![]() |
İsmail YK`dan Sivas Marşı
[IMG]http://www.sivasspor.com/images/stories//2008yeni/ismailyk.jpg[/IMG]
Sivasspor Kulüp Müdürü Cafer Kaplan, Avrupa Sivaslılar Birliği'nin [B](ASİB)[/B] düzenlediği SivasTuning Yaz Şenliği için Sivas'a gelen ve kulüp tesislerini ziyaret eden pop müzik sanatçısı İsmail YK'ya Sivasspor forması hediye etti. ''İsmail YK'' olarak bilinen pop müzik sanatçısı İsmail Yurtseven, [B]Avrupa Sivaslılar Birliği (ASİB)[/B] tarafından tarihi Atatürk Kongre ve Etnografya Müzesi bahçesinde düzenlenen ''3. Geleneksel Sivas Tuning Yaz Şenlikleri'' adlı organizasyona katıldı. Aslen Sivaslı olan sanatçı İsmail YK, farklı marka ve modellerde modifiye edilmiş çok sayıda aracın tanıtıldığı organizasyonun yapıldığı alanda ''Bas Gaza'' isimli parçasını seslendirdikten sonra eski Sivassporlu futbolcu İsmail Mut'un yeni açılan lokantasında yemek yedi. Burada özellikle genç hayranlarının yoğun ilgisiyle karşılaşan İsmail YK, Kanal 58 Televizyonu Spor Müdürü Mustafa Ateş'in 10 yaşına giren Oğuzhan Ateş'in doğumgünü kutlamasına katıldı. Oğuzhan Ateş ile birlikte pasta kesen İsmail YK, daha sonra Sivasspor Tesislerini ziyaret etti. Sivasspor Kulüp Müdürü Cafer Kaplan ile bir süre sohbet eden sanatçı, ''Sivasspor'un başarıları ortada'' dedi. Sivasspor'un Turkcell Süper Lig'de başarılı olmasının güzel bir şey olduğunu ifade eden İsmail YK, ''Şampiyonlar Ligi'nde de başarılı oluruz. Ben buna inanıyorum, inanmak en büyük güçtür'' diye konuştu. Sivaslı olduğu için yıllardır Sivasspor'u tuttuğunu belirten sanatçı İsmail YK, ''Büyük takımlar arasında hangi takımı tutuyorsun?'' dedikleri zaman zoruna gittiğini, bu kişilere Sivasspor dışında takım tutmadığını söylediğini ifade etti. Sivasspor'un başarılı olacağına 10 yıl öncesinden inandığını ifade eden genç sanatçı, Sivasspor'un bu başarılı günlerini gördüğünü kaydetti. Kırmızı-beyazlı ekibin başarılarıyla gurur duyduğunu belirten İsmail YK, bu başarılardan dolayı kulüp başkanı Mecnun Otyakmaz'a teşekkür etti. Sivasspor'a başarılar dileyen İsmail YK, fırsat bulursa Sivasspor'un Şampiyonlar Ligi ön eleme turunda oynayacağı maçları izleyeceğini kaydetti. [IMG]http://resimzade.com/Show.html?i=10347&token=25183[/IMG] [B]-SİVASSPOR'A MARŞ YAZMA DÜŞÜNCESİ- [/B] Bir basın mensubunun Sivassspor'a kalıcı bir marş yazma düşüncesi olup olmadığı yönündeki sorusu üzerine İsmail YK, ''Düşünüyorum ama bunu içten, yürekten yazmak lazım. Sadece ticari anlamda olmadığı için, kendime güzel bir zaman ayırmam lazım. Aynı zamanda yeni albümüm çıkacak. O da inşallah olacak, bu sene yapmayı düşünüyorum'' dedi. Kulüp müdürü Cafer Kaplan, ziyaretin anısına sanatçı İsmail YK'ya arkasında ''İsmail YK'' yazılı, 58 numaralı Sivasspor formasını hediye etti. Sivasspor formasıyla basın mensuplarına poz veren sanatçı, daha sonra tesisleri gezdi. Kulüp personelinin hatıra fotoğrafı çektirdiği sanatçı, tesislerdeki çim sahada top sektirdi. İsmail YK, top tekniği ile izleyenlerden alkış aldı. Sanatçı İsmail YK'nın, tuning organizasyonunun akşam saatlerinde yapılacak ödül törenine katılacağı belirtildi. |
Cevap: İsmail YK`dan Sivas Marşı
Insallah dedigi gibi icten ve güzel olur Sivasspor Marsi !
Bütün Camia sabirsizlikla beklemeye baslar artik |
Cevap: İsmail YK`dan Sivas Marşı
İNŞALLAH GÜZEL HAREKETLİ TAM SİVASI İFADE ETMELİ ŞAMPİYON SİVASSPOR HELAL OLSUN SANA İSMAİL YK:D:D
|
Cevap: İsmail YK`dan Sivas Marşı
[B]evet herkesin bekledigi birsey,dogru duzgun sloganimiz yok ,kirmizi beyaz en buyuk sivas ,baska birsey yok inaniyorumki bundan sonra taraftar sekillenecek[/B]
|
Cevap: İsmail YK`dan Sivas Marşı
GERÇEKTEN ÇOK SEVİNDİM SİVASSPOR İÇİN DÜŞÜNDÜKLERİNE HELAL SANA İSMAİL YK AĞZINA SAĞLIK
|
Cevap: İsmail YK`dan Sivas Marşı
Şarkıyı en kısa zamanda bekliyoruz.
|
Cevap: İsmail YK`dan Sivas Marşı
sakalımız yok kendımızı anlatalım ismail yurtsevevın sitesıne bir yıl önce mesaj attım sivasa senden güzel bi marş yakışır diye ahh ismall ah ARTIK GÜZEL Bİ MARŞ YAPARSIN ARTIK BİRAN ÖNCE
|
Cevap: İsmail YK`dan Sivas Marşı
artık gerekiyor zaten vizyonumuzu genişletmemiz de lazım teşekkür ederiz gerçek sivaslı ismail yk ya
|
Cevap: İsmail YK`dan Sivas Marşı
evet yavaştan kurumsallaşyrz artıkk.. bu şekilde 5 sene daha başarımızı devam ettirdiğimiz takdirde tam anlamıyla yıkılmaz bir anadolu takımı olacağımıza inanıyorum...
|
Cevap: İsmail YK`dan Sivas Marşı
bizim kalici marslara ihtiyacimiz var, KIRMIZI BEYAZ SIVAS SAMPION'la bu is yurumez, insallah guzel mars yapar...
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 02:32. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005