![]() |
Yıldırım'la 8. Maça Cıkıyoruz
[IMG]http://www.sivasspor.com/images/stories//gif/1.yildirim.jpg[/IMG]
Sivasspor, pazar akşamı Galatasaray maçında düdük çalacak olan Bülent Yıldırım'la daha önce 7 maça çıktı. Bunların 3'ünü kaybedip, 3'ünde de berabere kalan Sivasspor sadece bir maçı kazandı. Bülent Yıldırım, daha önce Sivasspor'un Galatasaray'a Ali Sami Yen'de 2-0 yenildiği ve 4 Eylül Stadı’nda da golsüz berabere kaldığı maçlardada düdük çalmıştı. [B]31 Ekim Cumartesi[/B] 16.00 Antalyaspor-Bursaspor: Fırat Aydınus 20.00 Beşiktaş-Ankaragücü: Halis Özkahya [B]1 Kasım Pazar:[/B] 14.00 Denizlispor-İstanbul B.B.: Selçuk Dereli 14.00 Gaziantepspor-Diyarbakırspor: Süleyman Abay 14.00 Gençlerbirliği-Manisaspor: Cüneyt Çakır 14.00 Kasımpaşa-Eskişehirspor: Kuddusi Müftüoğlu [B]16.00 Galatasaray-Sivasspor:[/B] Bülent Yıldırım 20.00 Kayserispor-Fenerbahçe: Tolga Özkalfa Sivas Hurdogan |
Cevap: Yıldırım'la 8. Maça Cıkıyoruz
TFF in hakemleri bu sezon cok hatalar yapiyorlar!!!
Ben GS-Sivasspor macindan cekiniyorum cünkü gecen hafta FB-GS macinda hakem FB ye cok iyi kiyaklar yapti simdi telafi olsun diye bu kezde GS-Sivasspor macinda GSya kiyak yapmalari. |
Cevap: Yıldırım'la 8. Maça Cıkıyoruz
[B]TARAFSIZ BİR MAÇ YÖNETSİN BİZE YETER !!![/B]
|
Cevap: Yıldırım'la 8. Maça Cıkıyoruz
yeterki tarafsız bir maç yönetsin gerisini YİĞİDOLAR HALLEDER
|
Cevap: Yıldırım'la 8. Maça Cıkıyoruz
hakeme bakmamaliyiz biz iyi oynarsak yeneriz
|
Cevap: Yıldırım'la 8. Maça Cıkıyoruz
hiç bişey olmas. gerekiyorsa sarı kırmızı formayla çıksın. onuda geçeriz...
|
Cevap: Yıldırım'la 8. Maça Cıkıyoruz
tarafsiz öttürsün de bu maci kim olursa olsun
|
Cevap: Yıldırım'la 8. Maça Cıkıyoruz
Bülent Yildirim her zaman GS lehinine calan bir hakem insallah bu seferde öyle olmaz
|
Cevap: Yıldırım'la 8. Maça Cıkıyoruz
[COLOR="Red"][FONT="Century Gothic"][B]Gese taraftari son birkac mac hakem yonunden aglayim sizlamisti, biz bu maci alirsak yine aglayip sizlayacaklar, alistilar bir kere...
umarim hakem tarafsiz bir mac yonetir...[/B][/FONT][/COLOR] |
Cevap: Yıldırım'la 8. Maça Cıkıyoruz
ulan bu adam bizi yakacak görüyomusun,hevesim kaçtı valla.bakalım hayırlısı.ama o ne yaparsa yapsın ALLAHın dediği olur.
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 05:20. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005