![]() |
AçıkLamadır..!!
[B][FONT="Comic Sans MS"]Maç günü istasyon CadDesinde çıkan kavganın asıl sebebi (TV'den izleyipTe yanlış düşünenler için) İstasyon'da yürümeye hazırlanan Fenerbahçeli taraftarların UyarılarımıZa aldırı$ etmemeLeri ve bizLere karşı şeriTTen küfür etmeLeridir.. Gerekli açıklamayı ATV (Savaş AY)'a ben Maç esnasında yaptım zaten .. Olaylar farklı yorumlanmasın..
BilginiZe..[/FONT][/B] |
--->: AçıkLamadır..!!
olur böyle şeyler sen gel sinirlerim tepemde moral 0 içim kan ağlıyor adeta yıkılmışım üstüne üstelik diyarbakır da dolaş işmi uyarılır elbette tatlı dille formalarını çıkar zaten insanlar deprasyonda barut fıçısı gb bence medyaya bakmayın ne y7apdılarda fb ler formayı çıkar karşısında dayak yediler onu öğrenmeli olması iyiydi ama bazende gerekli
|
--->: AçıkLamadır..!!
sivaslı taraftara şimdi düşmandır fb ufacık bir gaber oysa haberde anlatmazki sivasta geziolarmışda tatlı dille uyardık hemen başlarlar bu maçda yok sivas böyle şöyle gerçeği bilmezler reiting yapcak ya
|
--->: AçıkLamadır..!!
[B][CENTER][FONT="Comic Sans MS"]İşte yanlış anlaşılmasın diye böyle bir açıklama gereği duydum.. Sivas'ta bugün oalyları TV'den izleyip yanlış anlayıp bizleri adeta (!) terörist sanıp Bir-kaç laf ettikler.. Sizler bari yanLış anlamaYın..Karşı taraf bize küfür etmiştir.. Ve sonunDaDa dayak yiyip çekip gitmişLerdir.. [/FONT][/CENTER][/B]
|
--->: AçıkLamadır..!!
[B]Kardeşim Tebrikler Açıklamaların İçin.
Deplasmana Gelipte Küfür Etmeleri Çok Kötü Oldu Yaptıkları Terbiyesizliği Kimse Bilmiyor.Herkez Tvden Konuşmayı Biliyor.[/B] |
--->: AçıkLamadır..!!
ZATEN GİTTİKLERİ HER YERDE BUNU YAPIYOR ..ADLARIDA TARAFTAR .İPSİZ SAPSIZ DOLUŞUP GİDİYORLAR SAĞA SOLA HER GİTTİKLERİ YER DE AYNI OLAYLAR..SİZİ YANLIŞ ANLAYIZ ZATEN..
|
--->: AçıkLamadır..!!
[B]Sivas'ı görDüler seneye artislik yapamazlar artık =)[/B]
|
--->: AçıkLamadır..!!
SPOR SEVGİ BARIŞ KARDEŞLİKTİR.
|
--->: AçıkLamadır..!!
[QUOTE=puar;311364]SPOR SEVGİ BARIŞ KARDEŞLİKTİR.[/QUOTE]
bunu fenerlilerin öğrenmesi lazım... |
--->: AçıkLamadır..!!
[QUOTE=okyay58;311366]bunu fenerlilerin öğrenmesi lazım...[/QUOTE]
Bunu bizim kadar herkez bilse türk futbolu o zaman gelişir...idda ediyorum en çok yine biz biliyoruz. |
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 00:27. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005