SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Taraftar (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=16)
-   -   SİVASIMDAN MESAJ VAR:) (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=15676)

myway 14.01.2008 01:03

SİVASIMDAN MESAJ VAR:)
 
[COLOR="Red"][B][CENTER]Her ne kadar -30 derece havasi da olsa insani sicaktir benim memleketimin.

[img]http://img116.imageshack.us/img116/457/1025553640x480cx3.jpg[/img]


Misafir ettigi takimin oyuncularina tekme tokat atmaz...


Onlari ciceklerle karsilar golleriyle ugurlar:)


Konukseverdir Sivasim insani...Ders verir yeri geldiginde....


[img]http://img210.imageshack.us/img210/2258/dsc05888zs7.jpg[/img]




Hava -30 derece olsa da yureklerde +50... SIVASSPOR....;)


[COLOR="Navy"]SAMPIYONLUK YOLUNDA ONURLU YURUYUS DEVAM EDECEK![/COLOR]

[/B][/CENTER][/COLOR]


[B]
(Fotograflar icin yigiter187 ve jacobieen arkadaslara cok tesekkurler:))[/B]

jakobieen 14.01.2008 01:20

-->: SİVASIMDAN MESAJ VAR:)
 
[B]işte maçın özeti..[/B] :)
.....................

albina58 14.01.2008 02:25

--->: SİVASIMDAN MESAJ VAR:)
 
Yigiter187 arkadaşı güzel çalışmasından dolayı tebrik ederim,fotoğrafların yanına yazdığı yazılar ise durumu daha açık özetliyor.

[COLOR="Red"][I]-25 derece,futbolcularımız +50 gibiydi.[/I]
[/COLOR]

Mustafam mesaj alınmışdır,aynı ilkokul çağlarında ögrencilerin,''Akşam elektrik kesikdi çalışamadım'' gibi bahanelere kimseler sığınmaz.Gönül isterse,dünyanın öbür ucunda olsun,maçlara gidip desdeklemek için fırsat yaratılır. -25 derecede kaç kişi olduğuna bakmasızın desdekleyen seyircilerimizede teşekkürü bir borç biliriz.

samet yıldız 14.01.2008 06:17

--->: SİVASIMDAN MESAJ VAR:)
 
[B]'' Biz Futbolcuya Tokat Değil Çicek Sunarız ''[/B]


anlayanlara güzel bir mesaj

myway 14.01.2008 12:09

-->: SİVASIMDAN MESAJ VAR:)
 
[B]Ders de almasini bilenlere verilir...;)[/B]

talha58 14.01.2008 12:14

--->: SİVASIMDAN MESAJ VAR:)
 
[COLOR="Indigo"][B]Gerçekten arkadaşlar maçın üstünden bir gün geçmesine rağmen hala o atmosferdeyim. Sağ ayak başparmağım hala ağrıyor. İnanılmaz bir soğuk vardı. Ama değdi yani. Resimler de gerçekten çok güzel. Teşekkürler.[/B] [/COLOR]

FurkaN 14.01.2008 12:16

-->: SİVASIMDAN MESAJ VAR:)
 
[B]Güzel mesajlar... Anlayana...

Ellerine sağlık....[/B]

antitoksidan 14.01.2008 12:17

--->: SİVASIMDAN MESAJ VAR:)
 
Onlari ciceklerle karsilar golleriyle ugurlar:D burasını çok sevdim:)

ReFRaCToRY 14.01.2008 12:18

--->: SİVASIMDAN MESAJ VAR:)
 
[B][COLOR="DarkRed"]maçın özeti budur!!!!!!!!!!! aslında onların futbolcularından bazıları çiçek değil kötek hakediyorlardı ama ......[/COLOR][/B]

Ss--58--Ss 14.01.2008 12:39

--->: SİVASIMDAN MESAJ VAR:)
 
trabzonlulara stadımızda en güzel cevabı verdik.çiçeklerle karşıladık elimizden gelenin en iyisini yaptık. trabzona unutamayacagı birgün yaşattık.-30 soğuğa ragmen kazanmasını bildik yürekleri ve tribündeki yiğidoları ısıtmayı bildik...


WEZ Format +2. Şuan Saat: 00:44.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005