![]() |
"SİVASSPOR DA KONUŞULMALI"
"SİVASSPOR DA KONUŞULMALI"
Bir basın mensubunun, Galatasaray'ın, Fenerbahçe'nin 7, Beşiktaş'ın 2 puan önünde olduğunu hatırlatması üzerine Feldkamp, burada Sivasspor'un da büyük bir çıkış yaptığını ve konuşulması gerektiğini vurguladı. Karl Heinz Feldkamp, Sivasspor'a özellikle değinmek istediğini belirterek, "Gelişmelere göre onların alacağı 3 puan, bu ekibi ikinciliğe oturtuyor. Bununla birlikte Sivasspor da Fenerbahçe'nin önünde. O yüzden, tabii ki Fenerbahçe'yi hiçbir zaman önemsemiyor anlamında söylemiyorum ama Sivasspor gibi kulüplerin bu çıkışlarında onlardan da bahsedilmesi, ortaya koydukları performansı takdir etmek gerekir" şeklinde konuştu. aklıselim adamın hali başka oluyor haberin ayrıntıları mynet te ; [url]http://spor.mynet.com/sporhaber/detail_news/home.asp?mainPage=1&which=headline&type=&id=O1190804771449&ref=main_news&date=26Eylul2007[/url] |
-->: "SİVASSPOR DA KONUŞULMALI"
alaman buuu...der valla :D...........
|
--->: "SİVASSPOR DA KONUŞULMALI"
sampiyon sivas hayde ama unutmayin gecen sene manisasporda sampiyonluga oynuyo sampiyonlugu saglam temel uzerine atilmali hele takim ruhu cok ama cok onemlidir..
|
-->: "SİVASSPOR DA KONUŞULMALI"
eksik olmasin .kalli de konusmasa sivassporu konusan yoktu . tesekkur ediyoruz kendisine:)
|
-->: "SİVASSPOR DA KONUŞULMALI"
[B][I]Bundan sonra Sivassporun isi cok zor olacak. Hemen hemen her spor programlarinda sivassporun basarilari ve oynadigi futbol konusuluyor spor yazarlari ve yorumcular tarafindan. Bir Kac mac daha alirsak Sivassporu yenip isminden sözettirmek icin her takim kapasitelerinin cok cok üzerine cikarlarsa isimiz kolay olmaz Allah yardimcimiz olsun ........ [/I][/B]
|
--->: "SİVASSPOR DA KONUŞULMALI"
feldkampı pek sevmezdim ama bu lafından sonra takdir edilecek tknik direktörler arasına girdi
tabii bülent hocadan sonra |
--->: "SİVASSPOR DA KONUŞULMALI"
kalli eski kurt gerçekten iyi bir hoca ve bu gidişle gs'yi şampiyon yapar.sadece kendi takımı değil rakimleriylede yakın markaj içirisinde
|
--->: "SİVASSPOR DA KONUŞULMALI"
gerçekleri hala yabancılar görüyor felkampta sivassporun oyunundan sonra sivasspordan çekiniyor sonucta belkide karlı bir sivas akşamında sivassporla sivastaki macı hesapa katarak konuuyordur.
|
Feldkamp Sivas'ı Takdir Etti.
[COLOR="Red"]Alman hoca, "Beşiktaş'ta çekindiğiniz oyuncular var mı ? " şeklindeki bir soruya "Beşiktaş büyük takım çünkü saygıya değer oyuncuları var. Böyle olduğu için bütün takım iyi. Komple bir takım. Ertuğrul Sağlam gibi genç ve başarılı bir hocaları var" cevabını verdi. Alman çalıştırıcı, Fenerbahçe'nin ligin 6. haftasında 7 puan geride kalması hakkındaki soruya da, "Fenerbahçe son derece ciddi bir rakip. Bu tartışılmaz. Ama puan cetveline baktığımızda Sivasspor'u da takdir etmek gerek. Sivasspor'un da başarısını saygıyla karşıladığımızı herkese duyurmalıyız" yorumunu yaptı.[/COLOR]
Kaynak :Milliyet Gazetesi |
--->: -->: "SİVASSPOR DA KONUŞULMALI"
[QUOTE=yigido Atilla;254135][B][I]Bundan sonra Sivassporun isi cok zor olacak. Hemen hemen her spor programlarinda sivassporun basarilari ve oynadigi futbol konusuluyor spor yazarlari ve yorumcular tarafindan. Bir Kac mac daha alirsak Sivassporu yenip isminden sözettirmek icin her takim kapasitelerinin cok cok üzerine cikarlarsa isimiz kolay olmaz Allah yardimcimiz olsun ........ [/I][/B][/QUOTE]
Bu konuda haklısn abi, geçen yıl biz nasıl Manisa'yı yenip sükse yapmak istediysek ve maça asıldıysak bu yıl aynı strateji diğer takımlar tarafından bize karşı uygulanacaktır. Bu yüzden çok dikkat etmemiz lazım. Gerek teknik heyetin gerekse futbolcuların ayaklarının yere çok sağlam basması lazım! İşimiz zor ama biz de zora karşı çetin ceviz olmalıyız. Yönetime ve teknik ekibe bu yolda motivasyon açısından büyük görev düşüyor. Allah Sivassporumuzun yardımcısı olsun!... |
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 02:33. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005