SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   SivasSpor (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Ergun ATA? (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=22131)

cücü baba 15.12.2008 20:46

Ergun ATA?
 
15.12.2008 pazartesi tarihli fanatik gazetesi yazarı ergun ata köşesinde Trabzonsporla ilgili bursa maçında hakem hatalarıyla maçı kaybettiklerinden bahsederken talihsiz bir yorumda bulunmuştur aynen aktarıyorum... Bu güne kadar ilginçtir hiç bir hakem hatasına uğramadan ( uğrasın beklentimiz yok,sakın yanlış anlaşılmasın) liderlik koltuğuna çıkan Sivasspor Kaptanı Mehmet Yıldız 'ın,genelde ''vücut dili temas'' yoluyla haksız kazanım sağlamaya yönelik hakemlerle saha içinde sarmaş dolaş itiraz muhabbetlerinin cezasız kalmalarına anlam verememiştik. Ama o hakemlerin maç üstüne maç almalarıyla, o diyalogların üzülerek ;M H K 'ye dolayısıyla Sarvan'a yönelik, yanaktan makas alma , naber koçum ! anlamı içerdiğini düşünmeye başladık...
YORUM SİZİN ARKADAŞLAR.

Besyo_cu 15.12.2008 21:11

Cevap: Ergun ATA?
 
Fanatik Bir TRabzonsporlu her hafta yazısında bu ve buna benzer şeyler yazmayı alışkanlış haline getirmiş yazar musvettesi.

58_SEMİH_58 15.12.2008 21:12

Cevap: Ergun ATA?
 
[B][I][CENTER][COLOR="Red"]TeRBiyesİz...[/COLOR][/CENTER][/I][/B]
[B][I][CENTER][COLOR="Black"]FORZA ANADOLU!!!!!!!!!!![/COLOR][/CENTER][/I][/B]

karahisarli 15.12.2008 21:18

Cevap: Ergun ATA?
 
bu sere....zlere ders vermeli artik sivasin birligi ve tutkunlugu cok onemli baskanimizda bunun icin calisiyor artik sivaslalar kenetlenmeli:mad:

Yiğiter 15.12.2008 21:23

Cevap: Ergun ATA?
 
[B]Şu adamları muhatap alacak kadar seviyesiz mi Sivasspor taraftarı?[/B]

Cley 15.12.2008 21:26

Cevap: Ergun ATA?
 
[B]Bi Sedat Tunalımız vardı şimdi de Ergün mü çıktı. [/B]

[B][COLOR="blue"]Biz varoldukça birileri kahrolmaya devam edecek...[/COLOR][/B]

yerliturkuaz 15.12.2008 21:26

Cevap: Ergun ATA?
 
[B]Bu yazar Trbazonspor yazarıdır Sivas ile maçımız olduğunda bu yazarın köşesini okumuş ne biçim yazar demiştim anlaşılan bu büyük mücadelemizi hakemlere bağlıyorlar ne diyeyim yazıklar olsun...

Sonrada Trabzon'lu arkadaşlar gelip bize nasıl yazı yazıyorsunuz diyor sorarım onlara bu yazarın yaptığına siz nasıl bir karşılık veririsiniz....[/B]

Mikkail 15.12.2008 21:57

Cevap: Ergun ATA?
 
Ya arkadaşlar bakın ben bu yazıyı okur okumaz derhal ERGUN ATA denen insana!! zehir zemberek bir kınama maili attım..Burada kendi kendimize "yazıklar olsun", "terbiyesiz" deyip duracağımıza bi zahmet takımımızın yalnız olmadığını göstermek adına birer satır birşeyler yazarak mail atalım. Fena mı olur yani? Meydanı boş, Sivas'ı sahipsiz sanmasın bu patavatsızlar..Allah'a emanet olun.

mnt3 15.12.2008 22:02

Cevap: Ergun ATA?
 
ben de ergun ata nın fanatik gazetesindeki yazılarına yorumlarımı yaptım,eleştiride bulundum.herkes [url]www.fanatik.com.tr[/url] de ergun ata nın yazısına birkaç satır cevap yazsa bir daha sivasspor ile ilgili yazı yazarken 2 defa düşünür.hakkımızı arayalım,bu adamlar zamanında gazete köşelerini ele geçirmişler,sivassporu kötülüyorlar.çaykur rizespor-akçaabat sebatspor maçında yaptıkları şikeyi ve sivassporun şampiyonluğunu nasıl engelediklerini unutmadık

SenSetik 15.12.2008 22:08

Cevap: Ergun ATA?
 
birgün gelecek o gazetelerde bizimde spor yazarlarımız olacak inşallah ......


WEZ Format +2. Şuan Saat: 17:06.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005