SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Haberler (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   SİVASSPOR`A 3 DALDA ÖDÜL (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=16504)

SivasSpor.Com 01.02.2008 23:06

SİVASSPOR`A 3 DALDA ÖDÜL
 
[IMG]http://www.sivasspor.com/images/stories//diger/zaman_odul.jpg[/IMG]

Her yıl geleneksel olarak yapılan ve okuyucuların oylarıyla belirlenen “Zaman Gazetesi yılın spor adamları” ödülünde Sivasspor üç ayrı dalda ödül almayı hak etti.

Yılın takımı sıralamasında Sivasspor okuyucu oylarıyla 3. sırada yer alırken, Yılın Teknik Direktörü olarak Bülent Uygun, yılın futbolcusu olarak ta Mehmet Yıldız ilk sırada yer aldı.

Pazartesi günü İstanbul Yeşilköy’deki gösteri merkezinde yapılacak ödül törenine Sivasspor’lu futbolcular ve teknik heyette katılacak.

Zaman Gazetesi’nin düzenlediği ankette ilk defa bir Anadolu takımının üç ayrı branşta ödül aldığı da belirtildi.

[B][I]Hürdoğan[/I][/B]

by_hunter 01.02.2008 23:09

-->: SİVASSPOR`A 3 DALDA ÖDÜL
 
ödüllerin hepside hak edilerek alında trabzonsporlu bır arkadas bır sıtenın açtıgı en buyuk taraftar oylamasında sıvaslılar bır anda 500 oy kullandılar falan dıyodu hadı bakalım buna ne kulp bulacaklar acaba merak edıyorum o sitede bende oy kullandım ıkıncı bır oya ızın vermıyor nerden cıkardı bunu hala anlayamadım buzun etkısınden hala cıkamadılar galıba baksana ne dedıklerındne haberlerı yok:D

FurkaN 01.02.2008 23:14

-->: SİVASSPOR`A 3 DALDA ÖDÜL
 
[B][CENTER]İşte budur... Tebrikler... Yılın takımıda biz olmalıydık... Tebrikler...[/CENTER][/B]

Yiğiter 01.02.2008 23:23

-->: SİVASSPOR`A 3 DALDA ÖDÜL
 
yılın teknik direktörü fatih terim olmaıydı..türk futbolu futbolcusu ancak bu kadar baltalanırdı çünkü..

yigido_furkan 01.02.2008 23:27

-->: SİVASSPOR`A 3 DALDA ÖDÜL
 
bnce yilin takimida Sivasspordur kesinlikle

ali5800 01.02.2008 23:49

--->: SİVASSPOR`A 3 DALDA ÖDÜL
 
bu gösteri merkezine bizler gidebiliyormuyuz takımımızınyanında olabilirmiyiz

ali5800 01.02.2008 23:51

--->: SİVASSPOR`A 3 DALDA ÖDÜL
 
ii olana ödül her zamn yağar yani bize bundan sonra baya ödül gelecek demek tir:D:D:D:D:d

sivasın1uşağıbg 02.02.2008 00:04

--->: SİVASSPOR`A 3 DALDA ÖDÜL
 
bunlar güzel seyler dogruluk adresini buluyo her zaman sivasın hakkıydı bence

yigidogurbettee 02.02.2008 00:11

--->: SİVASSPOR`A 3 DALDA ÖDÜL
 
Zaman gerçekten kaliteli bir gazete yaptıkları ankette ona paralel olarak kaliteli ve başarılı oldu. Sonuçlar çok güzel başarımız giderek artacak inşallah..

mesut_tncsvs 02.02.2008 00:24

-->: SİVASSPOR`A 3 DALDA ÖDÜL
 
helal olsun inşallah başarıların devamı seneler boyu sürer


WEZ Format +2. Şuan Saat: 20:31.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005