SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Taraftar (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=16)
-   -   SIRA TARAFTARDA (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=13091)

ertor58 23.09.2007 21:15

SIRA TARAFTARDA
 
SELAMÜNALEYKÜM YİGİDOLAR BİR KONUYA DEGİNMEDEN GEÇEMİYECEGİM. YÖNETİMİMİZ TEKNİ HEYETİMİZ FUTBOLCULARIMIZ HEPSİ ÜZERİNE DÜŞENİ FAZLASI İLE YAPIYOR. ŞİMDİ SIRA TARAFTARDA ÖNÜMÜZDEKİ HAFTA 4 EYLÜL STADINI FULL DOLDURARAK GELİN GİBİ SÜLEYEREK BURSA MAÇINA HAZIR BİR TRÜBÜNLE ÇIKMALIYIZ RAKİBE KORKU OLMALIYIZ HAKEMİ BASKI ALTINA ALACAK SÜREKLİ BİR TAZAHÜRAT YAPMALIYIZ. SİVASSPORUMUZ RİZE GALİBİYETİ İLE ARTIK ŞAMPİYONLUĞA OYNAYAN BİR TAKIM OLMUŞTUR. BİZDE ŞAMPİYONLUĞA OYNUYAN TAKIMIN TARAFTARI OLARAK HEP BİR OLALIM HEP BİR AĞIZDAN TEZAHÜRAT YAPALIM 90 DK AYAKTA SUSMANDAN TAKIMIMIZA DESTEK VERELİM TEK BİR KOLTUKLUK YER BİLE BOŞ BIRAKMAYALIM ARTIK BİZDE ÜZERİMİZE DÜŞENİ YAPALIM. SİVASSPORUMUZU ŞAMPİYONLUĞA TAŞIYALIM.

altuntas58 23.09.2007 22:23

-->: SIRA TARAFTARDA
 
Evet sıra taraftada stadı ful dolduralım sivasspor- bursaspor macı zevkli bir mac olacağa
benziyor bu güzel macı bizde desteklerimizle süslüyelim

Yiğiter 23.09.2007 22:24

-->: SIRA TARAFTARDA
 
valla ben maratondaki yerimi alacağım..herkesi de bekliyoruz sesimizi kısmalı bu maçta....

hollywarnrvn 23.09.2007 22:30

--->: SIRA TARAFTARDA
 
Valla kardeşim çok haklısın ya ben her maçta staddayım zaten benim için sorun yok. Sorun maça gelmeyenlerde heryerde Sivassporluyuz diyenlerin maça gidelim deyince dilleri tutuluyo böyle taraftar olmaz olamaz. Lütfen bu hafta stadı dolduralım.

KIZILCAN 23.09.2007 22:47

--->: SIRA TARAFTARDA
 
Sivassporluyum diyen herkes teklife bile gerek duymadan maça gitmeli zaten...Sivastaki arkadaşlar şanslı;çünkü bizler Sivas maçının 2 dakikalık özet görüntülerini televizyonda izlemek için saatlerce beklemek zorunda kalıyoruz.Tabi şu İstanbul takımlarından sıra gelirse!

Ss--58--Ss 23.09.2007 22:52

--->: SIRA TARAFTARDA
 
bursaspor macında tribünleri full doldurmamız lazım.ben didimdeyim bende buradan destek verecegim..

zaralım 58 23.09.2007 22:54

--->: SIRA TARAFTARDA
 
bursa maçında tribün şova herkes yerini alsın artık zirveye oynayan bir SİVASSPOR var

ertor58 23.09.2007 23:06

--->: SIRA TARAFTARDA
 
4 eylülü sivas için cennet rakipler için cehenneme çevirmeliyiz. rakiplerin korkulu rüyası sivassporun taraftarıda aynı şekilde olmalıdır.

nazimgulturk 24.09.2007 01:26

--->: SIRA TARAFTARDA
 
1967 dernek taraftarı coşturur takımıda ateşler herzaman olduğu gibi...

melih1 24.09.2007 02:57

--->: SIRA TARAFTARDA
 
maç gunu herkes stada.kahveyede para verıorsunuz stada.barı stada verelım sıvassporumuz kazansın destekleyelım sehrımız kazansın.bu takıma destek sart.


WEZ Format +2. Şuan Saat: 02:33.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005