SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Haberler (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   Sizce Maçın Yıldızı Kimdi? (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=20750)

SivasSpor.Com 14.09.2008 23:30

Sizce Maçın Yıldızı Kimdi?
 
[IMG]http://www.sivasspor.com/images/stories/macinyildizi.jpg[/IMG]

TSL 3. haftasında Sivasspor kendi sahasında Bursaspor`u 3-1 yendi.

[B]Sivasspor:[/B] Petkoviç xxx, Abdurrahman xxx, Faruk xx (Dk. 69 Diallo xx), Fabio Bilica xxx, Murat xxx, Sezer xxx, Musa xxx, Oliveiara xxx (Dk. 76 Balili xx), İbrahim Dağaşan xxx, Mehmet Yıldız xxx, Herve Tum xxx (Dk. 66 Sylla xx)

Sizce Maçın Yıldızı Kimdi?

cücü baba 14.09.2008 23:34

--->: Sizce Maçın Yıldızı Kimdi?
 
[B]hepsi birer yıldızdı ama Fabio Bilica ya ayrı bir yer açmak lazım..[/B]

Dark Force 14.09.2008 23:48

-->: Sizce Maçın Yıldızı Kimdi?
 
[B]Takım olarak iyiyiz zaten ama göze batanlar Bilica,Mehmet yıldız,Faruk Bayar...[/B]

cem 14.09.2008 23:49

--->: Sizce Maçın Yıldızı Kimdi?
 
BURSAYI SAHADAN SİLEN TAKIMIMIZ HAKEMIN TARAFLI TUTUMUNA RAGMEN MACI 3-1 KAZANMISTIR. MACIN HAKEMI BUZ GİBİ BIR GOLUMUZU VEDE BUZ GİBİ PENALTIMIZI YEMISTIR.. (3-1 Dİ SKOR BUNLAR OLURKEN)BURSA SAHADA 3-1 GALİP GİBİ OYNARKEN SİVASIMIZ DÖRDUNCU GOLÜ ARAMASINA RAGMEN MAALASEF HAKEM ENGELINE TAKILMISTIR... NEYSEKI TUM OLUMSUZLUKLARA RAGMEN GALIBIYETTE GUZELDIR...

KoCaKuRT_ 14.09.2008 23:55

--->: Sizce Maçın Yıldızı Kimdi?
 
[B]yaa beyler yapmayın bir öğrenmişsiniz mehmet yıldız mehmet yıldız sahada mehmet yıldız varmıydı ALLAH aşkına 20. dadikadan sonra ben göremedim pas atamıyor bide utanmadan sahada arkadaşlarına bağırıyor çağırıyor.
sahanın tek yıldızı 3 numara [I]Fabio Bilica[/I] idi...[/B]

turgutkizgir 15.09.2008 00:15

--->: Sizce Maçın Yıldızı Kimdi?
 
[B][COLOR="DarkRed"]Bu gün maçı izleyinceye kadar maçı kazanabileceğimiz konusunda pek emin değildim.Nedeni ise hafta içi hocamız Bülent UYGUN'un gazetelerde yayınlanan açıklamalarıydı.(Geçen yılki başarıyı tekrarlamamız zor gözüküyor.)Yani bir takımın hocası böyle bir açıklama yaparsa haklı olarak taraftarda takımına güvenemez bende aynen bu düşüncelerle televizyon karşısına geçtim.Tabi bu düşüncenin oluşmasında biraz da Bursaspor'un son iki haftada 2 galibiyetle lige başlaması da etkili olmuştu.

Tabi maç başladığında ve 4.dakikada gelen gol ile takım üzerindeki düşüncem tamamen değişmişti.Geçen yıla göre takım daha diriydi ve maçı kazanma arzusundaydı.Bursapor'a gelince oynadığı oyunla geçen iki haftada iki galibiyeti nasıl almışlar ona şaşırdım.Hakem konusunda bazı arkadaşların yorumlarına katılmıyorum (Yanlı tutum)Ama bir kaç pozisyonda hata yaptı Mehmet YILDIZ'ın golünde hiç bir şey yoktu Ömer ERDOĞAN'ın pozisyonunda penaltıyı ve yine Mehmet YILDIZ'a gösterdiği kart yaptığı yanlışların başında geliyordu. Yine de maçı kazandığımız için mutluyuz.Aksi bir sonuç olsaydı şu anda o pozisyonlar için hakeme demediğimizi bırakmazdık.
Maçın yıldızlarına gelince Ben Bilica,Faruk,Mehmet'i çok beğendim. Esas doğrusunu söylemek gerekirse SİVASSPOR,skor avanajı kendinde iken geriye çekilmediği sürece Türkiye liginde hiç bir takıma yenilmez...


Tebrikler teşekkürler YİGİDOLAR...Böyle devam edin.....[/COLOR][/B]

XXCakir58 15.09.2008 00:16

-->: Sizce Maçın Yıldızı Kimdi?
 
Ben sezon baslamadan dedim, bu bilica bize cok faydali olacak, ileriki zamanlarda daha iyi olur.
Paylasim icin sagol.

subasi29 15.09.2008 00:24

--->: Sizce Maçın Yıldızı Kimdi?
 
Bende Bilica Ve Faruk Mukemmeldi...Ayrica Herve Tum Boyle Oynamamali

kubilay68 15.09.2008 00:32

--->: Sizce Maçın Yıldızı Kimdi?
 
bence takim olrak cok iyidik bugun insallah boylede devam eder.

yigido0058 15.09.2008 00:41

-->: Sizce Maçın Yıldızı Kimdi?
 
[COLOR="Red"][B]maçın yıldızı tartışmasız bilicaydı gerçekten çok yerinde hamleler yaptı keşke maçın kötüleri diye de bir anket açılsaydı onda da şüphesiz oliviera derdim valla hiç ortada yoktu mehmet yıldız da gününde değildi bugün pasları olumsuz kullandı ama yine attı golünü ayrıca maçın gerçek anlamda görsel yıldızı olarak da yigidogençlik taraftar gurubu gösterilmeli 90 dakika sesleri kısılmasına rağmen hiç susmadılar bursasporun ateşli taraftar grubu texası susturdular ben maçı maratondan izledim ne yazık ki maraton her zaman ki gibi sustu ama olsun yigidogençlik gibi gruplar oldukça onlar da zamanla taraftar ruhuna kavuşacak ve 90 dakka ayakta olan bir taraftar göreceğiz yeter ki birlik beraberlik olsun taraftar grubumuzun elinden tutulur maddi manevi destek sağlanırsa bu grubumuz diğer gruplar gibi yurt çapında tanınır yönetime ve taraftara bu anlamda çok iş düşüyor ben tekrar yigidogençlik grubunu verdiği büyük destekten dolayı kutluyorum ve sivassporumuzun liderliğini ve kazandığı galibiyeti tebrik ediyorum....[/B][/COLOR]


WEZ Format +2. Şuan Saat: 22:43.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005