz diyosaniz bizi oyalamayin lutfen. Karar verildi bu sene biz dusecez ondan boyle bos davraniyoz falan diyin. Ve almayin hasan kabzeyi falan. Lutfen hasan kabzeyi almayin. Lutfen hasan kabzeyi almayin. |
Cevap: Güzel Transferler Yapacağız
MU-Cİ-ZE....Artık mucizelere kaldık..Nerdesiinnn mucizeeeeeeeeeeeeee :(
|
Cevap: Güzel Transferler Yapacağız
[B]SIRP STOPER YALAN[/B]
Basında çıkan Belçika'nın Mechelen kulübünde top koşturan Milos Kosanovic haberini yalanlayan Taşseten, şunları söyledi: "Basında birkaç gündür haberler çıkıyor Milos Kosanovic ile ilgili. Bunlar yalan haberler. Bu futbolcuyla hiçbir görüşmemiz olmadı. Ama başka futbolcularla görüşüyoruz. Güzel transferler yapacağız. Birkaç gün içinde hepsi belli olacak ve kampa katılacaklar." [B]Sayın Taşseten bu haber gerçek olsa ben şaşardım zaten. Öyle bir vizyon ne sizde ne yönetim de var..[/B] |
Cevap: Güzel Transferler Yapacağız
[QUOTE=Ferhat06;963080]üç kuruşa beş küfte
rahvan attan sert çifte pilav üstü kuru az bu senede zor biraz[/QUOTE] [B] Flaş isimler gelmez bize, Yazık değil mi? emeğimize, Gelse gelse sadece "O" gelir, Onun adı mı? Hasan Kabze...:)[/B] |
Cevap: Güzel Transferler Yapacağız
ön yargılı olmadan bekleyip görmek lazım.
|
Cevap: Güzel Transferler Yapacağız
[B]Yönetim bizi şair yaptı.
Allahta sizi bildiği gibi yapar inşallah....[/B]:D:D:D:D |
Cevap: Güzel Transferler Yapacağız
Vallahi herkes içini şiirle döküyo artık. Denemedik yol kalmayacak anlatmak için. Helal :D
|
Cevap: Güzel Transferler Yapacağız
Guleyimmi aglayayimmi. Biraz dusundumde kendi kendime dedimki yok ya haber kesin yalan. DHA kafasina gore yazmis. Yoksa guzel transferler yapacagiz diye bi basligin altinda boyle bi aciklama yapamaz bi insan. Eger gercekse haber diyecek bisey zaten yok. Son noktayi boyle koyalim diyolarsa eger hasan kabze ibrahim akin gibi oyunculari doldurmayin be takima. Gencleri oynatin onlarin onu acilsin. Belki seneye talipleri falan olur. Ne bileyim cok daha iyi patlama yapio milli takima falan giderler. Yazin avrupa sampiyonasi var. Neden olmasin. Biz duseceksek paramizi bosuna bu adamlar yemesin. Bunlarin yiyecegi paranin onda birini verin o altyapidaki genclere. Bakin ne oluyo.
|
Cevap: Güzel Transferler Yapacağız
hep ayni film hep ayni hikaye bunu üzülerek soyluyorumki inancimiz kalmadi yonetime yillardir adamgibi bi transfer goremedik takimda
|
Cevap: Güzel Transferler Yapacağız
Zaten kosanovic ile görüştük anlaştık diyecek transfer başarınız olsa bu takım başka yerlerde olurdu
[B] Hasan kabze olayında da kesinlikle tepkilerden dolayı vazgeçildi[/B]. Mesele zaten hani deniyor ya SİVASLI hasan kabzeyi şimdi değil 2010-2011 de almaktı. [B]35 e dayanınca hasan kabze hemşerimiz oldu birden nedense (bonservissiz olduğu içindir belki de kimbilir )[/B] |
Cevap: Güzel Transferler Yapacağız
herkes yönetime kızıyor peki biz taraftarlıgımızı yaptıkmı sezon boyu 35 000 kiş stada gitmiş herkes başkanı eleştiriyor yönetim paramı basıyor beyler her topçu sivasa gelmiyor akıllı olun elbet yönetim biraz cimri davranıyor ama eldeki imkanlar bütçe takım dengeleri herşey öyle kolay degil başkan almak istemezmi isim yapmış oyuncuları ama herkes imkanına göre transfer yapıyor yönetimin hatası eneramoyu almak ümiti ve batuhanı affetmemek sezon başında takımı yeterli görmek oldu ara transferde aklı başında 1 defans 1 orta saha 2 kanat 2 santrofor alabilirseh takım düşmez rahatlar ama laga luga yaparda sadece hasan kabze alınırsa geçmiş ola.
|
Cevap: Güzel Transferler Yapacağız
[QUOTE=Rallim58;963094][B]
Flaş isimler gelmez bize, Yazık değil mi? emeğimize, Gelse gelse sadece "O" gelir, Onun adı mı? Hasan Kabze...:)[/B][/QUOTE] Hasan yaşlı gelmesin Issız acun ölmesin Nakoulma gider Rize Aval aval bak bize |
Cevap: Güzel Transferler Yapacağız
[QUOTE=asabibaba;963096][B]Yönetim bizi şair yaptı.
Allahta sizi bildiği gibi yapar inşallah....[/B]:D:D:D:D[/QUOTE] Bizim köyde terelelli diyorlar deyzoolum :D :D Bahsana dayıma bu gayuğa oda bindi :D |
Cevap: Güzel Transferler Yapacağız
Bu keres ne derse ep tersi cıkıyor allah bir dediğine inanırım
|
Cevap: Güzel Transferler Yapacağız
[QUOTE=pover58;963111]herkes yönetime kızıyor peki biz taraftarlıgımızı yaptıkmı sezon boyu 35 000 kiş stada gitmiş herkes başkanı eleştiriyor yönetim paramı basıyor beyler her topçu sivasa gelmiyor akıllı olun elbet yönetim biraz cimri davranıyor ama eldeki imkanlar bütçe takım dengeleri herşey öyle kolay degil başkan almak istemezmi isim yapmış oyuncuları ama herkes imkanına göre transfer yapıyor yönetimin hatası eneramoyu almak ümiti ve batuhanı affetmemek sezon başında takımı yeterli görmek oldu ara transferde aklı başında 1 defans 1 orta saha 2 kanat 2 santrofor alabilirseh takım düşmez rahatlar ama laga luga yaparda sadece hasan kabze alınırsa geçmiş ola.[/QUOTE]
Bak sen bile güvenemiyorsun yönetime.Hani derler ya ''yaptıklarımız,yapacaklarımızın teminatıdır''diye aynen öyle artık kimsenin güveni kalmadı.Onun içindir bu kadar serzeniş,onun içindir yeter artık deyip tribünleri terkediş. |
Cevap: Güzel Transferler Yapacağız
[B][I]Manda ağaca çıkar yuva yapar da, bizim yönetim iyi transfer yapamaz, bunlar boş laflar. Ama transfer konusunda İNŞALLAH biz yanılırız.[/I][/B]
|
Cevap: Güzel Transferler Yapacağız
[QUOTE=Ferhat06;963113]Hasan yaşlı gelmesin
Issız acun ölmesin Nakoulma gider Rize Aval aval bak bize[/QUOTE] [B]Tepkiler fazla, gayet yoğun tohtor bey, Almazlar Kabze'yi, O'ndan bizde çohtur bey, Yönetimin transferleri ciğerimize ohtur bey, Güzel transferler sözüne "karnımız tohtur" bey..:)[/B] |
Cevap: Güzel Transferler Yapacağız
[QUOTE=furky.b;963063]Su Faruk Tasettene nedense kil oluyorum arkadas.
Su tipteki adamin yapacagi transferden ne beklenir..[/QUOTE] Güzel espri olmuş :) |
Cevap: Güzel Transferler Yapacağız
Baskanim cok iyi niyetlisin caliskansin ama futbola yaklasiminiz bu kadar bize guzel transfer yerine saglam transfer yapin bir bilica veya herve tum gibi
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 08:47. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005