SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Haberler (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   Yıldırım'la 8. Maça Cıkıyoruz (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=27684)

SivasSpor.Com 30.10.2009 12:53

Yıldırım'la 8. Maça Cıkıyoruz
 
[IMG]http://www.sivasspor.com/images/stories//gif/1.yildirim.jpg[/IMG]

Sivasspor, pazar akşamı Galatasaray maçında düdük çalacak olan Bülent Yıldırım'la daha önce 7 maça çıktı.

Bunların 3'ünü kaybedip, 3'ünde de berabere kalan Sivasspor sadece bir maçı kazandı.

Bülent Yıldırım, daha önce Sivasspor'un Galatasaray'a Ali Sami Yen'de 2-0 yenildiği ve 4 Eylül Stadı’nda da golsüz berabere kaldığı maçlardada düdük çalmıştı.

[B]31 Ekim Cumartesi[/B]
16.00 Antalyaspor-Bursaspor: Fırat Aydınus
20.00 Beşiktaş-Ankaragücü: Halis Özkahya

[B]1 Kasım Pazar:[/B]
14.00 Denizlispor-İstanbul B.B.: Selçuk Dereli
14.00 Gaziantepspor-Diyarbakırspor: Süleyman Abay
14.00 Gençlerbirliği-Manisaspor: Cüneyt Çakır
14.00 Kasımpaşa-Eskişehirspor: Kuddusi Müftüoğlu
[B]16.00 Galatasaray-Sivasspor:[/B] Bülent Yıldırım
20.00 Kayserispor-Fenerbahçe: Tolga Özkalfa

Sivas Hurdogan

effenberg 30.10.2009 12:58

Cevap: Yıldırım'la 8. Maça Cıkıyoruz
 
TFF in hakemleri bu sezon cok hatalar yapiyorlar!!!

Ben GS-Sivasspor macindan cekiniyorum cünkü gecen hafta FB-GS macinda hakem FB ye cok iyi kiyaklar yapti simdi telafi olsun diye bu kezde GS-Sivasspor macinda GSya kiyak yapmalari.

58_babacan_58 30.10.2009 12:59

Cevap: Yıldırım'la 8. Maça Cıkıyoruz
 
[B]TARAFSIZ BİR MAÇ YÖNETSİN BİZE YETER !!![/B]

YiĞiDo YiĞiDo 30.10.2009 13:01

Cevap: Yıldırım'la 8. Maça Cıkıyoruz
 
yeterki tarafsız bir maç yönetsin gerisini YİĞİDOLAR HALLEDER

sivaslitaner58 30.10.2009 14:31

Cevap: Yıldırım'la 8. Maça Cıkıyoruz
 
hakeme bakmamaliyiz biz iyi oynarsak yeneriz

YARALI_AŞIK 30.10.2009 16:49

Cevap: Yıldırım'la 8. Maça Cıkıyoruz
 
hiç bişey olmas. gerekiyorsa sarı kırmızı formayla çıksın. onuda geçeriz...

58delikanli58 30.10.2009 17:02

Cevap: Yıldırım'la 8. Maça Cıkıyoruz
 
tarafsiz öttürsün de bu maci kim olursa olsun

bozkurt187 30.10.2009 17:51

Cevap: Yıldırım'la 8. Maça Cıkıyoruz
 
Bülent Yildirim her zaman GS lehinine calan bir hakem insallah bu seferde öyle olmaz

sevda58 30.10.2009 18:23

Cevap: Yıldırım'la 8. Maça Cıkıyoruz
 
[COLOR="Red"][FONT="Century Gothic"][B]Gese taraftari son birkac mac hakem yonunden aglayim sizlamisti, biz bu maci alirsak yine aglayip sizlayacaklar, alistilar bir kere...

umarim hakem tarafsiz bir mac yonetir...[/B][/FONT][/COLOR]

yigidocengiz 30.10.2009 21:52

Cevap: Yıldırım'la 8. Maça Cıkıyoruz
 
ulan bu adam bizi yakacak görüyomusun,hevesim kaçtı valla.bakalım hayırlısı.ama o ne yaparsa yapsın ALLAHın dediği olur.


WEZ Format +2. Şuan Saat: 05:20.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005