SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Haberler (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   Sivasspor Gol Çalıştı (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=26847)

SivasSpor.Com 19.08.2009 00:13

Sivasspor Gol Çalıştı
 
[IMG]http://www.sivasspor.com/images/stories/111idman012.jpg[/IMG]

UEFA Avrupa Ligi play-off turunda perşembe akşamı Ukrayna Temsilcisi Shakhtar Donetsk ile karşılaşacak olan Sivassspor hazırlıklarını sürdürdü.

Kırmızı-beyazlılar Sivas'ta ki karşılaşmadan galip ayrılıp rövanş maçı öncesi avantaj elde etmek istiyor.Perşembe günü 4 Eylül Stadyumu'nda Ukrayna'nın güçlü temsilcisi Shakhtar Donetsk'i konuk edecek olan Sivasspor bu karşılaşmanın hazırlıklarını teknik direktör Bülent Uygun yönetiminde kendi tesislerinde yaptığı idman ile sürdürdü. Uygun, idman sırasında futbolculara bol bol gol çalıştırdı. İdmana sakatlığı devam eden kaptan Mehmet Yıldız'ın yanı sıra kasıklarında problem olan Hayrettin ve Ersen Martin katılmadı.

Polis futbol milli takımı idmanı ziyaret ederek Sivasspor'a başarılar diledi. Polis Futbol Milli Takımı Antrenörü Nurettin Özkökeli, Bülent Uygun'a çiçek vererek Shakhtar maçı öncesi moral verdi. 2 gün önce Sivas'a gelen ve antrenmanlara katılan İngiltere Premier Lig futbolcusu Hameur Bouazza'nın sertifikasının beklendiği yarın ise 3 yıllık sözleşme imzalanacağı öğrenildi.

Kaynak : DHA

subasi29 19.08.2009 00:18

Cevap: Sivasspor Gol Çalıştı
 
[B]Hadi Bakalim Bol Gol Atinda Isi Burda Bitirelim,Ukraynaya Tatile Gidelim ;D[/B]

joe cole 19.08.2009 00:20

Cevap: Sivasspor Gol Çalıştı
 
bu bouazza ins shakhtar macında oynarr

carizma0658 19.08.2009 00:32

Cevap: Sivasspor Gol Çalıştı
 
moraller harıka sivasım bu işi başarırrrrrrrrrrrrr

tanju_58 19.08.2009 00:35

Cevap: Sivasspor Gol Çalıştı
 
bu maçta alacağımız bi galibiyet kendimize olan güveni tazeleyeceğini ve takımın üstünde dolaşan karabulutları dağıtacanı düşünüyorum.burdan alınacak moralle ligede olumlu yansıyacaktır...

yener_sahin 19.08.2009 00:59

Cevap: Sivasspor Gol Çalıştı
 
şu uğur kavuğun fotoğrafını dahi görmeye dayanamıyorum.Gün gelir elbet ona da söyleyecek bir çift lafımız var...İnsan biraz ruhuyla oynar para için oynamaz.ruhunu mücadelesini sahaya yansıtır.

Salim58 19.08.2009 06:34

Cevap: Sivasspor Gol Çalıştı
 
[B]hadi hayırlısı gol değil goller bekliyoruz[/B]

57 Mehmet 19.08.2009 07:08

Cevap: Sivasspor Gol Çalıştı
 
BEN EN AZINDAN IKI GOL ATACAGIMIZA INANIYORUM AMA DEFANSIMIZ?INSALLAH DEFANSIMIZDA GOL YEMEDEN MACI BITIRIR.

babapiton 19.08.2009 08:19

Cevap: Sivasspor Gol Çalıştı
 
Hep Çalışıyolar ama uygulayamıyolar inş uygularlar bu sefer

hiko58 19.08.2009 08:27

Cevap: Sivasspor Gol Çalıştı
 
BURADA BELKİ YENERLERDE DEPLASMANDA SAKIN 5 YEMEYİN.ALLAH AŞKINA ARTIK BİZİ REZİL ETMEYİN. ADAM GİBİ MÜCADELE EDİN.


WEZ Format +2. Şuan Saat: 23:17.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005