![]() |
Ara Transfer Raporu
[IMG]http://i.hizliresim.com/a2rXq4.jpg[/IMG]
|
Cevap: Ara Transfer Raporu
Gelenlerden 1 karavana fuzuli gidenlerdende 1 luzumlu oyuncu
Aslinda cok iyi gecen Transfer sezonunu bir bomba forvetle finalleriz diye hayal ediyorduk yapamadik saglik olsun Artik takim olma birlik olma zamani |
Cevap: Ara Transfer Raporu
Yapacak bir şey yok...
Adım Hıdır elimden gelen budur.. Artık ara transfer sezonu bittiğine göre öyle yada böyle üzerimize düşen görevi layığı ile yerine getirmemiz gerekiyor. Unutmayalım bu takım şehrin bir değeridir. Bu takım bizim takımımızdır, armanın solmaması adına bizim formamızı terletecek bu kardeşlerimize sesimizin vücudumuzun son haddesine kadar destek olmamız gerekiyor. Gün eleştiri yapma değil, gemiyi kurtarma zamanıdır. Bizden destek onlardan ise belirlenen rotada bu markayı yukarı çekme zamandır. Bırakalım artık kısır döngüleri düşelim takımımızın ardına... |
Cevap: Ara Transfer Raporu
gidenlerin hepsi yerinde bide oraya ibrahim akin eklene bilirdi gelenlerde iyi ama tek eksik belli fORVET yillardir oldugu gibi
|
Cevap: Ara Transfer Raporu
İyiki Mersin transfer yapamıyor yapsaydı biz sonuncu olurduk klüp değeri olarak :):):) Sivasspor vasat oyuncu alma gelenegini sürdürerek süprize izin vermedi yine!!! şapkadan tavsan çıkaracağız insallah bu sezon...veya deveye Hendek atlatacağız umutlar giderek azalıyor ve tüm olumsuzluklar ust üste geliyor sanki...Osmanlı macından alınacak sonuçta kaderimizin özeti olacak anlaşılan
|
Cevap: Ara Transfer Raporu
[QUOTE=asabibaba;966646][IMG]http://i.hizliresim.com/a2rXq4.jpg[/IMG][/QUOTE]
...Gelenler 7kişi ,gidenler 7kişi...Gözüme çarpan olaylar:1-Gidenlerden Ümit uzun zamandır oynamıyordu ama ilk haftalarda takıma katkı yapan oyuncuydu....2-Enaramo son 6-7 maçta oynadı takıma katkısı çok azdı 1 gol attı... 3-Batuhan ilk maçta gol attı;Sergen le sorun yaşadı bir daha da oynayamadı..4- Yekta genellikle sonradan oyuna girdi,sakatlık sorunları yaşadı,sonradan oyuna girdi;takıma katkısı 0..5-Orhan takıma giremedi katkısı 0...6-Hakan zaman zaman kadroya girdi;vasat seviyedeydi...6-Abalo;yiğidonun umuduydu ilk maçlarda 1 tane de gol attı ama sonraki maçlarda Sergen Hoca onu 11 de hiç düşünmedi;ısrar edilseydi belki katkı da yapabilirdi ama son 15 dak. ların oyuncusu oldu..Katkısı 0...7-Baralles geçen yılınYunanistan gol kralı..7 maçta oynatıldı;2 de hazırlık maçında oynadı...Asisti var mı hatırlamıyorum;pozisyona dahi girdiğini hatılrlamıyorum,bir anda sakatlandı uzun zamandır oynamıyor ameliyat oldu..Sözleşmesi dondurulmuş;katkısı 0.....Gelenler için konuşmak çok erken...Teixeira ,Tanase, Hussain iyi oyuncular;takıma katkı yapacak diye düşünüyorum..Gidenlerden daha iyi olacakları kesin gibi....Omari kapalı kutu beklemek lazım..H.Kabze en hazır oyuncu ama ne yapacağını kimse kestiremiyor...Emre yeni geldi,takıma yabancı ;İ.Öztürk ün amcasının oğlu olduğu söyleniyor..Sol tarafta bakalım ne yapacak,Ziya ya iyi bir alternatif olacak mı?..Piyango Transfer Gökhan ise hazır olmayan bir oyuncu;bakalım ne zaman hazır olacak.....Raporun açıklaması bu şekilde ..Umarım herşey istediğimiz gibi olur...... |
Cevap: Ara Transfer Raporu
[QUOTE=adres58;966654]Yapacak bir şey yok...
Adım Hıdır elimden gelen budur.. Artık ara transfer sezonu bittiğine göre öyle yada böyle üzerimize düşen görevi layığı ile yerine getirmemiz gerekiyor. Unutmayalım bu takım şehrin bir değeridir. Bu takım bizim takımımızdır, armanın solmaması adına bizim formamızı terletecek bu kardeşlerimize sesimizin vücudumuzun son haddesine kadar destek olmamız gerekiyor. Gün eleştiri yapma değil, gemiyi kurtarma zamanıdır. Bizden destek onlardan ise belirlenen rotada bu markayı yukarı çekme zamandır. Bırakalım artık kısır döngüleri düşelim takımımızın ardına...[/QUOTE] Yok Atilla abi.. Ben adı Hıdır olan yönetici yerine Hızır olan yönetici istiyorum. Yok Atilla abi.. Ben taraftarı tukaka gören ukala yerel basının yerine, taraftarın sesi olacak bir basın istiyorum |
Cevap: Ara Transfer Raporu
Oh para edenleri de gönderdiler bu transfer sezonununda da ,transfer yasağı olan Mersin in üstüne yerleşmişiz futbolcu değeri olarak.Son dakika transferi de Gökhan Süzen.O da transfer amacıyla yapılmamış.Siz hiç böyle cümle duydunuz mu ya daha önce herhangi bi klup başkanından.Şu futbolcuyu aldık ama aslında transfer etmek için almadık diye.Ya hatayı falan da geçtimde beyinde hasar olmasın ben ondan korkuyorum artık.Hadi yine kardayız.Hıdırlar mı Hızırlar mı bilmem ama ayak oyunlarıyla para eden futbolcuları gönderip dünyada futbolcu bulamayıp her transfer döneminde olduğu gibi bu transfer döneminde de kar edip futbolcu değeri ile ligin sondan 2. si olmayı başaran yönetime Hınzır denir.Hınzır
|
Cevap: Ara Transfer Raporu
[QUOTE=cengo64;966665]Oh para edenleri de gönderdiler bu transfer sezonununda da ,transfer yasağı olan Mersin in üstüne yerleşmişiz futbolcu değeri olarak.Son dakika transferi de Gökhan Süzen.O da transfer amacıyla yapılmamış.Siz hiç böyle cümle duydunuz mu ya daha önce herhangi bi klup başkanından.Şu futbolcuyu aldık ama aslında transfer etmek için almadık diye.Ya hatayı falan da geçtimde beyinde hasar olmasın ben ondan korkuyorum artık.Hadi yine kardayız.Hıdırlar mı Hızırlar mı bilmem ama ayak oyunlarıyla para eden futbolcuları gönderip dünyada futbolcu bulamayıp her transfer döneminde olduğu gibi bu transfer döneminde de kar edip futbolcu değeri ile ligin sondan 2. si olmayı başaran yönetime Hınzır denir.Hınzır[/QUOTE]
[COLOR="black"][B]Bu Yönetimi Gördükten Sonra Menejer Olasım Geldi.Her Bulduğum Yabancıyı Bunlara Futbolcu Diye Satardık.[/B][/COLOR]([COLOR="red"][B]Ama Biz Sivaslıyız Bize Dolandırıcılık Yakışmaz[/B][/COLOR]) |
Cevap: Ara Transfer Raporu
Bu arada Musa Sinan Yeni Malatya'dan dönmüş ve Erciyes'e kiralanmış. Akıl işte İbrahim Akın'ı elinde tutana kadar onu gönder yerine Musa'yı koy. Elindeki oyuncuyu değerlendirmeyi de mi bilmiyorsun!?
|
Cevap: Ara Transfer Raporu
Musa Sinan ın adı şike dosyasında yoktu ama.
|
Cevap: Ara Transfer Raporu
i.akinin sozlesmeside fes edilmeliydi takima zararindan baska bi kari yok
|
Cevap: Ara Transfer Raporu
yapacak bir şey yok bu takım bu ligi bitirecek bizde sonuna kadar destekleyeceğiz artık şöyle olsaydı böyle olsaydı yı boşverip maçlara gidip desteğimizi vermeliyiz hakkımızda hayırlısı umudumuz tükenmiş değil...
|
Cevap: Ara Transfer Raporu
[U]Gelenler[/U]
[B]Tanase[/B] olumlu bir transfer olarak görüyorum, özellikle avrupa sampiyonasini kendisine hedef olarak koyarsa faydali olacagini düsünüyorum. 10 üzerinden 8 puan [B]Emre Öztürk[/B] 2-3 senedir ismini ara ara duydugum bir sol bek. ilk defa baska bir takimda forma giyecek. yasi genc ve erkanin sakatligi düsünülürse, 8 puan. [B]Hussain[/B] yine yasi itibari ile ve altyapi egitimini ingiltereden almasi dolayisi ile begendigim transferlerden, üstelik avrupa tecrübesi var ve ordada basarili olmus. 9 puan [B]Texeira[/B] benim icin kapali kutu. transfer edenler mutlaka en az 10-15 macini takip etmislerdir. gs macindaki performansi, son vurus olarak iyiydi fakat eskisehir macinda pozisyona girmekte zorlandi. hatirladigim iki kafa vurusu var, biri gs ye gol olan digeride boffinin harika cikardigi. 2. forvet olarak görüyorum ben. 7 puan [B]Hasan Kabze[/B] günü kurtarmak icin alinmis bir forvet ama henüz birsey göremedik. bizde texeira ile 2. forvet olmak icin yarisacakken, 1. forvet icin yarisiyorlar. 5-6 puan [B]Oumari[/B] birkac pozisyonda oynayabilmesi ve türkce bilmesi avantaj. ama da costa gibi bir adamdan sonra oumari nin gelmesi birkac vites birden kücültme gibi geliyor bana. kadro derinligi acisindan olabilir ama bize takimin oyuncu sayisini yükseltecek degil oyuncu kalitesini yükseltecek futbolcu lazim. 6-7 puan [B]Gökhan Süzen[/B] ziya-emre-erkan dan sonra 4. sol bek. sol acikta oynayabiliyor olmasi avantaj. ama ne zaman düzelir ne zaman oynar belli degil. baskanin dedigi gibi aslinda transferde demeyelim takimla antrenmana cikacak dedi. 5 puan genel olarak transferler iyi fakat birinci forvet transferi yapilmadi maalesef. zannediyorum ilerleyen haftalarda cok pisman olacagiz saglam bir forvet alamadigimiz icin. [U]Gidenler[/U] [B]Yekta[/B] gittiginine sevindim, aldigi ücret = yaptigi katki hic denk olmayan bir futbolcuydu. simdiye kadar aldigi ücret bile sivasspor icin zarar [B]Abalo[/B] gerekli sansi bulamadigini düsünüyorum, sampiyonlar ligi tecrübesi ve golleri vardi. uyum süreci biraz digerlerinden uzun sürüyor olabilirdi. kiralikmi yoksa bonservisiylemi gitti belli degil. [B]Hakan Özmert[/B] niye geldigini arastirmak lazim. gelmesi ne kadar yanlissa gitmesi o kadar dogru. [B]Orhan Gülle[/B] gelmesi yanlisti, kiralik gitmesi dogru [B]Eneramo[/B] bir arkadasin yorumunu okumustum, sakatken, formsuzken elimizde tuttuk, en azindan epey bir zamandir sakatlik yasamadi ve kamp dönemini bastan sona yapabilecegi bir imkan vardi form tutmasi acisindan, demisti arkadas, katiliyorum. [B]Ümit[/B] Futbol dedigimiz olayda büyük bir ekonomi dönüyorsa, elinizdeki degerleri böyle car-cur edemezsiniz. bunlari paraya döndermek zorundasiniz. ümitin takimdan bonservissiz ayrilmasi, yöneticilik adina cok büyük bir basarisizliktir. ne yapip edip onu satacaksin, gerekirse sezon ortasina kadar oynatirsin veya baska bir yol bulursun. zaten o yüzden o koltuklarda oturuyorsunuz. yoksa kadro disi birak, beles yolla, bunu herkes yapar. yöneticilik konusunda biraz gayserililerden ders almamiz lazim. [B]batuhan[/B] bakiniz ümitteki yoruma ibrahim akin da bu listede olmaliydi genel olarak hatanin simdi degil, yaz transfer döneminde yapildigini düsünüyorum. biz avrupadan nicin hic yabanci oyuncu kiralik alamiyoruz, belkide satis opsiyonlu. mesela antep, eskisehir bile kaliteli adamlari italyadan fransadan ispanyadan kiralayabiliyorlar. |
Cevap: Ara Transfer Raporu
Yeni transferimiz Gökhan SÜZEN:
YAŞ:28 BOY:1.81 KİLO:75 MEVKİ:SOLBEK-sol kanat-ortasaha [url=http://resimzade.com/Show.html?i=46618&token=38062][img]http://resimzade.com/Show.html?i=46618&token=38062[/img][/url] |
Cevap: Ara Transfer Raporu
Bugüne kadar hep sustuk biraz icleri bosalsin diye ama suandan sonra asla bu sitede öyle luzumsuz yakistirmalar laubali veryansinlar küfüre varan elestiriler yok bundan geri takima tam destek var baskaca konulari eselemek yok düseceksek düselim ama öyle küfürlerle takim tutulmazki bakin gecen sezon kayseri ve erciyes ikisi birden düstü ama bizim gibi kaba saba küfürlerle elestirilerle degil adamlar ellerindeki futbolculari birakmadi hatta takviye yaparak geri ciktilar bizde düsersek düselim insallah düsmeyecegiz buna inaniyoruz fakat biran önce takimin yaninda tam bir sivasli gibi destek olmaliyiz o kadar baskaca yapa bilecegimiz birsey yok varsa fikir beyan edelim.
|
Cevap: Ara Transfer Raporu
Transferler Genel Olarak Olumlu;
Tanase : Form tutar , Avrupa Şampiyonasına gitmek isterse Ligde bizi sırtlar. Hem 10 numara pozisyonun da hem sol kanatta oynaması avantaj. Forvetlerimiz için bulunmaz bir fırsat. Hussain = Galatasaray maçında, Eskişehir maçında oynadığı oyun attığı ara paslar ilerisi için umut verici. Takımda en çok katkı beklediğim oyuncu. Texeira ; Galatasaray maçında attığı gol ilerisi için umut verdi. Eskişehir maçında biraz vasattı. Takımda iyi orta kesecek oyuncular olduğu sürece çok gol atacağı kesin. Hasan Kabze ; Kendisinden beklentiler çok fazla, ama beklentilerimiz kendisinden çok büyük. Bu yüzden maçların son 12-20 dakikasında oynamasında fayda var. Bizim aradığımız santrofor tarzında değil, Bize sırtı dönük ileride top tutacak top indirecek Eski Eneramo tarzında bir oyuncu lazım. Oumari ; Galatasaray ve Eskişehir maçlarında ki oyununu pek beğenmedim. Çok hızlı olmasına rağmen dağınık oynuyor. Sol kanatta oynadığını yazmıştı bazı arkadaşlar , bence sol kanatta değerlendirilmeli. Emre Öztürk; Nedir ne değildir bilemiyorum. Bu yüzden yorum yapmayacağım daha önce hiç bir maçını izlemedim. Gökhan Süzen ; Türkiye standartlarının üstünde bir sol kanattı. Beşiktaş la birlikte düşüşe geçti. Kendisi için iyi bir fırsat. Gidenler ; Yekta Kurtuluş ; Gitmesi gerekli bir oyuncuydu, takıma ve şehre katkısı sıfırdı. Hakan Özmert ; Bana göre Sistem oyuncusu teknik, uzaktan sert şutları olan bir oyuncuydu. Takımımız da bir sistem olmadığı için kendisini gösteremedi. İ.B.B parlarsa şaşmamak lazım. Eneramo= Sakatlıktan çıktıktan sonra oynamaya başladı. Kendisinden beklentiler çok büyüktü o da bunu biliyordu. Sakatlıktan çıkması sakatlığı tam atamamış olması hem kendisi için hem bizim için çok kötüydü. Elimiz deki forvetlere baktığımız da bence tutulması gerekirdi. Batuhan; Galatasaray maçında iyiydi. Sonrasında Sergen Hocayla yaşadığı tartışma sonu kadro dışı kaldı. Sezon başında 1 nci forvet olarak düşünülmesi transfer yapılmaması büyük hataydı. Ümit Kurt ; Gençliğinin verdiği bir hırsla bir hata yaptı. Yönetimde affetmedi. Elimizde bonservis kazanacağımız tek futbolcuydu. Yerine oynayan adamlardan daha çok katkı yapardı. Orhan Gülle ; Transferi başlı başına bir hataydı. Sergen Hoca; Bu sezon düşersek bunun tek sorumlusudur. Batuhan gibi bir adamı 1nci forvet olarak düşünüp ilk haftadan kadro dışı bırakarak hem takımı yaktı hem Eneromayı yaktı. Ümit Kurt ve Batuhan oynasaydı en az 9 puanımız daha olurdu. Okan Hoca ; İstediği transferler yapıldı. Son kez forvet transferi istedi bu isteği yönetim tarafından kabul görmedi. Bu da demektir ki Yönetim yeni bir hoca ile söz kesti, eldeki kadronun takımı ligde tutacağını söyledi bu da forvet transferi erteledi. Takım olarak Değerlendirmek Gerekirsek ; Takımın istediği bizim de gördüğümüz sırtı dönük, pivot santrofor tipinde bir oyuncumuz yok. Ama elimizde Hussein, Tanase, Atif, Burhan Eser, gibi takıma skorda katkı yapacak oyuncularımız var bu görev onlara düşüyor. Onların durumu ligdeki konumumuzu belirleyecek. |
Cevap: Ara Transfer Raporu
İyi de gardaş sizde hiç kimseyi beğenmiyorsunuz. Terbiyesizlik edenleri,şehrine söveni,ekmek yediği kapıyı tekmeleyeni de o birleri bir tutuyorsunuz. Gidenlerin hepsi olumlu.. Karakter yoksunu insanlarla işi olmaz bu takımın. Parayla saadet te olmaz :) Yolvereceksin o gideceği yeri bilir. Buranın kıymetini de bilmeyenlerin hepsi nasıl tarihten silindilerse,bu ihanet edenlerde aynı sonu mecburen yaşayacaklar. Gidenlere çookkkkk iyi oldu.
Gelenlere bakarsak eğer,bana göre alınabilecek en iyi oyuncular alındı. Hasan Kabze belki düşünülmeyebilirdi ona bir sözüm yok. Biz taraftar olarak kimleri görmedik ki bu takımda..Onlara bakarsan Hasan Kabze bir nebze olsun iyi yani. Katkı verirseee alkışlanır,yok o da Yekta efendi gibi olursaaa yapacak bir şey yok. Başkan onu da bi taraflara havale eder...Bize şimdi düşen sonuna kadar SİVASSPOR'UMUZA SAHİP ÇIKMAK,DESTEKLEMEK,ALKIŞLAMAK...Başka bir yolu yok bu işin. İNŞALLAH KÜMEDE DE KALACAĞIZ,BİLMEM NERESİYLE GÜLENLERİ BERBAT EDİP BIRAKACAĞIZ. |
Cevap: Ara Transfer Raporu
Ümit Kurt bir ara kimlerle anıldı ücreti bilmem kaç milyon eurolardi şimdi ise 400.000 € ya gitti. Yönetim beceriksiz ,yerine başka kimse de yok o da kabul ama bu hatalar kabul edilemez. Hakan Ozmert transferi beni şaşırttı bu kadar kötü beklemezdim. Fakat Abalo, Orhan Gülle gibi adamlara laf edemem. Şans bulamadı adamlar doğru düzgün. Etzaz, Tanase ,Texeira eğer oturursa hareketlenme olur bizde. Hasan Kabze fiyasko. Oumari kesinlikle sol bek olmalı. Diğer transferler ya tutarsa diye alınan alışılagelmiş Sivasspor transfer politikası.
Kısacası Tanase,Etzaz,Texeira'nın yanına bir sağlam forvet istedik başka bir şey değil ama olmadı. Borcla alakası yok beceriksizler! Kriz yonetilebilir mi göreceğiz. Destek oluruz her zaman arma için ama eski heyecan uçtu gitti. |
Cevap: Ara Transfer Raporu
bunu yönetime ve bize gelen hocalara okutmak lazım.biraz örnek alsınlar..
[url=http://resimzade.com/Show.html?i=46623&token=130162][img]http://resimzade.com/Show.html?i=46623&token=130162[/img][/url] |
Cevap: Ara Transfer Raporu
[B][I]Ara transferi tam ve doğru raporlamak için 4-5 maç transferlerin katkısını izleyip gözlemlemek lazım, bu süre zarfında da ancak takıma uyum sağlarlar. Böylece oyuncular hakkın da daha sağlıklı bir yorum yapma imkanına sahip oluruz.[/I][/B]
|
Cevap: Ara Transfer Raporu
Takımımızda avusturyanın FC MOHRAN DORBİRN altyapısından yetişen ve bu sezon takıma katılan 19 yaşındaki TÜRK asılı Avusturyalı ortasaha oyuncusu Bünyamin UYANIK a takıma çıkartıldı.haziran 2015 tarihinde bolusporda yaklaşık 3 ay forma giyen genç gutbetçi SİVASSPORUMUZLA ocak 2016 tarihinde sözleşme imzaladı.genç gurbetçi oyuncu yetenekli genç oyuncular arasında gösterliyor.
[url]http://yetenekliturkfutbolcu.de.tl/1996l%26%23305%3Blar.htm[/url] [url=http://resimzade.com/Show.html?i=46624&token=38647][img]http://resimzade.com/Show.html?i=46624&token=38647[/img][/url] [url=http://resimzade.com/Show.html?i=46625&token=56955][img]http://resimzade.com/Show.html?i=46625&token=56955[/img][/url] |
Cevap: Ara Transfer Raporu
Haydi Yiğidolar olan oldu transfer donemi bitti [B]biraz olumlu seyler yazalım bundan sonra yapacak teksey sivassporumuzun güzel sonuçlar alabilmesi icin dua etmek. O kotu bu iyi su söyle bu böyle birbirimizi kırıp dökmenin anlamı yok amaç hep aynı [COLOR="Red"]SİVASSPOR [/COLOR] [/B]
|
Cevap: Ara Transfer Raporu
Gelenler:Hüseyin,ayağına hakim,oyunun her iki yönünde kullanabileceğimiz faydalı bir oyuncu.Texeira patlama yapması beklenen bir oyuncu olarak avrupaya gelmiş ancak beklenen çıkışı yapamamış bir oyuncu.Takım ile uyum sorununu aşarsa bize çok faydalı olacağına inanıyorum.Tanese,sezon başından beri istenen bir oyuncuydu.Sol tarafa ve forvet arkası için iyi fakat fazlalıklarını atmalı.Oumari,ilk izlenim olarak pek umut vermedi,ilk hamleyi yaparken ve topu oyuna sokarken başarılı fakat biraz ağır ve dönüşleri yavaş.Hasan,hamle oyuncusu,ileri ucun her tarafında oynayabilecek tecrübede ancak eskişehir maçında çok içeri kaçarak hem hücum biölgesini hantallaştırdı hem de sağ kanatta Cicinho'yu yalnız bıraktı.Emre ve Gökhan bizim için kapalı kutu,her ikisi de sol bek iyi olur inşaallah.
Gelelim gidenlere,eneramo,batuhan ve orhan kamburdu kurtulduk.Dani çok şey beklenen ama klasik İspanyol uyumsuzluğunu yaşayan biri oldu.Baralles oynadığında çizdiği görüntü çok olumlu idi ama sakatlık büyük talihsizlik.Ümit gittiğine en çok üzüldüğüm oyuncu,bize yıllarca katkı sağlayacak biri idi ancak bir anlık siniri hem kendisine milli takım kapılarını kapattı hem de bize defans sorunu yaşattı.Hakan gitmese daha iyi olurdu gibime geliyor,hayırlısı artık.Gelgelelim Yekta efendiye insanların ekmeklerinden kısarak ödedikleri paralar sanma ki sana helal.Ekmeğini yediğin kaba işemeye kalkarsan Rabbim bunu sana bırakmaz acısı çıkar ve biz de bunu görürüz.Aklında bulunsun bir daha bu memlekete deplasman maçına bile gelme. |
Cevap: Ara Transfer Raporu
Gidenler gelenlerden daha üstün rezil yonetim !
|
Cevap: Ara Transfer Raporu
Takımda şu eksik bu eksik hayır kardeşim hepsi var.Ama ruh eksik ruh. Geriye düşünce üzülen çaba gösteren formasını aldığı para uğruna helal ettirmeye çalışan ruh yok.Hakem penaltı veriyor kimsede çıt yok.Hakem yanlış karar veriyor kimsede çıt yok.Başkan 3 yıldır yanlışlar içinde Kimsede çıt yok.Yapılan transferler adam kandırmaca yersen kimsede çıt yok.Bu ne kardeşim ölü toprağımı serpildi bize.
|
Cevap: Ara Transfer Raporu
Lafa bak patlamaya hazır bir oyuncu,Avrupa'ya gelmiş Birşey yapamamış Sivas'a gelmiş patlayacakmış..la yürü git
|
Cevap: Ara Transfer Raporu
Daha çok "heyet raporu" gibi.
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 04:53. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005