SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Haberler (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   Ekim Ayı'nın Yıldız'ı Mehmet ! (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=21890)

SivasSpor.Com 02.12.2008 03:20

Ekim Ayı'nın Yıldız'ı Mehmet !
 
[img]http://www.sivasspor.com/images/stories/oyuncular/myildiz213.jpg[/img]

Sitemizde yapmış olduğumuz Ekim Ayının Oyuncusu anketi sonuçlandı. Üyelerimiz oyları ile Ekim ayının oyuncusu olarak Mehmet Yıldız’ı seçti.

Yapılan ankette Mehmet Yıldız ile Sezer Badur arasında kıyasıya geçen oylamada Mehmet Yıldız oyların % 41,49’unu alarak Ekim ayının oyuncusu seçildi.

3586 üyemizin katılım gösterdiği ankette Mehmet Yıldız 1.488 oy aldı. Mehmet’i 1.086 oyla Sezer Badur, 321 oyla Fabio Bilica izledi.

[B][I]SivasSpor.Com[/I][/B]

oNuR 02.12.2008 03:24

--->: Ekim Ayı'nın Yıldız'ı Mehmet !
 
[B]Mehmet Yıldız' ı almıs olduğu bu birincilikten ötürü kutluyorum :) inşallah sezon sonunda gol krallığı liderliğini de almış olur..:)[/B]

Besyo_cu 02.12.2008 03:25

Cevap: Ekim Ayı'nın Yıldız'ı Mehmet !
 
[B]Kaptanımızı Kutlar Başarılarının Devamını Dilerim Gercekten Haketmişti....[/B]

yerliturkuaz 02.12.2008 08:08

Cevap: Ekim Ayı'nın Yıldız'ı Mehmet !
 
[B]Basarilarinin devamini dileriz kaptan[/B]

YigidoGenclik38 02.12.2008 08:17

--->: Ekim Ayı'nın Yıldız'ı Mehmet !
 
[I][B]m.yıldız gecen sezona göre daha fazla etlili ve gollerine devam etmesi dilegiyle[/B][/I]

izmirliyigido 02.12.2008 08:20

Cevap: Ekim Ayı'nın Yıldız'ı Mehmet !
 
[B]Mehmet Yıldız [/B]her zaman ki başarısını Ekim ayında da tekrarlayıp, 1.cilik kürsüsüne çıkarak taçlandırmış oldu. Başarılarının devamını diliyor, emeğinin karşılığını görmesini diliyorum.

Yalnız arkadaşlar bir konu daha vardı. Her ayın en iyi futbolcusunu seçelim demiştim ama birde bu kardeşlerimize plaket vererek, onları ödüllendirelim ve evlerinde ki ödül köşelerinde [B]sivasspor.com [/B]adını ölümsüzleştirelim demiştim. Bu hem onları onurlandıracak, hem diğer futbolcularımızı motive edecek, hemde adımızı değişik platformalarda ve spor kamuoyunda duyuracağız.

Bu konuda site yönetiminden, Sivas'ta bu ödülü verecek site temsilcimizi görevlendirmesini ve plaket hazırlatmak için aramızda para toplama işini başlatmasını bekliyoruz.

Bu konuda İzmir'de iken, [B]Ertuğrul ve Günay[/B] kardeşlerimle konuyu paylaşmıştım. Şimdi bunuda halletmemiz lazım. Ayrıca başka anketler yapmayı ve ödüller dağıtmayı da düşündüğümüzün müjdesini verdiler. Sanırım konu kendileri tarafından bir süre sonra açıklanacaktır.






.

davulcu 02.12.2008 10:31

--->: Ekim Ayı'nın Yıldız'ı Mehmet !
 
başarılar memo inşallah gol kralı olursun

sivaslimete 02.12.2008 14:01

--->: Ekim Ayı'nın Yıldız'ı Mehmet !
 
mehmet varya bu sezon 25 gol atcak eminim
bu arada tebrikler

Rallim58 02.12.2008 15:39

Cevap: Ekim Ayı'nın Yıldız'ı Mehmet !
 
[B]Mehmet Yıldız'ı tebrik ediyoruz. Başarılarının devamını diliyoruz. Saha içerisindeki davranışlarında ciddi ve gözle görülür düzelmeler var. Sezon sonuna kadar performansını daha da artırarak başarılar diliyoruz. Performansında düşüş yaşanırsa Bilica'nın nefesi ensesinde olduğunu bilmesi lazım...[/B]

hoLiGan Enes 02.12.2008 15:50

--->: Ekim Ayı'nın Yıldız'ı Mehmet !
 
[B][FONT="Comic Sans MS"][COLOR="Red"]Büyük Kaptan!!!!![/COLOR][/FONT][/B]

[FONT="Comic Sans MS"][B]Yiğido Gençlik[/B][/FONT]


WEZ Format +2. Şuan Saat: 02:10.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005