![]() |
Rakibimiz Anderlecht
[IMG]http://www.medyaspor.com/Files/Images/20090622_sampiyonlar_ligi_kura_1.JPG[/IMG]
Şampiyonlar Ligi 3. ön eleme turundaki rakibimiz belli oldu. Turkcell Süper Ligi geçtiğimiz sezonu ikinci sırada tamamlayan Sivasspor'un, Şampiyonlar Ligi 3. ön eleme turundaki rakibi Belçika’nın Anderlecht takımı oldu. Sivasspor, ilk maçı Belçika’da 28-29 Temmuz’da, rövanş maçını ise Sivas’da 4-5 Ağustos’ta oynayacak. Sparta – Panathinaikos Shakhtar – Timişoara Sporting – Twente Celtic – Dinamo Moskava Anderlecht - Sivasspor |
Cevap: Rakibimiz Anderlecht
çok hayrılı bir kura oldu inşallah geçeriz
|
Cevap: Rakibimiz Anderlecht
Sivasspor'un rakibi Anderlecht
17 Temmuz 2009 Haberler Anında Cebinizde Hürriyet Mobil Haberler Anında Bilgisayarınızda Haber Alarmı Haber Kaçırmaya Son Hürriyet Mind Sitene Haber Ekle Kazan Bumerang Şampiyonlar Ligi 3. Ön Eleme Turu maçlarının kuraları İsviçre'nin Nyon kentinde çekildi. Şampiyonlar Ligi kulvarında mücadele edecek Sivasspor’un 3. eleme turundaki rakibi Belçika ekibi Anderlecht oldu. Yiğidolar ilk maçı deplasmanda ikinci maçı evinde oynayacak. Şampiyonlar Ligi 3. Eleme Turu’nda ilk maçlar 28-29 Temmuz, rövanşları 4-5 Ağustos’ta oynanacak. Şampiyonlar Ligi 3. tur ön eleme eşleşmeleri ANDERLECHT - SİVASSPOR Sparta - Panathinaikos Shakhtar - Timişoara Sporting - Twente Celtic - Dinamo Moskova Salzburg/Bohemians - Pyunik/Dinamo Zagreb (Tur atlayan takımlar eşleşecek) Zrinjski/Slovan Bratislava - Olimpiakos FC Zürih - WIT/Maribor EB Streymur/APOEL - Rhyl/Partizan InterTurku/Sheriff - Slavia Praha FH/Aktobe - Maccabi Haifa/Glentoren Ekranas/Bakı - Levski/Sant Julia Ventspils/Dudelange - Makedonija Skopje/BATE Wisla Krakow/Levadia - Debrecen/Kalmar Kobenhavn/Mogren - Tirana/Stabaek haydi yolun açık olsun yiğidommm |
Cevap: Rakibimiz Anderlecht
Güzel bi kura diğerlerine göre inşallah geçeriz...
|
Cevap: Rakibimiz Anderlecht
haberi ilk ben duydum sanırım çekildiği an.başkanım çok süper kura çektiniz.
|
Cevap: Rakibimiz Anderlecht
[B]Gönlümüzdeki takım olan Anderlecht'in çıkması güzel oldu. Başkanımız üzerine düşenı yapıp Anderlecht i çekti. Artık sıra oyuncularımızda Allah yardımcımız olsun.
İlk maçın Belçikada oynanacak olması ise büyük avantaj diye düşünüyorum şimdilık herşey gönlümüzce gidiyor. Bu takıma güveniyorum ne olursa olsun Anderlecht 'i eleyecektir.[/B] |
Cevap: Rakibimiz Anderlecht
Rakip Anderlecht
Belçika ligini 77 puanla 2. olarak tamamladı. daha doğrusu standart liege ile oynadığı play off maçını kaybetti ve şampiyon olamadı. kariyerinde bir çok başarısı var. 75-76, 77-78 kupa galipleri kupası 76 - 78 uefa süpre kupa tabi bunlar eskidendi :) web adresi [url]www.rsca.be[/url] takımın yaş ortalaması 24.5 |
Cevap: Rakibimiz Anderlecht
cogu yigidolarin istedigi takim cikmis, hadi hayirlisi olsun, (kalbiniz ne kadar temizmis istediginiz takim cikti):D
|
Cevap: Rakibimiz Anderlecht
günlerdir istiyordum inş anderlecht gelir diyordum ve geldi ALLAHın izniyle bu takımı geçeriz hayırlı kura oldu
|
Cevap: Rakibimiz Anderlecht
Allahın izini ile geçeriz Bu turu
Mehmet yıldızın olmaması kötü maçta ilerde forvet alanlarında fazla top tutamıyoruz ama kamanan da çok iyi ersan martinden çok umutluyz inşl. iyi oynar omotoyossi çok iyi futbolcu eğer bekleneni verirse çok katkısı olur takıma |
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 23:03. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005