SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Haberler (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   Mağazayı Yıldırım Açtı! (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=21054)

SivasSpor.Com 28.09.2008 23:23

Mağazayı Yıldırım Açtı!
 
[IMG]http://www.sivasspor.com/images/stories/magaza_acilisi.jpg[/IMG]

Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, 4 Eylül Stadyumu’nda bulunan Sivasspor Mağazası'nın açılışına katıldı.

Yıldırım açılışta Sivasspor taraftarlarına 50 adet forma dağıttı.
Aziz Yıldırım, Sivasspor Kulüp Başkanı Mecnun Otyakmaz ile birlikte, maçtan önce Sivasspor'un resmi ürünlerinin satılacağı mağazanın açılışını yaptı.
Mağazayı gezen Fenerbahçe Başkanı Yıldırım, 2 bin YTL ödeyerek 50 tane Sivasspor forması aldı. Yıldırım aldığı formaları Sivasspor taraftarlarına armağan etti.
Öte yandan geçtiğimiz sezon protokol bölümünde bulunan kapalı alanda maçı izlediği için tepki çeken Aziz Yıldırım, bu maçta da rahatsız olduğu için maçı aynı yerden takip etti.
[B]Sivas'ın Sesi Gazetesi[/B]

yusuf_yusuf 28.09.2008 23:25

--->: Mağazayı Yıldırım Açtı!
 
saolsun ya dağıtı için saolsun napalım bız yok tu alamadık

metincetin58 28.09.2008 23:26

--->: Mağazayı Yıldırım Açtı!
 
[B]yıldırım yerine daha iyi bir isim açabilirdi ama hayırlı olsun canım o isme sıkıldı[/B]

furky.b 28.09.2008 23:27

--->: Mağazayı Yıldırım Açtı!
 
Bu Adami Pek Vazla Sevmem.. Ama Yinede Sagolsun Helal Olsun.. 2 ytl gelir le acilisimizi yaptik..

furky.b 28.09.2008 23:30

--->: Mağazayı Yıldırım Açtı!
 
[QUOTE=furky.b;420308]Bu Adami Pek Vazla Sevmem.. Ama Yinede Sagolsun Helal Olsun.. 2 ytl gelir le acilisimizi yaptik..[/QUOTE]

2 bin demek istemistim.......................

metincetin58 28.09.2008 23:38

--->: Mağazayı Yıldırım Açtı!
 
[B]anlamadım anlamakta istemiyorum 2000 liralık forma aldı diye büyük başkan olduysa bende alayım ne olacağım acaba[/B]

merkez_emre 28.09.2008 23:39

--->: Mağazayı Yıldırım Açtı!
 
[QUOTE=metincetin58;420320][B]anlamadım anlamakta istemiyorum 2000 liralık forma aldı diye büyük başkan olduysa bende alayım ne olacağım acaba[/B][/QUOTE]


offff kinaye yapdım ama anlamadınız

subasi29 28.09.2008 23:52

--->: Mağazayı Yıldırım Açtı!
 
acabao magazanin ismi ne! bir aralar forum acilmadi mi issim yarismasi felan neden site habercisi bunu eklememis..birde bu magazanin internet adresi varmi? bizim gibiler ancak internetten alabiliyor malesef iki sene de bir memleket goruyouz..hayirlisi;;;arefeniz mubarek olsun

XXCakir58 29.09.2008 00:10

-->: Mağazayı Yıldırım Açtı!
 
Hepimize hayirli olsun, gidip formalari kapalim.
Paylasim icin sagol.

RECEP_YÜKSEL 29.09.2008 00:11

--->: Mağazayı Yıldırım Açtı!
 
[COLOR="Red"][B]Burda ben aziz yıldırıma teşekür ediyorum kim ne derse desin

yıllar önce yaşamış bir hikaye var anlayanlara

yazacam

mehmet emmi kimseye iyilik yapmazmış hep kötülük yaparmış

birgün mikser olan bir adam gelmiş demişki hey mehmet emmi

hasan dayı senin hakkında demedik laf etmedik söz bırakmaış

hatta kahvede herkezin içinde sana sövmüş

mehemt emmi kendinden emin bir şekilde

yok öyle birşey demiş hasan dayı yapmaz demiş adam ısrar etmiş

ya mehmet emmi vallaha dedi billaha dedi demiş

mehmet emmi yine kendinden emin adama gardaş demiş

kendini hiç paralama ben onlara hiç iyilik yapmadım

hep kötülük yaptım onun için ki onlar

benim hakkımda konuşmaz

eğerki ben onlara [/B][/COLOR]
[COLOR="DarkGreen"][B]

SERVET VERSEYDİM ONLAR O SERVETİ KULANAMAZ

ZİYAN EDERLERDİ

YOK BEN ONLARA HER KONUDA DESTEK VERSEYDİM

ONLAR HEP BANA SÖVERLERDİ

O YÜZDEN RAHAT OL GARDAŞ BEN İYİLİK YAPMADIM

DEMİŞ!!!!![/B][/COLOR]


WEZ Format +2. Şuan Saat: 22:42.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005