![]() |
4 Eylül`ü Cehenneme Çevirin
[IMG]http://www.sivasspor.com/images/stories/2008yeni/balili09.jpg[/IMG]
Sivasspor´un İsrailli yıldızı Balili, Beşiktaş maçıyla ilgili FANATİK´e çarpıcı açıklamalarda bulundu. Golcü futbolcu, Siyah-Beyazlı taraftarlarının takımlarına itici güç olduklarını belirterek, “Bana göre Türkiye’nin en ateşli taraftarı onlar. Ancak onlar Sivas’a geliyor. Şimdi bizim tribünlerimize iş düşüyor. Nasıl ki, İnönü rakipler için cehennemse; 4 Eylül Stadı’nı da taraftarlarımız rakiplerimize cehenneme dönüştürsün. Ancak kavga, dövüş olmasın” ifadelerini kullandı. Beşiktaş maçının çok zorlu geçeceğine de değinen Balili, “Şampiyonluk yolunda en kritik maçlarımızdan birini oynayacağız. Rakimizin son haftalarındaki yükselişini göz ardı edemeyiz. Biz de Ankaragücü karşısında aldığımız galibiyetle zirvede önemli bir adım attık. Seyircimizin önünde ipi göğüslemek için önemli bir engeli de aşacağız” açıklamasını yaptı. [B] M.Ali SABUNCU[/B] |
Cevap: 4 Eylül`ü Cehenneme Çevirin
[B]4 eylül kartala mezar olacak....
çıldırt bizi çıldırt bizi sivasımmm 4 eylülü başlarına yıkalımmmm...[/B] |
Cevap: 4 Eylül`ü Cehenneme Çevirin
[B]Bu macın mutlak galibi Sivassporumuz olacak onların ateşli seyircisi varsa bizimde kendi capımızda seyircimiz var bu macta herşeyimizi ortaya koyacağız artı saha avantajımız var bu bir tarihi fırsat lütfen kardeşlerim bu macta takıma her zamankinden daha fazla destek verelim şu istanbul büyütülmüşünü eli boş gönderelim[/B]
|
Cevap: 4 Eylül`ü Cehenneme Çevirin
inş. cumartesi günü gerçek bir taraftar gibi bağırmayı başaracağız
[LEFT][/LEFT] |
Cevap: 4 Eylül`ü Cehenneme Çevirin
stada da çekirdek yasak olsun başka hiç bişey istemiyorum ;)
|
Cevap: 4 Eylül`ü Cehenneme Çevirin
4 eylul ceenneme çevirelim susmak yok heneolursa olsun hep destek tam destek
|
Cevap: 4 Eylül`ü Cehenneme Çevirin
Söyledikleri cok dogruda, Oyuncularimiza Medya yasagi verilmemismiydi?
|
Cevap: 4 Eylül`ü Cehenneme Çevirin
[QUOTE=EneS ElmaS;493110]Söyledikleri cok dogruda, Oyuncularimiza Medya yasagi verilmemismiydi?[/QUOTE]
ben verildi diye biliyorum.. ama demekki verilmemis? yada yalan haber |
Cevap: 4 Eylül`ü Cehenneme Çevirin
İNŞALLAH MAÇTAYIM SESİM NE KADAR ÇIKARSA SON NEFESİME KADAR BAGIRMAYA HAZIRIM
|
Cevap: 4 Eylül`ü Cehenneme Çevirin
[B]Bence o gun ust arayan polisler cekirdek kuruyemis minder yatak dosek battaniye kontrolu de yapsin bunlar stada alinmasin :)
Var bazi sayinabilerimiz battaniyesine varana kadar getiriyolar stada Guzel Sivasim ya :)[/B] |
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 00:28. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005