![]() |
MEHMET`İ ARADIN MI FATİH HOCA?
[img]http://www.sivasspor.com/images/stories/abdullah_yigit.jpg[/img]
[B]Abdullah YİĞİT / Hürdoğan Gazetesi[/B] [B][COLOR="Red"]Mehmet`i aradın mı Fatih hoca? [/COLOR][/B] Milli takımımızın Avrupa şampiyonası öncesi Urugay`la oynadığı ve 3-2 kaybettiği maçta Teknik Direktör Fatih Terim`in Sivasspor`lu Mehmet Yıldız`ı kadroya almadığına pişman olup olmadığını çok merak ediyor. Aslına bakarsanız, Fatih hocanın bu maçtan önce oynanan ve 1-0 kazandığımız Slovakya maçı sonrasında yaptığı açıklamalarla pişmanlık duyduğunu anlamak mümkündü. Zira,bir çok spor yazarı gibi Fatih hocada „ İleride topa ayağımızda fazla tutamadık“ dedi. Böyle bir öz eleştiriyi spor yazarları ve Türk halkı yapabilir ama Teknik Direktör Fatih Terim`in yapmaya hakkı yok. Çünkü, Mehmet Yıldız gibi top saklama, mücadele etme özelliği olan futbolcunun var olduğunun o da farkında! Bu futbolcu 3 büyüklerde forma giymediği içinde görmezlikten geldi ve Milli takım kadrosuna almadı. Son oynanan Urguay maçında Mehmet Yıldız`ın yokluğu dahada belirgin olarak ortaya çıktı. Fatih hoca bu maç sonrasıda „Kendimizle yüzleşmemiz açısından iyi maç oldu“ diyerek yine Milli takım kadrosunu oluştururken hata yaptığını ima etti. İma ediyor ama açıkca söylemiyor, söyleyemezde.. Koskoca Fatih Terim, Sivasspor`da oynanan bir futbolcu için „Hata yaptım, Mehmet Yıldız`ı Milli takıma almalıydım“ der mi? Açıkcası, belkide ilk defa Milli takımın aday kadrosu kamoyundan bu kadar çok eleştiri aldı. Hiç kimse, Süper ligin tozunu attıran Sivasspor`la, Türkiye Kupası kazanan Kayserispor`dan bir tek futbolcu alınmamasına anlam veremiyor, sorumlularda bunun mantıklı bir izahını yapamıyor. Bu Ülke`nin Milli takımını oluşturken „Ben öyle tercih ettim“ diyemez. Bunu ancak kulüp takımlarının hocaları söyleyebilir. Tabiki Milli meselelerde şahıslara bakmamak gerekir. Bunun içinde İnşallah Avrupa şampiyonasında Ay-yıldızlı takımımız başarılı olur. Şunu içtenlikle söylüyorum, mademki Milli takım bu kadroyla mücadele edecek „Mehmet Yıldız 4 tane Semih eder“ denilen bir ortamda, Semih`in gollerini sıralayarak Fatih hocayı haklı çıkarmasını çok ama çok istiyorum. |
--->: MEHMET`İ ARADIN MI FATİH HOCA?
[B][I]aradı aramıstır olsun HER ZAMAN HER YERDE EN BUYUK TURKIYEE[/I][/B]
|
--->: MEHMET`İ ARADIN MI FATİH HOCA?
[B]Tümer Metin'in büyük hatası vardı maçta ...[/B]
|
--->: MEHMET`İ ARADIN MI FATİH HOCA?
[B]SivasSpor'un Yıldızı,
Bu Sezon Gerçekten Bir ' Anadolu ' Takımında Olmasına Rağmen, Çok Üst Düzeyde Bir Futbol Sergiledi. Bu Futbol'un Karşılığınıda Bir Kaç Kez Milli Takıma Çağirilarak Aldı. Ama Euro 2008'e Almaması Hayal Kırıklığı YARATTI. Tabikide Şimdi 1001 Pişmandır. Bana Göre Aklımdan Geçen Düşünceleri, Ben NASIL BÖYLE BİR HATA YAPTIM ? Diyedir. Bence Fatih Hocam Geç Olmadan Yeniden Çağirsa :) Gerçekten Çok Seviniriz.[/B] |
--->: MEHMET`İ ARADIN MI FATİH HOCA?
[B][I]YA BIRAKIN ŞU FATİH TERİMİ ADAM İYİCE DEĞİŞTİ MEHMET YILDIZI MEHMET TOPUZU FATİH TEKKEYİ DE GEÇTİM BEN ADAM YILDIRAY BAŞTÜRK ÜDE ÇIKARMIŞ MİLLİ TAKIMDAN OLACAK İŞMİ YA.BIRAKIN TAKILSIN FATİH HOCA KAFASINA GÖRE BİZİMKİLER GENEDE BAŞARILI OLACAKLARDIR.ZATEN TURNUVADAN SONRA FATİH HOCAYI POSTALARLAR.[/I][/B]
|
--->: MEHMET`İ ARADIN MI FATİH HOCA?
Süper bir yazı olmuş gerçekten bu abimize sonsuz teşekkürlerimi ve saygılarımı sunuyorum fatih terim yaptığı hatanın farkında ama son pişmanlık fayda etmiyor işte
|
--->: MEHMET`İ ARADIN MI FATİH HOCA?
Ona hoca moca demeyin lütfen ya onun bunlarlar bir alakasi yok,
Uefa süper kupa vede ligde 4 kez sampiyon olan takimin basinda HAGI vardi onun dedigi olurdu fatih hin degil. milli takima daha önce geldi ne oldu ?? bol gol yedik gruptan cikamadik yeninden gs geldi kovuldu resmen,milandan aynisi oldu.arkasinda bir kac gazeteci vede medya var onun. bu senede sifir ceker gelir, bunun gibi insanlarin Türkiyeye zarari vardir. vatanini seven insanin basarili olmasini hic bir zaman istemediler. Senol Günes, Ersun yanala bu insanlara neden bu kadar tahamül edilmedi ? halil vede yildiray kadrodan cikarmis ? tümer metini tutmus iyi etmis,en güvendigi insanlar onu bu turnuvada yakacaklar bakin siz,Nihat basta. Mevlam Türk milletine sabir versin. |
--->: MEHMET`İ ARADIN MI FATİH HOCA?
Çıkardığı oyuncular İbrahim Kaş dışında doğru.İbrahim Kaş'ın yerine Emre Aşık ya da Gokhan Zan ( Namı diğer Boro Zan :D ) kadrodan çıkarılmalıydı
|
--->: MEHMET`İ ARADIN MI FATİH HOCA?
Adam kendini imparator sanıyor hala keko ya :) Yıldıray'ın takımdan çıkarılmasıda yanlıştı bence .. Bu Mevlüt'te ne adamsa halil'i bile kesti maşallah.. İnşallah bizi utandırırda takıma çok iyi katkı sağlar.. Ama bırakın Mehmet Yıldız'ı bu seneki Sivasspor'dan bir adam bile çağırmaması unutulmaz bu adamın...Tecrübe tecrübe gittikte bişi oldu sanki yinede Allahın izniyle büyük başarılara imza atarız inşallah demekten başka bişi gelmiyor aklıma..
|
--->: MEHMET`İ ARADIN MI FATİH HOCA?
arasmıstır tabi needee olsa ihtiyacı oldu
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 00:26. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005