![]() |
Mağazayı Yıldırım Açtı!
[IMG]http://www.sivasspor.com/images/stories/magaza_acilisi.jpg[/IMG]
Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, 4 Eylül Stadyumu’nda bulunan Sivasspor Mağazası'nın açılışına katıldı. Yıldırım açılışta Sivasspor taraftarlarına 50 adet forma dağıttı. Aziz Yıldırım, Sivasspor Kulüp Başkanı Mecnun Otyakmaz ile birlikte, maçtan önce Sivasspor'un resmi ürünlerinin satılacağı mağazanın açılışını yaptı. Mağazayı gezen Fenerbahçe Başkanı Yıldırım, 2 bin YTL ödeyerek 50 tane Sivasspor forması aldı. Yıldırım aldığı formaları Sivasspor taraftarlarına armağan etti. Öte yandan geçtiğimiz sezon protokol bölümünde bulunan kapalı alanda maçı izlediği için tepki çeken Aziz Yıldırım, bu maçta da rahatsız olduğu için maçı aynı yerden takip etti. [B]Sivas'ın Sesi Gazetesi[/B] |
--->: Mağazayı Yıldırım Açtı!
saolsun ya dağıtı için saolsun napalım bız yok tu alamadık
|
--->: Mağazayı Yıldırım Açtı!
[B]yıldırım yerine daha iyi bir isim açabilirdi ama hayırlı olsun canım o isme sıkıldı[/B]
|
--->: Mağazayı Yıldırım Açtı!
Bu Adami Pek Vazla Sevmem.. Ama Yinede Sagolsun Helal Olsun.. 2 ytl gelir le acilisimizi yaptik..
|
--->: Mağazayı Yıldırım Açtı!
[QUOTE=furky.b;420308]Bu Adami Pek Vazla Sevmem.. Ama Yinede Sagolsun Helal Olsun.. 2 ytl gelir le acilisimizi yaptik..[/QUOTE]
2 bin demek istemistim....................... |
--->: Mağazayı Yıldırım Açtı!
[B]anlamadım anlamakta istemiyorum 2000 liralık forma aldı diye büyük başkan olduysa bende alayım ne olacağım acaba[/B]
|
--->: Mağazayı Yıldırım Açtı!
[QUOTE=metincetin58;420320][B]anlamadım anlamakta istemiyorum 2000 liralık forma aldı diye büyük başkan olduysa bende alayım ne olacağım acaba[/B][/QUOTE]
offff kinaye yapdım ama anlamadınız |
--->: Mağazayı Yıldırım Açtı!
acabao magazanin ismi ne! bir aralar forum acilmadi mi issim yarismasi felan neden site habercisi bunu eklememis..birde bu magazanin internet adresi varmi? bizim gibiler ancak internetten alabiliyor malesef iki sene de bir memleket goruyouz..hayirlisi;;;arefeniz mubarek olsun
|
-->: Mağazayı Yıldırım Açtı!
Hepimize hayirli olsun, gidip formalari kapalim.
Paylasim icin sagol. |
--->: Mağazayı Yıldırım Açtı!
[COLOR="Red"][B]Burda ben aziz yıldırıma teşekür ediyorum kim ne derse desin
yıllar önce yaşamış bir hikaye var anlayanlara yazacam mehmet emmi kimseye iyilik yapmazmış hep kötülük yaparmış birgün mikser olan bir adam gelmiş demişki hey mehmet emmi hasan dayı senin hakkında demedik laf etmedik söz bırakmaış hatta kahvede herkezin içinde sana sövmüş mehemt emmi kendinden emin bir şekilde yok öyle birşey demiş hasan dayı yapmaz demiş adam ısrar etmiş ya mehmet emmi vallaha dedi billaha dedi demiş mehmet emmi yine kendinden emin adama gardaş demiş kendini hiç paralama ben onlara hiç iyilik yapmadım hep kötülük yaptım onun için ki onlar benim hakkımda konuşmaz eğerki ben onlara [/B][/COLOR] [COLOR="DarkGreen"][B] SERVET VERSEYDİM ONLAR O SERVETİ KULANAMAZ ZİYAN EDERLERDİ YOK BEN ONLARA HER KONUDA DESTEK VERSEYDİM ONLAR HEP BANA SÖVERLERDİ O YÜZDEN RAHAT OL GARDAŞ BEN İYİLİK YAPMADIM DEMİŞ!!!!![/B][/COLOR] |
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 22:42. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005