![]() |
HAZIRLIKLAR İST-BB´YE..
<table class="contentpaneopen"><tbody><tr><td valign="top" colspan="2">[IMG]http://www.fotomac.com.tr/2007/07/16/im/7CFEB52BA8D1DB40A6A635DAb.jpg[/IMG]
</td></tr></tbody></table> Sivasspor pazar günü kendi evinde oynayacağı İstanbul Büyükşehir Belediyespor maçının hazırlıklarını sürdürürken,Teknik Direktör Bülent Uygun bir yandan da Trabzon maçının unutulması için çaba gösteriyor. Antreman öncesi futbolcularıyla toplantı yapan Uygun “Trabzon maçı çok konuşuldu, çok yazıldı. Artık bundan sonra sizlerin kafası tamamen İstanbul maçında olmalı. Yeni sezonda ilk defa kendi taraftarımızın önünde maça çıkacağız, böyle bir durumda sürpriz yaşamak istemiyorum” dedi. İstanbul Büyükşehir Belediyespor’un Sivas’a oldukça moralli geleceğini de belirten Uygun “Rakibimiz süper lige yeni çıkmasına rağmen çok tecrübeli ve genç yeteneklerden oluşan bir takım. Bunu Olimpiyat stadında oynadıkları Fenerbahçe maçında gösterdiler. Çok dikkatli olmamızın yanısıra iyide mücadele etmemiz gerekiyor” şeklinde konuştu. Yiğidolara da seslenen Uygun, 4 Eylül Stadı’nın tamamen dolması gerektiği belirterek şunları söyledi: “Kendi sahamızda oynadığımız maçlarda bizim en büyük kozumuz taraftarımız. Yiğidoların, İstanbul Büyükşehir maçında tribünleri doldurarak takımlarını centilmence 90 dakika desteklemelerini ve maç sonrasında sonuç ne olursa olsun alkışlamalarını istiyorum”. Dün sabah ve akşam olmak üzere iki ayrı antreman yapan Sivasspor bugünde çiftkale maçı yaparak hazırlıklarını sürdürecek. |
--->: HAZIRLIKLAR İST-BB´YE..
Bu haftadan itibaren sıtat dolaçak sitanbul mçını alacağız sivasın ne olduğunu goreçekler
|
--->: HAZIRLIKLAR İST-BB´YE..
tüm sivaslı gardaşlar bu hafta herkes maça takımımıza destek olmalıyızz sivasspor taraftarlarının centilmenligini göstermelıyız ..her zman kı gıbı . Turkcell süper lig taraftar görsün ..
|
-->: HAZIRLIKLAR İST-BB´YE..
stad bence full çekmeli sivasspora daha çok destek verme zamanı belediyeyi her kez begeniyor fb oynadıgı futbolu
|
--->: HAZIRLIKLAR İST-BB´YE..
istanbul belediyespor iyi bir takım ve fener karşısında haklı bir galibiyet aldılar, ancak ben sivassporun oynadığı futboldan memnunum ve ibb ye yenecek güce fazlasıyla sahibiz. Tabi sivasta taraftar desteği çok önemli ve bu maçta taraftarın stadı dolduracağına inanıyorum...
|
--->: HAZIRLIKLAR İST-BB´YE..
inş bu hafta galip geliriz allah yardımcımız olsun
|
-->: HAZIRLIKLAR İST-BB´YE..
bu maçta trübünde olacaz...........
|
-->: HAZIRLIKLAR İST-BB´YE..
[B]Bu maçı almalıyız federasyonun işi belli olmaz 3 puanımızı vermeyebilirler... İyi futbol oynayan bir rakip... Kapanacaklardır kontra atakla gol arayacaklar yani bizim silahımızı bize karşı kullanacaklar dikkatli olmalıyız...[/B]
|
-->: HAZIRLIKLAR İST-BB´YE..
Bu haftaki istanbul büyük şehir belediyesporu kendi saha ve seyircimiz önünde güzel bir skorla yener moralimizi düzeltiriz
inşallah |
-->: HAZIRLIKLAR İST-BB´YE..
ömür varsa tribündeki yerimizi alacz inşallah..galibiyeti istiyoruz olmazsa da ne yapaılm nasip..
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 22:55. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005