SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Haberler (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   SIVASSPOR:2 A-GÜCÜ:1 (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=9296)

SivasSpor.Com 02.12.2006 13:37

SIVASSPOR:2 A-GÜCÜ:1
 
[CENTER][img]http://www.ligtv.com.tr/uploads/news_manset_resim_7430_Sivasspor_Ankaragucu002.jpg[/img][/CENTER]

Karşılaşmanın 6. dakikasında kaleci Serkan΄ın önde olduğunu gören Balili cezasahası dışından yaptığı vuruşla Sivasspor΄u 1-0 öne geçiren golü kaydetti

Karşılaşmanın 50. dakikasında ise Nordin Wooter, Mehmet Yıldız΄ın ara pasını iyi takip etti ve Sivasspor΄un ikinci golünü kaydetti.

Karşılaşma 2-1 Sivasspor΄un üstünlüğü ile sona erdi.

Maçtan Dakikalar


Dakika 3: Sivasspor ‘un sağ kanattan geliştirdiği atakta Bali’nin ortasında Mehmet Yıldız topa dokunamadı.


Dakika 6: Balili ile gelişen atakta Balili topu kalecinin üzerinden aşırarak ağlara gönderdi. 1-0

Dakika 8: Sivasspor'un atağında Wooter'in sert şutunu kaleci Serkan son anda kornere gönderdi.

Dakika 15: Ankaragücü sağ kanattan köşe vuruşu kazandı.Kullanılan kçşevuruşunu Sivasspor defansı uzaklaştırdı.

Dakika 24:Cem Can'ın uzun pasında Balili topa yetişemedi.

Dakika 28:Ankaragücü'nün köşe vuruşu sonrasında Sivasspor ani atak geliştirdi.Balili'nin pasında Wooter'ın pozisyonuna ofsayt bayrağı kalktı.

Dakika 30:Ankaragücü'nde Aytekin Viduşlu sarı kart gördü.

Dakika 33:Sivasspor Balili ile net bir pozisyondan yararlanamadı.Kaleciyle karşı karşıya kalan Balili topu yandan dışarı gönderdi.

Dakika 36:Sivasspor sağ kanattan serbest vuruş kazandı.İlhan vuruşunda top kaleci Serkan'da kaldı.

Dakika 38:Ankaragücü'nde Petkov'un ortasında Mustafa Özkan gelişine sert vurdu.Top üsten dışarı gitti.

Dakika 40:Mehmet Yıldız'ın sağ kanattan geliştirdiği atağı Da Silva faulle sonlandırdı.

Dakika 43:Sivasspr'da İlhan'ın vuruşunda top üstten auta gitti.

İlk Yarı Sonucu

Dakika 51:Kaleciyle karşı karşıya kalan Balili topu ayağından fazla açtı.Topu kaleci kontrol etti.

Dakika 52:Wooter takımının ikinci golunu attı.

Dakika 54:Ankaragücü’nde Aytekin Viduşlu Balili’ye yaptığı faul sonucunda gördüğü ikinci sarıkart ile kırmızı karttan oyundışı kaldı.

Dakika 62:Musa Kuş'un geliştirdiği atakta topla buluşan balili oldu.Ortasında top kaleci Sekranda kaldı.

Dakika 63:Sağ çaprazda topla buluşan Musa Kuş'un sert vuruşunda top auta çıktı.

Dakika 64:Agali'nin güzel vuruşunda top Sivasspor ağlarına gitti.2-1

Dakika 70:Wooter topu taşıdı.Pasını balili'ye verdi.Balili'nin ortasında kaleci topu kornere gönderdi.Köşe vuruşunda topa yükselen Wooter'in vuruşunda top üstten auta gitti.

Dakika 78:Ankaragücü tehlikeli bir noktadan serbest vuruş kazandı.Ceyhun'un vuruşunda top üstten dışarı gitti.

Dakika 80:Ankaragücü aynı noktadan bir serbest vuruş daha kazandı.Ceyhun'un vuruşunda top kaleci Petkoviç'ten döndü.Dönen topu Ankaragücü futbolcuları ağlara gönderdi.Ancak yan hakem ofsayt bayrağını kaldırarak golü vermedi.

Dakika 84:Sağ kanattan gelişen atakta Hakan bayraktar ortaladı.Topla buluşan Balili topu yandan dışarı göndererek net bir pozisyondan daha sonuç alamadı.

Dakika 85:Rakip yarı alanda topu kazanan Wooter'in vuruşunda top az farkla auta çıktı.

Maç Sonucu 2-1


STAT: 4 Eylül
HAKEMLER: Tolga Özkalfa, Serkan Akarca, Serkan Gençerler

SİVASSPOR: Petkovic, Murat Sözgelmez, Hakkı, Servet, İlhan (Serdar dk. 89), Musa, Wooter, Cem Can, Hayrettin, Mehmet Yıldız (Hakan Bayraktar dk. 75), Balili (Anderson dk. 85)
YEDEKLER: Akın, Hasan, Gündüz, Gökhan
TEKNİK DİREKTÖR: Bülent Uygun

ANKARAGÜCÜ: Serkan, Abdurrahman, Hakan Kutlu (Ali dk. 87), Murat Duruer, Petkov (Agali dk. 46), Mustafa, Da Silva, Aytekin, Ceyhun, Burak, Bebbe (Tita dk. 61)
YEDEKLER: Orkun, Srebrenko, Ayhan, Aytaç
TEKNİK DİREKTÖR: Hikmet Karaman

GOLLER: Balili (dk. 5), Wooter (dk. 50), Agali (dk. 65)
KIRMIZI KART: Aytekin (dk 53) (Ankaragücü)
SARI KARTLAR: Musa, Servet, Anderson (Sivasspor)

GuNaY 02.12.2006 13:42

SIVASSPOR:1 A-GÜCÜ:0
 
[B]Bu maçı rahat alırız, ama girdiğimiz pozisyonları atarsak,
Şimdiye kadar kaçanlarla limitimizi doldurdu artık, son dakikalara tek farkla girmeyelim...[/B]

Bilmiyorum5 02.12.2006 13:48

--->: SIVASSPOR:1 A-GÜCÜ:0
 
ANKARAGUCUNE BAKTIGINIZDA SON 5 MACTA HEP 85-88-91 DE GOLLER ATMIS SIVASSPORA BAKTIGINIZDA DURUM TAM TERSI BU MACI SON DAKIKALARA BIRAKMADAN BITIRMEMIZ LAZIM

Flavio 02.12.2006 13:55

-->: SIVASSPOR:1 A-GÜCÜ:0
 
Çok iyi ya inşallah skoru koruruz...

Balili bitanesin..

ofozturk 02.12.2006 14:13

--->: SIVASSPOR:2 A-GÜCÜ:0
 
skoru koruma değil. farka gidiyor yigidom.:)

TracyMcGrady58 02.12.2006 14:14

-->: SIVASSPOR:2 A-GÜCÜ:0
 
Ankaragücü 10 kisi kalmis.Ikinci sari karttan kirmizi karti yiyen Aytekin :D

GuNaY 02.12.2006 14:21

--->: SIVASSPOR:2 A-GÜCÜ:0
 
[B]Hadi atalım şu girdiğimiz pozisyonlarıda averajımızı düzeltelim...[/B]

GuNaY 02.12.2006 14:24

--->: SIVASSPOR:2 A-GÜCÜ:1
 
[B]Olmazki bu kadar yaaa,
birsürü posizyonda golü atama, 10 kişilik rakipten birde gol ye [/B]

SivasLady 02.12.2006 14:26

--->: SIVASSPOR:2 A-GÜCÜ:1
 
[B]bu kadar gol pozisyonuna giriyoruz
ama atamiyoruz :mad:
ankaragücü atti on kisi kalmasina ragmen
macin sonuna dogru oyundan kopmasak iyi olur[/B]

paradoks 02.12.2006 14:29

--->: SIVASSPOR:2 A-GÜCÜ:1
 
evet kopmadan bir gol daha atmamız lazım haydi yiğidom

TracyMcGrady58 02.12.2006 14:32

-->: SIVASSPOR:2 A-GÜCÜ:1
 
Son vuruslarda beceriksiziz.Bu son vuruslari basarili olsaydik simdi nerelerde olurduk

UTKUM_58 02.12.2006 14:34

--->: SIVASSPOR:2 A-GÜCÜ:1
 
yencegiz insallahhhh sivas spor sen cok yasa canim feda olsun sana........

UTKUM_58 02.12.2006 14:36

--->: SIVASSPOR:2 A-GÜCÜ:1
 
insallahhhh kaza golune kurban gitmeyizz..10 kisi de olsa rakip sanstan gol atamazlar insallahh,,10 kisi kalan rakip oyuna dahada asiliyorr...

HALIL 02.12.2006 14:53

-->: SIVASSPOR:2 A-GÜCÜ:1
 
ve mac bittii 3 puan bizim.....................oleyyyy

HALIL 02.12.2006 14:54

-->: SIVASSPOR:2 A-GÜCÜ:1
 
ama son vuruslarda cok beceriksisizzz buulent uygun futbolcularii calistirmasi lazimmm

TracyMcGrady58 02.12.2006 14:54

-->: SIVASSPOR:2 A-GÜCÜ:1
 
3 puanimiz herkese hayirli ugurlu olsun.Goller Balili ve Wooterden

GuNaY 02.12.2006 14:55

--->: SIVASSPOR:2 A-GÜCÜ:1
 
[B][CENTER]BU SON VURUŞLARDAKİ EKSİKLİĞİMİZ İLERİDE BÜYÜK SORUN OLABİLİR, DEVRE ARASINDA BUNA ÇÖZÜM BULMAK GEREKİYOR...

TAKIMIMIZI KUTLUYORUM, 8 HAFTADIR YENİLMEYEN TAKIMI YENERREK YENİLMEZLERİ YENME GELENEĞİNİ SÜRDÜRDÜ :D :D[/CENTER][/B]

UTKUM_58 02.12.2006 14:55

--->: SIVASSPOR:2 A-GÜCÜ:1
 
hehehe oh be skoruda bildimmm yasasin sivasimizzzzzzzz

SivasLady 02.12.2006 14:56

--->: SIVASSPOR:2 A-GÜCÜ:1
 
[B]hayirli olsun
insallah haftayada galibiyet serimisi erciyesle sürdürürüz :D[/B]

HALIL 02.12.2006 14:56

-->: SIVASSPOR:2 A-GÜCÜ:1
 
su musa ve mehmete cabuk alternatif bulunn cok hata yapyorlar

BOUN 02.12.2006 15:00

--->: SIVASSPOR:2 A-GÜCÜ:1
 
Takım iyi yolda...

Ancak şu pozisyonları boşunboşuna harcama alışkanlığından vazgeçmemiz lazım, daha doğrusu üstümüzdeki beceriksizliği atmamız lazım.

Umarım Bülent Uygun bu duruma bir çözüm düşünür.

Takımı, yönetimi ve taraftarımızı bir kez daha tebrik ediyorum.

İnşallah haftaya Erciyesi yenerek ilk yarıyı rahat bir şekilde kapatırız.

Yolun açık olsun yiğido...

ofozturk 02.12.2006 15:03

--->: SIVASSPOR:2 A-GÜCÜ:1
 
sivasım için bülent hocadan sonra hersey güzel gelişiyor. inş ilerki haftalarda bu güzellikler bozulmaz.

sivassss 02.12.2006 15:30

--->: SIVASSPOR:2 A-GÜCÜ:1
 
[COLOR="Sienna"][B]zorlanmamıza rağmen kazanmasını bildik, ankaragücü bizim rakiplerimizden di,bu galibiyet bizim için çok iyi oldu, inşallah devamıda gelir, şimdi erciyes maçını düşünmeliyiz, onlarda ligin son sırasındalar ama önemli oyuncuarı var...[/B][/COLOR]

tur_58 02.12.2006 15:31

--->: SIVASSPOR:2 A-GÜCÜ:1
 
sivasspor ilk 45 dakika ve 2.yarının 15 dakikasında iyi oyun oynadı.aa anderson oyuna girince anladımki anderson yedeklik bir futbolcu değil.mehmet yıldız elinden gelen erşeyi yaptı ama kapasitesi u kadar.yani demek istediğim anderson ilk 11de olmalı mehmet yedekte olmalı...

sivastopragi 02.12.2006 15:36

sivas takımı ne kadar yenilsede bu
 
[COLOR="Magenta"]SİVASSPOR SEN BIZIM HERSEYIMSIN LALALLALALLALALAA YA SIVASSPOR[/COLOR]

ertor58 02.12.2006 15:36

SİVAS İNANDUIK GÜVENDİK BİZİ MAHCUP ETMEDİ TEŞEKKÜRLER İSVASSPOR TEŞEKÜRLER BÜLENT HOCA

YENİLSENDE YENSENDE TARAFTARIN SENLE ÜZÜNTÜNDE SEVİNCİNDE SENİNLE BİRLİKTE

HaYaLL58 02.12.2006 15:36

-->: SIVASSPOR:2 A-GÜCÜ:1
 
TEBRİKLER SİVASSPORUM HARİKASIN.......

HALIL 02.12.2006 15:49

-->: SIVASSPOR:2 A-GÜCÜ:1
 
yaw saha buz tutmus cimenn bembeyaz olmuss maca baksaydinizzzzz

ceza_tolga_rep 02.12.2006 15:52

-->: SIVASSPOR:2 A-GÜCÜ:1
 
BANA GÖRE ANKARAGÜCÜ OKADARDA İYİ BİR TAKIM DEĞİL.HİMÜKMET KARAMAN SAOLSUN TİTA DİYE Bİ ADAMI İLK 11DE OYNATMAMIŞ.YOKSA SONUÇ BÖLE OLMAZDI.ZATEN TİTA OYUNA GİRDİ VE GOLDE ATTIRDI.MAÇA BAKARSAK BİZ ANKARAGÜCÜNDEN DAHA İYİ OYNADIK.ÖZELLİKLE BUGÜN İLHAN UMMAKA TEŞEKKÜR ETMELİYİZ.MÜKEMMEL OYNADI.DİĞER YANDAN WOTER ÇOK TOLA OYNADI AMA YİNEDE İYİ İŞLER YAPTI VE İLK 11 DEDE OYNAMALI.PETKOVİÇ BUGÜN ÇOK İYİYDİ.BALİLİ BUGÜN ELİNDEN GELENİ YAPTI GOLÜNÜDE ATTI.ANKARASGÜCÜ İSE TAKIMIN BEYNİ CEYHUN SOĞUKTAN OLMALI ÇOK DURGUNDU.ZATEN KIRMIZI KARTDA GÖRMÜŞLERDİ.
İNŞALLAH HAFTAYA K.ERCİYESİ YENERİZ VE DAHA İYİ DURUMLARA GELİRİZ.

Abdullah DuMaN 02.12.2006 15:53

-->: SIVASSPOR:2 A-GÜCÜ:1
 
maç sonucu çok iyi ama o pozisyonlarda gol olsaydı avaraj artardı NEYSE SAĞLIK OLSUN 1 0 OLSUN BİZİM OLSUN

PRoFeSSioNaL 02.12.2006 15:54

--->: SIVASSPOR:2 A-GÜCÜ:1
 
[B][COLOR="Red"]MAÇI RADYODAN DİNLİYORDUM

SİVASSPORU ÇOOK BEĞENDİM VALLA HADİ HAYIRLISI[/COLOR][/B]

M.A.Serhat 02.12.2006 15:56

-->: SIVASSPOR:2 A-GÜCÜ:1
 
[COLOR="DarkRed"][FONT="Comic Sans MS"][B]takımı yönetici heyetini ve taraftarımızı tebrik ediyorum.inşallah haftayada kayseri engelini üç puanla aşar ikinci sezona iyi bir moralle yolumaza devam ederiz.sezon arası forvet sorunumuzunda giderilmesi ve artık bu net pozisyonları kaçırmayacak birinin alınması gerekiyor.her şey sivasspor için mehmet yıldıza bir alternatif bulma zamanı geldide geçiyor bile[/B][/FONT][/COLOR]

talha58 02.12.2006 16:00

--->: SIVASSPOR:2 A-GÜCÜ:1
 
herkes averaj düzeltmekten bahsetmiş ama averaj artık takımların konumunda etkili değil. İkili maç averajları önemli. O nedenle önemli olan 3 puandır.

jakobieen 02.12.2006 16:01

-->: SIVASSPOR:2 A-GÜCÜ:1
 
bugün müthişti sivasım, bu maçta m.yıldızın yerine gol atmasını bilen bi topçumuz olsaydı(örneğin ben) 8 haftadır yenilmeyen a.gücünü gol manyağı yapardık ama neyse..

asil58 02.12.2006 16:20

--->: SIVASSPOR:2 A-GÜCÜ:1
 
Nası çaktı dimi Pini Felix Balili............

Alayına İsyan Ölümüne Sivas____Çılgınlar58___

koyu58 02.12.2006 16:47

--->: SIVASSPOR:2 A-GÜCÜ:1
 
helal olsun be sivasıma ve taraftarımıza forvet hatlarını bi düzeltebilsek önümüze geleni ezeriz ama neyse inşallah oda olur

1967_CLUB_10UR 02.12.2006 16:51

--->: SIVASSPOR:2 A-GÜCÜ:1
 
[B][I][CENTER][FONT="Comic Sans MS"][COLOR="Red"]forvetimiz özellikle balili ve wooter çok güzel oynadılar servet 2 süper kafa vurdu ama topun biri direğe biride auta gitti.petkoviç iyi kurtarışlar yaptı bugün takım mükemmeldi..daha çok atabilirdik..rahat 4-5 gol daha bulabilirdik.rakip takıma ceyhun ve mustafa özkan sağlam top oynuyorlar.[/COLOR][/FONT][/CENTER][/I][/B]

Güner 02.12.2006 16:57

--->: SIVASSPOR:2 A-GÜCÜ:1
 
[B]Ligin ilk yarısında kendi sahamızdaki son maçımızda 3 puan almak daha da mutluluk verici. Hem evimizde maç kazanamama stresini atmak anlamında hem de ligin dibinden uzaklaşmak anlamında çok güzel bir galibiyet oldu. Daha da farklı kazanabilirdik her hafta olduğu gibi ama sağlık olsun netice de farklı da kazansak 3 puan alıyoruz. Önemli olan da buydu. Yönetimden teknik heyete kadar hepsini tebrik ediyorum. Camiamıza hayırlı olsun.[/B]

67_DERNEK_AKKIZ 02.12.2006 17:10

-->: SIVASSPOR:2 A-GÜCÜ:1
 
[B][U][I][COLOR="Red"]TEBRIKLER SIVASIM..
HELAL OLSUN ..
BUNDAN DA YUZUNUN AKIYLA ,
MUHTESEM FUTBOLUNLA AYRILDIN..
TAKIM OYUNCULARINI VE BASKANIMIZI TEBRIK EDIYORUM..[/COLOR][/I][/U][/B]

ÜNİ_67_BAŞKAN 02.12.2006 17:11

-->: SIVASSPOR:2 A-GÜCÜ:1
 
önemli olan 3 puanı almaktı ve sivassporda kendine yakısır bir sekilde 3 puanı aldı tüm takımı kutluyorum ayaklarına saglıkkk tüm sivaslılara 3 puan hayırlı olsun .....
_______________ÜNİ_67_BAŞKAN______________________________________


WEZ Format +2. Şuan Saat: 02:27.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005