SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Haberler (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   BASIN KURBANI SİVASSPOR (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=16419)

SivasSpor.Com 29.01.2008 20:47

BASIN KURBANI SİVASSPOR
 
[IMG]http://www.sivasspor.com/yazarlar/mustafa_yildiz.jpg[/IMG]
[B]
Mustafa Yıldız / Sivasın Sesi[/B]

[B]Sporda Seyehat - Basın kurbanı Sivasspor!...[/B]

Pazar günü Sivas’ta Sivasspor için tarihi bir karşılaşma oynandı. Tarihi bir fırsatı değerlendiremeyen Sivasspor bu yenilgi ile büyük bir başarıyla götürdüğü liderlik koltuğunu kaybetti. Aynı zamanda Avrupa’da adını duyurduğu ‘yenilmezlik ünvanını’ da kaybetti.
Olabilir, Sivasspor’da yenilebilir. Yenildiği takım unutmayalalım ki tartışmasız ülkenin en büyüğü olan Fenerbahçe’dir...
Ancak biz yenilgiden ders almalı aynı hatalara düşmemeliyiz. Neden yenildik diye sorarsak cevap çok basit. Basın!. ‘Neden basın?.’ Tüm televizyonlar, gazeteler bir hafta öncesinden Sivasspor’u gündeme taşıdı. Sivas’ın artısını eksisini bütün usta kalemler ele aldı ve Sivas’ın gizemleri çözüldü. Zico’da bunu affetmedi. Tedbirini aldı ve yıldızlar işi çözdü.
İşin bir başka boyutu ise tesiste cirit atan medya ordusuydu. İki hafta ve hatta üç hafta öncesinden ulusal medya Sivasspor’un içerisinde elini kolunu sallayarak gezmeye başladı. Tesis içerisine baktığınızda her yerde farklı TV ve gazeteler, futbolcularla, Teknik heyetle görüşmek için kuyrukların oluştuğu görülüyordu. Bununla bile kalınmadı. Olay o kadar abarttıldı ki futbolcuların yatak odalarına girildi, uykuda bile futbolcuları görüntülenip ekranlara taşındı.
Buna ön ayak olanlar ise yine içimizden birileriydi. Sivas’ta görev yaptığı için Sivasspor’u çok iyi bilen, Yönetim ve Teknik heyetle ilişkisi iyi olan bazı basın mensupları, kolundan tuttuğunu götürüp tesislerde cirit attırdı. Karşılaştıkları manzara bu basın mensuplarını bile şok etti. Çünkü bugüne kadar hiç bir yerde böyle lakayit ve rahat çalışamamışlardı ve istedikleri gibi cirit atmışlardı.
Buna ön ayak olan basın mensupları kendisi için prim yaptı ama Sivasspor’un primini harcadı. Beyler yazık... Sivas’ın ve Sivasspor’un kaderiyle oynamayın!. Kimsenin pirim yapacağım diye Sivasspor’u bu kadar küçük düşürmeye hakkı yok.
Bir üzücü taraf ise bu bir tek benim dikkatimi çekmedi. Ulusal medya da haber ve köşe konusu oldu.
Sivasspor Yönetimi bu görüntüleri dikkate almalı ve bu tip basın mensuplarına karşı biraz daha profesyonel davranmalı.
PEKİ SİZLER: Bugüne kadar bir futbolcunun yatak odasını ve nasıl uyuduğunu gördünüz mü?..
Sağolsun abilerimiz bize bunu bir ilki gerçekleştirirek gösterdi. Bizim büyüklüğümüzden mi?, Acaba bu. Yoksa saflığımızdan mı?. bilinmez ama, Fenerbahçe aynı basın ordusunu otelin kapısından içeri dahi almazken biz yatak odasına kadar sokmayı başardık...

belalı_yiğido58 29.01.2008 20:50

--->: Basın kurbanı Sivasspor!...
 
[COLOR="DarkRed"][B]BASIN BU GÖKLEREDE ÇIKARTIR..YERİN DİBİNEDE SOKAR...KÖTÜ KONUŞANLAR SEZON SONU GÖRSÜNLER BİZİ...[/B][/COLOR]

alem_halil 29.01.2008 20:51

--->: Basın kurbanı Sivasspor!...
 
gerçekten doğru medya çok konuştu bu maç için..ama bizim rakip fb değil alttaki sradakiler..

talha58 29.01.2008 20:52

--->: Basın kurbanı Sivasspor!...
 
[B][COLOR="Indigo"]Zaten Savaş Ay gelince içimden dedim "Tamamdır Bizim İş" ... Gerçekten de bir haftadır koparmadığı yaygara kalmayan Fener basını maç sonunda bizi yerin dibine sokma yarışına girdi. Şimdi tekrar görmezden gelecekler. İnşallah bu bize ders olur. [/COLOR][/B]

58 memo 29.01.2008 20:52

--->: Basın kurbanı Sivasspor!...
 
Doğru tespitler yapılmış
maça stratejik olarak hazırlanamadık
mesela tesislerimize girip çıkanın haddi hesabı yoktu
hergün televizyonlarda görüyorduk.bence tesisler kapatılmalıydı
taktiksel çalışmaları kimse görmez ve futbolcularımız baskı altında olmazdı.
Derbi maçlarında diğer takımlar tesislerini kapatırken
maalesef bizim kulüp bunları yapmadı.

FurkaN 29.01.2008 21:08

-->: Basın kurbanı Sivasspor!...
 
[B]Biz daha yolun başındayız kurtlar sofrasına bir kere oturduk ve tedbirsiz olunca basımıza neler geleceğini gördük... Bundan sonra daha dikkatli davranmalıyız...[/B]

samet yıldız 29.01.2008 21:11

--->: Basın kurbanı Sivasspor!...
 
futbolcularımızla sürekli röportajlar yapıldı hiç bir zaman gösterilmeyen ilgiler bir anda gösterdiler
bunlarda ister istemez futbolcularımızı havaya sokmuş olabilir

sivasın1uşağıbg 29.01.2008 21:25

--->: BASIN KURBANI SIVASSPOR
 
bişey anlamadım bu işten adamlar her yere istedikleri gibi girdiler

koz58 29.01.2008 21:29

-->: BASIN KURBANI SIVASSPOR
 
[B][QUOTE]PEKİ SİZLER: Bugüne kadar bir futbolcunun yatak odasını ve nasıl uyuduğunu gördünüz mü?..
Sağolsun abilerimiz bize bunu bir ilki gerçekleştirirek gösterdi. Bizim büyüklüğümüzden mi?, Acaba bu. Yoksa saflığımızdan mı?. bilinmez ama, Fenerbahçe aynı basın ordusunu otelin kapısından içeri dahi almazken biz yatak odasına kadar sokmayı başardık...[/QUOTE][/B]

Bu çok önemli bir tespit nasıl izin verilir buna ya,inanamıyorum.
Kim niçin izin verdi,özel şeyleri göstermeye.Nerde görülmüş böyle terbiyesizlik?

sivaslı yıldız 29.01.2008 21:36

--->: BASIN KURBANI SIVASSPOR
 
Sivasspor bence bu maçla abartılanın aksine 3 puan dışında hiç bişey kaybetmedi..


WEZ Format +2. Şuan Saat: 19:45.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005