![]() |
SİVASIMDAN MESAJ VAR:)
[COLOR="Red"][B][CENTER]Her ne kadar -30 derece havasi da olsa insani sicaktir benim memleketimin.
[img]http://img116.imageshack.us/img116/457/1025553640x480cx3.jpg[/img] Misafir ettigi takimin oyuncularina tekme tokat atmaz... Onlari ciceklerle karsilar golleriyle ugurlar:) Konukseverdir Sivasim insani...Ders verir yeri geldiginde.... [img]http://img210.imageshack.us/img210/2258/dsc05888zs7.jpg[/img] Hava -30 derece olsa da yureklerde +50... SIVASSPOR....;) [COLOR="Navy"]SAMPIYONLUK YOLUNDA ONURLU YURUYUS DEVAM EDECEK![/COLOR] [/B][/CENTER][/COLOR] [B] (Fotograflar icin yigiter187 ve jacobieen arkadaslara cok tesekkurler:))[/B] |
-->: SİVASIMDAN MESAJ VAR:)
[B]işte maçın özeti..[/B] :)
..................... |
--->: SİVASIMDAN MESAJ VAR:)
Yigiter187 arkadaşı güzel çalışmasından dolayı tebrik ederim,fotoğrafların yanına yazdığı yazılar ise durumu daha açık özetliyor.
[COLOR="Red"][I]-25 derece,futbolcularımız +50 gibiydi.[/I] [/COLOR] Mustafam mesaj alınmışdır,aynı ilkokul çağlarında ögrencilerin,''Akşam elektrik kesikdi çalışamadım'' gibi bahanelere kimseler sığınmaz.Gönül isterse,dünyanın öbür ucunda olsun,maçlara gidip desdeklemek için fırsat yaratılır. -25 derecede kaç kişi olduğuna bakmasızın desdekleyen seyircilerimizede teşekkürü bir borç biliriz. |
--->: SİVASIMDAN MESAJ VAR:)
[B]'' Biz Futbolcuya Tokat Değil Çicek Sunarız ''[/B]
anlayanlara güzel bir mesaj |
-->: SİVASIMDAN MESAJ VAR:)
[B]Ders de almasini bilenlere verilir...;)[/B]
|
--->: SİVASIMDAN MESAJ VAR:)
[COLOR="Indigo"][B]Gerçekten arkadaşlar maçın üstünden bir gün geçmesine rağmen hala o atmosferdeyim. Sağ ayak başparmağım hala ağrıyor. İnanılmaz bir soğuk vardı. Ama değdi yani. Resimler de gerçekten çok güzel. Teşekkürler.[/B] [/COLOR]
|
-->: SİVASIMDAN MESAJ VAR:)
[B]Güzel mesajlar... Anlayana...
Ellerine sağlık....[/B] |
--->: SİVASIMDAN MESAJ VAR:)
Onlari ciceklerle karsilar golleriyle ugurlar:D burasını çok sevdim:)
|
--->: SİVASIMDAN MESAJ VAR:)
[B][COLOR="DarkRed"]maçın özeti budur!!!!!!!!!!! aslında onların futbolcularından bazıları çiçek değil kötek hakediyorlardı ama ......[/COLOR][/B]
|
--->: SİVASIMDAN MESAJ VAR:)
trabzonlulara stadımızda en güzel cevabı verdik.çiçeklerle karşıladık elimizden gelenin en iyisini yaptık. trabzona unutamayacagı birgün yaşattık.-30 soğuğa ragmen kazanmasını bildik yürekleri ve tribündeki yiğidoları ısıtmayı bildik...
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 00:44. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005