![]() |
Aatif'ın fiyatı 4 milyon Euro
[B]Sivaspor Başkanı Mecnun Otyakmaz, transferin gözdesi olan yıldız isimle ilgili FANATİK’e konuştu.[/B]
[IMG]http://fotocdncube.fanatik.com.tr/images/16x9/2016/05/29/5027114.jpg?w=658&h=370[/IMG] “Aatif çok değerli bir oyuncu ve bonservis bedeli 4 milyon Euro. Para artı takas önerilerine de açığız. Şu ana kadar Osmanlıspor ve Bursaspor’dan resmi teklif aldık” “Fenerbahçe ve Beşiktaş’la da adı geçiyor ancak bu konuda girişimleri olmadı. Trabzonspor’un ise ilgisi olduğunu biliyorum. Önümüzdeki günlerde her şey belli olacak” Ligin bitmesiyle birlikte transfer sezonu başladı, tüm kulüpler kadrolarını güçlendirmek için gaza bastı. Yurt içinde en çok konuşulan futbolcu ise Aatif Chahechouhe... Sivasspor küme düştükten sonra diğer takımların iştahı kabarırken, bu konuda en yetkili isim Başkan Mecnun Otyakmaz, FANATİK’e açıklamalarda bulundu. [B]‘Kesin rakam bu’[/B] Yiğidolar’ın patronu, “Aatif’ın bonservis bedelini 4 milyon Euro olarak belirledik. Kesin rakam budur. Para artı takas önerilerine de açığız. Tabii burada teklif edilecek futbolcular önemli. Aatif’ın ismi çok takımla geçiyor ancak biz sadece Osmanlıspor ve Bursaspor’dan resmi teklif aldık” dedi. |
Cevap: Aatif'ın fiyatı 4 milyon Euro
[B]Bir kuruş altı olmaz!!!
Beğenmeyen varsa başka kapıya, NOKTA![/B] |
Cevap: Aatif'ın fiyatı 4 milyon Euro
Bu iş 2 milyon euro ya biter. Alıcısı Trabzon veya Bursa olur.
|
Cevap: Aatif'ın fiyatı 4 milyon Euro
atifi 4 milyon avroya satarsak ptt gelir oranini dengelemis oluruz superlik kalitesinde bi kadro kura bilirz
|
Cevap: Aatif'ın fiyatı 4 milyon Euro
3.5 milyona serbest kalır maddesi yok mu Aatıf'ın nasıl 4 milyon istiyoruz anlamadım ama şimdi tok satıcı ayağı yapıp transfer sezonunun sonunda satamayınca 800 bine göndermeyelim de aman ha!
|
Cevap: Aatif'ın fiyatı 4 milyon Euro
Devaminda soyledigi soz nokta konacak sozlerdir...
‘Biz burada geçiciyiz’ Sivasspor’un PTT 1.Lig’de izleyeceği yol haritasıyla ilgili de konuşan Başkan, “Geçen sene olmadı, küme düştük. İsim olarak PTT 1.Lig’de yer alıyor olabiliriz fakat burada geçiciyiz. Takımın seviyesini kesinlikle aşağı çekmeyeceğiz. Süper Lig’de yer alıyor gibi hareket edeceğiz. Yönetim olarak elimizden geleni yapıyoruz” açıklamasını yaptı. M.Ali Sabuncu |
Cevap: Aatif'ın fiyatı 4 milyon Euro
[QUOTE=DoomsDay58;977221]3.5 milyona serbest kalır maddesi yok mu Aatıf'ın nasıl 4 milyon istiyoruz anlamadım ama şimdi tok satıcı ayağı yapıp transfer sezonunun sonunda satamayınca 800 bine göndermeyelim de aman ha![/QUOTE]
gecen sene bu yönde haberler cikmisti. o habere göre 3 milyona serbest kaliyor. [url]http://www.sporx.com/sivassporda-aatif-karmasasi-5-mi-3-mu-SXHBQ473164SXQ[/url] |
Cevap: Aatif'ın fiyatı 4 milyon Euro
Aatif'a Türkiye'de kimse 4 milyon vermez daha dogrusu veremez cünkü kulüplerde para yok.
Gs de zaten para yok. Bjk ve Fb alsa zaten alirdi. Geriye diger anadolu takimlari kaliyor. Konya 1 + futbolcu verebilir Bursa 1,5 + futbolcu verebilir Osmanli 2 ye kadar cikabilir Ts 2 + futbolcu verebilir (bu yazdiklarim tahmin) Eger gercekten 4 milyon isteniyorsa böyle bir rakama ancak Cin, Katar gibi yurtdisi transferi gerceklesebilir. |
Cevap: Aatif'ın fiyatı 4 milyon Euro
Aatif'in Fb ile anlastigi iddia ediliyor
[url]http://www.milliyet.com.tr/-fenerbahce-aatif-chahechouhe-ile-fenerbahce-sivasspor-2256944-skorerhaber/[/url] |
Cevap: Aatif'ın fiyatı 4 milyon Euro
[QUOTE]Fenerbahce'nin ilk transferi Aatif Chahechouhe, anlasma tamam.[/QUOTE]
Twitter - İlker Yağcıoğlu |
Cevap: Aatif'ın fiyatı 4 milyon Euro
hakan çinemre ve uygar isimli genç oyuncuları artı 2 milyon euroya atıfı fenere verelim
|
Cevap: Aatif'ın fiyatı 4 milyon Euro
[QUOTE=50sekiz;977234]Twitter - İlker Yağcıoğlu[/QUOTE]
ilker yağcıoğlu dediyse gerçekten anlaşmıştır. |
Cevap: Aatif'ın fiyatı 4 milyon Euro
Aspor'da su an altyazi geciyor ve konusuyorlar.
|
Cevap: Aatif'ın fiyatı 4 milyon Euro
Fener bize fazla para vermez. Aatifi ciddi anlamda istiyorlarsada Mecnun Otyakmaz'da zorluk cikarmaz verir fenerin önerdigi teklife.
2 Milyon + Uygari bonservisi fenerden alabilecegimizin en fazlasi. |
Cevap: Aatif'ın fiyatı 4 milyon Euro
[B]İlker Yağcıoğlu: Aatif Chahechouhe Fenerbahçe'de[/B]
Fenerbahçe'nin eski futbolcularından İlker Yağcıoğlu, Sarı*-Lacivertli kulübün küme düşen Sivasspor'un yıldızı Aatif Chahechouhe ile anlaşmaya vardığını açıkladı. A Spor'da yorumculuk yapan Fenerbahçe'nin eski futbolcularından İlker Yağcıoğlu, Sarı*Lacivertli kulübün küme düşen Sivasspor'un yıldızı Aatif Chahechouhe ile anlaşmaya vardığını açıkladı. ağcıoğlu, Twitter hesabından "Fenerbahçe'nin ilk transferi Aatif Chahechouhe, anlaşma tamam." şeklinde bir tweet attı. Aatif'ın adı Trabzonspor ve Torku Konyaspor ile anılıyordu. Sözleşmesi 2017'de sona erecek isim için Fenerbahçe, bonservis bedeli ödemek zorunda... KONYASPOR BAŞKANI '4 MİLYON EURO' DEMİŞTİ Torku Konyaspor Başkanı Ahmet Şan, geçtiğimiz gün yaptığı açıklamada, Aatıf Chahechouhe'nun kendilerine önerildiğini ifade ederek, "Bizzat başkan Mecnun Otyakmaz ile görüştüm. Medicana Sivasspor, Chahechouhe için 4 milyon avro bonservis bedeli istiyor." ifadelerini kullanmıştı. Fenerbahce'nin ilk transferi Aatif Chahechouhe, anlasma tamam. [url]http://spor.mynet.com/fenerbahce/97163-ilker-yagcioglu-aatif-chahechouhe-fenerbahcede.html[/url] [B]4 milyon Euro'ya vereceklerse verin gitsin. Yada 2,5 milyon Euro + 2 futbolcuya bu iş bitsin. Zaten Aatif'ın da istediği o değil mi? Gitmek için can atıyor. Para kazandıracaksa bırakın gitsin. [/B] . |
Cevap: Aatif'ın fiyatı 4 milyon Euro
[QUOTE=stain;977235]hakan çinemre ve uygar isimli genç oyuncuları artı 2 milyon euroya atıfı fenere verelim[/QUOTE]
Aynen katılıyorum.Kaleci Ertuğrul'u da versinler.Ptt'de iş yapar.Ramazan Civelek baya iyi.Bonservisiyle vermek zorunda değiller 3 yıllık kiralasınlar.Beykan gibi.Yine Erten Ersu diye bir kalecileri var onu kiralayabiliriz.Melih okutan vs.Var oğlu var. |
Cevap: Aatif'ın fiyatı 4 milyon Euro
diego ribas+ mehmet topuz :D
|
Cevap: Aatif'ın fiyatı 4 milyon Euro
bizi üst lige taşıyacak adam lazım kandırmasınlar 2 tane paf oyuncuyla
|
Cevap: Aatif'ın fiyatı 4 milyon Euro
Az önce Sivasspor başkanı Sayın Mecnun Otyakmaz ile bir görüşme yaptım. Kendisi bana Aatıf'a kendisini isteyen kulüplerle görüşmesi için
izin verdiğini ama şuana kadar hiç bir kulüpten resmi teklif gelmediğini belirtti. Aatıf'a 6 kulüp resmen talip. Ama Fenerbahçe ile şuan anlaştı demek bence çok yanlış. Aatıf'ın ilk tercihinin Osmanlıspor olduğu belirtilirken, Trabzon kulübünü istemediğini söyleyebilirim. Şuan Sivas yönetimi ve Başkanından gelen bilgi akışı bu. Biten bir şey yok.. Aygün Özipek |
Cevap: Aatif'ın fiyatı 4 milyon Euro
eger ki fenerbahceyle anlaşmışsa ve para artı oyuncu alınıcaksa ben uygar mert falan istemem. Mehmet topuz kesinlikle alınmalı, kaleye ertugrul iyi olur, artı en az 2m de para verirlerse bence idealdir. sonucta aatıfın 1 yıllık sözleşmesi kaldı sadece
|
Cevap: Aatif'ın fiyatı 4 milyon Euro
berkay can değirmencioğlu(stoper)-.pttde kiralık dolaştı.23 yaşında.osman hocanın eski öğrencisi.
hakan çinemre(stoper)-berkaydan daha iyi bir stoper.21 yaşında. uygar(ortasaha ofans)(bu adamı biraaz zor verirler.fenerlilerin en umutlu olduğu oyuncu.21 yaş. ramazan civelek:beykan tarzında bir oyuncu.gelirse banko 11de bile oynar.19 yaş. aziz ceylan:bir ara iyi bir ün yaptı sonra kayboldu.20 yaşında forvet. örneğin mehdi akgülü 18 yaşında pivot takım a.üsküdara vermişler.bu saydıklarımı da yaklaşık olarak tahmini.hakan çinemre+uygar+2M a okuturlar |
Cevap: Aatif'ın fiyatı 4 milyon Euro
[QUOTE=çorluluyiğido;977245]berkay can değirmencioğlu(stoper)-.pttde kiralık dolaştı.23 yaşında.osman hocanın eski öğrencisi.
hakan çinemre(stoper)-berkaydan daha iyi bir stoper.21 yaşında. uygar(ortasaha ofans)(bu adamı biraaz zor verirler.fenerlilerin en umutlu olduğu oyuncu.21 yaş. ramazan civelek:beykan tarzında bir oyuncu.gelirse banko 11de bile oynar.19 yaş. aziz ceylan:bir ara iyi bir ün yaptı sonra kayboldu.20 yaşında forvet. örneğin mehdi akgülü 18 yaşında pivot takım a.üsküdara vermişler.bu saydıklarımı da yaklaşık olarak tahmini.hakan çinemre+uygar+2M a okuturlar[/QUOTE] Seneye daha ciddi bir kadro kurması bekleniyor Fenerde. Fazla para harcamadan yıldız futbolcu alacaklar. Ciddi transferler yapacaklar. Canerin gitmesi Dieogonun satılması vesaire. Bu genç çocuklar kadroda yer bulamazlar. Versinler 1 sene kiralık 2 kaatta para versinler bu işi bitirelim. Neyse burada anlatması zor telefonla söyleyim :D :D |
Cevap: Aatif'ın fiyatı 4 milyon Euro
Atifin transferinde illa takas oyuncu gelecekse bonservisiyle gelmeli kiralık değil.
|
Cevap: Aatif'ın fiyatı 4 milyon Euro
En iyisi fenere gitmesi dikiş tutmazsa biz süper lige çıkınca(?) geri döner kaptanımız
|
Cevap: Aatif'ın fiyatı 4 milyon Euro
Burak kazmasına dünyanın parasını veren çinli arkadaşlar nerde acaba
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 05:34. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005