![]() |
tepkimizi gösterelim
[B]Lig Tv bu sene derbilerin oldugu haftalarda Sivasspor macini 4. mac olarak yayinlamadi. Bu sene ne tesadüfdürki Bursasporun bütün maclari yayinlandi. Vede önümüzdeki üc haftalik programdada yine ayni sekilde. Bizde en az Trabzonspor'lular kadar tepkimizi Sansal Büyüka'ya ve Lig Tv'ye gösterelim. [/B]
[url]http://www.ligtv.com.tr/BizeUlasin.aspx[/url] [B]iste önümüzdeki üc haftanin mac ve naklen yayin programi:[/B] [IMG]http://img407.imageshack.us/img407/870/sperlig9haftavf9.png[/IMG] [IMG]http://img119.imageshack.us/img119/7250/sperlig10haftajv9.png[/IMG] [IMG]http://img119.imageshack.us/img119/4898/sperlig11haftaxm9.png[/IMG] [url]http://www.ligtv.com.tr/BizeUlasin.aspx[/url] [url]http://www.ligtv.com.tr/BizeUlasin.aspx[/url] [url]http://www.ligtv.com.tr/BizeUlasin.aspx[/url] [url]http://www.ligtv.com.tr/BizeUlasin.aspx[/url] [url]http://www.ligtv.com.tr/BizeUlasin.aspx[/url] |
--->: tepkimizi gösterelim
ben şu anda maili atıyorum.mail atanlar burda bir liste oluştursunlar.ben başta ismimi yazıyorum.
1)yener_sahin [IMG]http://img161.imageshack.us/img161/2318/asdsadadys9.jpg[/IMG] |
Cevap: tepkimizi gösterelim
[COLOR="magenta"][B][I][CENTER]bende mailmi gönderdim
insallah dikkate alinir[/CENTER][/I][/B][/COLOR] |
Cevap: tepkimizi gösterelim
gardasim gecen sene gösterdiler neden yaptilar yokarida olursan gösteriler
ama siralamada gerilerde olursan göstermezler. |
--->: Cevap: tepkimizi gösterelim
[QUOTE=yigidoo;430631]gardasim gecen sene gösterdiler neden yaptilar yokarida olursan gösteriler
ama siralamada gerilerde olursan göstermezler.[/QUOTE] sen simdi bir puan durumuna bak ve birde mac programina bak Sivasspor un yerini gör ne demek istedigimi anla 11 hafta boyunca hep mac programina bursa maclarini aldilar yani baska hicbir takimida almadilar gaziantep,kayseri,ankara ve sivas.Anlatmak istedigim bursa bu sene asiri derecede ayricalik görüyor ayriyetten arkadasim biz gecen sene sampiyonluga oynarken trabzon maclarini verdiler.sebebide trabzonlular senin dedigin gibi demedi ben takimimi seyretmek istiyorum dedi biz sivaslilar olarak tepkimizi göstermeliyiz. |
--->: tepkimizi gösterelim
düşünce güzel
mekan yanlıs :) |
--->: tepkimizi gösterelim
bende maili gönderdim............
|
Cevap: tepkimizi gösterelim
evet arkadaşlar ne kadar meil atarsak o kadar haklı sesimizi duyurmuş oluruz. bende mesajımı attım
|
--->: tepkimizi gösterelim
[B]
[url=http://www.ligtv.com.tr/BizeUlasin.aspx]TEPKİNİZİ GÖSTERMEK İÇİN TIKLAYIN ![/url] Bende şu anda tepkimi göstermek için mail atıyorum.İnşallah bu mailler çoğalır Lig Tv'ye bir bomba gibi düşer. Tepkimize duyarsız kalmayalım.Lütfen sizlerde ses verin. [url=http://www.ligtv.com.tr/BizeUlasin.aspx]TEPKİNİZİ GÖSTERMEK İÇİN TIKLAYIN ![/url][/B] |
-->: tepkimizi gösterelim
bende gönderdim lig tv ye mail inşallah sesimiz duyulurda istanbul takımları degilde anadolu maçlarını izleriz baştada sivas ve kayseri olmak üzere
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 20:32. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005