![]() |
Kartkolik Sivasspor
[IMG]http://www.sivasspor.com/images/stories//maclar/1.kartkolik.jpg[/IMG]
Ligin en çok kart gören takımı Sivas bu unvanı kimselere bırakmayacak gibi gözüküyor. Önceki gün de G.Saray karşısında 5 sarı kart ile cezalandırılan Yiğidolar, toplamda 37 sarıya ulaştı. [B]Sınırdaki futbolcu sayısı 5'e çıktı[/B] Ligin en fazla sarı kart gören takımı olan Sivasspor'da ceza sınırındaki futbolcu sayısı 5'e çıktı. Galatasaray maçına çıkarken,Sezer Badur, İbrahim Şahin ve Erman Kılıç 3'er sarı kartla ceza sınırında yer alırken, ikişer sarı kartı olan Yasin ve Musa'da gördükleri kart sonrasında ceza sınırına geldiler. Sezer, Erman, İbrahim Şahin, Yasin ve Musa'dan birisi Kayseri maçında kart gördükleri takdirde bir sonraki maçta forma giyemeyecekler. |
Cevap: Kartkolik Sivasspor
Bülent Uygun'dan miras bir özelliğimiz bu.Ancak sınırdaki oyuncularımızn hepsi inşallah bu hafta arı kart görür.Zira cezalarını Ankaraspor maçında çekerler,Beşiktaş maçına eksiksiz çıkarız..
|
Cevap: Kartkolik Sivasspor
[QUOTE=Metal Gear;579237]Bülent Uygun'dan miras bir özelliğimiz bu.Ancak sınırdaki oyuncularımızn hepsi inşallah bu hafta arı kart görür.Zira cezalarını Ankaraspor maçında çekerler,Beşiktaş maçına eksiksiz çıkarız..[/QUOTE]
sanırım cezalar direk besıktas macına etkı edecek ankaraspor macları cezaları kapsamayacak dıye bılıyorum. |
Cevap: Kartkolik Sivasspor
Beşiktaş ligde Ankaraspor'u takip ediyor.Bu konuda Mustafa Denizli takımların karşılarına iki hafta dinlenmiş ve cezalarıı çekmiş olarak çıktıklarından muzdarip olduğunu söylüyrdu.
|
Cevap: Kartkolik Sivasspor
[QUOTE=Metal Gear;579241]Beşiktaş ligde Ankaraspor'u takip ediyor.Bu konuda Mustafa Denizli takımların karşılarına iki hafta dinlenmiş ve cezalarıı çekmiş olarak çıktıklarından muzdarip olduğunu söylüyrdu.[/QUOTE]
oleyse değerlendırılebılır:D:D:D |
Cevap: Kartkolik Sivasspor
Bu sene takımımız gibi hakemlerimizde bi garip.Dikkat etmek lazım
|
Cevap: Kartkolik Sivasspor
futbolcularımızın çok kart görmeleri onların mücadele güçlerinin bittiğini kondisyonlarının zayıf olduğunu gösterir
|
Cevap: Kartkolik Sivasspor
muhsin hoca disipline çok önem veriyor. sanırım bu kart görmeler falan kısa sürede bitecek. futbolcularımız daha çok ne istediğini ne yapmak istediğini bilen bir görüntüye sahip olacaklar. bazı futbolcuların hoşuna gitmiyor disiplin ama mecbur uyacaklar. mecnun başkanada iş düşüyor artık.
|
Cevap: Kartkolik Sivasspor
[B]hakemlerde çok kolay kart çıkarıyor bize artık [/B]
|
Cevap: Kartkolik Sivasspor
[B]çok kolay kartlar çıkıyor çokta kart görüyoruz sarıya boyandık buda bi rekor olmalı[/B]
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 02:33. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005