![]() |
'Sivas'ı Unutmadık
[IMG]http://www.sivasspor.com/images/stories//taraftar/fft1mm679378.jpg[/IMG]
Shakhtar Donetsk'li futbolcular hazırlık maçında 4-2 mağlup oldukları Yiğidolar için, “Bizi zor maçlar bekliyor” dedi. Hocaları Lucescu ise, “Tehlikeli rakip” yorumunu yaptı Shakhtar Donetsk, geçen sezon Sivasspor karşısında aldığı 4-2’lik yenilgiyi unutamıyor... Yiğidolar’ın 2-0 geriden gelip kazanmayı başardığı maçta forma giyen savunma oyuncusu Volodymyr Yezersky, Sivas’ı iyi tanıdığını belirterek, “Tehlikeli bir takım olduğunu söyleyebilirim. Güçlü oyuncuları var. Ancak anılarım pek de hoş değil. Çünkü o maçta istemediğimiz olaylar yaşanmıştı. Bizi zor bir eşleşme bekliyor” ifadelerini kullandı. [B]Srna ilk maçta yok[/B] Ukrayna ekibinin golcülerinden Olexandr Hladky, Sivas’ın teknik seviyesinin yüksek olduğunu kaydedip, “Geçen sezon onlara karşı Antalya’da oynamıştık. Rakibimizi ciddiye alıyoruz. Ancak tek amacımız galibiyet” diye konuştu. Shakhtar Donetsk’in tecrübeli hocası Mircea Lucescu ise söze Sivasspor ile oynayacakları ilk maçta cezası nedeniyle forma giyemeyecek olan Srna ile başladı, “Takımın kaptanı ve en önemli silahlarından biri olan Srna’dan deplasmanda yararlanamayacak olmamız büyük handikap. Sivasspor çok önemli ve tehlikeli bir rakip” açıklamasında bulundu. |
Cevap: 'Sivas'ı Unutmadık
[B]Unutmasan iyi edersin ben Sivassporumuzun bu maçlardan anlının akıyla çıkacağına canı gönülden inanıyorum[/B]
|
Cevap: 'Sivas'ı Unutmadık
[B]Bu maçı alaacuuh başga yolu yohhh... :)[/B]
|
Cevap: 'Sivas'ı Unutmadık
Volodymyr Yezersky'nin hoş anılarının olmaması normal çünkü maç 2-0'dan 4-2'ye dönünce Shaktar'lı futbolcular soyunma odasına gidip biz devam etmek istemiyoruz demişlerdi :D
|
Cevap: 'Sivas'ı Unutmadık
srna nın olmaması evimizde iyi bir avantaj bence.:) bildiğimiz gibi çok tehlikeli bir futbolcu... inşallah galibiyete ve tura ulaşan takım biz olacağız :D
|
Cevap: 'Sivas'ı Unutmadık
bence bu haber ın cogu salla hazırlık maçlarını kimse umursamaz ... Zaten o günkü sivasla şuan ki sıvas aynı kadro değil o maçta golleri mehmet bilica kamanan balili atmıştı o kadrodan bu macda sadece kamanan olacak
|
Cevap: 'Sivas'ı Unutmadık
[B]Milli maçlar nedeniyle lige verilen arayı Antalya'da kamp yaparak değerlendiren Sivasspor, Lucescu'nun çalıştıdığı Shakhtar Donetsk ile yaptığı hazırlık maçını 4-2 kazandı. UEFA Kupası'nda yoluna çeyrek finalde devam eden Ukrayna ekibi karşısında 15. dakikada 2-0 geriye düşen Yiğidolar, maçı lehine çevirmeyi başardı. Shaktar Donetsk'in golleri 12. dakikada Yezerskiy ve 15. dakikada Fomin'den gelirken, kırmızı-beyazlıların gollerini 30. dakikada Mehmet Yıldız, 32. dakikada Bilica ve 45 ve 57. dakikalarda Kamanan kaydetti. [/B]
|
Cevap: 'Sivas'ı Unutmadık
Luce çok kurnaz hoca yine göstermiş kendını. Bu 2 maça mutlaka tavkiyeli oyuncular ile çıkmamız gerek yoksa defansa Sedat kazması oldugu sürece çok gol atar Shaktar bize.
|
Cevap: 'Sivas'ı Unutmadık
uyanik lucescu sivasa gaz vermek istiyor, su bir gercek Shakhtar Donetsk cok iyi takim ve bizim rakibimiz degil hic inanmiyorum Shakhtar Donetsk i eleyebilecegimize o yüzden biz lige önem verelim önce lig sonra avrupa eger biz anderlechte karsi oyle oynamayaip enerjimizi trabzona saklasaydik trabzonu yenerdik.anderlechti yendikde ne oldu hic bisey ama trabzonu yenseydik yine süper bir baslangic yapmis olucakdik
|
Cevap: 'Sivas'ı Unutmadık
elersek şaşmayın :). İnş eleceğizzzzzzzz
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 02:46. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005