SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Haberler (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   TAKDİR KAZANDIK ! (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=14250)

SivasSpor.Com 22.11.2007 20:07

TAKDİR KAZANDIK !
 
[IMG]http://www.kanal58.tv/haberler/hocab.jpg[/IMG]
Turkcell Süper Ligi’nin geride kalan 12 haftası sonrasında 28 puan ve averaj farkıyla ikinci sırada yer alan Sivasspor’un büyük başarılara imza attığını söyleyen Bülent Uygun, hedeflerinin UEFA olduğunu söyledi.

Sivasspor’un sezon başındaki durumuna bakıldığında bu kadar üst noktalarda olacaklarını düşünmediklerini ve tahmin etmediklerini belirten Uygun, ancak futbol adına güzel şeyler yapacaklarını bildiklerini söyledi.
Uygun, şöyle devam etti: “Futbol mantalitemizin neler olduğunu biliyorduk, kendimize göre bir antrenman metodumuz ve sistemimiz vardı. Bu antrenman metotlarımızda benim futbolcu kardeşlerime anlattığım bir unsur vardı. Bu unsur her gün yataktan kalktığınızda sanki yeni bir sevgilinizle buluşuyormuş gibi düşünün, o idmana o zevk ve istekle hazırlanın. İdmana çıktığınızda da bugün Allah rızası için ne yaptım düşünce tarzınızla hayatınıza devam edin, idmanda ne yaparsam hocamın gözüne girebilirim, formayı nasıl alabilirim ve kendimi nasıl geliştirebilirim düşüncesine hakim olun dedik. Nitekim bu düşünce tarzıyla başkanımız Mecnun Otyakmaz’ın duruşu, yönetim kurulumuzun tavrı, taraftarımızın bize olan güvenci ve bizim kendi aramızda yaptığımız bu oluşum, konsorsiyum bizim 12 haftadır bu noktada olmamızı sağladı” dedi.

[B]HERKESİN TAKDİRİNİ KAZANDIK[/B]
Geride kalan 12 hafta boyunca futbol otoriteleri tarafından Sivasspor’un adının övgüyle bahsedildiğini ve bununda kendilerini çok mutlu ettiğini söyleyen Teknik Direktör Uygun, herkesin takdirini kazandıklarını ifade etti.
Uygun, şöyle devam etti: “Özellikle televizyon başındaki otoritelerin bizi övmüş olması, bu övgülerinde yerinde ve doğru bir şekilde olmuş olması bizi mutlu etti. Bazı köşe yazarları bu takımın geçen yıl Vestel’in yaşadığı düşüşü yaşayacağını ima ettiler, ikinci, üçüncü haftadan beri yazdılar ama yanılgı içine düştüler. Bu bizi üzen taraftı ama biz futbolcu kardeşlerimizle genel anlamda şunu felsefe edinmiştik, her ne olursa olsun, her idman bizim için özel, her maçta bizim için final. Dolayısıyla bu mantık ve bu mantaliteyle sahada futbol adına güzel şeyler yaparak, otoritelerin, taraflı, tarafsız herkesin takdirini kazandık” dedi.

[B]HEDEFİMİZ UEFA[/B]
Elde edilen başarı sonrasında kendilerine yeni hedefler belirlediklerini ve bu başarıyı devam ettirmek istediklerini de söyleyen Uygun, hedeflerinin bu noktadan sonra UEFA kupası olduğunu söyledi.
Uygun, şöyle devam etti: “Bu başarıyı daha ileriye götürebilmek için kadronuzun çok geniş, maddi anlamda çok güçlü, taraftarı tarafından desteklenen, medyada çok güçlü olan, haksızlığa uğramayan bir takım olmanız lazım ki düşünülen, hayal edilen, olmazsa olmaz denilen şeyler olsun. 6 sakatımız, bir tanede kart cezalımız var. Muhammet Ali’nin de idmanda alt adalesi yırtıldı ve sakat sayımız 7 oldu. Bunlara rağmen futbol adına güzel şeyler yapmaya devam edeceğiz. Zirvede olur muyuz? Hayır. Bizim hedefimiz UEFA Kupası. Ve UEFA kupasına gidebilmek içinde özellikle Kayseri, Trabzonspor gibi maçlardan hep galip gelmemiz gerekiyor. Öncelikle 5 haftalık bir periyot belirledik kendimize. Bu periyodu 11 puanla tutturabilirsek bu demektir ki ikinci yarı yapacağımız takviyelerle UEFA için, en azından zirvedeki yerimizi kollamak için iyi bir başlangıç oluruz diye düşünüyorum” dedi.

[B]SİVAS’A BÜYÜK GÜZELLİKLER KATTIK[/B]
Sivsaspor’un Sivas’a son 5 yıl içerisinde büyük güzellikler kattığını da ifade eden Teknik Direktör Uygun, “Sivaslıyım” diyen herkesinde takıma destek vermesi gerektiğini söyledi.
Uygun, şöyle devam etti: “Bir şehrin takımının yaptıklarını, yapacaklarını ve yapabileceklerini iyi etüt etmek gerekiyor. Dolayısıyla Sivasspor burada kamu yararına çalışan bir dernek gibi. Aynı zamanda valilik, belediye gibi görev yapan bir kamu kuruluşu. Dolayısıyla Sivasspor taraflı, tarafsız, Sivaslıyım diyen herkes tarafından saygı ile bakılan bir kulüp. O yüzden bu takımın hem güçlü olabilmesi için, hem genel anlamdaki gelirlerinin üst seviyede olabilmesi için tabiî ki birçok şeye ihtiyacı var. Bunların bir tanesi otoparklar. Ama sadece bir tane otopark değil, bütün otoparklar. Benzin istasyonları veya belli oranda yapılacak yatırımlar ya da kamuda çalışan insanların belli anlamda maddi desteği. Önce şuna bakmak lazım. Sivasspor Sivas’a ne kattı, ne katıyor, neler katabilecek? Sivas’ın son 5 yılına bakılırsa Sivasspor’un şehre neler kattığı ortadadır. Kimsenin belki de son zamanlarda katmadığı kadar güzellikler kattı bu şehre. Ufkunu genişletti, insanların birbirine karşı sevgi ve saygısını artırdı, Türkiye’deki bütün insanlara Cumhuriyetin temellerinin atıldığı kutsal bir şehir olan Sivas’ın güzelliklerini nakşettirdi, terör olaylarına karşı protestosuyla insanlara birlik beraberlik mesajı verdi. Bununla birlikte herkese Sivaslı ve Sivassporlu olma gururunu yaşattı. O yüzden Sivaslıyım diyen her insanın da takımına destek vererek daha üst noktalara çıkmasına vesile olması gerekir” dedi.
[B]yeniülke[/B]

EyüphanAydın 22.11.2007 20:31

--->: TAKDİR KAZANDIK !
 
[B]HEM SAYGI,HEM TAKDİR,HEM GÜVEN,HEMDE LİDERLİK KAZANDIK HAYDİ SİVASIM BÖYLE DEVAM ET[/B]

zaralım 58 22.11.2007 20:38

--->: TAKDİR KAZANDIK !
 
birazda maddi kaynak sağlansa bilse bu takımı tutabilene aşk olsun

ero 22.11.2007 20:44

--->: TAKDİR KAZANDIK !
 
yA ikinci döneme şöle ,yürekli,kaliteli 2 yabancı alsakk.... ama para yok.kaderin bölesine yazıklar olsun.....

TracyMcGrady58 22.11.2007 21:19

-->: TAKDİR KAZANDIK !
 
Böyle bir cikis hic kimse beklemiyordu. Basari geldi Sivasspor agizlardan düsmemeye basladi. Tabiki herkes bu basariyi takdir ediyor. Ama önemli olan zirveye tutunabilmek, bunuda insallah basaracagiz. Bülent hocamiza ve futbolcularimiza sonsuza kadar güveniyorum

omercoskun 22.11.2007 21:26

--->: TAKDİR KAZANDIK !
 
kaliteli bir takımı takdir edicekler tabiii....

ceza_tolga_rep 22.11.2007 21:43

-->: TAKDİR KAZANDIK !
 
haydi bakam inşallah kayseriyide yneriz.................

sivas_kangallı 22.11.2007 22:02

--->: TAKDİR KAZANDIK !
 
inşallahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh yeneriz.

Ss--58--Ss 22.11.2007 22:05

--->: TAKDİR KAZANDIK !
 
kayserispor maçını inşallah kazanıcaz....

Ertugrul 23.11.2007 04:53

-->: TAKDİR KAZANDIK !
 
Bülent hoca yine çok doğru tesbitlerde bulunmuş,''İdmana
çıktığınızda da bugün Allah rızası için ne yaptım düşünce
tarzınızla hayatınıza devam edin'' bu fikirle hareket eden bir
takım ve teknik heyet çeşitli ayak oyunlarıyla puanda kaybetse
gönüllerin şampiyonu olmayı çoktan hak etmiştir.


WEZ Format +2. Şuan Saat: 19:39.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005