SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Haberler (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   Rakibimiz Anderlecht (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=26405)

SivasSpor.Com 17.07.2009 12:36

Rakibimiz Anderlecht
 
[IMG]http://www.medyaspor.com/Files/Images/20090622_sampiyonlar_ligi_kura_1.JPG[/IMG]
Şampiyonlar Ligi 3. ön eleme turundaki rakibimiz belli oldu.

Turkcell Süper Ligi geçtiğimiz sezonu ikinci sırada tamamlayan Sivasspor'un, Şampiyonlar Ligi 3. ön eleme turundaki rakibi Belçika’nın Anderlecht takımı oldu.
Sivasspor, ilk maçı Belçika’da 28-29 Temmuz’da, rövanş maçını ise Sivas’da 4-5 Ağustos’ta oynayacak.
Sparta – Panathinaikos
Shakhtar – Timişoara
Sporting – Twente
Celtic – Dinamo Moskava
Anderlecht - Sivasspor

ahmet ata 17.07.2009 12:37

Cevap: Rakibimiz Anderlecht
 
çok hayrılı bir kura oldu inşallah geçeriz

abircan 17.07.2009 12:39

Cevap: Rakibimiz Anderlecht
 
Sivasspor'un rakibi Anderlecht



17 Temmuz 2009



Haberler Anında Cebinizde Hürriyet Mobil

Haberler Anında Bilgisayarınızda Haber Alarmı

Haber Kaçırmaya Son Hürriyet Mind

Sitene Haber Ekle Kazan Bumerang

Şampiyonlar Ligi 3. Ön Eleme Turu maçlarının kuraları İsviçre'nin Nyon kentinde çekildi.


Şampiyonlar Ligi kulvarında mücadele edecek Sivasspor’un 3. eleme turundaki rakibi Belçika ekibi Anderlecht oldu. Yiğidolar ilk maçı deplasmanda ikinci maçı evinde oynayacak. Şampiyonlar Ligi 3. Eleme Turu’nda ilk maçlar 28-29 Temmuz, rövanşları 4-5 Ağustos’ta oynanacak.


Şampiyonlar Ligi 3. tur ön eleme eşleşmeleri

ANDERLECHT - SİVASSPOR
Sparta - Panathinaikos
Shakhtar - Timişoara
Sporting - Twente
Celtic - Dinamo Moskova

Salzburg/Bohemians - Pyunik/Dinamo Zagreb (Tur atlayan takımlar eşleşecek)
Zrinjski/Slovan Bratislava - Olimpiakos
FC Zürih - WIT/Maribor
EB Streymur/APOEL - Rhyl/Partizan
InterTurku/Sheriff - Slavia Praha
FH/Aktobe - Maccabi Haifa/Glentoren
Ekranas/Bakı - Levski/Sant Julia
Ventspils/Dudelange - Makedonija Skopje/BATE
Wisla Krakow/Levadia - Debrecen/Kalmar
Kobenhavn/Mogren - Tirana/Stabaek




haydi yolun açık olsun yiğidommm

furkancfc 17.07.2009 12:41

Cevap: Rakibimiz Anderlecht
 
Güzel bi kura diğerlerine göre inşallah geçeriz...

mühendisburak58 17.07.2009 12:44

Cevap: Rakibimiz Anderlecht
 
haberi ilk ben duydum sanırım çekildiği an.başkanım çok süper kura çektiniz.

Besyo_cu 17.07.2009 12:46

Cevap: Rakibimiz Anderlecht
 
[B]Gönlümüzdeki takım olan Anderlecht'in çıkması güzel oldu. Başkanımız üzerine düşenı yapıp Anderlecht i çekti. Artık sıra oyuncularımızda Allah yardımcımız olsun.

İlk maçın Belçikada oynanacak olması ise büyük avantaj diye düşünüyorum şimdilık herşey gönlümüzce gidiyor. Bu takıma güveniyorum ne olursa olsun Anderlecht 'i eleyecektir.[/B]

cabuker 17.07.2009 12:48

Cevap: Rakibimiz Anderlecht
 
Rakip Anderlecht

Belçika ligini 77 puanla 2. olarak tamamladı. daha doğrusu standart liege ile oynadığı play off maçını kaybetti ve şampiyon olamadı.

kariyerinde bir çok başarısı var.
75-76, 77-78 kupa galipleri kupası
76 - 78 uefa süpre kupa
tabi bunlar eskidendi :)
web adresi [url]www.rsca.be[/url]
takımın yaş ortalaması 24.5

sevda58 17.07.2009 12:51

Cevap: Rakibimiz Anderlecht
 
cogu yigidolarin istedigi takim cikmis, hadi hayirlisi olsun, (kalbiniz ne kadar temizmis istediginiz takim cikti):D

burakplt 17.07.2009 12:53

Cevap: Rakibimiz Anderlecht
 
günlerdir istiyordum inş anderlecht gelir diyordum ve geldi ALLAHın izniyle bu takımı geçeriz hayırlı kura oldu

behsat58 17.07.2009 12:54

Cevap: Rakibimiz Anderlecht
 
Allahın izini ile geçeriz Bu turu
Mehmet yıldızın olmaması kötü maçta ilerde forvet alanlarında fazla top tutamıyoruz ama kamanan da çok iyi ersan martinden çok umutluyz inşl. iyi oynar omotoyossi çok iyi futbolcu eğer bekleneni verirse çok katkısı olur takıma


WEZ Format +2. Şuan Saat: 23:03.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005